Şimdi Ara

HUAWEİ NOVA 5T KULLANANLAR KULÜBÜ (ANA KONU) (28. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
701
Cevap
15
Favori
45.254
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar uzun süre hareketsiz görüntülerde iz bırakmayan lcd ve led ekran yoktur.Eskiden beri bu sorun vardır ve hala çözümü neredeyse yoktur. Bu yüzden tv lerde ekran yanmasını önlemek için ekran piksel kaydırma vs vs özellikleri falan kullanırlar. Ama gene de kanal logoları bir süre görünür. Önemli olan bu görüntüler kayboluyor mu yoksa kalıcı olarak kalmaya devam ediyor mu? Samsung Oled ekranlı telefonların uzun süre beklemiş teşhir ürünlerine bakarsanız kalıcı ekran yanmalarıyla karşılaşırsınız. Yani demem o ki kısa süreli hayalet ekranlara fazla takılmayın ama kalıcı olarak kaldıysa o zaman sorun var demektir.

    Not: Bu arada bu forumda o kadar ürün gruplarına dahil oldum bu kadar ölük bir grup görmedim. Üç kere soru sordum kimse kaaleye almadı. Telefonu alan bir daha uğramıyor sanırım.




  • cemus kullanıcısına yanıt
    Kullanıcısı belli bir kitle olduğu için sayfa pek rağbet görmüyor herhalde.

    Hakkaniyetli olmak iyidir. Överken de yererken de ölçülü olmak gerekir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alicanveliy -- 26 Eylül 2020; 14:30:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar herkese merhaba Mart ayından beri Nova 5t kullanıyorum ve iki gündür WiFi sorunu yaşıyorum. Cihaz ağa bağlanıyor, İnternete bağlı da görünüyor ancak hiçbir sayfa yüklenmiyor. İlginç olan ise telefonu bağladığımda pc deki İnternet te gidiyor. Tam tersini yapıyorum, pc deki neti kapatıp telden WiFi ağına bağlanıyorum yine telefonda net yok. Bu neden kaynaklanır? Güncelleme ile çözülebilecek bir sorun mudur?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam yazılımın en güncel yazılımsa ki benimki öyle öyle bir sorun olmaması lazım ben şuan sorunsuz kullanıyorum farklı bir wifi ağında denedin mi telefonu belki sorun wifi dadır öylede olmuyorsa telefonda sıkıntı vardır

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Son 5-6 gün içinde benim de buna benzer bir sorunum oldu. Telefonda ve laptopta bağlantı zaman aşımı gibi birşey çıkıyordu. Modem Huawei marka olduğu için arayüz sayfası açılıp tekrar bağlantı istiyordu. Bağlan deyince bi süre sonra düzeliyordu. EBA dan dolayı İnternete fazla yükleniyorlar diye düşündüm. Birkaç kez üst üste olunca 2 gün önce modemin fişini çıkarıp tekrar taktım. Düzeldi. Bilmiyorum, belki ip çakışması olmuştur veya yoğunluk azalmıştır, belki modem saçmalamıştır veya siber saldırıdan etkilenmiştir. İnternet süperonline... Belki Turkcell bazı kısıtlamalara gitmiştir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alicanveliy -- 26 Eylül 2020; 21:56:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En kısa sürede deneyeceğim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En son sürümü yükleyeli 1 hafta oldu. İnternet bağlantısı sorunu çıkınca ilk önce yeni sürümde hata mı var diye düşündüm ama siz yazınca herhalde ondan değil diye kanaat ettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Modem arayüzünde girip WPA + WPA2 ayarını (browser) üzerinden WPA2 olarak ayarladım ve dünden beri sorun yaşamıyorum. Umarım tekrarlamaz.
  • Son sürümü yükleyince Google play store çok fazla şarj tüketmeye başladı. Sebebi ne olabilir? Çözümünü bilen var mı arkadaşlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nagy szent miklos N kullanıcısına yanıt
    Ayarlar \ Uygulamalar \ Google Play Store \ izinler
    Sadece depolama izini ver. Telefonu yeniden başlatıp kontrol et hala aynı sorun varsa Google Play Store u devre dışı bırak. O zaman düzelir ama bi süre sonra yine hortlayabilir. O yüzden Play Store u komple kaldır. Sonra tekrar yükle. Olmadı yedek alıp telefonu resetle. Eğer düzelmezse flash programlarıyla yeniden Android yüklenmesi gerekiyor. En iyisi servise ver.
    Bu ciddi bir sorun; ihmal etme; telefonun hızı ve pil süresi düşer, ısınması da artar. Isınması artınca ghost screen olma ihtimali yüksek...
    Play Store da uygulamaların otomatik güncellemesini kapatmayı unutma. Genelde sorun buradan kaynaklanıyor. Bazen de senkronizasyon hatasından...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alicanveliy -- 1 Ekim 2020; 0:34:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler deneyeceğim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nagy szent miklos N kullanıcısına yanıt
    Ayarlar \ Uygulamalar \ HMS CORE \ izinler de
    Telefon izni açık değilse onu aç. Sağ üst köşede ayarlar simgesini tıkla orda otomatik güncelle var. İkisini de aç.
    HMS CORE bu işi iyi kıvırıyor Gms hatalı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alicanveliy -- 1 Ekim 2020; 21:3:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar sorunu hala yaşamaya devam ediyorum ne yazık ki? Başka yaşayan varsa yazar umarım.

  • Bilgisayarımın IP adresini değiştirdim yine düzeldi. Umarım bir daha olmaz :D

  • Yine aynısını yapmaya başladı. Galiba en sonunda çıldırıp pc tel modem hepsini atıp yenilerini alacağım bu gidişle.

  • Batman_Begins kullanıcısına yanıt
    Hocam huawei müşteri hizmetlerini aradınmı ben bilgisayarla alakalı bir sorun yaşamıştım baya yardımcı olmuşlardı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Batman_Begins kullanıcısına yanıt

    Telefonundan ve bilgisayarından ağ bağlantısını kes.

    Modemin tüm kablolarını sök, adaptör dahil. Kontrol ederek tekrar tak. Sonrasında önce telefonla ağa bağlan sonra bilgisayarla...

    Denk mi geldi bilmiyorum ama benimki düzeldi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Henüz aramadım. Modem arayüzünden güvenlik duvarını kapattım düzeldi. Bir daha yaparsa arayacağım.

  • Arkadaşlar merhaba. Yine yapmaya başlamıştı bu sefer bir umut modemin İnternet kablosunu çıkardım, yuvasına ve kablo ucuna üfledim yerine taktım, 1.5 gündür net eskisinden de hızlı oldu. Enteresan ama nedenini ben de bilmiyorum. Telefonumla ilgisi yokmuş demek ki 😁

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alicanveliy

    Telefonundan ve bilgisayarından ağ bağlantısını kes.

    Modemin tüm kablolarını sök, adaptör dahil. Kontrol ederek tekrar tak. Sonrasında önce telefonla ağa bağlan sonra bilgisayarla...

    Denk mi geldi bilmiyorum ama benimki düzeldi.

    Ben de bunun gibi bir şey yaptım. 😁


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.