Şimdi Ara

Huawei P20 Pro [ANA KONU] (154. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
10.473
Cevap
114
Favori
542.973
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 152153154155156
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: snn_mls

    Arkadaşlar merhaba p20 modelinde instagram hikayelerinde sorun yaşıyorum resimlerin kenarı kırpılmış olarak çıkıyor bunun çözümü varımdır acaba bir de hikaye paylaştığım zaman bir tuşa basınca tut ya da sil diye seçenek çıkıyor mecbur instagramı kapatıp açıyorum her seferinde bir de arada bir bie kaç uygulamanın ismi siliniyor bunu da anlamadım ve son sorum menüde alfabetik dizilişi nasıl ayarlarım sürekli bir uygulama yükleyince sıralama değişiyor



    Çok soru sordum sabırla vereceğiniz cevaplar için şimdiden saolun
    Arkadaşlar rica etsem yardımcı olurmusunuz acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • forumda epeydir pilin beklemede hizli gittigi konusu dolasiyor. lütfen yanlis anlamayin ama kullanim aliskanliklariniza gore pilin yetersiz kaldigi senaryolari paylasirsaniz telefonu arastiran insanlara daha fayfali oluruz diye dusunuyorum.

    örnek olarak ben günde en az 100 dklik telefon gorusmesi 3 saate yakin whatsap ve instagram kullanimi, aksamlari 2 saatten fazla internet kullanimi yapiyorum fotograf cekimi merakimdan her buldugumu gun icinde ara ara cekiyorum,mail vb senkrenizasyonlarim hep acik oyle ekrani kismiyorum yada guc tasarrufuda yapmiyorum buna ragmen gun sonunda en az % 40 ile 35 arasi bataryam kaliyor ertesi gun yatana dek yetmez diye sarja takiyorum.

    bu sekilde kullanimlarimizi ozetlersek almayi dusunen yada telefonunda sorun oldugunu dusunen kisilere faydamiz olur sanirim iyi forumlar arkadaslar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emuratg4848 -- 30 Temmuz 2018; 23:12:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ß@R!$ ß kullanıcısına yanıt
    Çok enteresan bir müşteri memnuniyeti anlayışı... Rezalet samsung tecrübelerimden sonra inanılmaz geliyor bana.

    Pili de değiştirebilirlerdi. Pili değiştirmek yerine cihazı değiştirmişler.

    Şu ana kadar 3 Hata okudum, 3 cihaz değişimi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ocean72 -- 30 Temmuz 2018; 23:11:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emuratg4848 E kullanıcısına yanıt
    Haklısınız. Ben Sabah 7.30 da şarjdan alıyorum günde en az 2 saat WhatsApp en az 2 saat instagram en az 3 saat görüşme en az bir saat navigasyon açık olarak ekran ışığı güneş altında veya arabada olmak üzere ki genelde iki türlü de full oluyor eve geldiğimde akşam 7 gibi %40 şarjım oluyor. Bu arada konum sadece navi kullanacağım zaman açık senkronizasyon hep açık ve 3g ile birlikte kullanıyorum. Eve gelene kadar Wifi hiç yok. Evde de hiç elimden düşmüyor ortalama 6 saat ekran süresi alıyorum. Mesela şu an saat 23.09 %22 şarjım 6.5 saat ekran sürem var.
    Sorun şu şimdi böyle bıraksam sabaha muhtemelen kapanmış olur ama 3g ile bıraksam Wifi yi kapatıp ya hiç şarjım gitmeyecek yada %1 düşecek. Yazılımsal bir sorun olduğunu düşünüyorum ben. Gönül rahatlığı ile alabilirsiniz. Şarjı gün içinde bitmiyen bir telefon bu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Forrestt. kullanıcısına yanıt
    siz daha detayli yazinca farkettim bluetooth surekli acik ve akilli saate bagli gps acik ve arac kullandigim surede mobil imternet paylasimi acik oluyor. wifi evde ya aciyorim yada acmiyorum

    geceden geceye sarja taktigim icin o yonune bakmamistim bi deneme yapmak lazim :)

    yazilanlardan alani pisman edecekmis gibi anlamlar cikinca yazma geregi duymustum sizinde dediginiz gibi gun icinde hic sarj derdi olmuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emuratg4848 E kullanıcısına yanıt
    Hocam ben öyle kesin olarak saat veremem ama şöyle söyleyeyim şu an ekran süresi 3 saat 52 dakika ve şarjım %29. Kullanım ise çoğunlukla WhatsApp, Instagram ve Chrome. Çoğunlukla her gün WiFi açık ve konum kapalı. Yani telefonu zorlayacak bir şey yapmıyorum.

    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/133866279

    Üstteki 2 hafta önce konuya yazdığım ilk izlenimlerim. Kullanım olarak tamamen aynı hiçbir fark yok ama süredeki fark çok fazla gördüğünüz gibi. Pilin gece hızlı tükenmesiyle beraber gün içinde normal kullanımda da pil daha hızlı tükenmeye başladı.
  • İnstagramdaki hikayelerin yanlarının kırpılmış olma sebebi ekranın en boy oranından kaynaklanıyor ya da çektikten ama tamamen ekranla alakalı instagramın ona uygun hale getirmesi gerekiyor. Arada bende de takvim ve hava durumunun ismi siliniyor kendi kendine sonra geri geliyor sebebini bilmiyorum. Uygulamaları da sadece isim sırasıyla dizebiliyorsunuz bildiğim kadarıyla eğer yanlış biliyor isem de nasıl değiştirildiğini bilmiyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • S.A. beyler. Cihazda voLTe özelliği yok bende. Aslında olması gerekiyor ama yok. Sizde de aynısı mı? Yoksa huawei ile konuşmak gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Flardryn Saeros

    S.A. beyler. Cihazda voLTe özelliği yok bende. Aslında olması gerekiyor ama yok. Sizde de aynısı mı? Yoksa huawei ile konuşmak gerekiyor.
    Sadece Vodafone hatlarda oluyor diye biliyorum.
  • Brn bu isten bisey anlamadım telefonun sarjindan memnunsunuz ama sabaha kadar yuzdesi fazla dusuyor diye mi stres yapiyorsunuz arkadaslar? Varsin dussun telefonun keyfini çıkarın. Bende samsung varken gunde 3 defa sarj ediyordum, lg varkende durum ayniydi. Bu arada bugun bisey fark ettim, telefonu orjinal sarj cihazi haricinde cihazla sarj ettiğim zaman %100 sarj dolu olsa bile orjinal sarjina göre daha cabuk bitiyor batarya... O kadar yoruma ragmen telefondan en ufak bi sogumam olmadi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turk telekom sagolsun desteklemiyor bu cihazda, turkcell de desteklemiyor sadece Vodafone destekliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Reis-ül Küttab

    Turk telekom sagolsun desteklemiyor bu cihazda, turkcell de desteklemiyor sadece Vodafone destekliyor.
    Allah razı olsun cevabın için. En azından öğrenmiş olduk sayende. O halde Vodafone hat takıldığında o menü beliriyor sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hattin Vodafone ise ve kayitliysan volte ye direy volte işareti cikar ust barda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar telefonun 0 olduğunu sorgulamak için herhangi bir site mevcut mu Apple'daki gibi?
  • Önceki kullanımımla aldığım sonuç ile yaşadığım sorundan sonra normal kullanımda bile aldığım sonuç arasında dağlar kadar fark olması sebebiyle artık garantiye yolluyorum telefonu. Yurtiçi kargo ile daha hızlı oluyormuş sanırım işlem. Hangi yolları izlemem lazım acaba bilgisi olan var mı?
  • Big Dog B kullanıcısına yanıt
    https://consumer.huawei.com/tr/support/huaweiservis/
    ""yurtiçi Kargo etiketinin çıktısını almak için tıklayınız »""
    linkinden çıktı alıp gönderilebilir heralde
  • forum13 F kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim yardımınız için. Peki ben bu etiketle verdim Yurtiçi kargoya, cihaz ulaşınca onlar mı ulaşacak bana sorunumun ne olduğunu öğrenmek için, yoksa benim başka yapmam gereken bir şey var mı?
  • Big Dog B kullanıcısına yanıt
    Kutunun içine bi kağıda probleminizi yazmanız yeterli

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tamamdır çok teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ß@R!$ ß kullanıcısına yanıt
    Hocam sizin sorun tam olarak neydi? Gece şarj gitmesimi bende de 9 10csaatlik uykuda %13 15 gidiyordu ama bataryamın performansı iyiydi. Sizde durum neydi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 152153154155156
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.