Şimdi Ara

██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ ██ (1078. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir - 8 Masaüstü
5 sn
32.938
Cevap
125
Favori
2.789.858
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10761077107810791080
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ss480

    öncelikle herkese selamlar,
    2006 1.4 getz'im akşam üstü resmen delirdi. önce alarm çalmaya başladı ve bir türlü susturamadım. ne yaparsam susar diye uğraşırken frene basınca alarm sustu ama ayağımı çekince yine öttü. arabayı çalıştır normale döner dediler arabada tık yok. akünün bittiğini fark ettik. aküyü değiştik. aküyü bağladığımız anda alarm yine çalışıyor üstelik göstergeler iç lambalar farlar komple yanıyor. akünün kutup başlarını söküp bıraktım. sorun ne olabilir yardımcı olabilecek kimse varmı?


    alarmın beyni arızalanmış olabilir. yada düşük bir ihtimal de olsa kapı açılınca alarmın çalması için yapılan bağlantı bir şekilde frenle (stop lambaları) temas edip bir karmaşa yapmış olabilir diye düşünüyorum. Aldığınız yere götürürseniz yardımcı olurlar. Yada oto elektrikçiler olayı çözer




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Niyet 0070


    quote:

    Orijinalden alıntı: ss480

    öncelikle herkese selamlar,
    2006 1.4 getz'im akşam üstü resmen delirdi. önce alarm çalmaya başladı ve bir türlü susturamadım. ne yaparsam susar diye uğraşırken frene basınca alarm sustu ama ayağımı çekince yine öttü. arabayı çalıştır normale döner dediler arabada tık yok. akünün bittiğini fark ettik. aküyü değiştik. aküyü bağladığımız anda alarm yine çalışıyor üstelik göstergeler iç lambalar farlar komple yanıyor. akünün kutup başlarını söküp bıraktım. sorun ne olabilir yardımcı olabilecek kimse varmı?


    alarmın beyni arızalanmış olabilir. yada düşük bir ihtimal de olsa kapı açılınca alarmın çalması için yapılan bağlantı bir şekilde frenle (stop lambaları) temas edip bir karmaşa yapmış olabilir diye düşünüyorum. Aldığınız yere götürürseniz yardımcı olurlar. Yada oto elektrikçiler olayı çözer



    ilginiz için teşekkürler. sabah aküyü bağlayıp kontağı çevirince her şey normaldi. akşamki sorun aküden kaynaklanıyormuş eski akü biterken alarm devreye girmiş . yeni akü takılınca aracın beyni tüm elektrik aksamını kontrol etmiş. en azından sanayide usta öyle söyledi :)




  • Arkadaşlar
    Perş akşamı 30 HAZ da İST dan Karaman a arabayla gitcem
    Benzinli 1,4 Ptesi günü de dönceğim

    Şehirler arası ilk araba kullanışım olacak..................Arabada benden başka sürücü yok
    2 saatte bir mola veriririm herhalde,........................Tabii ki bol nescafe alcam, uyku gelmesin diye
    Tahminen 9- 10 saat falan sürecek..........................Yollar uygun olduğu sürece 150 ye kadar cıkarım

    TV lerde hep görüyom şehirler arası yollarda kazalar falan oluyor
    Onlardan korkuyorum, Dikkatli gideceğim muhakkak

    Ptesi aracı yıllık bakıma vereceğim yağı filtre falan değişecek
    Gitceğimiz önceden belli olsaydı uçakla erken rezvervsyon ile ucuza bilet alabilirdim
    Otobüs 60 TL x 5 kişi gidiyoruz otobuse değmez

    Tren ucuz ama tadilat dolsyıyla aktarmalı gidiyor hem de uzun sürer

    Kullanacağım güzergah BOLU-ANKARA-KONYA üzerinden gitcem 877 KM
    Mümkün olduğu kadar otobandan giderim diye seçtim

    KUTAHYA-ESKŞEHR- KONYA yolu nasıldır bilmiyorum 759 KM
    100 km kadar daha kısa bir yol ama zaman mevhumu önemli özellikle dönüş için

    Mesela hiç çakıl olan yol var mı veya stabilize yol sürücüye sorun olabilcek yollar hangi illerde?

    Hepsi asfalt ve düzgün ise bu yolu da kullanabilirm

    Bu konuda başka nasıl tedbir alınır bilmiyorum
    Gece 11 gibi yola cıkacağım sabah 9 gibi kahvaltıya yetişelim..

    -----------------------------
    Diğer bir konu
    ön lastikler biraz eskidi gibi sizce bunlarla uzun yola çıkılır mı?
    Yedek lastiğim hiç kullanılmadı
    Bir tane yeni lastik alıp yedekle beraber önleri değiştireyim diyorum
    Önlerden birini de yedek yaparım

    Yoksa balans hizmeti de veren marketlerin birinden 2 tane lastik mi alayım?
    4 gunum var acil karar vermeliyim
    Sizce bu lastikler nasıl... Biri ön sol diş derinliği 3 mm ...... Diğeri ön sağ 2 mm




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TiSKE -- 26 Haziran 2011; 20:07:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiSKE

    Diğer bir konu
    ön lastikler biraz eskidi gibi sizce bunlarla uzun yola çıkılır mı?
    Yedek lastiğim hiç kullanılmadı
    Bir tane yeni lastik alıp yedekle beraber önleri değiştireyim diyorum
    Önlerden birini de yedek yaparım

    Yoksa balans hizmeti de veren marketlerin birinden 2 tane lastik mi alayım?
    4 gunum var acil karar vermeliyim
    Sizce bu lastikler nasıl... Biri ön sol diş derinliği 3 mm ...... Diğeri ön sağ 2 mm




    2mm ne demek ya, sizin lastikler bitmiş. değil uzun yola bunlarla şehir içinde bile gidilmez. yağmurlu havalarda bu lastiklerle iyi gitmişsiniz. aracı satmayı düşünmüyorsanız 4 lastiğide yenileyin. sürüş farkını göreceksiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiSKE

    Arkadaşlar
    Perş akşamı 30 HAZ da İST dan Karaman a arabayla gitcem
    Benzinli 1,4 Ptesi günü de dönceğim

    Şehirler arası ilk araba kullanışım olacak..................Arabada benden başka sürücü yok
    2 saatte bir mola veriririm herhalde,........................Tabii ki bol nescafe alcam, uyku gelmesin diye
    Tahminen 9- 10 saat falan sürecek..........................Yollar uygun olduğu sürece 150 ye kadar cıkarım

    TV lerde hep görüyom şehirler arası yollarda kazalar falan oluyor
    Onlardan korkuyorum, Dikkatli gideceğim muhakkak

    Ptesi aracı yıllık bakıma vereceğim yağı filtre falan değişecek
    Gitceğimiz önceden belli olsaydı uçakla erken rezvervsyon ile ucuza bilet alabilirdim
    Otobüs 60 TL x 5 kişi gidiyoruz otobuse değmez

    Tren ucuz ama tadilat dolsyıyla aktarmalı gidiyor hem de uzun sürer

    Kullanacağım güzergah BOLU-ANKARA-KONYA üzerinden gitcem 877 KM
    Mümkün olduğu kadar otobandan giderim diye seçtim

    KUTAHYA-ESKŞEHR- KONYA yolu nasıldır bilmiyorum 759 KM
    100 km kadar daha kısa bir yol ama zaman mevhumu önemli özellikle dönüş için

    Mesela hiç çakıl olan yol var mı veya stabilize yol sürücüye sorun olabilcek yollar hangi illerde?

    Hepsi asfalt ve düzgün ise bu yolu da kullanabilirm

    Bu konuda başka nasıl tedbir alınır bilmiyorum




    Karayolları genel müdürlüğünün sitesinde yol durumu ayrıntılı olarak veriliyor. yine aynı sitede yol danışma hattı var. birde meteoroloji genel müdürlüğünün sitesinde belirlediğiniz güzergahta hava durumu veriliyor. umarım yardımcı olur.
    hayırlı yolculuklar :)




  • Arkadaşlar umarım hızlı bir cevap veren arkadaşım olur..Yaklaşık 2 ay önce Hyundai Getz 1.5 Crdi aldım..İlk şöförlük deneyimim..Satın aldığım arkadaş 20 tl mazot ile 102 km gittiğini söylesede bana 90 km bile yeterliydi-kaba hesap 0,225kr- Aracı 2 aydır kullanıyorum fakat mazot ölçümü yapmamıştım..2 ay geçti biraz şöförlük oturdu derken bir ölçüm yapayım dedim hesaplarıma göre 0,30 kr civarı yakıyor..30 tl mazot ile 100 km..Mazot göstergeside bununla birebir örtüşüyor 7,6/100 .Araç 110.000 de 2006 model..Çok fazla ya da bu kadar fazla yakmasının sebebi tamamen kullanımdan kaynaklanmıyor diye düşünüyorum-ki devirli kullanıyorum aracımı-.Akılma ilk gelen geçenlerde Turbo hortumunu deldim ve yaklaşık 30 km mecburen o şekilde kullandım..Daha sonra usta hortumu değiştirmeden kesik hortumu değiştirip klepeyle bir daha bağladı..Şimdi çok az 3500 devire çıkınca hortumdan çok az bir ses geliyor,sanırım hala çok ufak da olsa bir delik var,yakıt tüketiminde bu derece etkili olabilir mi?..Ya da bu kadar fazla yakmasının başka bir sebebi olabilir mi?




  • bence sorun dediğin yerde olabilir.ben çok sakin kullanıyorum ve aynı yaşta dizel aracımla (getz) :)185-190 lira arası yakıyorum.hadi aracı kastırsam sürerken 210 liraya çıkar anca.bence hortumu değişip dene.bide devirli kullanma.1900 devir altına düşme,2500 devir üstüne çıkmadan kullan.bu aralık aracın ekonomik motor devridir.
    quote:

    Orijinalden alıntı: lowengos

    Arkadaşlar umarım hızlı bir cevap veren arkadaşım olur..Yaklaşık 2 ay önce Hyundai Getz 1.5 Crdi aldım..İlk şöförlük deneyimim..Satın aldığım arkadaş 20 tl mazot ile 102 km gittiğini söylesede bana 90 km bile yeterliydi-kaba hesap 0,225kr- Aracı 2 aydır kullanıyorum fakat mazot ölçümü yapmamıştım..2 ay geçti biraz şöförlük oturdu derken bir ölçüm yapayım dedim hesaplarıma göre 0,30 kr civarı yakıyor..30 tl mazot ile 100 km..Mazot göstergeside bununla birebir örtüşüyor 7,6/100 .Araç 110.000 de 2006 model..Çok fazla ya da bu kadar fazla yakmasının sebebi tamamen kullanımdan kaynaklanmıyor diye düşünüyorum-ki devirli kullanıyorum aracımı-.Akılma ilk gelen geçenlerde Turbo hortumunu deldim ve yaklaşık 30 km mecburen o şekilde kullandım..Daha sonra usta hortumu değiştirmeden kesik hortumu değiştirip klepeyle bir daha bağladı..Şimdi çok az 3500 devire çıkınca hortumdan çok az bir ses geliyor,sanırım hala çok ufak da olsa bir delik var,yakıt tüketiminde bu derece etkili olabilir mi?..Ya da bu kadar fazla yakmasının başka bir sebebi olabilir mi?




  • Aracın bütün Filtrelerini değiştirin.. Özellikle hava filtresi ve mazot filtresinin tıkalı olması yakıt tüketmine büyük etki eder. Ayrıca aracınız + 100 bin Km lere geldiği için Carbon Clean yaptırmanız yararınıza olacaktır.. Yakıt tüketimi ve çekişiniz rahatlayacaktır... Turbo hortumunu da yama ile değil , Orjinal hortum ile değiştirp tekrardan tüketim testi yapın.. Değerlerin büyük ölçüde düştüğünü göreceksiniz...

    quote:

    Orijinalden alıntı: lowengos
    Arkadaşlar umarım hızlı bir cevap veren arkadaşım olur..Yaklaşık 2 ay önce Hyundai Getz 1.5 Crdi aldım..İlk şöförlük deneyimim..Satın aldığım arkadaş 20 tl mazot ile 102 km gittiğini söylesede bana 90 km bile yeterliydi-kaba hesap 0,225kr- Aracı 2 aydır kullanıyorum fakat mazot ölçümü yapmamıştım..2 ay geçti biraz şöförlük oturdu derken bir ölçüm yapayım dedim hesaplarıma göre 0,30 kr civarı yakıyor..30 tl mazot ile 100 km..Mazot göstergeside bununla birebir örtüşüyor 7,6/100 .Araç 110.000 de 2006 model..Çok fazla ya da bu kadar fazla yakmasının sebebi tamamen kullanımdan kaynaklanmıyor diye düşünüyorum-ki devirli kullanıyorum aracımı-.Akılma ilk gelen geçenlerde Turbo hortumunu deldim ve yaklaşık 30 km mecburen o şekilde kullandım..Daha sonra usta hortumu değiştirmeden kesik hortumu değiştirip klepeyle bir daha bağladı..Şimdi çok az 3500 devire çıkınca hortumdan çok az bir ses geliyor,sanırım hala çok ufak da olsa bir delik var,yakıt tüketiminde bu derece etkili olabilir mi?..Ya da bu kadar fazla yakmasının başka bir sebebi olabilir mi?




  • Tavsiyeler için teşekkür ederim..Sanırım ilk iş turbo hortumu ve sonrasında filtreler..Umarım yakıt tüketimi düşer..
  • Önler Kumho
    Arka sol Fulda
    Yedek lastik continental

    Bu lastiklerle 2010 da muayeneden geçtim

    Bakım için Servise gittim gösterdim
    Ben yedek lastiği taktırıp ve 1 ad yeni lastik alacam dedim
    Dedi ki önlerin ikisi de aynı marka tip olmalıdır
    yoksa çekme yapar muayenede de sorun olur dedi
    Yedek lastiğin aynısında bir kaç yere sordum ama continental yoktu.
    Zaten yedek lastik de 2007 miymiş

    Mahalledeki tamiriciye sordum continental yoktu, çıkma al temiz var dedi
    Ben emin olnadığım için amadım

    Bana en yakın lassa bayisine gidip sordum yeni lastik lassa 100 TL / ad
    Akşam vakti daha fazla dolaşmak istemedim

    Bu durumda 2 tane yeni alacağım
    Sizce ben ne almalıyım? Lassa lastikte perf iyi midir?
    Bizim getz için hangi marka almalıyım ?
    100 TL / ad den fazla vermek istemiyorum
    teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TiSKE -- 27 Haziran 2011; 20:39:28 >




  • 185 taban lastik al.orjinali biliyorsun 175 taban.185 çok daha oturaklı gösteriyor.ayrıca yol tutuştada daha iyi olur.
    quote:

    Orijinalden alıntı: TiSKE

    Önler Kumho
    Arka sol Fulda
    Yedek lastik continental

    Bu lastiklerle 2010 da muayeneden geçtim

    Bakım için Servise gittim gösterdim
    Ben yedek lastiği taktırıp ve 1 ad yeni lastik alacam dedim
    Dedi ki önlerin ikisi de aynı marka tip olmalıdır
    yoksa çekme yapar muayenede de sorun olur dedi
    Yedek lastiğin aynısında bir kaç yere sordum ama continental yoktu.
    Zaten yedek lastik de 2007 miymiş

    Mahalledeki tamiriciye sordum continental yoktu, çıkma al temiz var dedi
    Ben emin olnadığım için amadım

    Bana en yakın lassa bayisine gidip sordum yeni lastik lassa 100 TL / ad
    Akşam vakti daha fazla dolaşmak istemedim

    Bu durumda 2 tane yeni alacağım
    Sizce ben ne almalıyım? Lassa lastikte perf iyi midir?
    Bizim getz için hangi marka almalıyım ?
    100 TL / ad den fazla vermek istemiyorum
    teşekkürler




  • iyi akşamlar...
    cuma günü gece saat 00:00 da izmirden edirneye ailecek bır yolculuga çıktık. 4 kişi arabaada bende dahil. güzelgah izmir-çanakkale-vapurla gelibolu ordan keşan edirne... 530 km yol... edirde içinde gezildi ordan çorluya geçildi... toplam 140tl 40ltyakıt ile depoyu fuulletim ekranda 615km yazıyodu... ben 685km yaptım. ama daha yoll bilgisayarında 150km yazıyordu... depoyu bırkez daha fuulletım 120 tl 32lt yakıt aldı... yollar çok bozuktu... hatta çannakaleye geçtiğimizde 5km yakın çakıllı yol vardı arabaya acıdım ya... yanımdan bmw ler uçarak geçıyorlar hıç acımıyorlar... babam ön çamı tutu bende 90km hızla sağdan sağdan gittim... yollar bı tek serıt bı cıft serıt... bı ara tek serıtlımı cıft serıtlımı yolldan gıttığımı şaşırdım... kamyonun arkasında 15 dakıka 60km hızla gıttim... ama getz hıç zorlanmadan kaz daglarını 4 ve 5 vıteste tırmandı. yolculukta 120km geçmedım. yollar zaten izin vermıyordu... ama çogunluk 90 ile 100km arası hızla giitiim...




  • Merhaba arkadaşlar.

    Dün 1.4 aracımızla D100'den İstanbul'dan Akyazı'ya bağlı Ballıkaya köyüne gittik döndük. Gidiş dönüş yaklaşık 420km tuttu. Giderken araçta 4 kişi ve biraz bagaj vardı. Yol boyunca klima 1.seviyede açıktı. Sadece köye dağ yolundan tırmanırken kapattım.

    Geri dönüşte 5 kişi+bagaj yine klima 1.seviye açıktı. Şehir içinde yaklaşık 15km. sürdüm.
    Gece benzin aldığımda 24,940lt aldı. Yakıt tüketimi 6,1lt/100km. 4,17'den almıştım.

    Yolda genelde 90km/s geçmemeye çalıştım.Kısa süre 100km/s çıktım. Köy yolunda tırmanırken dağ yolunda tüketimi artıtırdım. Bir de İzmit'te şehir içindeki ışıklar çok oyaladı.


    Tiske hayırlı yolculuklar şimdiden. Birkaç öneride bulunmak isterim.

    Bizim bayan tanıdığımız İstanbul'dan Ordu'ya (1000 km'ye yakın diyor) tek şöfor ve megane 1 hb neredeyse kamyon gibi doldurarak kaç kere gitti geldi. Uykun gelince, dikkatin dağılınca hemen dinlenmeye çalış. Bir de "Gündüzün şerri gecenin hayrından iyidir" derler. Yola çıkış saatinizi biraz daha erteleseniz tüm geceyi yolda geçirmezsiniz. Olmadı öğle yemeği yiyin. Yakıt tüketim değerlerini de not almayı unutmayın

    edit: ekleme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Niyet 0070 -- 27 Haziran 2011; 22:46:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JETDEVRİYE

    185 taban lastik al.orjinali biliyorsun 175 taban.185 çok daha oturaklı gösteriyor.ayrıca yol tutuştada daha iyi olur.

    Arkalar 175 old için önlere 185 almak doğru olur mu?
    3 arkadaşa haber saldım akşama kadar haber gelmezse gidip lassa alacağım 2 tane veya
    Yakında carrefour var ordan alırım.

    Bir ihtimal daha 2 ad çıkma lastik alcam aynı marka
    Seneye de arkalar eskirse o zaman 4 ü birden değiştiririm

    Yol tavsiyesi için teşekkür ederim
    Perş 18:00 de işten cıkıp evde bir kaç saat uyumaya çalışacağım
    Ben çay ve nescafe içtiğim akşamlar asla uykum gelmiyor
    evde 7 den sonra çay ve nescafe içersem gece 3 e kadar uyku tutmuyor benim.

    O yüzden Niyetim gece 11 gibi yola cıkmak
    Çünki dönüşüm salı sabahı olacak .
    Düğün için özel izin aldım, Cuma, ptsi ve salı izinliyim Çarş işte olmam lazım
    Dinlenme konusu zaten cok önemli ona dikkat edeceğim

    Bilecik yolunda tadilat varmış, Büyük ihtimal ANK üzerinden gideceğim
    İnş yolların hepsi ışıklıdır

    Korkum gece ışksız yol varsa önüme hayvan falan çıkması
    Yakıt tüketimi tabii depoyu fulleyip notumu alacağım

    Ankaraya kadar yol boş olursa 150 km ye kadar hıza çıkabilirim.
    Tsviyelere teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TiSKE -- 28 Haziran 2011; 11:22:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Niyet 0070

    Merhaba arkadaşlar.

    Dün 1.4 aracımızla D100'den İstanbul'dan Akyazı'ya bağlı Ballıkaya köyüne gittik döndük. Gidiş dönüş yaklaşık 420km tuttu. Giderken araçta 4 kişi ve biraz bagaj vardı. Yol boyunca klima 1.seviyede açıktı. .....................


    Arkadaşlar klima 1. seviyede de olsa 4. seviyede de olsa bir şey değişmez.

    Fan hızının yakıta etkisi yoktur. A/C klima düşmesini basıp klimayı çalıştırdığınızda iş biter. Artık gücünü motordan almaya başlar. Fan hızı ise elektrik ile ilgili bir olay.

    Bu arada dik yokuşlarda mutlaka klimanızı kapatınız. Fan çalışsın sorun değil ama klima düğmesini kapalı konuma getirin.
  • önleri değişeceksen tabiki 175 tak.ayrı ayrı olmaz.
    quote:

    Orijinalden alıntı: TiSKE

    quote:

    Orijinalden alıntı: JETDEVRİYE

    185 taban lastik al.orjinali biliyorsun 175 taban.185 çok daha oturaklı gösteriyor.ayrıca yol tutuştada daha iyi olur.

    Arkalar 175 old için önlere 185 almak doğru olur mu?
    3 arkadaşa haber saldım akşama kadar haber gelmezse gidip lassa alacağım 2 tane veya
    Yakında carrefour var ordan alırım.

    Bir ihtimal daha 2 ad çıkma lastik alcam aynı marka
    Seneye de arkalar eskirse o zaman 4 ü birden değiştiririm

    Yol tavsiyesi için teşekkür ederim
    Perş 18:00 de işten cıkıp evde bir kaç saat uyumaya çalışacağım
    Ben çay ve nescafe içtiğim akşamlar asla uykum gelmiyor
    evde 7 den sonra çay ve nescafe içersem gece 3 e kadar uyku tutmuyor benim.

    O yüzden Niyetim gece 11 gibi yola cıkmak
    Çünki dönüşüm salı sabahı olacak .
    Düğün için özel izin aldım, Cuma, ptsi ve salı izinliyim Çarş işte olmam lazım
    Dinlenme konusu zaten cok önemli ona dikkat edeceğim

    Bilecik yolunda tadilat varmış, Büyük ihtimal ANK üzerinden gideceğim
    İnş yolların hepsi ışıklıdır

    Korkum gece ışksız yol varsa önüme hayvan falan çıkması
    Yakıt tüketimi tabii depoyu fulleyip notumu alacağım

    Ankaraya kadar yol boş olursa 150 km ye kadar hıza çıkabilirim.
    Tsviyelere teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: biuu


    quote:

    Orijinalden alıntı: Niyet 0070

    Merhaba arkadaşlar.

    Dün 1.4 aracımızla D100'den İstanbul'dan Akyazı'ya bağlı Ballıkaya köyüne gittik döndük. Gidiş dönüş yaklaşık 420km tuttu. Giderken araçta 4 kişi ve biraz bagaj vardı. Yol boyunca klima 1.seviyede açıktı. .....................


    Arkadaşlar klima 1. seviyede de olsa 4. seviyede de olsa bir şey değişmez.

    Fan hızının yakıta etkisi yoktur. A/C klima düşmesini basıp klimayı çalıştırdığınızda iş biter. Artık gücünü motordan almaya başlar. Fan hızı ise elektrik ile ilgili bir olay.

    Bu arada dik yokuşlarda mutlaka klimanızı kapatınız. Fan çalışsın sorun değil ama klima düğmesini kapalı konuma getirin.



    Bilmiyordum. Bilgilendirme için teşekkürler. Yol şartlarını belirtmek için yazmıştım




  • Dün servise verdim
    Stnadrt yağ+filtre vs bakım 160 TL
    Ön balata değişcek dedi 35 TL
    Arka fren polyalı rulmanlar değişmesi gerekir dedi ( ne işe yarıyor bilmiyorum )
    Çifti 310 TL

    Toplam 425 TL dediler
    Başka birine sordurmak için zaman istedim
    Büyük ihtimal yaptıracağım galiba..
  • klima kullanırken seçilen fan hızı yakıt tüketimine etki eder.
    klimadan daha çok faydalanmak istersek, fanı son ayara getirirsek, klima pompası ısınan gazı hem daha zor pompalayacak, hem de normalde zaman zaman biz farkında olmadan devreye girip-çıkan pompa daha çok devrede kalacaktır.
    diğer yandan, fanın son kademede artan elektrik ihtiyacından dolayı oluşan yakıt tüketimi çok küçüktür, bunu yok sayabiliriz.

    bazı firmalar, soğutma esnasında devreye girip çıkan, klasik kavramalı klima pompaları yerine değişken geometrili pompalar kullanıyorlar, bunlar kabindeki soğutma ihtiyacına göre pompalama kapasitelerini ( debilerini ) değiştirebiliyorlar ve daha sürekli ve ekonomik bir çalışma sağlıyorlar.

    bunun evlerde kullanılan klimalardaki karşılığı da verimli olduğu her yerde vurgulanan, hız değiştirebilen invertor dc motorlu klimalardır.
  • Bana da Baskı balata takım değişim fiyatı 600 TL dedikten sonra arkama bakmadan kaçtım servisten...
    Akparça da Debriyaj seti fiyatına baktım Valeo marka set fiyatı 120 TL...

    Ayıptır günahtır yaaa... !!! 100 TL lik maliyeti olan bir parça için neredeyse 5 katı işçilik ekleyip toplamda 600 TL demek gerçekten insafsızlıktır...!!!

    quote:

    Orijinalden alıntı: TiSKE

    Dün servise verdim
    Stnadrt yağ+filtre vs bakım 160 TL
    Ön balata değişcek dedi 35 TL
    Arka fren polyalı rulmanlar değişmesi gerekir dedi ( ne işe yarıyor bilmiyorum )
    Çifti 310 TL

    Toplam 425 TL dediler
    Başka birine sordurmak için zaman istedim
    Büyük ihtimal yaptıracağım galiba..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BIXI MAN -- 29 Haziran 2011; 15:09:50 >




  • 
Sayfa: önceki 10761077107810791080
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.