Şimdi Ara

★★★ Huawei P10 / P10 Plus - Ana Konu ★★★ (223. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.455
Cevap
64
Favori
484.207
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 221222223224225
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • okan10tr O kullanıcısına yanıt
    hocam siparişi nereden vermiştiniz? swap cihaz olabilir? cünkü aktif edilmiş sanırım cihaz..



    ekran değişimi ise ilk 3 ay garanti kapsamında kırılsa bile ücretsiz değiştiriliyor.. bu hakkınızı gösteriyor.. yani ekran kırılmamış hiç .. Fakat zaten süre yine doğruluyor.. bu hakkında bitiş tarihi 10. ay olarak gözüküyor.. bence iade etme şansınız varsa iade edin.. bir üçkağıt var gibi bu işin içinde..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EHABERDAR kullanıcısına yanıt
    Hocam simdi huawei turkiye ile yazistim garanti sorgulama ekraninda yazan surelerin bilgi amacli oldugunu, garantinin orjinal fatura kesim tarihinden itibaren baslayacagini soylediler ve normal dediler. Ben de cihazin acilmis kullanilmis vs.olup olmadigindan suphe ettigimi soyledim, gormeden bisey diyemem ama isterseniz teknik ekibin bilgilerini paylasayim onlara da bi danisin dediler. Ariyim bakalim teknik ekibi de ne dicekler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • okan10tr O kullanıcısına yanıt
    sanırım ekonomik reyon adlı satıcıdan almışsınız.. kötü bir firma gibi durmuyor.. ama teyit etmekte fayda var..tabi birde içinize sinmesi önemli.. bu arada cihazınız da hayırlı olsun.. iphone dan sonra çok seveceksiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EHABERDAR kullanıcısına yanıt
    Hocam teknik servisi aradim onlar bizim bilgimiz olmaz diyip musteri hizmetlerine yonlendirdiler tekrar, orayi aradim bu sefer de cikan temsilci daha once sim kart takilmis olabilir bunu bilemiyorum gibi supheli konustu net bisey soyleyemedi "bence"li cumleler kurdu bu isin bi standarti yok mu anlamadim. Saticiyla bi gorusun bence falan dedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • okan10tr O kullanıcısına yanıt
    Hazır kutuyu da açmamışken iade hakkınızı kullanın bence, sıkıntı var gibi duruyor. Bakalım benim de bu akşam elime geçecek büyük ihtimalle siparişim, ben de besken elektronikten sipariş vermiştim umarım karşılaşmam böyle bir durumla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • keremy K kullanıcısına yanıt
    Hocam biri normal dedi temsilcinin, digeri emin olamadi sanki internet sitesinde oyle yazmamasi gerekir diye dusunuyorum dedi :) yani ya oyledir ya boyle siz bilmiceksiniz de ben mi bilcem :) bi de mail attim simdi ayrica saticiya da sordum durumu bakalim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar ne diyosunuz?





    ★★★ Huawei P10 / P10 Plus - Ana Konu ★★★

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aciklama mantikli geldi aslinda ilk gorustugum temsilcinin de soyledikleriyla paralel gibi. Bu konuda daha once tecrubesi olan var mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefon yurticine gelince ilgili imei no kayit yapildiginda huawei sitesinde de o tarih baz aliniyor olabilir miantikli aslinda yani o tarih urunun ulkeye giris ve resmi kayit tarihi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar huawei turkiyeyi tekrar aradim durumu aktardim guncel haliyle, buraz bekletip donduler, cohaz yurticine girip belli bir sure bekledikten sonra otomatik olarak aktif hale fgeliyomus. O sayfa cihazin garanti kapsaminda olup olmadigini teyit icin bilgi amacliymis. Ordaki tarihlere bakip acilmis kullanilmis vs demek yanlis olurmus. Garanti suresi icin de fatura tarihi gecerliymis. İcime sindi gibi bu durumda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar gorup duyan okuyan yorumlari bekliyorum hala :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • okan10tr O kullanıcısına yanıt
    Dostum ben şöyle diyim ;

    cihazı teslim aldığım tarih 18 Eylül 2017

    Garanti bitiş tarihi : 20 Eylül 2019

    Ekran tamiri süresi bitiş : 17 Aralık 2017



    Yani sendeki durumla aynı değil benimkisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ademis kullanıcısına yanıt
    Valla hocam bilemedim aciklamalar bu sekilde aklima yatti gibi ama iste ne diyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • okan10tr O kullanıcısına yanıt
    Müşteri hizmetlerinin dediği zaten o yönde ama bilemedim ben,içine sindiyse sıkıntı yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ademis kullanıcısına yanıt
    Tamam hocam sagol :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar bu cihaz daha once satilmis ve garantisi baslamis olsa simdi ayni imei ile tekrar fatura kesilip bidaha garanti baslatilabilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • okan10tr O kullanıcısına yanıt
    Bence iç rahatlatıcı bir açıklama olmuş ve gayet mantıklı olarak görünmekte. Kutuyu açtığında da anormal bir durum ile karşılaşmazsan gönül rahatlığıyla kullanıma devam edebilirsiniz. Hayırlı olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • okan10tr O kullanıcısına yanıt
    hocam bence de sıkıntı yok gibi.. içine sindiyse kullan gitsin.. zaten 2. el cihaz olsa anlarsın bir şekilde..sonuçta kutuyu açsan bile yine 14 gün içinde iade hakkın var
  • @ehaberdar @keremy



    Sagolun hocam tesekkurler henuz acmadim izlenimlerimi de paylasirim yine

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • okan10tr O kullanıcısına yanıt
    facebook grubu da var.. istersen oraya da bakabilirsin.. orası biraz daha aktif buradan
  • 
Sayfa: önceki 221222223224225
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.