Şimdi Ara

★★★ Huawei P10 / P10 Plus - Ana Konu ★★★

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
7.412
Cevap
86
Favori
457.980
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> Huawei >> ★★★ Huawei P10 / P10 Plus - Ana Konu ★★★
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    46 Mesaj
    Arkadaşlar vodafone hat kullanıyorum 3G açık kullanım süresi çok fark ediyor. 6 saat 7 saat ekran süresi alanlar 2G'demi 3G'demi o süreleri alıyorsunuz?
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    275 Mesaj

    Ben 4G'de aldım. Hiç 3G olduğunu görmedim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    pascalcaner kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2273 Mesaj
    3 gundir bisey soruom kimse yardim etmio sanirim p10 kullamicilarim kendilerinden baskalarina faydalari yok



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    2216 Mesaj

    Bilgi paylasimi biraz kisitli gibi evet malesef



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    fotoburak kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2532 Mesaj

    eğer kilit ekran temizliğinden girip whatsapp ı kapat ı secerseniz bu sefer whatsapp bildirimleri vs otomatik gelmiyor.. o yuzden açık olması lazım. bende aşırı güç tüketen uygulamalarda hiç bir uygulama gözükmüyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    fotoburak kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2216 Mesaj
    Arkadaslar acil yardim rica edebilir miyim. Haftasonu vermis oldugum siparis elime ulasti jelatin vs.kapali kutu gibi duruyo acmadan imei sorguladim asagidaki sonuc cikti, niye garantisi baslamis normal mi bir de ekran degisimi diye bisey cikiyor altta bakabilir misiniz rica etsem






    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    2532 Mesaj

    hocam siparişi nereden vermiştiniz? swap cihaz olabilir? cünkü aktif edilmiş sanırım cihaz..



    ekran değişimi ise ilk 3 ay garanti kapsamında kırılsa bile ücretsiz değiştiriliyor.. bu hakkınızı gösteriyor.. yani ekran kırılmamış hiç .. Fakat zaten süre yine doğruluyor.. bu hakkında bitiş tarihi 10. ay olarak gözüküyor.. bence iade etme şansınız varsa iade edin.. bir üçkağıt var gibi bu işin içinde..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    okan10tr kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2216 Mesaj

    Hocam simdi huawei turkiye ile yazistim garanti sorgulama ekraninda yazan surelerin bilgi amacli oldugunu, garantinin orjinal fatura kesim tarihinden itibaren baslayacagini soylediler ve normal dediler. Ben de cihazin acilmis kullanilmis vs.olup olmadigindan suphe ettigimi soyledim, gormeden bisey diyemem ama isterseniz teknik ekibin bilgilerini paylasayim onlara da bi danisin dediler. Ariyim bakalim teknik ekibi de ne dicekler



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    EHABERDAR kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2532 Mesaj

    sanırım ekonomik reyon adlı satıcıdan almışsınız.. kötü bir firma gibi durmuyor.. ama teyit etmekte fayda var..tabi birde içinize sinmesi önemli.. bu arada cihazınız da hayırlı olsun.. iphone dan sonra çok seveceksiniz



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    okan10tr kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2216 Mesaj

    Hocam teknik servisi aradim onlar bizim bilgimiz olmaz diyip musteri hizmetlerine yonlendirdiler tekrar, orayi aradim bu sefer de cikan temsilci daha once sim kart takilmis olabilir bunu bilemiyorum gibi supheli konustu net bisey soyleyemedi "bence"li cumleler kurdu bu isin bi standarti yok mu anlamadim. Saticiyla bi gorusun bence falan dedi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    EHABERDAR kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    64 Mesaj

    Hazır kutuyu da açmamışken iade hakkınızı kullanın bence, sıkıntı var gibi duruyor. Bakalım benim de bu akşam elime geçecek büyük ihtimalle siparişim, ben de besken elektronikten sipariş vermiştim umarım karşılaşmam böyle bir durumla



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    okan10tr kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2216 Mesaj

    Hocam biri normal dedi temsilcinin, digeri emin olamadi sanki internet sitesinde oyle yazmamasi gerekir diye dusunuyorum dedi :) yani ya oyledir ya boyle siz bilmiceksiniz de ben mi bilcem :) bi de mail attim simdi ayrica saticiya da sordum durumu bakalim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    keremy kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2216 Mesaj
    Arkadaslar ne diyosunuz?








    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2216 Mesaj
    Aciklama mantikli geldi aslinda ilk gorustugum temsilcinin de soyledikleriyla paralel gibi. Bu konuda daha once tecrubesi olan var mi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2216 Mesaj
    Telefon yurticine gelince ilgili imei no kayit yapildiginda huawei sitesinde de o tarih baz aliniyor olabilir miantikli aslinda yani o tarih urunun ulkeye giris ve resmi kayit tarihi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2216 Mesaj
    Arkadaslar huawei turkiyeyi tekrar aradim durumu aktardim guncel haliyle, buraz bekletip donduler, cohaz yurticine girip belli bir sure bekledikten sonra otomatik olarak aktif hale fgeliyomus. O sayfa cihazin garanti kapsaminda olup olmadigini teyit icin bilgi amacliymis. Ordaki tarihlere bakip acilmis kullanilmis vs demek yanlis olurmus. Garanti suresi icin de fatura tarihi gecerliymis. İcime sindi gibi bu durumda



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    2216 Mesaj
    Arkadaslar gorup duyan okuyan yorumlari bekliyorum hala :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1046 Mesaj

    Dostum ben şöyle diyim ;

    cihazı teslim aldığım tarih 18 Eylül 2017

    Garanti bitiş tarihi : 20 Eylül 2019

    Ekran tamiri süresi bitiş : 17 Aralık 2017



    Yani sendeki durumla aynı değil benimkisi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    okan10tr kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    İlmi okuldan hayatı Beşiktaş'tan
  • Yarbay
    2216 Mesaj

    Valla hocam bilemedim aciklamalar bu sekilde aklima yatti gibi ama iste ne diyim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    ademis kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1046 Mesaj

    Müşteri hizmetlerinin dediği zaten o yönde ama bilemedim ben,içine sindiyse sıkıntı yok



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    okan10tr kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    İlmi okuldan hayatı Beşiktaş'tan
Reklamlar
emek server
kolayoto.com
Sohbet
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,312
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.