Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ ██

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı
32.737
Cevap
114
Favori
2.554.726
Tıklama
Giriş
Mesaj
    • Er
      1 Mesaj
      21 Kasım 2010 14:35:36
      Selam 10 kasım da 16.500 tl ye 80,000 km de 1,5 vgt hy klm 2006 model getz aldım noterin verdiği geçici belgede böyle yazıyor. bayramda istanbuldan edremite gittim yola çıkarken depoyu ağzına kadar fulledim varınca da fulledim 80 tl lik mazot yaktı km de ortalama 17 kuruş hesapladım. birkaç sorum var
      1- abs var mı bunu nasıl anlarım
      2- tipi olarak geçici belgede getz 1,5 vgt hy klm yazıyor bu doğru mu
      3-motor gücü 64,7 yazıyor bu kaç bg demek
      4- kaskosu kaç tl tutar en uygun sigorta şirketi önerisi olan varmı
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      5581 Mesaj
      21 Kasım 2010 15:29:09
      quote:

      Orijinalden alıntı: zaftolga

      Hangisi uyumlu hocam getze 55 /38 lik olanimi.


      İkisi de uyumlu, birisi ön sol (uzun olan) diğeride ön sağ ve arka silecek (ikisi de aynı)
      Son aldığımız muz tipi olanlar güzel çıktı, hem sessiz hem de lekesiz siliyor.
      |
      |
      _____________________________
    • Binbaşı
      1749 Mesaj
      21 Kasım 2010 17:09:38
      quote:

      Orijinalden alıntı: albati

      quote:

      Orijinalden alıntı: zaftolga

      Hangisi uyumlu hocam getze 55 /38 lik olanimi.


      İkisi de uyumlu, birisi ön sol (uzun olan) diğeride ön sağ ve arka silecek (ikisi de aynı)
      Son aldığımız muz tipi olanlar güzel çıktı, hem sessiz hem de lekesiz siliyor.

      Tesekkurler yardim icin.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
    • Teğmen
      220 Mesaj
      21 Kasım 2010 17:58:50
      quote:

      Orijinalden alıntı: freehope

      Selam 10 kasım da 16.500 tl ye 80,000 km de 1,5 vgt hy klm 2006 model getz aldım noterin verdiği geçici belgede böyle yazıyor. bayramda istanbuldan edremite gittim yola çıkarken depoyu ağzına kadar fulledim varınca da fulledim 80 tl lik mazot yaktı km de ortalama 17 kuruş hesapladım. birkaç sorum var
      1- abs var mı bunu nasıl anlarım
      2- tipi olarak geçici belgede getz 1,5 vgt hy klm yazıyor bu doğru mu
      3-motor gücü 64,7 yazıyor bu kaç bg demek
      4- kaskosu kaç tl tutar en uygun sigorta şirketi önerisi olan varmı


      1- Ani fren yaptığında tekerler vibrasyon yapıyorsa ABS lidir.
      2- senin araçta benimkinden tek fark 2008 benimkisi, doğrudur.
      3- 88 beygir, ruhsatında yazacaktır zaten
      4- Ben 600e 12 taksitle FİBA Sigortadan yaptırmıştım geçen Aralıkta, öğretmen indirimi vardı.
      |
      |
      _____________________________




    • Yarbay
      3513 Mesaj
      21 Kasım 2010 20:58:32
      quote:

      Orijinalden alıntı: freehope

      Selam 10 kasım da 16.500 tl ye 80,000 km de 1,5 vgt hy klm 2006 model getz aldım noterin verdiği geçici belgede böyle yazıyor. bayramda istanbuldan edremite gittim yola çıkarken depoyu ağzına kadar fulledim varınca da fulledim 80 tl lik mazot yaktı km de ortalama 17 kuruş hesapladım. birkaç sorum var
      1- abs var mı bunu nasıl anlarım
      2- tipi olarak geçici belgede getz 1,5 vgt hy klm yazıyor bu doğru mu
      3-motor gücü 64,7 yazıyor bu kaç bg demek
      4- kaskosu kaç tl tutar en uygun sigorta şirketi önerisi olan varmı


      1- Kontağı açtığın zaman gösterge tablosunda ABS ışığı yanar.. Eğer ki böyle bir ışık yanıyorsa aracın ABS lidir...
      2-Doğrudur yanlış olmaz...
      3- 88 Bg e tekabül ediyor 64,7 Kw
      3- Bütün sigorta şirketlerini ara fiyat al. Aldığın araç daha önce büyük kaza felan yapmamışsa makul fiyatlar çıkar...
      |
      |
      _____________________________
      " Otomobil 100 yılı aşkın süredir kullanılan bir ulaşım aracıdır. Hindistan ineği muamelesi yapıp tapmaya gerek yoktur....!!! "




    • Yarbay
      4159 Mesaj
      21 Kasım 2010 22:32:09
      Kontağa basarken takılma sorunu

      Aracım 2005 benzinli hyundai getz. (Aküsü orjinal değişmedi)

      Arkadaşlar 2 gündür kontağa basarken sorun yaşıyorum.

      Her basışımda olmasa 2 basıştan birinde takılma yapıyor.

      Sorun şöyle ki,

      Anahtarı takıp ilk çevirmemde kığk yapıp duruyor.

      Sonra kontağı kapatıp tekrar basdığımda sorunsuz çalışıyor.

      Sorun neden kaynaklanabilir? En yakın servise 90 km uzağım.
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      771 Mesaj
      21 Kasım 2010 23:19:12
      aküyü değiş bişe kalmaz.sorun akünden.ayrıca hala o akü nasıl çalışıyor onca senedir oda ayrı tartışma konusu:))
      quote:

      Orijinalden alıntı: biuu

      Kontağa basarken takılma sorunu

      Aracım 2005 benzinli hyundai getz. (Aküsü orjinal değişmedi)

      Arkadaşlar 2 gündür kontağa basarken sorun yaşıyorum.

      Her basışımda olmasa 2 basıştan birinde takılma yapıyor.

      Sorun şöyle ki,

      Anahtarı takıp ilk çevirmemde kığk yapıp duruyor.

      Sonra kontağı kapatıp tekrar basdığımda sorunsuz çalışıyor.

      Sorun neden kaynaklanabilir? En yakın servise 90 km uzağım.


      |
      |
      _____________________________




    • Yarbay
      4159 Mesaj
      21 Kasım 2010 23:52:37
      Aracımı her gün 50-60 km kullanıyorum. Sanırım bu yüzden aküm uzun ömürlü oldu.

      Yıllardır en soğuk günde bile 1 sn de marş yaptırıyor akü. Hala aynı şekilde.

      Her çalıştırmamda bu sorun olmuyor zaten. Sorun olduğunda ise kontağı kapatıp tekrar marş yaptığımda çalışıyor araç. Akü bitik olsa hiç marş yapmaz. Ya da marş süresi uzar değil mi? Bende bu tür sorun yok.
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      5581 Mesaj
      22 Kasım 2010 00:42:07
      Valla ben de 5 buçuk yılı devirdim akü taş gibi, ilk çakmada alır.
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      271 Mesaj
      22 Kasım 2010 12:13:19
      jant kapağı aşınması sonucu boya ile ilgili soru soran arkadaşa cevap veren oldumu?benimde sorunum bu jant kapağı boyanırmı ve nasıl boyanır. birde lastiğin dış yanaklarının temiz görünmesi için ne kullanılır.tozlu gibi olunca hiç estetik durmuyor hep gözüme batıyor.
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      4159 Mesaj
      22 Kasım 2010 13:40:39
      Jant kapaklarını boyamak.

      Kriko ile lastikleri teker teker söküp kapakları çıkarın.

      Yıkayıp, zımparalayın ve tekrar yıkayıp kurutun.

      Boyacıdan alacağınız kaliteli marka gri veya metalik gri sprey boya ile boyayabilirsiniz. 10-20 dk bekledikten sonra ikinci kat boyar 2 saat kurumasını beklersiniz. Ve kapakları yerine takarsınız.

      Lastikleri sökmek dışında herşey çok basit. Ben teker teker sökmeye üşendiğim için sanayide liftte aracı kaldırttırıp söküyorum.

      Ertesi gün yeni jantlar için tekrar gidiyorum. 5 tl bahşiş aracım gıcır.

      Lastik parlatmak için ise parlatmaya ve tozsuz durmasını sağlayan spreyler var. Aracı yıkadıktan sonra sıkıyorsunuz işlem tamam. Şişenin üzerindeki kullanma talimatına da uyabilirsiniz.

      Örnek ürün.



      http://www.hepsiburada.com/Liste/ProductDetails.aspx?categoryid=26001&productid=otsv1101400000493

      Bazıları pratik Türk zekasının örneği olarak içtiğimiz coco cola'yı süngerle sürüyor tekerleklere. İşe yarıyor.

      Nasılsa bu mevsimde karınca yok , lastiğe karıncalar dadanmaz
      |
      |
      _____________________________




    • Yarbay
      5581 Mesaj
      22 Kasım 2010 21:48:58
      quote:

      Orijinalden alıntı: 1044ykp

      jant kapağı aşınması sonucu boya ile ilgili soru soran arkadaşa cevap veren oldumu?benimde sorunum bu jant kapağı boyanırmı ve nasıl boyanır. birde lastiğin dış yanaklarının temiz görünmesi için ne kullanılır.tozlu gibi olunca hiç estetik durmuyor hep gözüme batıyor.


      Arabanın garantisi devam ediyorsa ve sürtme kaynaklı sıyrılma değil de kendiliğinden soyulduysa jant kapaklarını ücretsiz değiştirirler.
      Ben Mayıs ayında bu şekilde 4 jant kapağını garantiden değiştirttim.
      Aynı zamanda devir saatinde bi akıcılık sorunu vardı yani çok dikkat edince belli olan bi takılma vardı onu da garantiden değiştirttim.
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      10993 Mesaj
      24 Kasım 2010 10:38:31
      quote:

      Orijinalden alıntı: biuu
      Kriko ile lastikleri teker teker söküp kapakları çıkarın.

      Yıkayıp, zımparalayın ve tekrar yıkayıp kurutun.

      Lastikleri sökmeden vidaları çıkartınca sadece kapak çıkmıyor mu?
      Sadece kapakla uğraşmış oluruz.
      |
      |
      _____________________________
      Profili gizli olan bana da özel mesaj atmasin.
    • Teğmen
      220 Mesaj
      24 Kasım 2010 11:00:29
      quote:

      Orijinalden alıntı: TiSKE


      quote:

      Orijinalden alıntı: biuu
      Kriko ile lastikleri teker teker söküp kapakları çıkarın.

      Yıkayıp, zımparalayın ve tekrar yıkayıp kurutun.

      Lastikleri sökmeden vidaları çıkartınca sadece kapak çıkmıyor mu?
      Sadece kapakla uğraşmış oluruz.


      Vidaları çıkartmadan kapak çıkmıyor malesef.
      Burdan anladığımız, Lastiğiniz hiç patlamamış demekki
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      4159 Mesaj
      24 Kasım 2010 11:15:04
      Malesef getzlerde bijonları sökmeden kapağı sökmek mümkün değil. Yuvalar bijon deliklerinin arkasında.

      Kriko ile aracı kaldırmadan bijonları sökeyim, kapağı çıkarayım derseniz büyük bir hasar meydana gelebilir.

      Sakın böyle bir işe kalkışmayın. Lastikleri söktürüp kapakları çıkarın ve lastikleri yerine taktırın. İşiniz bitince ertesi gün taktırırsınız kapakları.
      |
      |
      _____________________________
    • Teğmen
      143 Mesaj
      24 Kasım 2010 11:18:05
      quote:

      Orijinalden alıntı: biuu

      Malesef getzlerde bijonları sökmeden kapağı sökmek mümkün değil. Yuvalar bijon deliklerinin arkasında.

      Kriko ile aracı kaldırmadan bijonları sökeyim, kapağı çıkarayım derseniz büyük bir hasar meydana gelebilir.

      Sakın böyle bir işe kalkışmayın. Lastikleri söktürüp kapakları çıkarın ve lastikleri yerine taktırın. İşiniz bitince ertesi gün taktırırsınız kapakları.

      Bu bilgi için teşekkürler.
      Allah muhafaza lastiğimiz patlarsa önce kapağı sökmek için uğraşmayız artık.
      O zaman bizim kapakların yolda giderken çıkma şansıda yok.
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      4159 Mesaj
      24 Kasım 2010 11:25:23
      Evet çıkma şansı yok, ses yapma ihtimali de az.
      |
      |
      _____________________________
    • Er
      11 Mesaj
      24 Kasım 2010 17:06:45
      quote:

      Orijinalden alıntı: ozden61

      bazı arkadaslar harbi con sansızmıs. 94 den beri araba kullanırım. bunun 1999 a kadar olanı ehliyetsizdi. üstelik ankara sehir icinde bile kullandım, didime gittim. bir polis kardesim cevirmedi. ehliyetsiz dedikte zamane gencleri gibi kızlara hava atmak icin gezmeden bahsetmiyorum mecbur kaldıkta ondan. 9 senedir de ehliyetli kullanırım yine olmadı. insallah da olmaz.

      arkadaslar birde bu aralar arka sag taraftan gıcırtılar basladı. her halde plastik aksamdan geliyor. getz inden boyle problemi olan varmı.

      bir de arkadasın biri direksiyon saglamlastırma kampanyasından bahsetmis ondan sonra kayboldu. oyle bir sey varmı.

      Evet üstad benim getzden de arka taraf plastik aksamdan gıcırtı sesleri geliyordu.Üstelik sıfır almama rağmen.Şu çok amaçlı spreylerden bitane aldım ses gelen yerlere sıktım ses kesildi.Tavsiye ederim.
      |
      |
      _____________________________
      2011 Hyundai Getz VGT start




    • Yüzbaşı
      771 Mesaj
      24 Kasım 2010 21:59:36
      arkadaşlar bu hafta artık emektar lastiklerimi değiştirecem.lastik araştırması yapıyorum fakat hangisini almalıyım karar veremedim.aranızda lastiğini değişen varmı ve ne marka kullanıyorsunuz.kullandığınız markaların iyi ve kötü yönleri neler?kumho ku-31 185/60/14 nasıl sizce.deseni falan hoşuma gitti benim.fiyatta iyi baya.
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      367 Mesaj
      25 Kasım 2010 00:09:08
      quote:

      Orijinalden alıntı: JETDEVRİYE

      arkadaşlar bu hafta artık emektar lastiklerimi değiştirecem.lastik araştırması yapıyorum fakat hangisini almalıyım karar veremedim.aranızda lastiğini değişen varmı ve ne marka kullanıyorsunuz.kullandığınız markaların iyi ve kötü yönleri neler?kumho ku-31 185/60/14 nasıl sizce.deseni falan hoşuma gitti benim.fiyatta iyi baya.


      ben de bu aralar değiştircem lastikleri baya araştırma yaptım da çoğu kişi michelin energy saver tavsiye ediyor, şuan kampanyalı fiyatı 115 tl ve mont hediyeli, ayrıca 185/60/14 H sınıfı lastik almak daha iyi olurmuş gelen yorumlar bu şekilde. Michelin gerçekten çok yumuşak bi lastik, elinizle bile hissediyosunuz, lastik yanaklarını sıkınca. Onun dışında en iyisi Bridgestone Turanza er300 die biliorm. Bulabilirseniz de Nokian H lastiklerini öneriyor herkes.
      |
      |
      _____________________________




    Hızlı Cevap




Reklamlar
sohbet
#0850 Numara Tahsisi;#0850 Hat;#IP Santral;#Toplu
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
üniversite
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,413
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.