Şimdi Ara

hyundai accent blue 2013 fiyatı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
1
Favori
6.688
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: realistspary

    Bir arkadasim plus versiyonuna LPG takılı sekilde ÖTV muafiyetiyle 28.500 vermiş. Muafiyetsiz 43 bin falanmis.

    Yuh !!!! Diyecektim ama artik olan olmuştu hayırlı olsun diyebildim.

    Toyota corolla alınır o paraya...


    2012 Model Corolla 1.33 Comfort 41,250' ye alınır bolu dağı 3. viteste ancak çıkılır yada devir kaybı vites düşüklüğü yaşamamak için Corolla Dizel 1.4 D-4D Comfort'a 51,950 tl para verilir veya 44.000 tl 1.6 crdi prime alınır bolu dağı 6. vites 160 hız 5,5 lt ile çıkılır ve 7,950 tl cepte kalır
  • Geçen yıl yazmıştım. hyundai halkın gözünde symbol gibi gözüküyor. uygun fiyat, eh işte arabası idi.. 2010'a kadar. sonra audi'den mi bir yerden tasarımcı alıp, marka vizyonunda değişikliğe gittiler. normal bir araçtan farkı olmayan dizayn olarak iyi araçlar satmak, güncel markaların payından yemek istediler...

    Başarılı oldu mu ? Elentra ile oldu. Amerikada güzel sattı. ama bizim ülkede başarılı olamadı. Çünkü elentra'nın dizeli yok... 1.6crdi ile getirse tutardı... Ayrıca hyundai assan beceriksiz araç getirme konusunda... i40'a gelelim. Bu ülke önceden D sınıfı adam gibi hyundai görmemişti. D sınıfı daha çok biraz üst geliri olan parası da biraz olan kişilerin işi.. ama hyundai markası ülkemizde ucuz imajlı bir marka. Bu imajın kırılması için 3-4 yıla daha ihtiyacı var...

    Ülkemizde araba alırken 2 şeye dikkat edilir. yakıt, 2.el..

    i40 1.6 gdi motor lpg sıkıntısı var(şimdi biri alıntı yapıp ix35'e takıldı der kesin, %100 onaylı sorunsuz diyorum), 2.el sıkıntısı yüksek bir model çünkü satışlarına bağlı sıkıntı çekecek. renault laguna bile bu ülkede tutunmakta zorlandı, markanın imajı varken, kaldı ki hyundai nasıl satacak?

    Bir de hyundai assan görüşme yapıp niye ülkeye özel dizel i40 getirmedi anlamadım. 1.7 crdi getirttip ötv mağduru yaptılar... 1.6 crdi için firma ile görüşseler böyle olmazdı. D sınıfı sedan bakan biri, piyasası olan, daha imajlı bir marka seçer. lpg sıkıntısı var diye daha az yakan benzine yönelir. 1.6T 180hp insignia COSMO 66bin TL iken niye gidip i40'a 64bin TL yatırılır. Hem piyasası yok... aynı araçlar alınsa 2yıl sonraki 2.el kaybı insignia'nın daha az olur.

    ix20 için konuşursak. mini MPV sınıfında bir araç. Ülkemizde pek tercih edilmeyen bir sınıfta. Rakipleri nissan note, ford b-max filan...
    Oldu da bu sınıfta bir araç bakıyorum... Ford B-max Titanium 1.6 TDCi 95PS bile 52bin TL iken, ix20 1.4 dizel prime için 49bin TL vermek...
    b-max Titanium 1.6i 105PS PowerShift A/T 46bin TL iken ix20 1.6 AT için 48bin TL... Böyle bir sınıfta b-max düşünür insan. Doğal olarak ülkemizde şansı kalmadı..

    i20 ise ülkemizde ilk modeliyle beraber tutan bir araçtı. Getz bile sevilir ülkemizde. Fiyatı özelliklerine göre iyi bir araba.. ilk nesil i20'ler de öyle. Fiyatı diğer b sınıflarına göre uygundu... Yeni nesil i20'ler bazı donanımlar ile yine benzer modeller karşısında şanslı ve satıyor...

    Accent blue'ya gelince. ERA'dan dolayı herkes uygun, donanım olarak çok bir şey olmayan araç bekledi. 27-28e zamanında sıfır alanlar oldu aracı.. Şimdi insanlar blue için de aynı şeyi bekledi... ama biz modeli ile aracı yolunmuş kaz halinde dahi 35bin TL fiyat çekince, benzinli modelinin orta donanımlısı bile 38-40bin TL olunca insanlar bu araçtan çekindi. B sınıfı sedan araca hele ki benzinli araca 40bin TL vermek.... Bu fiyata c sınıfı benzinli sedan araç bulunur... fluence benzinli bu fiyatta sayılır.
    Dizeli 44bin TL dolaylarında olunca insanlar dogal olarak b sınıfı sedan uygun fiyatlı az yakan halk arabası gibi tabir edilen başka modellere yöneldi. era dizeller gibi fiyat bekledi herkes. Doğal olarak era gibi fiyat bekleyen insan gitti symbol aldı.. çünkü 33bin'e giriş seviyesi dizel symbol vardı. benzinli blue fiyatına orta karar bi symbol dizel alınıyordu... Öte yandan linea var her ne kadar c sınıfı olsa da halkımız era, symbol, linea'ya aynı gözle baktı. 33bin'e dizel linea var..

    Blue tamam dizaynı güzel, biraz donanımlı olabilir ama insanlar yakıtı iyi, 2eli iyi araç bakınca dizel bir blue için 44bin TL'yi çok gördü, o fiyata C sınıfı dizel bile bulma şansı var...


    Hyundai'nin satacağı modeller; i20, ix35, elentra ve daha uygun fiyatlı olabilirse i30; blue, ix20, i40 ve i30cw'nin pek şansı yok...Hatta elentra için 1.6 crdi gelirse C sınıfı dizel sedan payından güzel bir yer edinebilir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sadece Sürücü -- 28 Ocak 2013; 15:21:16 >




  • S.A.

    bunu daha öncede yazdım blue'ye pahalı diyenler acaba bu arabayı kaç paraya almayı düşünüyorlar. sıfır km araç alıyorsun 40.000 liraya daha ne istiyorsunuzki. 15 yaşında tempramı 10.000 liraya verdim. kıçı kırık şahinlere bile 8-9-10 lira para istiyorlar. yok o paraya corolla alınırmışta neymiş.
    sıfır corollanın ve focusun en boşunun fiyatı tüm masraflar dahil 49-50 binlirayı buluyor. 40 bin liralık blue ile 50 binliralık corolla ve focusu kıyaslamak bence saçma. blue 40 binliralık bi araç, corolla ve focus 50 binliralık bi araç mercedes 80-90-100 vs,ferrari 400 -500 vsssss. ne kadar paran varsa o kadar konuşacaksın. ben sıfır blue aldım hemde kırmızı :) çatır çatır biniyorum bi yıkattırıyorum bakan bi daha bakıyor nazar değmesin . saygılar
  • Konuyu hortlatayim,

    Şimdi o fiyatlara focus fluence alırım diyen arkadaslara soruyorum,
    2012 model 13000 de digital klima otomatik vites Prime model tertemiz accent Blue 1.4 CVVT aracımı 35bin'e veriyorum. Bir bakın bakalım muadil donanımda focus fluence kaç paraymis!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2013 ACCENT BLUE 1.6 CRDI PRIME OTM 51.840 TL
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.