Şimdi Ara

██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ ██ (1279. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
32.938
Cevap
125
Favori
2.788.281
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12771278127912801281
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • SErvisinde 60.000 bakımını yaptırdığımda koyulan yağ Shell helix 10w40
  • arkadaşlar aracıma uzaktan aç kapa modüllü kumandalardan taktırdım.
    hyundai araçlarda ille motorda takılıyormuş.
    onu da taktırdık
    ancak araçla giderken bir anda 4lüler yanıyor.
    çak edip kilit otomatik olarak kapanıp açılıyor.

    acaba hatalı mı bağlandı kabloları falan ?

    böyle bir sorun yaşayanınız var mıdır?
  • arkadaşlar şu aracı almayı düşünüyorum da ederi nedir? kaç verilebilir sizce?
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-hyundai-temiz-sahibinden-getz-2007-model-kazasiz-acil-satilik-122505066/detay/
  • güncel..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volizzi

    İstanbulda servisler 10-40'lık yağ kullanıyor diye duymuştum. 105,000 km bakımında (arabayı aldıktan sonra ilk yaptırdığım bakım) kullanma klavuzuna bakarak ve nette biraz araştırarak castrol 10-40'lık yağ almıştım. 106,500 km de hyundai-kia özel servisine arabayı gösterdiğimde usta motordan fazla ses geliyor ne yağ koydurdun dedi, 10-40'lık yağ kalın, 5-30 koyalım motoru zorlamaz ses azalır daha iyi olur dedi. 5-30 mobil yağ koydu. Özel servis ustasına ne kadar güvenilir bilmiyorum.
    Bundan sonra 5-30'luk yağ kullanırım.

    bende 5w30 koymayı düşünüyorum ama yazın 5w30 ince gelirmi diye düşünüyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aziz_bucak

    arkadaşlar şu aracı almayı düşünüyorum da ederi nedir? kaç verilebilir sizce?
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-hyundai-temiz-sahibinden-getz-2007-model-kazasiz-acil-satilik-122505066/detay/

    Üstad işine karışmak istemem ancak bu araçta ABS yok bilgin olsun.Ayrıca sis farı olmayan modeli yani full değil.Bir de triger zamanı gelmiş gibi. Fiyatı ondan biraz düşük bilgine..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ortmen55

    quote:

    Orijinalden alıntı: aziz_bucak

    arkadaşlar şu aracı almayı düşünüyorum da ederi nedir? kaç verilebilir sizce?
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-hyundai-temiz-sahibinden-getz-2007-model-kazasiz-acil-satilik-122505066/detay/

    Üstad işine karışmak istemem ancak bu araçta ABS yok bilgin olsun.Ayrıca sis farı olmayan modeli yani full değil.Bir de triger zamanı gelmiş gibi. Fiyatı ondan biraz düşük bilgine..

    karış hocam karış. bilgi almak danışmak için soruyorum zaten... triger zamanı geldiğini km'den mi anlıyorsunuz? satıcı arkadaş 122 binde aldıgını söyledi. çalıştıgı şirket araba verince bunu kullanmamış.. arabaya bakım yaptırmamış. triger önemli parçalardan biri bildiğim kadarıyla eğer bakım zamanı geldiyse onu da fiyattan düşmeyi teklif ederiz artık..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aziz_bucak

    quote:

    Orijinalden alıntı: ortmen55

    quote:

    Orijinalden alıntı: aziz_bucak

    arkadaşlar şu aracı almayı düşünüyorum da ederi nedir? kaç verilebilir sizce?
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-hyundai-temiz-sahibinden-getz-2007-model-kazasiz-acil-satilik-122505066/detay/

    Üstad işine karışmak istemem ancak bu araçta ABS yok bilgin olsun.Ayrıca sis farı olmayan modeli yani full değil.Bir de triger zamanı gelmiş gibi. Fiyatı ondan biraz düşük bilgine..

    karış hocam karış. bilgi almak danışmak için soruyorum zaten... triger zamanı geldiğini km'den mi anlıyorsunuz? satıcı arkadaş 122 binde aldıgını söyledi. çalıştıgı şirket araba verince bunu kullanmamış.. arabaya bakım yaptırmamış. triger önemli parçalardan biri bildiğim kadarıyla eğer bakım zamanı geldiyse onu da fiyattan düşmeyi teklif ederiz artık..

    Tam bilmesem de 120000de triger zinciri değişiyor diye duymuştum. Siz servisine mutlaka sorun. Ayrıca bence 1-2 daha verip daha düşük kmli araç alın derim.Nasıl kullanıldığı çok önemli bu tip araçların. Çünkü turbolu dizel motolar devirsiz kullanıldığında bir gün size milyarlık masraf açabilir.

    Ben 57.000de aldığım aracı piyasasından 1.000 lira üstte öğretmen arkadaşımdan aldım ama inanın iyiki aldım diyorum. Direksiyon plastiği bile tahriş olmamıştı. Hala da öyle. Ben de satmayı düşünüyorum ama dediğim gibi biraz kararsızım.2.el de temiz araç bulamam diye korkuyorum.Kime inanacağını bilemiyorsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ortmen55

    quote:

    Orijinalden alıntı: aziz_bucak

    quote:

    Orijinalden alıntı: ortmen55

    quote:

    Orijinalden alıntı: aziz_bucak

    arkadaşlar şu aracı almayı düşünüyorum da ederi nedir? kaç verilebilir sizce?
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-hyundai-temiz-sahibinden-getz-2007-model-kazasiz-acil-satilik-122505066/detay/

    Üstad işine karışmak istemem ancak bu araçta ABS yok bilgin olsun.Ayrıca sis farı olmayan modeli yani full değil.Bir de triger zamanı gelmiş gibi. Fiyatı ondan biraz düşük bilgine..

    karış hocam karış. bilgi almak danışmak için soruyorum zaten... triger zamanı geldiğini km'den mi anlıyorsunuz? satıcı arkadaş 122 binde aldıgını söyledi. çalıştıgı şirket araba verince bunu kullanmamış.. arabaya bakım yaptırmamış. triger önemli parçalardan biri bildiğim kadarıyla eğer bakım zamanı geldiyse onu da fiyattan düşmeyi teklif ederiz artık..

    Tam bilmesem de 120000de triger zinciri değişiyor diye duymuştum. Siz servisine mutlaka sorun. Ayrıca bence 1-2 daha verip daha düşük kmli araç alın derim.Nasıl kullanıldığı çok önemli bu tip araçların. Çünkü turbolu dizel motolar devirsiz kullanıldığında bir gün size milyarlık masraf açabilir.

    Ben 57.000de aldığım aracı piyasasından 1.000 lira üstte öğretmen arkadaşımdan aldım ama inanın iyiki aldım diyorum. Direksiyon plastiği bile tahriş olmamıştı. Hala da öyle. Ben de satmayı düşünüyorum ama dediğim gibi biraz kararsızım.2.el de temiz araç bulamam diye korkuyorum.Kime inanacağını bilemiyorsun.

    triger konusundan yannışınız var
    ömrü minimum (normal şartlarda) 200-250bın km degiştılıyormuş
    oda degişim geldımı kendısı bellı edıyor ses yapyor zincir sesi
    adı üzrinde zincir kayış degil.
    ben aracı aldıgımda 102 bınde idi şu an 1 yıl oldu 115 bıne geldı aracımı hyundai 2. elinden aldım çok araştırdım sordum soruşturdum gene ıkna olmadım aracın eskı sahıbını buldum konuştum.

    bugun 80 tl lık opetten mazot aldım 238 km yol yapmışım şehir içi ve performanslı kullanımda
    gece zam varmış mazota

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zam mı?

    Performanslı kullanımda benimki de çok yakıyor ama bu arabayıda normal kullanırsan keyif alınmıyor ki :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi schering -- 9 Mayıs 2013; 22:25:48 >
  • Kişisel olarak ne sebeple satıldığının ilanın en başına yazıldığı araçlarla ilgilenmiyorum.

    Bende "ev aldığımdan acil satılıktır" ifadesi şöyle bir his uyandırıyor.; "motorun eli kulağında, masrafları başladı, gözüm korktu hemen elden çıkartayım".
  • arkadaşlar ankara'da getz'e bakım yaptırabileceğim tanıdık,güvenilir ustanız var mıdır? bana yardımcı olursanız çok sevinirim.

    aracım 2007 model 1.5 crdi

    -1. vites geçişinde sıkıntı var, araç biraz yol alıp ısındığında zorlanıyor 1. vitese geçişte aslında soğukken zor geçmesi gerekmez mi?

    -3. ve 4. viteste özellikle 60-80 km hız aralığında aracın ön tarafında titreme oluyor, akslarına baktıracam.

    yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: changa

    arkadaşlar ankara'da getz'e bakım yaptırabileceğim tanıdık,güvenilir ustanız var mıdır? bana yardımcı olursanız çok sevinirim.

    aracım 2007 model 1.5 crdi

    -1. vites geçişinde sıkıntı var, araç biraz yol alıp ısındığında zorlanıyor 1. vitese geçişte aslında soğukken zor geçmesi gerekmez mi?

    -3. ve 4. viteste özellikle 60-80 km hız aralığında aracın ön tarafında titreme oluyor, akslarına baktıracam.

    yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...

    merhaba bende ankaradayim
    araci alali 1 yil oldu 2 yagbakimi ilkki sasmazda (bana biraz uzak) hyundai ozel serviste ikincisi ise bosh car serviste yaptirdim ikisindende memnunum.
    birde ostimde gene ozel srv arka iki amartusorleri degistirdum tavsiye uzerine gittim gitmez olaydim...
    bende adam akilli durust bir usta aramaktayim.
    getzlerin genelinde vites gecisleri sery benimkindede 1. vitese biraz zor geciyor ama benim baski balata degismesi lazim ama idare ediyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 75 bin bakimi geldi benim getzin de, istanbulda hyundai servislerinde kampanya var mi acaba, bilgisi olan varsa paylasabilir mi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • * 1. vitese araç durduğu yerde zor geçiyorsa sıkıntı aranmalıdır. Hareket halinde iken ne kadar yavaş da gitseniz zor geçiyorsa bu çoğu araç için normal bir durumdur.
    * 3. 4. viteslerde yaptığı titremeyi-sallamayı ayak gazdan çekildiğinde yapmıyorsa; gaz verildiğinde hızlamak istediğinizde yapıyorsa dediğiniz gibi sorun aks başlarındadır.

    Kovanlarda sorun yoksa, körük yırtıldıysa, yağsız kaldığı için sallama yapıyorsa 50 TL civarında; kovan veya bilyalarında sorun varsa 150-200 TL civarında masraf çıkarabilir. Revizyon edilmiş orijinal komple aks milleri 300 TL civarında satılıyor, orijinal sıfırları 1500 TL civarında.

    Açılmadan sorunun yeri anlaşılamadığı için aks konusunda fiyatlar iş bittikten sonra söyleniyor. Tamircinin işi uzun sürüyor ama 15 dakikalık uğraş için akscı 100 TL de diyebiliyor, 300 TL de. Onu işi yaptırmadan, baştan öğrenmeye, fiyatı belirlemeye çalışın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mnr980

    quote:

    Orijinalden alıntı: changa

    arkadaşlar ankara'da getz'e bakım yaptırabileceğim tanıdık,güvenilir ustanız var mıdır? bana yardımcı olursanız çok sevinirim.

    aracım 2007 model 1.5 crdi

    -1. vites geçişinde sıkıntı var, araç biraz yol alıp ısındığında zorlanıyor 1. vitese geçişte aslında soğukken zor geçmesi gerekmez mi?

    -3. ve 4. viteste özellikle 60-80 km hız aralığında aracın ön tarafında titreme oluyor, akslarına baktıracam.

    yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...

    merhaba bende ankaradayim
    araci alali 1 yil oldu 2 yagbakimi ilkki sasmazda (bana biraz uzak) hyundai ozel serviste ikincisi ise bosh car serviste yaptirdim ikisindende memnunum.
    birde ostimde gene ozel srv arka iki amartusorleri degistirdum tavsiye uzerine gittim gitmez olaydim...
    bende adam akilli durust bir usta aramaktayim.
    getzlerin genelinde vites gecisleri sery benimkindede 1. vitese biraz zor geciyor ama benim baski balata degismesi lazim ama idare ediyoruz.

    Alıntıları Göster
    merhaba bende ankaradayim
    araci alali 1 yil oldu 2 yagbakimi ilkki sasmazda (bana biraz uzak) hyundai ozel serviste ikincisi ise bosh car serviste yaptirdim ikisindende memnunum.
    birde ostimde gene ozel srv arka iki amartusorleri degistirdum tavsiye uzerine gittim gitmez olaydim...
    bende adam akilli durust bir usta aramaktayim.
    getzlerin genelinde vites gecisleri sery benimkindede 1. vitese biraz zor geciyor ama benim baski balata degismesi lazim ama idare ediyoruz.


    teşekkür ederim hocam bilgiler için. yağ bakımlarını bir şekilde yapılır her yerde ama mekanik işler devreye girince gerçekten iyi usta bulmak gerekiyor. ankara'da olup hyundai aracı olan arkadaşlardan yardımlarını bekliyoruz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aktuz

    * 1. vitese araç durduğu yerde zor geçiyorsa sıkıntı aranmalıdır. Hareket halinde iken ne kadar yavaş da gitseniz zor geçiyorsa bu çoğu araç için normal bir durumdur.
    * 3. 4. viteslerde yaptığı titremeyi-sallamayı ayak gazdan çekildiğinde yapmıyorsa; gaz verildiğinde hızlamak istediğinizde yapıyorsa dediğiniz gibi sorun aks başlarındadır.

    Kovanlarda sorun yoksa, körük yırtıldıysa, yağsız kaldığı için sallama yapıyorsa 50 TL civarında; kovan veya bilyalarında sorun varsa 150-200 TL civarında masraf çıkarabilir. Revizyon edilmiş orijinal komple aks milleri 300 TL civarında satılıyor, orijinal sıfırları 1500 TL civarında.

    Açılmadan sorunun yeri anlaşılamadığı için aks konusunda fiyatlar iş bittikten sonra söyleniyor. Tamircinin işi uzun sürüyor ama 15 dakikalık uğraş için akscı 100 TL de diyebiliyor, 300 TL de. Onu işi yaptırmadan, baştan öğrenmeye, fiyatı belirlemeye çalışın.






    hocam verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim.

    *1. vites meselesi dediğim gibi araç ilk çalıştığında sıkıntı yok ancak yolda belirli bir süre yoğun trafikte ilerledikten sonra geçişte sıkıntı oluyor. şöyle ki araç hareket halindeyken zaten 1. vitese geçmemesi normal ancak dur-kalk trafikte kalkış anında sıkıntı çıkarması canımı sıkıyor.

    **titreme olayı aynen dediğiniz gibi ayağı gazdan çektiğimde titreme gidiyor. umarım komple aks millerini değiştirmek zorunda kalmam

    ***usta konusunda yardımcı olursanız sevinirim (:
  • motor check lambası yanmıştı bilgisayara bağladıklarında katalik konvertörden dendi. depoya katılan temizleyiciden sonra ışık tekrar yandı benzin aldığım yeri değiştirmiştim ışık sönmüştü şimdi tekrar yandı. araç çekişten düştü gibi. nedir en uygun çözüm yardımcı olurmusunuz
  • arkadaslar mrhb.
    getz alali 1 yil 7 gun oldu
    bu surede 2 kere yag bakim 2 arka amartusoru degistirdim 2 lastik aldim 2 sgorta 2 mtv odedim ve 15bin km yol yaptim ...
    bana maliyeti ise kaba taslak 6bin tl.
    maliyet harici cok memnunum arabamdan...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JETDEVRİYE

    quote:

    Orijinalden alıntı: volizzi

    İstanbulda servisler 10-40'lık yağ kullanıyor diye duymuştum. 105,000 km bakımında (arabayı aldıktan sonra ilk yaptırdığım bakım) kullanma klavuzuna bakarak ve nette biraz araştırarak castrol 10-40'lık yağ almıştım. 106,500 km de hyundai-kia özel servisine arabayı gösterdiğimde usta motordan fazla ses geliyor ne yağ koydurdun dedi, 10-40'lık yağ kalın, 5-30 koyalım motoru zorlamaz ses azalır daha iyi olur dedi. 5-30 mobil yağ koydu. Özel servis ustasına ne kadar güvenilir bilmiyorum.
    Bundan sonra 5-30'luk yağ kullanırım.

    bende 5w30 koymayı düşünüyorum ama yazın 5w30 ince gelirmi diye düşünüyorum...

    Önceki bakımda Castrol 10w40 kullanmıştım. Geçen haftalarda muhabbet arasında ustama hangi yağı kullanmam gerektiğini sorduğumda, turbo dizel araçlarda yağın çok önemli olduğunu ve tam sentetik yağ (5w30, 5w40) kullanmam gerektiğini söylemişti.
    Bugün de yağ alacaktım. Bir kere de yetkili servise sorayım dedim. Fabrikanın 2012 tarihli duyurusuna göre, dizel Getz'ler için 5w40 kullanmaları söylenmiş. 5w40'ta Castrol Magnatec yoktu, Edge vardı. Ben de sürekli Magnatec kullandığım için 5w30 aldım. 5w40 ile 5w30 arasında pek fark olacağını sanmıyorum. İkisi de tam sentetik.
    4 lt + 1 lt Magnatec'i 60+25 liraya aldım.

    Ustamın dediği ve yanlış bilinen bir bilgi ise; kalın yağlar ısındıkça incelmez. Tam sentetik (ince) yağlar da ısındıkça kalınlaşır. İlk çalıştırma için yağın ince olması daha iyidir.
  • 
Sayfa: önceki 12771278127912801281
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.