Şimdi Ara

HUAWEI Port Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
1
Favori
3.587
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, Yaklaşık 1 aydır Superonline fiber bağlantımda sorun var. Servis geldi modemi 2 kere değiştirdi sorun düzelmedi. Eternet kablosunu vs değiştirdim yine olmadı. 50 mbit bağlantım 2,3 mbit oluyor modeme tamamen reset atıp fabrika ayarlarına döndürünce düzeliyor sorun çok hızlı internette giriyorum. Ama sonra modem yeni yazılımı alınca sorun tekrar oluyor. Loglarda bu hatayı buldum. Her 2 dakikada bir loglarda bu çıkıyor hatalarda. Netten araştırdım 1,2 kişi port sorunu vs demiş. Bu sorunu yaşayıp çözen oldumu ?


    2014-12-13 17:41:18 User Management web 1 User admin login from 192.168.1.20 successfully.
    2014-12-13 17:18:27 User Management upnp 1 Action GetSpecificPortMappingEntry execute by UPNP/TR064 from From 192.168.1.20 success.
    2014-12-13 17:18:26 User Management upnp 1 Action GetSpecificPortMappingEntry execute by UPNP/TR064 from From 192.168.1.20 success.
    2014-12-13 17:18:25 User Management upnp 1 Action AddPortMapping execute by UPNP/TR064 from From 192.168.1.20 success.
    2014-12-13 17:18:23 User Management upnp 1 Action AddPortMapping execute by UPNP/TR064 from From 192.168.1.20 success.
    2014-12-13 17:18:22 User Management upnp 1 Action DeletePortMapping execute by UPNP/TR064 from From 192.168.1.20 fail, Errorcode:402.
    2014-12-13 17:18:21 User Management upnp 1 Action DeletePortMapping execute by UPNP/TR064 from From 192.168.1.20 fail, Errorcode:402.
    2014-12-13 17:16:15 Daemon Management web 1 User admin reboot from the LAN side.
    2014-12-13 17:12:26 User Management web 1 User admin login from 192.168.1.20 successfully.
    2014-12-13 17:12:19 User Management web 1 User from 192.168.1.20 login failure.
    2014-12-13 17:05:58 User Management upnp 1 Action GetSpecificPortMappingEntry execute by UPNP/TR064 from From 192.168.1.20 success.
    2014-12-13 17:05:57 User Management upnp 1 Action GetSpecificPortMappingEntry execute by UPNP/TR064 from From 192.168.1.20 success.







  • Merhaba,
    Ben de de portlardan 3.sü çalışmıyor. daha 2-3 aylık makine.Garanti kapsamında değiştiririz diyor ama işyeri burası bir hafta internet olmayacak.Telefon olmayacak pos cihazı olmayacak.Ne yapabiliriz diyorum yapacağımız bir şey yok gönderin değiştirelim diyor.teknik servis gönderin değiştirsin diyorum.hatay İskenderun da teknik servis yok diyor.bir de arayan numaraları göremiyorum ve buna da bir çözüm bulamıyorlar kimse de gelip bakmıyor deli olacağım ya.
    Arkadaşlar var mı tavsiyesi olan?
  • sorun devam ediyor sürekli net düşüyor
  • Selam
    aynı sorunu ben de 3 haftadır superonline ile yaşıyorum ve sözüm ona teknoloji uzmanları bana modemi restart ettirmenin ötesine gidemiyorlar.
    sorunun kaynağı UPNP ve üretilen log aşağıdaki gibi
    Action GetGenericPortMappingEntry execute by UPNP/TR064

    ben çözümü rezil süperonline ı değiştirmekte bulacağımı düşünüyorum.
    Ah nerede o eski süperonline.
    başka önerisi olan varmı?
  • gokand G kullanıcısına yanıt
    Hocam hiç sanmıyorum..

    Ben bu problem 1 senedir çekiyorum, 8 ayında TürkTelekomda idim, superonline geçeyim de düzelsin dedim. Ama maalesef.. 3 aydır da burada sıkıntı çekiyorum..

    Çıkamadım işin içinden. Ve burası şirket, düşünün aylardır kaç bilgisayarla neler çektiğimi..
  • bahattintopaloglu kullanıcısına yanıt
    sorun routerdan HG255s modeli sorunlu ve kimbilir kaç seri bozuk... sağlamını bulmak çok zor...
  • bahattintopaloglu kullanıcısına yanıt
    sorunu çözebildin mi?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.