Şimdi Ara

HUAWEI SEN MUHTEŞEM BİR DETAYSIN!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
1.636
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkese iyi akşamlar, iyi forumlar.

    Dün akşam saat 17 sularında, Huawei P9 cihazımı aşırı ısınma, aşırı ısınmadan kaynaklı ekranda sarı lekeler, bataryanın çok az gitmesi ve bir iki ufak sıkıntıdan daha servise vermiştim.

    Ankarada yaşıyorum ve Ankara KVK servisi cihaza kendilerinin bakmadığını ve Huawei Türkiye teknik servisine (Ana merkez burası galiba) gitmem gerektiğini söyledi. Tamam deyip çıktım, gittim bahsedilen yere. Servis görevlisi hanımefendi sıcakkanlılıkla karşıladı, cihazımdaki sorunlardan bahsettim ve tamam diyip servis kaydı açtı, cihazı elimden aldı. Teşekkür edip servisten çıktım.

    OLAY BURDA BAŞLIYOR:

    1 saat sonra bilgilendirme mesajı geldi, cihazının teknik servise alındı diye,
    Bu mesajdan yarım saat sonra cihazınıza parça stoğu bekleniyor diye mesaj geldi,
    Bu mesajdan 10 dakika sonra parça stoğunun ellerine geçtiğini, teknik servis işlemine başlandığını yazan bir mesaj geldi,
    Son mesajdan 5 dakika sonra servis işleminin tamamlandığını, mesai saatleri içerisinde gelip alabileceğim mesajı geldi.

    VE EVET, BÜTÜN BU İŞLEMLER 1.5 Saat içinde yapıldı. Peki ne yapıldı cihazına? diye soracak olursanız;

    -Ekran (komple panelle birlikte) ve ekranla birlikte cihazın bataryası,
    -Ana kart ve anten kartı diye geçen cihazın usb soketinin bulunduğu kart değişti.

    Peki kaç para verdim?

    0 #YAZIYLA SIFIR# TÜRK LİRASI

    Ben şimdi sana ne diyeyim Huawei, bu ne muhteşem bir servis anlayışı, bu ne güzel hizmet! Hiç kinaye, laf değdirme vs. yok.

    Huawei Türkiyeyi tebrik ediyorum, hık mık demeden 2 saat içerisinde cihazımın arka kasası haricindeki bütün parçalarını değiştirdiniz. İşte Türkiyede aradığımız servis anlayışı budur. Lütfen çizginizi bozmayın.

    Herkese tekrar iyi akşamlar, iyi forumlar.







  • Nerede acaba bu Huawei servisi ? Bende Huawei kullanıcısıyım , olurda işimiz düşerse falan yeri hakkında bilgimiz olsun.
  • KNTLG kullanıcısına yanıt
    Ankara Kızılayda Milli Müdafaa Caddesi Metro çıkışından dümdüz yukarı çıkıyorsunuz. Solunuzda kalıyor.

    Hatta açık adres veriyorum:

    Kızılay Mahallesi, Gazi Mustafa Kemal Bulvarı N:23B, Çankaya, 06420 Ankara
  • bu ekran sararması telefon sürekli yüksek sıcaklıklara maruz kalınca oluyor sanırım konuya gelirsek e o kadar para veriyoruz resmi garanti olsun diye buradan servisi tebrik ediyorum
  • Ben açıkçası sadece ekranın lcdsini ücretsiz değiştirip bataryayı bi miktar ücretle değiştirirler diye düşünüyordum.

    Aşırı ısınmadan kaynaklı anakartın değişimine de karar vermişler sağolsunlar mağdur etmediler.
    Adamlar telefonun içini dışını taşıyıcı kasası hariç her noktasını 5 kuru para almadan değiştirdiler valla.
  • Helal olsun umarim sorunlar tekrarlanmaz sonucta garanti bitip de olursa para ödemek gerekir



    p10 2000e dusse alicam da bir dusmuyor namussuz :D
  • Yıllarca İPhone'a boşa para verdiğimi huawei p10 ile anladım hakikaten süper bir firma huawei
  • hamza5806 kullanıcısına yanıt
    Bi sorun çıkarsa en azından Huaweinin arkamda olduğunu biliyorum. Cihazı alalı 8 ay oluyo ve 14 ay daha garantisi var. P10 2000e düşerse ben de P9dan geçerim
  • Türkbey kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle katılıyorum

    P10 da çok güzel bir cihaz gerçekten de.
  • 18XET01 1 kullanıcısına yanıt
    mecbur değişecekler garanti boşunamı var sen yapmadın sonuçta kendi kendine oldu
  • Türkiyede işler bu şekilde işlemiyor malesef hocam.

    KVK garantili Sony Xperia Z5 Compact cihazım şarja takarken alev almıştı. KVK "bu telefonu siz yakmışsınız, (ekstra ateşe atmışsınız lafı da ağzından çıktı.) cihaz garanti dışı dendi. Tüketici hakem heyetine gittim. Araya Sony Türkiye girince ücret iadesi yapılmıştı.

    Firmalar daha ılımlı yaklaşıyor ama teknik servisler malesef ne kadar başından savma imkanı varsa o kadar savıyorlar diyebilirim.

    Elbette ben yapmadım, kendi kendine oldu ancak, ben KVKdaki gibi muamele beklerken bi anda böyle bi ilgiyle karşılaşmak insanı şaşırtıyor
  • 18XET01 1 kullanıcısına yanıt
    KVK başka resmi adam gibi garanti başka 100 tl fazla verip kvk lı almamışım iyiki telefonu
  • Bizzat arkadaşım 1 hafta garantisi kalmış olan G7 modelini servise bataryası için yolladı sonuç olarak batarya ekran ve kasa değişti 😁 oda 600 TL ye sattı 😎
  • tecnikadamoguz01 T kullanıcısına yanıt
    Bu daha da efsaneymiş gerçekten de, kasa değişmiş ha
  • Benimde p9 lite 2017 telefonum var telefon sabah kalktıgımda çekmesine rağmen arama yapmıyordu.servise gönderdim panel yamuk deyip 380 tl istediler.Diğer sorun yazılımsalmış yapıldığı söylendi ve gönderildi.Bende tüketici mahkemesine verdim.O günden beri hiç kullanmadım.2 gün önce lazım oldu açtım baktım telefon yine arama yapmıyor. Demekki servis işide şans işi.
  • Gerçekten de çok ilginç olmuş. Tüketici hakları sonuçlandı mı peki?

    Bir de cihazı KVKya mı gönderdiniz Huawei Türkiyeye mi?

    Zamanında KVKdan ve Teleserviceden hiç memnun kalmamıştım ben. Zaten KVKya verseydim de muhtemelen 400-500 lira masraf çıkarırlardı.
  • 18XET01 1 kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam kasada yıpranma olduğu belirtilerek değiştirilmiş bu yüzden G7 yıl satınca yeni telefon olarak gr5 2017 almıştı kendisi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tecnikadamoguz01 -- 16 Kasım 2017; 12:30:0 >
  • tecnikadamoguz01 T kullanıcısına yanıt
    Bu kadarını Apple yapıyor mudur bilmem (Apple'da da benzer bir hizmet var diye biliyorum) ancak, müşteri memnuniyetine önem verdiğine şahit olduğumuz firma olarak aklıma kazındı Huawei
  • benim huaweimin 1 sene sonra bluetoothu bozuldu servise verdim 10 gun snra bir ust modelinin sifirini verdiler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 18XET01

    Gerçekten de çok ilginç olmuş. Tüketici hakları sonuçlandı mı peki?

    Bir de cihazı KVKya mı gönderdiniz Huawei Türkiyeye mi?

    Zamanında KVKdan ve Teleserviceden hiç memnun kalmamıştım ben. Zaten KVKya verseydim de muhtemelen 400-500 lira masraf çıkarırlardı.

    Huweai türkiyeyi aradım verdikleri adrese göndermiştim.Dahaca tüketici hakları sonuçlanmadı.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.