Şimdi Ara

hyundai accent era mı? fiat linea dynamic mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
102
Cevap
0
Favori
23.353
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bir arkadaş iki araba arasında kaldı hangisini tavsiye edersiniz.fiyat olarak era avantajlı ama linea daha kaliteli gözüküyor.ama linea donanım olarak eradan daha az kararsız kaldı.sizce hangisi?



  • Öncelikle Linea ile era aynı sınıfta değil.

    33 milyara 120 hp emotion donanım linea alamadığınızı anladım.

    bu sebeple linea daha az donanımlı yazmışsın.

    emotion donanım linea daki bazı donanımlar bırak erayı kendi rakiplerinde dahi yok

    anladığım kadarı ile 25 milyarlık bir araç düşünüyorsunuz.

    size tavsiyem en azından üzerine 5-6 milyar koyun ve 1.4 t-jet dynamic donanım linea alın.

    okadar çıkamayız derseniz era yerine ikinci el ford focus öneririm.
  • kardeş zaten arkadaşa anlatamadım bende linea diyorum dediğin gibi aynı sınıfta değil çok ısrar etti bende soruyum dedim neyse yorumlardan sonra inşallah anlar ben zaten linea aldırırım ona


    linea gibisi var mı



    arkadaş linea almaya karar verdi bakalım hayırlısı yarın bida bakıcak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi diabate -- 9 Şubat 2008; 20:11:37 >
  • Linea yı yakından inceledim. Gerçekten FIAT çok iyi bi iş çıkarmış. İç malzeme kalitesi iyi Motoruna diyeceğim bişey yok zaten. Arkadaşlarında dediği gibi Farklı dünyaların arabaları
  • era b segmenti bir araç.yani symbol ile aynı.Linea c segmenti. Bu segmentte bu donanaıma bu fiyaıt ancak lineada bulur. Eraların yedek parça sıkıntısı çok fazla. Parçaları ise sınıfına göre pahalı. Benzin sarfiyatı lineaya göre çok fazla.Özellikle şehir içinde. Benzili alcaksa az yakacaka bir araç istiyorsa linea 1.4 olur, dizel ise zaten multijetin üzerine bir motor yok.
    Lineayı bir test sürüşüne çıksın zaten kararı kendisi verecektir.
  • sallamayalım lütfen parça sıkıntısını yakıtının fazla olduğunu nerden çıkarttın.sen şuna kısaaca linea aşığıyım.linea için yalanda söylerim desene...


    quote:

    Orjinalden alıntı: comedian9

    era b segmenti bir araç.yani symbol ile aynı.Linea c segmenti. Bu segmentte bu donanaıma bu fiyaıt ancak lineada bulur. Eraların yedek parça sıkıntısı çok fazla. Parçaları ise sınıfına göre pahalı. Benzin sarfiyatı lineaya göre çok fazla.Özellikle şehir içinde. Benzili alcaksa az yakacaka bir araç istiyorsa linea 1.4 olur, dizel ise zaten multijetin üzerine bir motor yok.
    Lineayı bir test sürüşüne çıksın zaten kararı kendisi verecektir.
  • 30 ile 35 milyar arası standart donanımlı vw jetta - honda cıvıc - toyota corolla - ford focus alınabilir
  • Artık Era'nın da parça sıkıntısı varsa bu ülkede, kimse kuş serisinden başka arabaya binmesin. Yorum yaparken biraz gerçekçi olalım. Era sınıfında fiyatına göre en iyi donanımı sunan araç. Zaten 2007 satış rakamlarında sınıfında yüzde 90'ı filo aracı olan Symbol'ü samazsan açık ara en çok satan araç.

    Linea ile Era arasında ise kesinlikle Linea.

    Özgür

    quote:

    Orjinalden alıntı: comedian9

    era b segmenti bir araç.yani symbol ile aynı.Linea c segmenti. Bu segmentte bu donanaıma bu fiyaıt ancak lineada bulur. Eraların yedek parça sıkıntısı çok fazla. Parçaları ise sınıfına göre pahalı. Benzin sarfiyatı lineaya göre çok fazla.Özellikle şehir içinde. Benzili alcaksa az yakacaka bir araç istiyorsa linea 1.4 olur, dizel ise zaten multijetin üzerine bir motor yok.
    Lineayı bir test sürüşüne çıksın zaten kararı kendisi verecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozgur23 -- 10 Şubat 2008; 12:33:48 >
  • AkıncI,

    Sen iyi bilirsin, Linea ile ilgili birkaç sorum olacak. Şu anda aşağıdaki aracın son fiyatı nedir? 30bin seviyesine inmesi mümkün müdür?
    LINEA MULTIJET 90HP ACTIVE DAB ABS AC 31.810

    Active donanım ile Dynamic donanımın farkları neler?

    Bir de elimizde,
    - 2005 Temmuz trafik çıkışlı 40bin KM'de 1.4 Fabia Classic (ilk sahibiyiz)
    - 91 Serçe 150bin KM'de (ikinci sahibiyiz)

    Bunları takasta kullansak üzerine sence ne kadar vermemiz gerekir yukarıdaki Linea için?

    Selamlar,
    Özgür



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozgur23 -- 10 Şubat 2008; 12:44:21 >
  • arkadaş kararını versi linea alacak ama hakikaten bencede linea alınır
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ozgur23

    AkıncI,

    Sen iyi bilirsin, Linea ile ilgili birkaç sorum olacak. Şu anda aşağıdaki aracın son fiyatı nedir? 30bin seviyesine inmesi mümkün müdür?
    LINEA MULTIJET 90HP ACTIVE DAB ABS AC 31.810

    Active donanım ile Dynamic donanımın farkları neler?

    Bir de elimizde,
    - 2005 Temmuz trafik çıkışlı 40bin KM'de 1.4 Fabia Classic (ilk sahibiyiz)
    - 91 Serçe 150bin KM'de (ikinci sahibiyiz)

    Bunları takasta kullansak üzerine sence ne kadar vermemiz gerekir yukarıdaki Linea için?

    Selamlar,
    Özgür




    active ile dynamic arasınsa gövde rengi kapı kolları aynalar arka koltuk kafalıkları gibi donanımlar var zaten lineanın active donanımı şirketler için yapılmış dynamic almak avantajlı


  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl


    anladığım kadarı ile 25 milyarlık bir araç düşünüyorsunuz.


    okadar çıkamayız derseniz era yerine ikinci el ford focus öneririm.




    az kaldı ''paran yetmiyorsa gidip ERA alabilirsin'' diyeceksin zannettim.

    böyle şeyler yazıp heyecanlandırma tansiyonum çıkıyo.
  • Arkadaşlar kimseyi kızdırmak gibi bir derdim yok ama Linea yı deneyin, birde Era yı deneyin. Ben ikisinide denedim ve diyorumki Linea ya o motor çok küçük gelmiş gaza bastığınızda araç gitsemmi gitmesemmi diye düşünüyor. Birde Era yı deneyin, performansı görün zaten 110 ps ve 240 nm tork değerleri ortada. Linea ya alışkın olanlar, kullananlar biraz dikkat etsinler Era kullanırken kazara bir yere girmesinler araç adeta şaha kalkıyor.
  • bir Era dizel kullanıcı olarak itiraf ediyorum bazen bu tork beni ürkütüyor, acaip fırlıyor araba yerinden. uçak gibi bişey ön tekerlekler yerden kesiliyor sanki.

    biraz fazla mı abarttım yoksa.





    HYUNDAI

    ''Drive your way''
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ozgur23

    AkıncI,

    Sen iyi bilirsin, Linea ile ilgili birkaç sorum olacak. Şu anda aşağıdaki aracın son fiyatı nedir? 30bin seviyesine inmesi mümkün müdür?
    LINEA MULTIJET 90HP ACTIVE DAB ABS AC 31.810

    Active donanım ile Dynamic donanımın farkları neler?

    Bir de elimizde,
    - 2005 Temmuz trafik çıkışlı 40bin KM'de 1.4 Fabia Classic (ilk sahibiyiz)
    - 91 Serçe 150bin KM'de (ikinci sahibiyiz)

    Bunları takasta kullansak üzerine sence ne kadar vermemiz gerekir yukarıdaki Linea için?

    Selamlar,
    Özgür




    Takasla mümkündür.yeni yazılım da geldi.

    90 lık 1.3 mjet eskisinden çok daha iyi gidiyor.
  • Eraların ne yedek parça sıkıntısı var, ne de parçaları çok pahalı. Ayrıca bizzat kendim denedim 100 km. de 5.5 lt. benzin tüketimiyle yakıt sarfiyatı da gayet iyi. Segment olarak Linea kaliteli olabilir ama diğer söylediklerine kesinlikle katılmıyorum.

    quote:

    Orjinalden alıntı: comedian9

    era b segmenti bir araç.yani symbol ile aynı.Linea c segmenti. Bu segmentte bu donanaıma bu fiyaıt ancak lineada bulur. Eraların yedek parça sıkıntısı çok fazla. Parçaları ise sınıfına göre pahalı. Benzin sarfiyatı lineaya göre çok fazla.Özellikle şehir içinde. Benzili alcaksa az yakacaka bir araç istiyorsa linea 1.4 olur, dizel ise zaten multijetin üzerine bir motor yok.
    Lineayı bir test sürüşüne çıksın zaten kararı kendisi verecektir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: ozgur23

    AkıncI,

    Sen iyi bilirsin, Linea ile ilgili birkaç sorum olacak. Şu anda aşağıdaki aracın son fiyatı nedir? 30bin seviyesine inmesi mümkün müdür?
    LINEA MULTIJET 90HP ACTIVE DAB ABS AC 31.810

    Active donanım ile Dynamic donanımın farkları neler?

    Bir de elimizde,
    - 2005 Temmuz trafik çıkışlı 40bin KM'de 1.4 Fabia Classic (ilk sahibiyiz)
    - 91 Serçe 150bin KM'de (ikinci sahibiyiz)

    Bunları takasta kullansak üzerine sence ne kadar vermemiz gerekir yukarıdaki Linea için?

    Selamlar,
    Özgür




    Takasla mümkündür.yeni yazılım da geldi.

    90 lık 1.3 mjet eskisinden çok daha iyi gidiyor.

    akıncı kardeş bu yazılım olayı ney bilgin var mı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: multijet


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: ozgur23

    AkıncI,

    Sen iyi bilirsin, Linea ile ilgili birkaç sorum olacak. Şu anda aşağıdaki aracın son fiyatı nedir? 30bin seviyesine inmesi mümkün müdür?
    LINEA MULTIJET 90HP ACTIVE DAB ABS AC 31.810

    Active donanım ile Dynamic donanımın farkları neler?

    Bir de elimizde,
    - 2005 Temmuz trafik çıkışlı 40bin KM'de 1.4 Fabia Classic (ilk sahibiyiz)
    - 91 Serçe 150bin KM'de (ikinci sahibiyiz)

    Bunları takasta kullansak üzerine sence ne kadar vermemiz gerekir yukarıdaki Linea için?

    Selamlar,
    Özgür




    Takasla mümkündür.yeni yazılım da geldi.

    90 lık 1.3 mjet eskisinden çok daha iyi gidiyor.

    akıncı kardeş bu yazılım olayı ney bilgin var mı


    ECU içerisindeki yazılım güncellendi.

    ilk 1.3 mjet linea larda hissedilen turbo gecikmesi azaltıldı.

    belli devirlerde gaza tepki süresi iyileştirildi.

    eski araç sahipleri de servislerde yazılımı güncelletebilir.
  • Her iki aracıda test ettim Linea yı donanım olarak beğendim ama Era nın donanımı Linea kadar olmasada performans yönünden Linea, Era nın yanına bile yaklaşamaz. C segmentindeki bir araca 1.3 multijet motor hiç yakışıyormu allah aşkına? Araç yürümüyor gitmiyor. Linea nın hakkı o devasa kasaya göre 1.6 110-120 ps ve 240-290 nm tork olmalıydı. Şimdi bunu yaptılar sanıyorum ama bu da fiyatlara 2-3 bin ytl yansır.O zamanda bu fiyata gider Toyota ya da Ford focus alırım zaten.
    Era nın parça sıkıntısı olduğunuda nereden çıkarıyorsunuz anlamış değilim. Ayrıca parçaları sanıldığı kadar pahalıda değil. Linea yı test etmeden önce satıcı, garantinin 5 yıl olduğunu ama 31 Aralık'a kadar geçerli olduğunu, yeni yılda satın alırsam 2 yıl garantili olacağını söyledi. Era da ise böyle bir durum yok ne zaman alırsanız alın 5 yıl 100.000 km garanti standart. Hangi satıcı ürettiği araca daha çok güveniyor ortada.

    quote:

    Orjinalden alıntı: comedian9

    era b segmenti bir araç.yani symbol ile aynı.Linea c segmenti. Bu segmentte bu donanaıma bu fiyaıt ancak lineada bulur. Eraların yedek parça sıkıntısı çok fazla. Parçaları ise sınıfına göre pahalı. Benzin sarfiyatı lineaya göre çok fazla.Özellikle şehir içinde. Benzili alcaksa az yakacaka bir araç istiyorsa linea 1.4 olur, dizel ise zaten multijetin üzerine bir motor yok.
    Lineayı bir test sürüşüne çıksın zaten kararı kendisi verecektir.
  • 31 aralığa kadar geçerli neden?hem o senenin temmuz vergisini hemde 1 gün sonra yeni senenin ocak vergisini sana yıkmak için...hondada 6 yıl dedi şimdi kıvırıyor 2007 ekimden sonrakilere geçerliymiş.2008 dede 1 kaç ay geçerli olcakmış daha sonra 3 yıl/100,000 km ye geri dönülcekmiş...


    quote:

    Orjinalden alıntı: raven1974

    Her iki aracıda test ettim Linea yı donanım olarak beğendim ama Era nın donanımı Linea kadar olmasada performans yönünden Linea, Era nın yanına bile yaklaşamaz. C segmentindeki bir araca 1.3 multijet motor hiç yakışıyormu allah aşkına? Araç yürümüyor gitmiyor. Linea nın hakkı o devasa kasaya göre 1.6 110-120 ps ve 240-290 nm tork olmalıydı. Şimdi bunu yaptılar sanıyorum ama bu da fiyatlara 2-3 bin ytl yansır.O zamanda bu fiyata gider Toyota ya da Ford focus alırım zaten.
    Era nın parça sıkıntısı olduğunuda nereden çıkarıyorsunuz anlamış değilim. Ayrıca parçaları sanıldığı kadar pahalıda değil. Linea yı test etmeden önce satıcı, garantinin 5 yıl olduğunu ama 31 Aralık'a kadar geçerli olduğunu, yeni yılda satın alırsam 2 yıl garantili olacağını söyledi. Era da ise böyle bir durum yok ne zaman alırsanız alın 5 yıl 100.000 km garanti standart. Hangi satıcı ürettiği araca daha çok güveniyor ortada.


  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.