Şimdi Ara

Hukuktan anlayanlardan yardım talebim var

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.137
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba
    -Bir telefona ihtiyacım var ve 2 gün önce yaklaşık 1 saatimi telefon araştırmasına ayırdım.
    -Bilinen bir firmanın internet sitesinde Xiaomi MiMAX 2 görselli telefonun yanına Xiaomi MİMİX 2 yazıp yanına da 1199 TL yazmışlar.
    -Ben de ekran görüntüsü alıp mail attım. Niyetim uyarmaktı ama onlar biz baktık herşey doğru falan diye ısrar ettiler ve 1 dakika sonra yazıyı düzeltip XİAOMİ MİMAX 2 1199 yazdılar.
    -Ben de kızdım. Hayır herşey doğru değil. Ben sizi uyarmasaydım bu ürünü insanlara 1199 a satmak zorunda kalacaktınız dedim.
    -Oralı bile olmadılar.
    -Şimdi hatalarını anlamışlar. Xiaomi MiMİX 2'yi 2000 TL ye satalım, maduriyetinizi giderelim diyorlar.
    -Ürün piyasadan zaten o paralara alınabiliyor.
    -Şimdi benim XİAOMİ MİMİX 2'yi 1199'dan almayı ısrar etme hakkım var mı yoksa hiç uğraşmayayım mı?

    Not: 1. Yeni bir telefona acilen ihtiyacım var. 2. Kızdığım için niyetim de ilk baştaki gibi iyi değil. 3. Avukat arkadaşım ısrar etmemi söyledi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kadobjk -- 11 Mayıs 2018; 19:4:13 >







  • Satın aldıysanız. E devletten tüketici hakem heyetine şikayet edin. Ücret iadesi yapılmış olsa dahi büyük ihtimalle işin sonucunda karar lehinize çıkacaktır ama süreç oldukça uzun. 6 ay felan beklersiniz oturduğunuz bölgedeki THH nin yoğunluğuna göre.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: memothegreat

    Satın aldıysanız. E devletten tüketici hakem heyetine şikayet edin. Ücret iadesi yapılmış olsa dahi büyük ihtimalle işin sonucunda karar lehinize çıkacaktır ama süreç oldukça uzun. 6 ay felan beklersiniz oturduğunuz bölgedeki THH nin yoğunluğuna göre.
    Satın almadım. Sitede fiyatı görünce ekran görüntüsü alıp bana 1 adet göndermeleri için mail attım.
  • Satın almadıysanız hiçbir hak iddia edemezsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Khalasar

    Satın almadıysanız hiçbir hak iddia edemezsiniz.
    Öyle mi diyorsunuz.
    Peki bana neden mağduriyet giderme muhabbeti yaptılar acaba?
  • Mağaza kuralları ile internet kuralları farklıdır. İnternette aldığınız bir ürünü 14 gün içinde iade edebiliyorsunuz. Ama aynı ürünü mağazadan alsanız iade hakkınız yok.

    O ürünü mağazada görmüş olsanız üzerindeki etiketten isteme hakkına sahipsiniz. Ama bu markette 10-12 TL. lik bir ürün değil ki mağazada dahi olsa 2000 TL. lik ürünü 1000 TL. ye vermezler, etikt hatası olmuş derler. Etiket hatası için de kimseye 1000 TL. ceza kesilemez kesil de zaten haksız olur.

    İnternet üzerinden ben gördüm şu fiyattı diye o fiyattan isteyemezsiniz, önceden alıcı olduğunuzu ispatlamanız zor. Hiç uğraşmayın derim. Zaten 2000 TL. lik telefonu 1000 TL. ye haksız yere almak size de keyif vermez. Çünkü adamlar zarar edecek.

    Size mağduriyetinizi giderelim demeleri ürün satmak için. 2000 TL. ye satmaya razılar demekki.
  • Hocam yanlış anlama da satın alıp riske dahi girmemişken hangi hakkın talebini istiyorsun? Lehine herhangi bir sonuç çıkma ihtimali bile yok. Tek talep edebileceğin bir "özür" dür yapılan hata dolayısıyla.
  • ortada satış sözleşmesi olmadığı için herhangi bir hakkınız yok.
  • Cevaplar için teşekkür ederim. Ne teklif ettiğiniz fiyattan ne de hatalı fiyattan telefonunuzu alıyorum deyip konuyu dün itibariyle kapattım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.