|
Hyundai, elektrikli araç planlarında geri adım atıyor
-
-
Herkes toyota nın dediğine geliyor 😀
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
alakası yok Çinli ile fiyatta yarışamıyorlar üretim hızlanana kadar müşteri elimizden kaçmasın diye söylemler
-
Bu gidişle Tesla ve Çin’li üreticiler elektriklide diğer markalar da fosil yakıtta birbirileriyle yarışacaklar.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Elinde ioniq gibi hızlı şarj olan aracın var ve kimse bunu bilmiyor … gidip hyundayi ile şarj ağını arttırmaya yönelik teşvik etsen , güzle reklamla bu aracın hızlı şarj olduğunu anlatsan satışların resmen artar
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hibrit varken elektrikli alan net teknoloji cahili ya da özentidir. Hiçbir avantajı yok elektrikli arabaların.
-
Toyota ciddi satış başarısı yakaladı hibritte, satışlarında düşüş yok. İnsanlar direk elektrikliye şirketlerin beklediği gibi hızlı geçmiyorlar.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hangi hibrit ile elektrikliyi kiyasliyorsunuz? Hafif hibrit mi, mild hibrit mi, plug in hibrit mi? Hangisi? Bu teknolojileri bildiğinizi varsayalım teknoloji anlamında Hangi üstünlükleri var onu da yaziverin. Millet aydınlansın. Seçimini cahil cahil yapmasın. Kullanım açısından bakarsanız togg motor gücü,hacım ve performansından bir içten yanmaliyi almak için en az %70 daha fazla vergi ödemelisiniz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Koca suv'lerin 1.2 motorla %80 ötvden satıldığı piyasada tesla, ioniq5, countryman gibi elektrikli araçları %10 ötv ile alan mı cahilmiş ? :) 1.790'a model y, 1600'e ioniq 5 veriyorlarken 2.200'e corolla cross alan net cahildir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Cahil olduğunu bilmeyen bir cahil.
Elektrik dünyanın en önemli olaylarından birisidir. Bağımlılığı ortadan kaldırır.
Elektrikle çalışan ev eşyalarına (TV, PC, Lamba gibi) ek olarak;
Doğalgaz yerine = Elektrikli Ocak,
Doğalgaz yerine = Elektrikli Isınma
Doğalgaz yerine = Şofben gibi sistemlerle elektrik ile Sıcak Su
Petrol yerine =. Elektrik ile giden Araç
Elektrik üretmek bedava, Fosil yakıtlar parayla,
Evet sen başka ülkelere ve kurumlara "bağımlı" olmak istiyorsan fosilden devam et.
-
Ben yorumumu dünya geneli için yazdım. Türkiye’deki vergi sadece Türkiye’de yaşayanları ilgilendirir. Her türlü hibrit araçlar daha avantajı. Hem az yakıyor, hem şarj etme derdin yok. Batarya hem eskiyor, hem de ağır olduğu için fren ve lastikler çabuk eskiyor. Bir sürü dezavantajı var, yaz yaz bitmez.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kesinlikle her şeyin elektrikli olması lazım. Yorumunuza katılıyorum.
Petrol, benzin, mazot, LPG, doğalgaz, Yağ, kir pislikten kurtulup temiz temiz bedava elektrik üretip dünyayı kurtarmalıyız.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yurtdışında da elektrikli araçlar daha uygun. Teşvik ve avantajlar sağlanıyor elektrikli araçlara. Menzil hariç kalan her şeyde avantajlı elektrikli arabalar.
Ayrıca başkası şunu şunu alıyorsa cahildir, bilgisizdir gibi laflar söyleyenin zeka seviyesini belirler.
Adamın ihtiyaçlarını, bulunduğu durumu bilmiyorsun. Parayı sen ödemiyorsun, cefasını sen çekmiyorsun. Başkasının parası ve aldığı şey seni mi gerdi.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
>Hem az yakıyor, hem şarj etme derdin yok
Bataryası 10 ila 30 dakikada dolan ve 600-800km menzile çıkan araçlar 2 sene içinde yaygınlaşacak.
>Batarya hem eskiyor,
Fosil yakıtlı bir motorun eskimesini batarya eskimesine tercih ederim. En azından bataryayı değiştirme imkanın var. Al ömürlük kullanırsın.
>hem de ağır olduğu için fren ve lastikler çabuk eskiyor.
Her sene binlerce parçası olan ve sürekli mekanik sürtünmeden eskiyen fosil yakıtlı araçlar hiç eskimiyor ve bakım maliyetleri 0 TL zaten.
> hem de ağır olduğu için
Elektrik motorun torku benzinli araçların 2 katı, bazınlarında 2 katından daha fazla.
Tüm argümanlarınız çürük.
-
elektriğe hızlı geçerseniz doyuramazsınız bu araçları yavaş geçiş daha iyi.
-
Cahilsin ağlamaya devam et Elektrikli arabaların satışı düşüyor, büyük markalar bile hibrite dönmeye başladı. Kullandığın elektrik zaten fosil yakıttan üretiliyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim yorumum seni mi gerdi ? Yurtdışında o kadar teşvik yapmalarına rağmen elektriki araç almıyorlar. Alanlar pişman, elden çıkarmaya çalışıyorlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Okuduğunu anlamıyor, gelmiş cevap veriyor. Ağır olduğu için lastik ve fren erken bitiyor diyorum. Adam bana tork diyor. Kimin umrunda o tork ? Şehir içinde kullanacaksın.
Elektrli araçları öv. Amarika’da bile tesla satışları o kadar teşvike rağmen düşüyor. Alanlar pişman, satmaya kalksan alan yok.
Batarya eskimesiyle, motor eskimesini bir tutan bir cahil.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Soğuk hava yüzünden elektrli araçlar çalışmıyor. Menzili yarı yarıya düşüyor. Millet bir hevesle aldı ama alanlar pişman. Hibrit varken elektrikli araba alan hiçbir şey bilmiyordur.
Edit: Elektrli araçların menzilleri palavra, çoğu daha az gidiyor. Hızlı şarj ve ağı az , olanlarında yarısı bozuk çalışmıyor. 10-30 dakika da 600-8””km hikaye.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 12 Angry Men -- 30 Ağustos 2024; 16:50:35 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tüm dünyada elektrikli araçlara devlet teşviği ve avantajları var.
Her sene elektrikli araç satışları yüzdesel olarak ciddi artıyor.
Şirketler gerizekalı mı milyar dolarca fabrikalar batarya üretim tesisleri kuruyor. Tonlarca yatırım haberi var aç incele.
Başkalarının seçimleri üzerinden bu dil uzatma cüreti nereden geliyor. Parasını sen vermiyorsun, aracın derdini sen çekmiyorsun, sana dokunan hiçbir tarafı yok.
Apple alan şudur budur, elektrikli alan şöyledir mantığı türedi. Sana ne, bana ne, kime ne? Parasını çöpe atmak istiyor belki. Eğlencesine yaşıyor dünyayı belki. Adamın ihtiyacı odur belki. En iyi ürün odur belki. Bunu alan kişi düşünsün.
Yani dostum dünyayı kendi dünyamız kadar sanmaktan vazgeçmeliyiz. Bu kadar insan gerizekalı değil belli tecrübeler ile böyle seçimler yapıyorlar.
Bazı şehirlere benzinli araçla girmek yasaklanıyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Hibrit asla almayacağım bir araç modeli. Tüketiciyi yolmaktan başka bir işe yaramaz o teknoloji. Senelik yağ, su, bakımı için her yıl servise öpüleceğim bir de üstüne batarya ömrüm acaba ne kadar kaldı derdi yaşayacağım. Yetmedi, İçten yanmalı motorların yok trigeriydi yok turbosuydu yok bujisiydi onlarla uğraşacağım bir de üstüne batarya şarj dinamosu vs dertleri ekleteceğim. Bendeki kafa turbosuz klasik honda kafası ne kadar az parça o kadar az problem. Müstakil eve geçer geçmez ilk hedefim full elektrik |
Koca suv'lerin 1.2 motorla %80 ötvden satıldığı piyasada tesla, ioniq5, countryman gibi elektrikli araçları %10 ötv ile alan mı cahilmiş ? :) 1.790'a model y, 1600'e ioniq 5 veriyorlarken 2.200'e corolla cross alan net cahildir |
Herkes toyota nın dediğine geliyor 😀
|
Cahil olduğunu bilmeyen bir cahil. Elektrik dünyanın en önemli olaylarından birisidir. Bağımlılığı ortadan kaldırır. Elektrikle çalışan ev eşyalarına (TV, PC, Lamba gibi) ek olarak; Doğalgaz yerine = Elektrikli Ocak, Doğalgaz yerine = Elektrikli Isınma Doğalgaz yerine = Şofben gibi sistemlerle elektrik ile Sıcak Su Petrol yerine =. Elektrik ile giden Araç Elektrik üretmek bedava, Fosil yakıtlar parayla, Evet sen başka ülkelere ve kurumlara "bağımlı" olmak istiyorsan fosilden devam et. |
Motorlarla ilgili verilen verimlilik değerleri maalesef pik yani tepe verimlilik değerleridir. Bir benzinli veya dizel motorun en verimli olduğu devir belli bir yük altında pik tork değerinin geldiği devirdir genellikle. O devirdeki verimliliği bize motorun verimi olarak veriyorlar ama motorlar sürekli pik tork devirlerinde çalışmıyor, geniş bir rpm bandını kullanıyor. O yüzden pik verimlilik yerine averaj verimliliğe bakmak gerek ama üreticiler nedense averaj verimlilik rakamlarını vermezler, "o kullanıma göre değişir, o yüzden veremeyiz" derler. İşin gerçeği ortalama verimlilik o verilen pik değerlerin hep altındadır. Sonuçta verimlilik bir tür çan eğrisi. Eğrinin tepe noktası çanın tamamını temsil etmez. Petrol lobisi hız kesmeden elektrikli otomobiller aleyhine çaktırmadan menfi propaganda yapmaya ve hatta gerçekleri çarpıtmaya devam ediyor ne yazık ki. |
Toyota ciddi satış başarısı yakaladı hibritte, satışlarında düşüş yok. İnsanlar direk elektrikliye şirketlerin beklediği gibi hızlı geçmiyorlar.
|
Polo parasına ionic 5 aldım. Evden şarj ile km 40kuruş yakıyor. Çok konforlu seri ve sessiz bu paraya daha iyi araç var mı? Dışardan doldurunca 1.2tl yakıyo.. dizel ortalaması 3 litre olan hangi araç var? Bunları halihazırda vw touareg 3.0tdı F10 5 serisi sahibi biri olarak söylüyorum genel kullanışlılığı hepsinden daha iyi.. çok sessiz çok geniş. Bir sahip olun önyargılarınız gidecek emin olun. Ayrıca ülkemiz şarj ağı çok geniş ve hızla genişlemeye devam ediyor. Ayrıca bana göre elektriklinin en önemli avantajı ülkenin petrole bağımlılığını bitirmesi. Petrol birgün bitebilir ancak elektrik üretim tekniğine göre tam yenilenebilir olarak üretilebilir. Petrol zengini Arap ülkesi olsak anlarım ama bizim gibi ülkeler için bence uzun vadede çok faydalı. |
Yurtdışında da elektrikli araçlar daha uygun. Teşvik ve avantajlar sağlanıyor elektrikli araçlara. Menzil hariç kalan her şeyde avantajlı elektrikli arabalar.
Ayrıca başkası şunu şunu alıyorsa cahildir, bilgisizdir gibi laflar söyleyenin zeka seviyesini belirler. Adamın ihtiyaçlarını, bulunduğu durumu bilmiyorsun. Parayı sen ödemiyorsun, cefasını sen çekmiyorsun. Başkasının parası ve aldığı şey seni mi gerdi. |
gelecek elektrikte değil hidrojende
|
Benzer içerikler
- whatsapp tek seferlik fotoğraf atma
- apple tv netflix
- instagram ana sayfa
- tiktok hesap silme
- spotify link kısaltma
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X