Şimdi Ara

Huawei online mağaza

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: heyxme Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 2 Misafir - 3 Masaüstü
271
Cevap
13
Favori
22.657
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    16 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: Drak44

    Ben huawei yi herkese öven biriyim. Aileme ve kendime huawei telefonlar aldım. Hala huawei telefon kullanıyorum. Bir bakıma fanboy bile sayılabilirim.



    Adamlar iade almıyor. İade içinn 3 gündür bekliyorum. İade başvuruya onaylandı. İade için kod gönderilecek diye mail geldi az önce.



    Ben mecbur muyum günlerce kodu beklemeyi. Adamlar iade almamak için kırk takla atıyor. Gelip burda biz laf yiyoruz.



    İade konusunda ve satış konusunda dolandirma taktikleri kullanıldı. Kim olursa olsun gerçekler bunlar.
    Şikayetvar’a yazdığım için bu gün tekrar aradılar, söyledikleri tek şey müşteri memnuniyeti bizim için çok önemli, şikayet ve eleştirileriniz çok değerli... İsterseniz iade kaydı oluşturabilirim... Burada görüyoruz ki onu da yapamıyorlar...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: cemsaglam , jiraiya06
    _____________________________
    Efecan TOPALOĞLU...




  • Yüzbaşı
    783 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: efecan89

    Şikayetvar’a yazdığım için bu gün tekrar aradılar, söyledikleri tek şey müşteri memnuniyeti bizim için çok önemli, şikayet ve eleştirileriniz çok değerli... İsterseniz iade kaydı oluşturabilirim... Burada görüyoruz ki onu da yapamıyorlar...
    Beni de yine aradılar. İade talebiniz varmis diye. Var diyorum. İade kodunu verdin gidip ürünü teslim edeyim kargoya diye. Tamam mail gelecek diyorlar. 3 gündür mail gelecek. Ben de durum bu. İade edebilen var mı?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    100 Mesaj
    https://consumer.huawei.com/en/contact-us/



    Sorun yaşayan arkadaşlar İngilizce olarak buraya şikayet edin. Belki sonuç alabilirsiniz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    91 Mesaj
    Kulakligi yaklasik 4 gundur devamli kullaniyorum, ilk izlenimlerim fiyatina gore cok ama cok basarili.



    - ses kalitesi, esimdeki apple airpods ile karsilastirdigimda hemen hemen ayni



    - sarj suresini dun sabah tam olarak test etmek icin skype toplantisina katildim ve 2 saat 41dk da sarj sifirlandi biraz dusuk geldi, belki kullandikca biraz daha artar.



    - tasarim olarak airpods ile cok benzer, tek farki kulakici sungeri olmasi, bunu kullanana kadar pek sevmezdim kulakicileri ama bu rahatsiz etmiyor ve kulaktan kolay kolay dusmuyor



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    282 Mesaj
    type c powerbank almıştım. 2 gün sonra eleman arayıp özür diledi ürünün stoklarda olmadığını istersem micro usb olanı göndereceklerini söyledi. kabul etmedim ve iptal ettim siparişi bunun üzerine 100/50 çek tanımladılar. benim için problem yok ama ihtiyaç sebebiyle alan arkadaşlar hakkını savunsun. 99 tl az para değil hem de bu yaptıkları böyle bir firmaya yakışmıyor. 99 tl için tüketici hakem heyetine mi gideceksin ? felan yazan elemanlara aldırmayın onların burda işi ne 99 tl ye takmıyorlarsa ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    783 Mesaj

    Type c li ürün diye çarşamba günü teslim aldım Micro usb li çıkti. Ürünü iade ietmek istiyorum ama iade için kod da göndermediler.

    Bu yapılan dolandiricilık. Müşteri hizmetleri de tatlı tatlı konuşuyor kod nerde diyorsun gelecek diyorlar.

    Ürünü iade almıyor adamlar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Judd Trump kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    409 Mesaj
    Ya işin ilgici bana kesilen fatura da type-c yazıyor. Fatura bile type-c yani olmayan ürüne faturamı kesiyorlar. Nasıl bir amatörlüktür. Bende diyorum ki ürün yok dememişsin fatura bile keşmissin type-c olarak ürün nerde. Ama cevap yok.
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    8 Mesaj
    Kulaklık da bu gecikme konusu rezalet. Film video hiç bir sey izlenmiyor, ben de başta telefonla konuşur müzik dinlerim demiştim ama bazen video izleyeni geliyor insanın gecikme de çok sinir bozucu. Alamamış olanlar hiç uzulmesin



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    16 Mesaj
    Ben iade etmek istemedim uğraşmamak için ama teklif ettilleri indirim kodu da mail olarak gelmemişti (kullanacağımdan değil de sözlerinde durmadıklarını düşünüyordum). Dün yollamışlar indirim kodunu. Youtube’da hwp’nin videosunun altına yazdıktan sonra geldi bu arada mail tesadüf mü bilemiyorum...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Efecan TOPALOĞLU...
  • Yüzbaşı
    783 Mesaj
    Bana günler sonra iade kodunu gönderdiler. Kargoya verdim ürünü. Umarım iade kısmında da sorun çıkmaz.

    Yapılan şey canımı sıktı. Yakışmadı. Umarım düzelir bazı şeyler. Aynı ürünü amazon 125 sattı ya. İnsanlar ordan falan alırdı.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    409 Mesaj
    Olmayan ürünü sattılar
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Bey Azura
Orjinal Laptop Yedek Parça
SEO
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,250
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.