Şimdi Ara

Huawei P20 Pro [ANA KONU] (472. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10.473
Cevap
114
Favori
542.967
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 470471472473474
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Junq kullanıcısına yanıt
    Bu durumdan dolayı servise gönderdiniz mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Srcn1903 S kullanıcısına yanıt
    Hayır hocam henüz servise göndermedim. 9-10 ay kadar garanti devam ediyor bakalım çok sıkıntıya düşerse göndereceğim.


  • Arka planda çalışan birkaç uygulamaya ayar çektim sonuç budur hala %50 küsür pil var ve ekran sürem epey arttı.
  • Srcn1903 S kullanıcısına yanıt
    %40 şarj varken 4 saat 10 dakika idi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mesela benim şu an şarjım %63 ve ekran sürem 1 saat 48 dakika. Bu hesapla ancak 4 saat alabiliyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • artık gelsin bu Android 10. orta seviyeler bile aldı. Neyi bekliyorlar anlamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: saameet_06

    artık gelsin bu Android 10. orta seviyeler bile aldı. Neyi bekliyorlar anlamadım.
    Kesinlikle bu konuda yanlış yaptılar. Amiral gemi model bu kadar arkaya atılmamlıydı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Junq kullanıcısına yanıt
    Ben arka planları kapatıyorum ama ona rağmen alamıyorum bu süreyi ve üstelik WiFi kullanıyorum. Tüketici mahkemesine verecem. 4 kere servise gönderdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rockerroll kullanıcısına yanıt
    Bazen 5 saat bazen 6 saat alıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Srcn1903 S kullanıcısına yanıt
    Hocam gün içinde telefona çok bakıyor musunuz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Junq kullanıcısına yanıt
    İşim gereği maalesef bakıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar Merhaba; Geçen hafta Teknosadan 2460 tl ye HUawei p20 teşhir ürünü aldım ancak alırken sitesindede (ayrıca daha sonrada telefon ile teyit te ettim) ürünün kutusunun ezik olduğunu cihazın sıfır ve kullanılmamış olduğu ibaresine istinaden ve 2 yıl garantili olarak satın aldım.Ancak cihazın garantisini huaweinin sitesinde sorguladığımda yaklaşık 14 ay kadar garantisi olduğu yazıyordu.Yani cihazın garantisi yaklaşık 7 ay önce başlatılmış.Ayrıca cihazın özellikle son güncellemeden sonra şarjı çok çabuk bitiyor. Yani şöyle bi örnek vereyim geçe 24 yüzde 100 şarj ile wifi açık olarak telefon sabah kaltığımda % 51 düşmüş. Tüm bu sorunlar cihazdan soğumama sebep oldu.Teknosa ile görüştüm cihazı iade alıyolar. Ancak malumunuz cihazın sıfırı 4000 tl ye yakın.Sizce özellikle şarj konusu normalmi ve cihazı iade etmeliyim çok kararsız kaldım yardımcı olursanız çok sevinirim.Şimdiden çok teşekkürler..




  • Yusufseçkin Y kullanıcısına yanıt
    Garanti tarihi fatura kesiminden itibaren 2 yıldır hocam, Huawei sitesinde aksi görünse bile hukuken 2 yıl destek alabilirsiniz, faturayı kaybetmeyin

    Şarj konusu ise kesinlikle normal değil, bir iki gün daha gözlemleyin, arka planda çalışma uygulamalara bakın Bi. Facebook epey şarj harcıyor diyorlardı, varsa bu tür bir iki uygulama onları kaldırıp gözlemletin derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anonymousilver -- 3 Mart 2020; 18:43:36 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yusufseçkin

    Arkadaşlar Merhaba; Geçen hafta Teknosadan 2460 tl ye HUawei p20 teşhir ürünü aldım ancak alırken sitesindede (ayrıca daha sonrada telefon ile teyit te ettim) ürünün kutusunun ezik olduğunu cihazın sıfır ve kullanılmamış olduğu ibaresine istinaden ve 2 yıl garantili olarak satın aldım.Ancak cihazın garantisini huaweinin sitesinde sorguladığımda yaklaşık 14 ay kadar garantisi olduğu yazıyordu.Yani cihazın garantisi yaklaşık 7 ay önce başlatılmış.Ayrıca cihazın özellikle son güncellemeden sonra şarjı çok çabuk bitiyor. Yani şöyle bi örnek vereyim geçe 24 yüzde 100 şarj ile wifi açık olarak telefon sabah kaltığımda % 51 düşmüş. Tüm bu sorunlar cihazdan soğumama sebep oldu.Teknosa ile görüştüm cihazı iade alıyolar. Ancak malumunuz cihazın sıfırı 4000 tl ye yakın.Sizce özellikle şarj konusu normalmi ve cihazı iade etmeliyim çok kararsız kaldım yardımcı olursanız çok sevinirim.Şimdiden çok teşekkürler..
    Fırsatın varken hemen iade etmelisin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Srcn1903 S kullanıcısına yanıt
    4000 liralık telefonu 2400 liraya almış. Neyini iade edecek anlamadım. Arkadaşım en mantıklısı Huawei servisine götürün veya gönderin pil değişimi yapılır. Huawei servis konusunda oldukça iyi bir firma. Müşterisini üzmemeye çalışıyor. Böylelikle 4000 liralık telefonunuz olur.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yusufseçkin Y kullanıcısına yanıt
    hocam hem teşhir ürünü almışsın, hem de pili neden böyle çabuk bitiyor diyorsun.
    Büyük ihtimalle teşhirdeyken sürekli şarjda olduğu için öyledir.
    Değilse bile sen öyle olduğunu varsay. Teknosa değil de resmi Huawei servisine götürüsen, bataryayı hemen ücretsiz değiştirirler.
    Ayrıca aldığın fiyat gayet iyi. İdae etme bence.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Cevaplarınız için çok teşekkür ederim arkadaşlar.Sanırım iade etmeyeceğim bir süre pilini gözlemleyeceğim sıkıntı devam eder ise servise gönderirim.Tekrar teşekkürler..
  • anonymousilver A kullanıcısına yanıt
    Eyvallah hocam çok teşekkür ederim.Arka plan uygulamalarını kontrol ettim dedğiniz gibi 1-2 gün gözlemliyeceğim akşam pubg denedim orta ayar grafik seçiminde cihaz 10 dk sonra acayip ısındı. Sanırım pilinin değişmesi gerekicek.OLmadı servise göndericeğim. Teşekkürler Kolay gelsin hocam..
  • ozhanbayram kullanıcısına yanıt
    P20 4.000 TL miymiş.

    Teşhir ürün almış sonuçta hocam servisten şarj konusunda ne kadar faydalanacak muamma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Srcn1903 S kullanıcısına yanıt
    Geçen gün servise uğradım parmak izi okuyucu nun olduğu yerde (mate 20 pro) bir kararı vardı hemen değiştirelim paneli pilinide değiştiririz dedi sonra ekran filminde olabileceğini söyledim çıkarttık hakikaten ondanmış. Yani iyi ilgileniyorlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 470471472473474
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.