Şimdi Ara

HUAWEİ VİSİON - KULLANICI KULUBÜ (60. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.254
Cevap
18
Favori
63.315
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5859606162
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim telefon bir yil kullandıktan sonra mikrofonu bozuldu rus ROM yüklüydü pek umudum yoktu öyle gönderdim kvk ya anakart degisecek dediler g610 gönderdiler yerine sevindim :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dndd -- 12 Ağustos 2014; 9:06:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dndd D kullanıcısına yanıt
    Para iadesi durumu olmadımı? Benim visionda şuan kvk da. Anakart değişecek diyor. Eğer g610 verdilerse süper bence. g610 şuan 599 Tl civarında satılıyorki vision+300 Lira demek. :)
    Edit: 20 iş günü haftaya salı bitiyor. BAkalım ne karar çıkıcak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DntRx -- 13 Ağustos 2014; 23:53:07 >
  • Arkadaşlar benim telefonumda şu an kvk'da. Bende de anakart değişecek diye yazıyor ama sorun dokunmatik ekrandaydı. Anakart ne alaka ise.
  • Valla şuan g610 dan yaziyorum darisi basiniza :) para iadesinden daha iyi bence 300 TL yle napacaktim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dndd -- 17 Ağustos 2014; 11:28:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dndd

    Valla şuan g610 dan yaziyorum darisi basiniza :) para ifadesinden daha iyi bence 300 TL yle napacaktim

    Banada g610 versinler. Dediğin gibi 300 Tl verseler mecbur üstüne para koyup bi telefon almak gerekecek. G610 ekranı performansıyla falan fena bi telefon değil.
  • dndd D kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun hocam. Hangi servise vermiştiniz telefonu. Benim telefonda da ufak tefek sıkıntılar var. Bi şansımızı denemek lazım :)
  • DireksiyonlaMaçYapanAdam kullanıcısına yanıt
    hatay da yım adana servisine göndermiştim kargoyla bi deneyin
  • Kolay gelsin arkadaşlar ben şey soracaktım telefonun bildirim sesini kendi istediğimiz mp3 formatında bi dosyayı yapabilir miyiz ?Zil sesi demiyorum bildirim sesi.
  • 31 Temmuz günü servise bıraktığım telefonum hala onarılamadı. Konuyu şikayetvar'da dile getirdim ne arayan ne soran var. İlk kez bunlar kadar ilgisiz bir firma görüyorum.

    Şikayet linki :https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2656110
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İstanbul Beyefendisi

    31 Temmuz günü servise bıraktığım telefonum hala onarılamadı. Konuyu şikayetvar'da dile getirdim ne arayan ne soran var. İlk kez bunlar kadar ilgisiz bir firma görüyorum.

    Şikayet linki :https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2656110

    Dostum benim u8850 yi 14 temmuzda yolladım. 20 iş günü sonunda 3-4 defa mail attım. ancak geçen hafta Pazartesi geri döndüler. Para iadesi yada g610 ile değişim yapacağız dediler. Ben g610 seçtim. Bugün 7 gün oldu mailin gelmesi üzerinden hala bekliyorum.
    Yarın da gelmezse çarşamba mecbur 11820 yi arayacağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xhenderon

    quote:

    Orijinalden alıntı: İstanbul Beyefendisi

    31 Temmuz günü servise bıraktığım telefonum hala onarılamadı. Konuyu şikayetvar'da dile getirdim ne arayan ne soran var. İlk kez bunlar kadar ilgisiz bir firma görüyorum.

    Şikayet linki :https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2656110

    Dostum benim u8850 yi 14 temmuzda yolladım. 20 iş günü sonunda 3-4 defa mail attım. ancak geçen hafta Pazartesi geri döndüler. Para iadesi yada g610 ile değişim yapacağız dediler. Ben g610 seçtim. Bugün 7 gün oldu mailin gelmesi üzerinden hala bekliyorum.
    Yarın da gelmezse çarşamba mecbur 11820 yi arayacağım.

    Bunlara kalırsak daha çok bekleriz biz. Acaba bakırköy'deki servis'e gidip bir fırçalasak, azarlasak falan işe yarar mı?




  • İstanbul Beyefendisi kullanıcısına yanıt
    Bence git. En azından içinde kalmasın. Bunlara herşey müstehak.
    Hala anlamış değilim. Telefonuma farklı bir mesaj geldi. Mail de farklı bir mesaj var.
    Anlamaya çalışıyorum.
    Kvk nın kafası güzel bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xhenderon

    Bence git. En azından içinde kalmasın. Bunlara herşey müstehak.
    Hala anlamış değilim. Telefonuma farklı bir mesaj geldi. Mail de farklı bir mesaj var.
    Anlamaya çalışıyorum.
    Kvk nın kafası güzel bence

    Bana bu gün bir mail yollamışlar aynen aşağıya kopyalıyorum.

    Sayın Müşterimiz ;

    Öncelikle talebinizi bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz. Müşteri memnuniyetini ön planda tutan firmamız, siz değerli müşterilerimizden gelen tüm talepleri hassasiyetle değerlendirmektedir.

    Üretici firma kaynaklı yaşanan gecikmeden dolayı firmamız adına özür dileriz.Firmamız müşteri memnuniyeti adına tarafınıza Huawei G610 (kutulu değil) cihaz önermektedir.Onay durumunu 11820 çağrı merkezimize iletmenizi rica ederiz.

    Ben şimdi bu şekilde bunların teklifini kabul mu etsem yoksa kabul etmeyip tüketici hakem heyetine başvurup para iadesi mi istesem? G610 diyorlar ama kutusuz. Büyük ihtimalle ikinci el arızalanıp tamir edilmiş bir ürün yollayacaklardır ama bilmiyorum. Ayrıca aynı teklifi sana da yaptılar sanırım ama 1 haftadan fazla bir süredir bekledğini yazmışsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İstanbul Beyefendisi -- 3 Eylül 2014; 17:35:02 >




  • İstanbul Beyefendisi kullanıcısına yanıt
    Geçen hafta pazartesi bana gelen ilk mail: Saat: 10.30

    --Sayın Müşterimiz ;
    Öncelikle talebinizi bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz. Müşteri memnuniyetini ön planda tutan firmamız, siz değerli müşterilerimizden gelen tüm talepleri hassasiyetle değerlendirmektedir.
    Ürününüz anakartı tedarik edilemediği için ücret iadesi sağlanacaktır.
    Ekteki belgeyi ürününüzün sizde kalan kutu aksesuar vb. fatura,kimlik fotokopisi ve hesap bilginizi hazırlayarak MNG kargo ile Kartal servisimize CİHAN TOKAY dikkatine göndermenizi rica ederiz
    .--

    2. Mail: Saat 17.30

    --Sayın Müşterimiz ;
    Üretici firmadan serviste bekleyen ürünler için tekrar bir bilgilendirme ulaşmıştır.Ürününüzün ücret iadesi değil,istenirse Huawei Ascend G610 ile değişim sağlanacaktır.Onay bilginizi 11820 çağrı merkezimize iletebilirsiniz
    .--

    Bu iki mailide geçen hafta pazartesi aldım. İlk mail geldikten sonra ben ibraanameyi gönderdim. Sonra akşam mailimi kontrol etmedim.
    Ertesi gün öğlen 12.20 gibi 2. maili gördüm. 11820 yi aradım.
    İbraanameyi gönderdiğimi fakat 2. mail sonradan geldiğini, benim g610 u kabul ettiğimi söyledim.
    Ancak 2. gün önceki olan pazartesi günü telefonum sms geldi.

    --Sn.Musterimiz xxxx form xxxx imei nolu ürününüzün servis bedeli: 0 TL dir. Kargo ile en kısa sürede gönderilecektir.--

    Ayrıca bu sms ten sonra cihaz sorgulama bölümünden sorgulama yaptım. Orada ki bilgide güncellenmiş.

    --Sayın Müşterimiz ; Cihazınızın onarım işlemleri tamamlanmış olup , teslime hazır hale getirilmiştir. Cihazınızı ortalama 3 iş günü içinde bayi aracılığıyla gönderdiyseniz bayinize, kargo ile gönderdiyseniz kargo aracılığıyla teslim edilecektir. Saygılarımızla, KVK Teknik Servis Hizmetleri ve Tic. A.Ş.--
    Yarında bekleyeceğim. Eğer herhangi bir kargo yada ücret iadesi gelmezse tekrar 11820 yi aramayı düşünüyorum.
    Senin soruna gelince: gerçekten bilemiyorum. Forumda daha önce ücret iadesi alanda var. G610 alanda var. İstersen 11820 yi ara.
    Kutusuz olmasının anlamını sor. Dediğin gibi tamir görmüş bir telefonmu alacağını sor. Para iadesi olabilirmi sor.
    Hakem heyetine başvursan en aşağı 3 ayda sonuçlanır. 300 liralık telefon için değermi bilemiyorum.

    Edit: Az önce gördüm. Teknik servis cihaz sorgulama sayfasında.
    quote:

    Teslimat Bilgileri
    Teslim Alan: K
    Teslimat Bekliyor Tarihi: 01.09.2014
    Teslimat Tarihi: 03.09.2014



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DntRx -- 3 Eylül 2014; 18:40:43 >




  • Teşekkürler bilgilendirme için de 11820'yi aramanın dakikası 1.9 liracık sadece. Başka bir numaraları da yok bu fırsatçıların. 5 dakika konuşsam 10 lira yazar. Ben o paranın üçte birine ürünü servise bıraktığım yere gider gelirim. En iyisi yarın kvk bakırköy'e bir uğrayıp oradan sorularımı sorayım zira bana araçla 5 dakikalık mesafede.
  • İstanbul Beyefendisi kullanıcısına yanıt
    Ben Konya'da olduğumdan mecbur arıyorum. 24 Liram gitti sağolsunlar.
  • Ben az önce gittim sordum kutusuz olmasını. Ürün sıfır dediler iyi dedim o zaman kabul ediyorum. Artık bizde g610 bekleyenler kervanına katıldık.
  • İstanbul Beyefendisi kullanıcısına yanıt
    Sevindim ya. Öyle tamir görmüş falan gelse iade ederim yani
  • arkadaşlar kapandı açılmıyor
    batarya oldu sanırım son zamanlarda en fazla 1 saat dayanıyordu
    mecbur servise gonderecegim

    gonderen arkadasların izledigi prosedur nedir

    kvkmarket.com dan satınalmıstım
    garantısı devam edıyor
    fatura vs mevcut

    mng kagoyu arayıp aldırıyoruz anladıgım kadarı ıle ama
    hangı kvkya kartal bakırkoy?

    gondermeden once sıtelerınden form vs dolduruyormuyuz
  • McOrco kullanıcısına yanıt
    Kargo gönderilerinizde; cihazınıza ait fatura aslı veya fotokopisi, şikayet açıklamanız, açık adres ve irtibat numaralarınız, varsa e-mail adresiniz eksiksiz olarak belirtilmelidir.
    Kartal servisine gonderebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 5859606162
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.