Şimdi Ara

██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ ██ (1135. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
32.938
Cevap
125
Favori
2.789.547
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 11331134113511361137
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: assgti

    quote:

    Orijinalden alıntı: neşter61

    Araç ON konumunda ne kadar bekledikten sonra marşa basılmalı.Immobilizer Uyarı ışığı 5 saniye sonra sönünce araba çalışmıyor.1-5 sn arasında zamanımız var.Peki kaç sn.aracım bazen marşa basınca çalışmıyor.2-3 denemeden sonra çalışıyor.aküyü yeniledim ama bu sorun bazen karşıma çıkıyo.Marşa geç veya erken mi basıyorum acaba ondan mı.

    bu sanırım immobilizer sorunu galiba. benim bacanak bu yoğun kış zamanın birinde arabasına binmek için donan kapı kilidini sıcak suyla açıp arabasına giriyor
    buraya kadar normal sonra arabasını çalıştırıp gidiyor buraya kadar da normal bir kaç gün sonra araba aynı sizin gibi 2-3 denemeden sonra hatta ilerki zamanlarda 10 denemede bile çalışmıyor tamamen immobilizer sorunu, neden böyle olduğunu düşünürken bu durumun kapı kilidini sıcak suyla açtığında anahtarı kurulamadan kontağa yerleştirdiğini anahtarın oluklarında ki sudan dolayı kısa devre yapıp bozulduğunu anlıyor. acaba sizinde buna benzer bir durum başınıza gelmiş olabilir mi farkında olmadan?

    bugün sorun olmadı içimden 3 e kadar sayıp sonra marşa basıyorum.4 defa bastım bügün sorun çıkmadı tek basışta aldı.bazen de almıyor anlayamadım sorun bujilerde mi acaba yoksa her zaman 3sn kadar beklemek zorundamıyım.




  • 100km daha fazla gitmesi mükemmel.İstasyondan istasyona fark var demek.Bu konuda herkes aydınlansın lütfen önemli bir konu.sizce hangi akar yakıt istasyonundan benzin almalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: assgti

    5/40 yağ gayet uygundur bizim araçlara.

    Üstad "bizim araçlar" diye bir şey söz konusu olamaz, yağ seçimi aracın kullanıldığı ortamın sıcaklık aralığına göre seçilir, eğer aracınızı Adana ya da Mersin gibi çok sıcak ortamlarda kullanıyorsanız 5/40 yağ uygun değildir zira motor aşırı ısındığında yağ çabuk kopar ve silindirlere hasar verirsiniz aynı şekil de Erzurumda da 15/40 kullanırsanız yağ çabuk donar verim alamazsınız, verdiğim tablo bulunduğunuz ortamdaki sıcaklık aralığına göre yağ kullanmanız içindir, tabi viskozite olarak çok viskoziteli yani sentetik ya da yarı sentetik yağ seçmek daha uygun olacaktır...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: neşter61

    quote:

    Orijinalden alıntı: assgti

    quote:

    Orijinalden alıntı: neşter61

    Araç ON konumunda ne kadar bekledikten sonra marşa basılmalı.Immobilizer Uyarı ışığı 5 saniye sonra sönünce araba çalışmıyor.1-5 sn arasında zamanımız var.Peki kaç sn.aracım bazen marşa basınca çalışmıyor.2-3 denemeden sonra çalışıyor.aküyü yeniledim ama bu sorun bazen karşıma çıkıyo.Marşa geç veya erken mi basıyorum acaba ondan mı.

    bu sanırım immobilizer sorunu galiba. benim bacanak bu yoğun kış zamanın birinde arabasına binmek için donan kapı kilidini sıcak suyla açıp arabasına giriyor
    buraya kadar normal sonra arabasını çalıştırıp gidiyor buraya kadar da normal bir kaç gün sonra araba aynı sizin gibi 2-3 denemeden sonra hatta ilerki zamanlarda 10 denemede bile çalışmıyor tamamen immobilizer sorunu, neden böyle olduğunu düşünürken bu durumun kapı kilidini sıcak suyla açtığında anahtarı kurulamadan kontağa yerleştirdiğini anahtarın oluklarında ki sudan dolayı kısa devre yapıp bozulduğunu anlıyor. acaba sizinde buna benzer bir durum başınıza gelmiş olabilir mi farkında olmadan?

    bugün sorun olmadı içimden 3 e kadar sayıp sonra marşa basıyorum.4 defa bastım bügün sorun çıkmadı tek basışta aldı.bazen de almıyor anlayamadım sorun bujilerde mi acaba yoksa her zaman 3sn kadar beklemek zorundamıyım.

    Alıntıları Göster
    quote:


    bugün sorun olmadı içimden 3 e kadar sayıp sonra marşa basıyorum.4 defa bastım bügün sorun çıkmadı tek basışta aldı.bazen de almıyor anlayamadım sorun bujilerde mi acaba yoksa her zaman 3sn kadar beklemek zorundamıyım.

    Aracınız dizel'mi benzinli'mi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun Uçar

    quote:


    bugün sorun olmadı içimden 3 e kadar sayıp sonra marşa basıyorum.4 defa bastım bügün sorun çıkmadı tek basışta aldı.bazen de almıyor anlayamadım sorun bujilerde mi acaba yoksa her zaman 3sn kadar beklemek zorundamıyım.

    Aracınız dizel'mi benzinli'mi...

    benzinli aküyü de yeni aldım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: neşter61

    benzinli aküyü de yeni aldım

    Normalde benzinli araçlar da bekleme diye bir şey pek söz konusu değil yani normal de marşa bastığınız da alması lazım dizel olsaydı belirli bir kaç sebep sayabilirdim ama benzinli araçlar da bir çok nedeni olabilir, eğer çok rahatsız ediyorsa servis de cihaza bağlatıp test ettirmenizi öneririm...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: biuu

    quote:

    Orijinalden alıntı: beckhim23

    arkadaşlar 1.3 gls lpg olarak km ye ne yakar yokmu bilgisi olan

    Lpg şuan 2.75. Sakin kullanım ile şehir dışı sayılabilecek yolda 20kr yaktırıyorum. 2005 1.3gls

    lpg candır, dizelden karlı bile olabilir diye düşünmüyor değilim bu aralar. hele ki full istasyonun da %12 indirime denk geldiysen tadından yenmez :) ben 0.17 ile 0.20 kuruş arası yakarım ama genelde 0.18-0.19 kuruşa sabitler kendini çok şaşmaz çünkü basmam devir ekonomi devri. ayda 1300km yapıyorum verdiğim yakıt parası benzin dahil 250tl civarı oluyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkayacan -- 22 Mart 2012; 2:00:13 >
  • günaydın arakadaşlar.

    arkadaşlar halen araç arıyorum şu an 2 taneyı sıkı takıpe aldım ıkısıde 1,3 lpg li olanı 1tanesınde 1 parça kapı saçı degişmiş ıkısıde 130bın km de ve sahıplerınden.
    getz fıyatları gıt gıde yukselıyor bırı 2005 gls ye 19500 fıyat ıstıyor... uçuyor fıyatlar.
    satıcılar 300-500 pazarlık payı bırakıp o şekılde rakam yazsa alıcılarıda korkutmasa olmazmı...


    -arkadaşlar 1,3 seriligı ve süratı konusunda bana nasıl bılgı verırsınız?
    yardımcı olursanız sevınırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun Uçar

    quote:

    Orijinalden alıntı: assgti

    5/40 yağ gayet uygundur bizim araçlara.

    Üstad "bizim araçlar" diye bir şey söz konusu olamaz, yağ seçimi aracın kullanıldığı ortamın sıcaklık aralığına göre seçilir, eğer aracınızı Adana ya da Mersin gibi çok sıcak ortamlarda kullanıyorsanız 5/40 yağ uygun değildir zira motor aşırı ısındığında yağ çabuk kopar ve silindirlere hasar verirsiniz aynı şekil de Erzurumda da 15/40 kullanırsanız yağ çabuk donar verim alamazsınız, verdiğim tablo bulunduğunuz ortamdaki sıcaklık aralığına göre yağ kullanmanız içindir, tabi viskozite olarak çok viskoziteli yani sentetik ya da yarı sentetik yağ seçmek daha uygun olacaktır...

    turbo beslemeli araçlara dünya üzerinde coğrafyası küçük hava şartları şiddetli abartılı olmayan ülkemizde genelde otomobil üreticileri 5/30 5/40 tam sentetik yağ önerirler bu yağlar ülkemiz için gayet uygundur .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: assgti

    turbo beslemeli araçlara dünya üzerinde coğrafyası küçük hava şartları şiddetli abartılı olmayan ülkemizde genelde otomobil üreticileri 5/30 5/40 tam sentetik yağ önerirler bu yağlar ülkemiz için gayet uygundur .

    Bilmeyenler için yazıyorum, vizkozite değerindeki ilk rakam soğuğa karşı ikinci rakam da sıcağa karşı dayanma noktasıdır.... listeye göre 5 / 30 sıcaklık aralığı -30 derece ile +25 derece arasıdır, Antalya Diyarbakır gibi +40 dereceyi bulan sıcaklıklar da bu yağı kullanırsanız yağ kısa zaman da viskozite özelliğini kaybeder ve su gibi olur, yağın kopmasına sebep olur yani yağ silindir yüzeylerinde kalmaz hemen akar bu da segmanların silindir çeperlerine zarar vermesi anlamına gelir, motor yağlarının koruyucu özelliği silindir cıdarların da ne kadar uzun süre kalmasıyla orantılıdır, yüzeyden kopan yağ bi işe yaramaz, yağ üreticilerinin en çok üzerinde durduğu konu budur ve dolayısıyla çeşitli evsaflar da yağ üretilir, yoksa herkez 5 / 30 yağ koyar gider...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun Uçar

    quote:

    Orijinalden alıntı: assgti

    turbo beslemeli araçlara dünya üzerinde coğrafyası küçük hava şartları şiddetli abartılı olmayan ülkemizde genelde otomobil üreticileri 5/30 5/40 tam sentetik yağ önerirler bu yağlar ülkemiz için gayet uygundur .

    Bilmeyenler için yazıyorum, vizkozite değerindeki ilk rakam soğuğa karşı ikinci rakam da sıcağa karşı dayanma noktasıdır.... listeye göre 5 / 30 sıcaklık aralığı -30 derece ile +25 derece arasıdır, Antalya Diyarbakır gibi +40 dereceyi bulan sıcaklıklar da bu yağı kullanırsanız yağ kısa zaman da viskozite özelliğini kaybeder ve su gibi olur, yağın kopmasına sebep olur yani yağ silindir yüzeylerinde kalmaz hemen akar bu da segmanların silindir çeperlerine zarar vermesi anlamına gelir, motor yağlarının koruyucu özelliği silindir cıdarların da ne kadar uzun süre kalmasıyla orantılıdır, yüzeyden kopan yağ bi işe yaramaz, yağ üreticilerinin en çok üzerinde durduğu konu budur ve dolayısıyla çeşitli evsaflar da yağ üretilir, yoksa herkez 5 / 30 yağ koyar gider...

    İlk rakam düştükçe yakıt sarfiyatı da düşmekte. O sebeple bence getzler için 5w 40 hem kış hem de yaz için gayet uygun yağ. Araç yağ eksiltmiyorsa kesinlikle 10w 40 a geçilmemeli diye düşünüyorum.

    Servisler yarı sentetik 10 w 40 koymakta neden ısrar ediyorlar anlamıyorum. Çok mu iyi para bırakıyor 10w 40.

    0 km araçlara bile 10w 40 koymaktalar.

    Tamam kutuplarda yaşamıyoruz ama 0w 30 ya da 0w 40 konulsa yakıt sarfiyatı baya bir düşecek. Bu yağlarda pahalı orası ayrı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mnr980

    günaydın arakadaşlar.

    arkadaşlar halen araç arıyorum şu an 2 taneyı sıkı takıpe aldım ıkısıde 1,3 lpg li olanı 1tanesınde 1 parça kapı saçı degişmiş ıkısıde 130bın km de ve sahıplerınden.
    getz fıyatları gıt gıde yukselıyor bırı 2005 gls ye 19500 fıyat ıstıyor... uçuyor fıyatlar.
    satıcılar 300-500 pazarlık payı bırakıp o şekılde rakam yazsa alıcılarıda korkutmasa olmazmı...


    -arkadaşlar 1,3 seriligı ve süratı konusunda bana nasıl bılgı verırsınız?
    yardımcı olursanız sevınırım.

    2005 1.3 benzinli var bende geçen pikniğe gittik arkadaşlarla baya bir yokuş vardı 90km hızla çıktım şaşırdılar bu kadar yük 1.3 motor nasıl çıkar diye bu hızda.beygiri güçlü 82 beygir ve motor hacmi büyük yanlış hatırlamıyosam 1345 falan yani motor aslında 1.3 le 1.4 arasında bir değerde.pişman kalmazsın gayet memnunum.canavar canavar maşallah.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sovalye501

    aracınızda abs varmı ve ne zaman aldınız aracı acaba?

    Sanırım bana dedin 4 ay falan oldu aracı alalı tanıdıktan aldım ve gayet memnunum abs yok malesef ama bence gerekte yok düzgün kullandıktan sonra. Ek olarak belki karşı çıkanlar olacaktır ama bence getze abs gereği yok kısa bir araç abs de fren yaparken şerit değiştirmek için geliştirilmiş bir sistm bana göre.Kısa olduğu için abs 'nin pek faydası olacağını düşünmüyorum.
  • @neşter61 cevap için teşekkürler...

    ayrıca sevgılı arkadaşlar bugun 1 de dızel buldum.

    araç 2005 140bınde mavi renk 4 parça boyalı abs klimalı 15750 bıraktı
    dieri 2005 130 bınde 1,3gls 1 parça degişen 1 parça boyalı araç (servisten sorgulattım sahıbının dedıklerı dogru) abs sız olan modeli

    sız olsanız hangısını tercih edrsınız?
    + ve - yönlerını yazaRMısınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: biuu


    İlk rakam düştükçe yakıt sarfiyatı da düşmekte.


    Pardon anlıyamadım ilk rakamla yakıt sarfiyatı arasın da nası bi bağ kurdunuz...ayrıca yağın kopmasıyla eksiltmenin nası bi ilgisi var onu da anlıyamadım, ben eksiltmeden bahsetmedim'ki kopma dedim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Coşkun Uçar -- 22 Mart 2012; 18:48:55 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun Uçar

    quote:

    Orijinalden alıntı: biuu


    İlk rakam düştükçe yakıt sarfiyatı da düşmekte.


    Pardon anlıyamadım ilk rakamla yakıt sarfiyatı arasın da nası bi bağ kurdunuz...ayrıca yağın kopmasıyla eksiltmenin nası bi ilgisi var onu da anlıyamadım, ben eksiltmeden bahsetmedim'ki kopma dedim...

    Hani reklamlarda da vardı.

    Motor aşınmalarının %75i aracı ilk çalıştırdığımız andan motor ısınıncaya kadar oluyor. 10w 40 yağ kışın motoru ne kadar koruyabilir.

    Yağ inceldikçe ilk çalıştırmadan itibaren daha düşük sürtünme sebebiyle yakıt ekonomisi sağlanacak.

    Bağ aramaya gerek yok sebep sonuç ilişkisi ortada.


    Kopmaya gelirsek tek vikoziteli bir yağ kullanmıyoruz ki. Örneğin 50w

    5w 40 dediğimize göre yüksek sıcaklıklarda da incelmeyip yağ akışkanlığını koruyacaktır.

    Eksiltmeye gelirsek ben size cevaben yazmadım onu. Aracım ne zaman 5w 40 yağı eksiltmeye başladı o zaman geçerim 10w 40 yağa. O da olmazsa eski şahinimede koyduğum gibi 20w 50 ye kadar yolu var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi biuu -- 22 Mart 2012; 19:07:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: biuu

    quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun Uçar

    quote:

    Orijinalden alıntı: biuu


    İlk rakam düştükçe yakıt sarfiyatı da düşmekte.


    Pardon anlıyamadım ilk rakamla yakıt sarfiyatı arasın da nası bi bağ kurdunuz...ayrıca yağın kopmasıyla eksiltmenin nası bi ilgisi var onu da anlıyamadım, ben eksiltmeden bahsetmedim'ki kopma dedim...

    Hani reklamlarda da vardı.

    Motor aşınmalarının %75i aracı ilk çalıştırdığımız andan motor ısınıncaya kadar oluyor. 10w 40 yağ kışın motoru ne kadar koruyabilir.

    Yağ inceldikçe ilk çalıştırmadan itibaren daha düşük sürtünme sebebiyle yakıt ekonomisi sağlanacak.

    Bağ aramaya gerek yok sebep sonuç ilişkisi ortada.


    Kopmaya gelirsek tek vikoziteli bir yağ kullanmıyoruz ki. Örneğin 50w

    5w 40 dediğimize göre yüksek sıcaklıklarda da incelmeyip yağ akışkanlığını koruyacaktır.

    Eksiltmeye gelirsek ben size cevaben yazmadım onu. Aracım ne zaman 5w 40 yağı eksiltmeye başladı o zaman geçerim 10w 40 yağa. O da olmazsa eski şahinimede koyduğum gibi 20w 50 ye kadar yolu var.


    aracınızda eksiltme olursa 10/40 ideal de 20/50 koymayın sakın çünkü subap iticileri (lifter ler) hidrolik sistemle çalıştığından yani kendi kendine ayar yaptığından dolayı 20/50 o kadehlerin içine o yağ ulaşmaz sıkıntı olur. eski şahininizde ya şimli kadeh yada ayarı elle sabitlemek için modülü vardır o tarz eski sistemlerde 20/50 yağ sorun yaratmaz. ayrıca o klaınlıktaki yağ şimdiki aracızda ana kol yatak yağ boşlukları arsındaki mesafenin azlığından 10/40 dan yukarısında ilerde sorun cıkarır. ame dedğim gibi ilk darbeyi subaplardan yana yersiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: assgti

    quote:

    Orijinalden alıntı: biuu

    quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun Uçar

    quote:

    Orijinalden alıntı: biuu


    İlk rakam düştükçe yakıt sarfiyatı da düşmekte.


    Pardon anlıyamadım ilk rakamla yakıt sarfiyatı arasın da nası bi bağ kurdunuz...ayrıca yağın kopmasıyla eksiltmenin nası bi ilgisi var onu da anlıyamadım, ben eksiltmeden bahsetmedim'ki kopma dedim...

    Hani reklamlarda da vardı.

    Motor aşınmalarının %75i aracı ilk çalıştırdığımız andan motor ısınıncaya kadar oluyor. 10w 40 yağ kışın motoru ne kadar koruyabilir.

    Yağ inceldikçe ilk çalıştırmadan itibaren daha düşük sürtünme sebebiyle yakıt ekonomisi sağlanacak.

    Bağ aramaya gerek yok sebep sonuç ilişkisi ortada.


    Kopmaya gelirsek tek vikoziteli bir yağ kullanmıyoruz ki. Örneğin 50w

    5w 40 dediğimize göre yüksek sıcaklıklarda da incelmeyip yağ akışkanlığını koruyacaktır.

    Eksiltmeye gelirsek ben size cevaben yazmadım onu. Aracım ne zaman 5w 40 yağı eksiltmeye başladı o zaman geçerim 10w 40 yağa. O da olmazsa eski şahinimede koyduğum gibi 20w 50 ye kadar yolu var.


    aracınızda eksiltme olursa 10/40 ideal de 20/50 koymayın sakın çünkü subap iticileri (lifter ler) hidrolik sistemle çalıştığından yani kendi kendine ayar yaptığından dolayı 20/50 o kadehlerin içine o yağ ulaşmaz sıkıntı olur. eski şahininizde ya şimli kadeh yada ayarı elle sabitlemek için modülü vardır o tarz eski sistemlerde 20/50 yağ sorun yaratmaz. ayrıca o klaınlıktaki yağ şimdiki aracızda ana kol yatak yağ boşlukları arsındaki mesafenin azlığından 10/40 dan yukarısında ilerde sorun cıkarır. ame dedğim gibi ilk darbeyi subaplardan yana yersiniz.

    Bizimkisi lafın gelişi. 20w 50 çok kalın bir yağ tabiki de bizim araçlara konmaz. Geri dönülmez hasar bırakır dediğiniz gibi.

    10w 40 ta eksiltme yapıyorsa yeni çıkan çok geniş viskoziteli 10w 60 lar var onlar denenmeli.

    Ama getz 10w 40 ta da eksilme yapmaya başlarsa elden çıkarmak lazım zaten.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: biuu

    quote:

    Orijinalden alıntı: assgti

    quote:

    Orijinalden alıntı: biuu

    quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun Uçar

    quote:

    Orijinalden alıntı: biuu


    İlk rakam düştükçe yakıt sarfiyatı da düşmekte.


    Pardon anlıyamadım ilk rakamla yakıt sarfiyatı arasın da nası bi bağ kurdunuz...ayrıca yağın kopmasıyla eksiltmenin nası bi ilgisi var onu da anlıyamadım, ben eksiltmeden bahsetmedim'ki kopma dedim...

    Hani reklamlarda da vardı.

    Motor aşınmalarının %75i aracı ilk çalıştırdığımız andan motor ısınıncaya kadar oluyor. 10w 40 yağ kışın motoru ne kadar koruyabilir.

    Yağ inceldikçe ilk çalıştırmadan itibaren daha düşük sürtünme sebebiyle yakıt ekonomisi sağlanacak.

    Bağ aramaya gerek yok sebep sonuç ilişkisi ortada.


    Kopmaya gelirsek tek vikoziteli bir yağ kullanmıyoruz ki. Örneğin 50w

    5w 40 dediğimize göre yüksek sıcaklıklarda da incelmeyip yağ akışkanlığını koruyacaktır.

    Eksiltmeye gelirsek ben size cevaben yazmadım onu. Aracım ne zaman 5w 40 yağı eksiltmeye başladı o zaman geçerim 10w 40 yağa. O da olmazsa eski şahinimede koyduğum gibi 20w 50 ye kadar yolu var.


    aracınızda eksiltme olursa 10/40 ideal de 20/50 koymayın sakın çünkü subap iticileri (lifter ler) hidrolik sistemle çalıştığından yani kendi kendine ayar yaptığından dolayı 20/50 o kadehlerin içine o yağ ulaşmaz sıkıntı olur. eski şahininizde ya şimli kadeh yada ayarı elle sabitlemek için modülü vardır o tarz eski sistemlerde 20/50 yağ sorun yaratmaz. ayrıca o klaınlıktaki yağ şimdiki aracızda ana kol yatak yağ boşlukları arsındaki mesafenin azlığından 10/40 dan yukarısında ilerde sorun cıkarır. ame dedğim gibi ilk darbeyi subaplardan yana yersiniz.

    Bizimkisi lafın gelişi. 20w 50 çok kalın bir yağ tabiki de bizim araçlara konmaz. Geri dönülmez hasar bırakır dediğiniz gibi.

    10w 40 ta eksiltme yapıyorsa yeni çıkan çok geniş viskoziteli 10w 60 lar var onlar denenmeli.

    Ama getz 10w 40 ta da eksilme yapmaya başlarsa elden çıkarmak lazım zaten.

    SAE 5W-20 (5W-30), ILSAC
    GF-3 motor ya?y tercih edilmeli




  • Arkadaşlar sizlerden bir konuda yardım isteyecektim. Ablamda 2005 gets crdi var. aracın sağ motor kulağının değişmesi gerekiyormuş. Araç vites boştayken traktör gibi sallanıyor. Bu motor kulağını nereden temin edebilirim.İnternetten olabilir, denizlide olabilir. servisteki fiyatı kaç liradır acaba? bilgisi olan varmıdır? İnternette arattım hep ön kulak çıkıyor oda 50 TL. Bana yardımcı olursanız çok sevinirim..Teşkkürler..
  • 
Sayfa: önceki 11331134113511361137
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.