Şimdi Ara

██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ ██ (1196. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
32.938
Cevap
125
Favori
2.789.800
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 11941195119611971198
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aerdalg

    Benim kafamdaki soru yaz aylarında oluşan hareret,
    Yolculuk sonrasında park ederken fan motor sıcaklığını düşürmek için çalışmaya başlıyor. Fakat diğer arabalardan farklı olarak kontağı kapattığımızda fan kapanıyor. Bunun zararı var mıdır, FAN durana kadar arabayı çalıştırmaya devam etmeli miyiz?

    bazen aynı durumda bir kaç saniye çalıştırıyorum ama genelde dikkat etmediğim bir konu. hararet tehlikeli olsa uyarı ışığı yanar. sadece yüksek devirden sonra hemen söndürmem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aerdalg

    Benim kafamdaki soru yaz aylarında oluşan hareret,
    Yolculuk sonrasında park ederken fan motor sıcaklığını düşürmek için çalışmaya başlıyor. Fakat diğer arabalardan farklı olarak kontağı kapattığımızda fan kapanıyor. Bunun zararı var mıdır, FAN durana kadar arabayı çalıştırmaya devam etmeli miyiz?

    eskiden doğan ve brodadway zamanının arabalarında kontağı kapatınca belli bir süre çalışırdı.ama yeni çıkan arabalarda hemen hemen çoğu firma bu sistemi kaldırdı.kontak kapanınca fan motoruda duruyor.bir sorun olmaz.merak etmeyin.
  • yinede ben 10 sn cıvarı açık tutuyorum, bu bilgi önemli oldu benim için
  • Bir soru daha var, forumu çok uzun süredir takip ediyorum bu soru sorulmadı:


    Yolda 110 la gidiyoruz Getz hiç hararet yapmaz da oldu radyatör delindi ve kırmızı ışık yandı ne yapmalıyız;

    - Hemen sağa çekip motoru kapatmak mı, yoksa sağa çekip yine de rolanti de çalıştırmak mı? bir yaklaşıma sahip değilim, yardımcı olabilecek varmıdır?
  • benim ilk olacak bi baktırdım da 1350 en düşük teşekkür ederim yine de...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: derebeyii

    quote:

    Orijinalden alıntı: yecoskunsu

    quote:

    Orijinalden alıntı: s_sadik

    selam arkadaşlar....
    arbama kasko yaptırmayı düşünüyrum..Fiyatlar hakkında bilginiz var mı ya da hangi şirketi seçmeliyim...2007 model 1.4 doch 56 plaka..
    yardımcı olursanız sevinirim...

    valla ben 3 senedir 650 ye yaptirdim güneş ve axa sigortadan

    bu aralar anadolu sig.fiyatları uygun çıkıyor.

    ya sigortam netten sordurdum 1350 en düşük fiyat..teşşekkür ederim ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volizzi

    merhaba arkadaşlar,

    son zamanda 2 tane sıkıntım oldu arabada.



    2.sorun:
    klima açık, araç hızlanırken 3-4 viteste devir hızı yaklaşık 2,100 leri geçince araba gaz keser gibi oluyor, anlık boşa atar gibi birşeyler oluyor. hızlanmayayım sabit 1900-2100 devirlerde giderken de arada silkeler gibi birşeyler yapmaya başladı araba. hız olarak da 100 km yi geçmedim. bunlar olurken
    ilk yaptığında motor arıza ışığı yandı, yarım saat bir saat sonra arıza ışığı söndü.
    arabayı yüksek devirlerde, yüksek hızlarda kullanmadım aldığımdan beri.
    yakıtı da petrol ofisinden alıyorum, hemen hemen hep aynı istasyondan alıyorum.
    aybaşında da 105,000 km bakımları yaptıracağım, yağ filtreleri değiştireceğim.

    2.sorun sizce neden olmuştur? tedavisi nedir? fazla masraf çıkartır mı?

    merhaba arkadaşlar,

    2 hafta önce anlattığım şikayet devam ediyor. olayın klimayla alakası olmadığını anladım. klima kapalıyken de aynı sorunu yaşadım.
    gaz sisteminde sorun var. hızlanırken veya sabit hızda giderken gaz almıyor, 1-2 sn kadar sürüyor gaz almaması.

    geçen hafta rutin bakımlarını yaptırdım, belki düzelir dedim ama düzelmedi. 2-3 günde bir motor arıza ışığı yanıyor ertesi gün sönüyor.
    cumartesi günü rutin bakımlarını yapan ustaya tekrar götürdüm, bilgisayara bağladı, ikaz ışığı yanmamasına rağmen gaz pedalı arızası gösterdi, arızayı sildi hesapta. 1-2 km de ustayla birlikte tur attık ama bir sorun çıkmadı. sorun devam ederse gel ilgili aparatları söker iyice temizleriz falan filan dedi, olmazsa değiştiririz dedi.
    başka bir ustaya da göstermek istiyorum, hem vakit ve hem nakit sıkıntım da var.

    "araban mı var derdin var" lafını anlamış oldum böylelikle.

    başına bunun gibi bir arıza gelen oldu mu?




  • Arkadaslar gecen ay temiz 84.000 kmde temiz br 2005 model dizel getz almistim.hersey yakin zamana kadar iyiydi. aracimi servise goturup 3 silindirli oldugunu ögrenince moralim cok bozuldu. İnternette 3 silindirli dizel getzlerin sorun cikardigi yaziyor. motor silindirinden 2 si iterken birtanesi cekiyormus. Bu yüzden tek silindire 2 kat yük biniyormus ve motorun o gözü erken bozuluyormus. Acaba satip 4 silindirlimi alsam ne yapsam? Aracimda temiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aerdalg

    Bir soru daha var, forumu çok uzun süredir takip ediyorum bu soru sorulmadı:


    Yolda 110 la gidiyoruz Getz hiç hararet yapmaz da oldu radyatör delindi ve kırmızı ışık yandı ne yapmalıyız;

    - Hemen sağa çekip motoru kapatmak mı, yoksa sağa çekip yine de rolanti de çalıştırmak mı? bir yaklaşıma sahip değilim, yardımcı olabilecek varmıdır?

    Aracınızı sağa çekip motoru durdurup, kaputu açarak soğumasına yardımcı olmalısınız.
  • cok tsk edıyorum niyet 0070
  • slm arkadaşlar 2 gün önce çeşme yolunda 1.4 doch getz arabamla 140 hız yaptığımda direksiyon feci şekilde titredi acaba bu diğer getzlerdede böylemi yada rot balansımı bozuk aracımın bilgilendirirseniz sevinirim arklar şimdiden tşk :)
  • arabaya merkezi kilit taktırmak istiyorum.

    internetten önerebileceğini birşeyler var mı yoksa hazır 60.000 km bakımı gelmişken oradaki ustaya mı taktırtatım. gerçi sanayi deki ücretler yüksek oluyor ama. yönlendirebilir misiiz beni ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vavien_pro

    slm arkadaşlar 2 gün önce çeşme yolunda 1.4 doch getz arabamla 140 hız yaptığımda direksiyon feci şekilde titredi acaba bu diğer getzlerdede böylemi yada rot balansımı bozuk aracımın bilgilendirirseniz sevinirim arklar şimdiden tşk :)

    balans ayarınız bozulmuş.benim aracımda 180 km'rede bile titreme yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mimyapı

    Arkadaslar gecen ay temiz 84.000 kmde temiz br 2005 model dizel getz almistim.hersey yakin zamana kadar iyiydi. aracimi servise goturup 3 silindirli oldugunu ögrenince moralim cok bozuldu. İnternette 3 silindirli dizel getzlerin sorun cikardigi yaziyor. motor silindirinden 2 si iterken birtanesi cekiyormus. Bu yüzden tek silindire 2 kat yük biniyormus ve motorun o gözü erken bozuluyormus. Acaba satip 4 silindirlimi alsam ne yapsam? Aracimda temiz.

    moralinizi bozacak bişe yok. o dönem çıkan arabalar(seat,polo gibi bildiklerim)3 silindirli çıkmıştı.hiç birindede bi sorun yok.az yakması için çıkarılan bir teknolojidir.diğer motordan tek farkı biraz daha sarsıntılıdır.başkada bir farkı yoktur.benim aracımda aynı.3 silindir.87 binde ve bir sıkıntsı olmadı.bildiğim daha fazla km're yapmış 3 silindir getzlerinde hiç bir sıkıntısı yok.siz bakımlarını 10 binde bir yaptırın ve gerisini düşünmeyin.getzin en sağlam yeri motorudur.motor arızası olan getz yok gibidir neredeyse.aracınız'da hayırlı olsun,güle güle kullanın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volizzi

    quote:

    Orijinalden alıntı: volizzi

    merhaba arkadaşlar,

    son zamanda 2 tane sıkıntım oldu arabada.



    2.sorun:
    klima açık, araç hızlanırken 3-4 viteste devir hızı yaklaşık 2,100 leri geçince araba gaz keser gibi oluyor, anlık boşa atar gibi birşeyler oluyor. hızlanmayayım sabit 1900-2100 devirlerde giderken de arada silkeler gibi birşeyler yapmaya başladı araba. hız olarak da 100 km yi geçmedim. bunlar olurken
    ilk yaptığında motor arıza ışığı yandı, yarım saat bir saat sonra arıza ışığı söndü.
    arabayı yüksek devirlerde, yüksek hızlarda kullanmadım aldığımdan beri.
    yakıtı da petrol ofisinden alıyorum, hemen hemen hep aynı istasyondan alıyorum.
    aybaşında da 105,000 km bakımları yaptıracağım, yağ filtreleri değiştireceğim.

    2.sorun sizce neden olmuştur? tedavisi nedir? fazla masraf çıkartır mı?

    merhaba arkadaşlar,

    2 hafta önce anlattığım şikayet devam ediyor. olayın klimayla alakası olmadığını anladım. klima kapalıyken de aynı sorunu yaşadım.
    gaz sisteminde sorun var. hızlanırken veya sabit hızda giderken gaz almıyor, 1-2 sn kadar sürüyor gaz almaması.

    geçen hafta rutin bakımlarını yaptırdım, belki düzelir dedim ama düzelmedi. 2-3 günde bir motor arıza ışığı yanıyor ertesi gün sönüyor.
    cumartesi günü rutin bakımlarını yapan ustaya tekrar götürdüm, bilgisayara bağladı, ikaz ışığı yanmamasına rağmen gaz pedalı arızası gösterdi, arızayı sildi hesapta. 1-2 km de ustayla birlikte tur attık ama bir sorun çıkmadı. sorun devam ederse gel ilgili aparatları söker iyice temizleriz falan filan dedi, olmazsa değiştiririz dedi.
    başka bir ustaya da göstermek istiyorum, hem vakit ve hem nakit sıkıntım da var.

    "araban mı var derdin var" lafını anlamış oldum böylelikle.

    başına bunun gibi bir arıza gelen oldu mu?

    günaydın,

    dün arıza ışığı tekrar yanınca ustanın yanına gittim, bağladık yine bilgisayara.
    arıza bilgisi: P2138- Boğaz / Pedal Pozisyon Sensör / Anahtar "D" / "E" Voltaj Düzeltme

    Boğaz kelebeğinde sorunlu, soba bacası gibi kurum bağlayan bir parçadır dedi. Değiştirmeden önce söküp iyice bir temizleyelim sorun kalmaz dedi. Değiştirmek son çare dedi.

    Perşembe günü yaptıracağım boğaz kelebeği temizliğini.
    Bakalım nasıl olacak, sonuçlarını paylaşırım.




  • ÇOK SEVDİĞİM GETZİMİ BU GÜN SATIYORUM.MECBURİYETTEN.BU GÜNE KADAR GERÇEKTEN ZEVKLE KULLANDIĞIM TEK ARABAYDI.

    HEMDE BAKIMLARINI YAPTIRMIŞKEN 70 BİNDE,VERGİSİNİDE YATIRDIM


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-hyundai-dizel-klimali-boyasiz-sorunsuz-95258975/detay/
  • 2006 1.5 dizel getzimde şu an iki sorunum var arkadaşlar. geçen hafta biraz siyah duman olması sebebiyle enjektör bakımı yaptırdım. gayet güzel oldu arabanın sesi bile değişti. fakat iki sorunum başladı. hemen enjektörcüde çıkar çıkmaz aracım 3000 devire geldiğinde gaz yemiyor kendini tutuyor. boşta bile aynı ne kadar gaza bassamda 3000 devir geçmiyor. kontak açıp kapadım düzeldi. ama bi haftadır arada yine aynı sorunu yapıyor.
    ikinci sorunumda kışın bile geç çalışma olmayan aracımda geç çalışma başladı. her zaman değil ama zaman zamanda olsa canımı sıkıyor. enjektörcüde yakıt filtresinide değiştirin demiştim şampiyon filtre takmışlar. yanılmıyorsan dandik bi marka. geç çalışma filtreden alakalı olabilirmi? 3000 devirde kalmasıda turbonun valfindendir diyolar. iyide niye enjektörcüden sonra başladı bu sorunlar??? fikirlerinizi alabilir miyim arkadaşlar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kararver


    ÇOK SEVDİĞİM GETZİMİ BU GÜN SATIYORUM.MECBURİYETTEN.BU GÜNE KADAR GERÇEKTEN ZEVKLE KULLANDIĞIM TEK ARABAYDI.

    HEMDE BAKIMLARINI YAPTIRMIŞKEN 70 BİNDE,VERGİSİNİDE YATIRDIM


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-hyundai-dizel-klimali-boyasiz-sorunsuz-95258975/detay/

    sattınız mı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aabrek

    2006 1.5 dizel getzimde şu an iki sorunum var arkadaşlar. geçen hafta biraz siyah duman olması sebebiyle enjektör bakımı yaptırdım. gayet güzel oldu arabanın sesi bile değişti. fakat iki sorunum başladı. hemen enjektörcüde çıkar çıkmaz aracım 3000 devire geldiğinde gaz yemiyor kendini tutuyor. boşta bile aynı ne kadar gaza bassamda 3000 devir geçmiyor. kontak açıp kapadım düzeldi. ama bi haftadır arada yine aynı sorunu yapıyor.
    ikinci sorunumda kışın bile geç çalışma olmayan aracımda geç çalışma başladı. her zaman değil ama zaman zamanda olsa canımı sıkıyor. enjektörcüde yakıt filtresinide değiştirin demiştim şampiyon filtre takmışlar. yanılmıyorsan dandik bi marka. geç çalışma filtreden alakalı olabilirmi? 3000 devirde kalmasıda turbonun valfindendir diyolar. iyide niye enjektörcüden sonra başladı bu sorunlar??? fikirlerinizi alabilir miyim arkadaşlar?

    şampiyon filtre kötü bir marka değildir. yerli ve kaliteli bir üründür.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aktuz

    quote:

    Orijinalden alıntı: aabrek

    2006 1.5 dizel getzimde şu an iki sorunum var arkadaşlar. geçen hafta biraz siyah duman olması sebebiyle enjektör bakımı yaptırdım. gayet güzel oldu arabanın sesi bile değişti. fakat iki sorunum başladı. hemen enjektörcüde çıkar çıkmaz aracım 3000 devire geldiğinde gaz yemiyor kendini tutuyor. boşta bile aynı ne kadar gaza bassamda 3000 devir geçmiyor. kontak açıp kapadım düzeldi. ama bi haftadır arada yine aynı sorunu yapıyor.
    ikinci sorunumda kışın bile geç çalışma olmayan aracımda geç çalışma başladı. her zaman değil ama zaman zamanda olsa canımı sıkıyor. enjektörcüde yakıt filtresinide değiştirin demiştim şampiyon filtre takmışlar. yanılmıyorsan dandik bi marka. geç çalışma filtreden alakalı olabilirmi? 3000 devirde kalmasıda turbonun valfindendir diyolar. iyide niye enjektörcüden sonra başladı bu sorunlar??? fikirlerinizi alabilir miyim arkadaşlar?

    şampiyon filtre kötü bir marka değildir. yerli ve kaliteli bir üründür.

    tamam haklısın tşk ederim de peki sorunumla ilgili bir fikrin var mı?




  • 
Sayfa: önceki 11941195119611971198
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.