Şimdi Ara

HUAWEI MATE 20 PRO ANA KONU & kullanıcılar kulübü (69. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.680
Cevap
62
Favori
332.592
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6768697071
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: agules

    Yeşil Ekran olup olmadığını soran arkadaşlar olduğunu fark ettim.


    İspanya'da yaşıyorum. 10 gün önce Mate 20 pro almıştım. Bu sorunun olduğunu biliyordum. Ama bir ihtimal düzeltmişlerdir diye düşündüm. Tabi telefonu alır almaz panelin markasına baktım. Panel LG idi. Panelin markasını öğrenmek için Playstore'dan Huawei Device adlı programı indirmeniz gerekiyor.

    Yeşil ekran olup olmayacağını, gözlemlerinizle anlayabileceğiniz program bence spotify veya speedtest gibi siyah ağırlıklı temaya sahip programlar. Parlaklılığı en düşük seviyeye getirip dediğim programları karanlık bir odada programı açarsanız bariz bir şekilde görebilirsiniz. İlerleyen evrelerde sorunu bildiğiniz için beyaz ekranda da sararma benzeri durumlar gözünüze batmaya başlıyor.

    Değişim ile ilgili tecrübemi aktaracak olursak. Bugün telefonu aldığım yere götürdüm. Direk anında değişim yaptılar. Kutuyu açmadan içerisinde yer alan panel markasını bilmeme imkan olmadığını için, aynı sorunun olmasıyla ilgili şüphem vardı. Yine aynı sorun olursa 15 gün içerisinde geldiğim takdirde değişim yapacaklarını söylediler.

    Emin olmamakla birlikte, büyük ihtimalle ilk satışta LG ekranlıları elden çıkarıyorlar. Fark edenler olursa değişimde sorunsuz ekranlı olanları veriyorlar.

    Eve gelince kutuyu açınca ilk açtığım kutudan farklı bir şekilde jelatin şekli mevcuttu. Daha açmadan umut oldu ben de. Panel markasını kontrol ettiğimde BOE markaydı. Yukarıdaki belirttiğim gözlem testlerini yaptığımda, olumlu bir şekilde fark vardı. İlerde problem olur veya olmaz bilemiyorum.

    Deneyimimi sizlere aktarmak istedim. Bol şanslar.
    Kardeşim bu programı indirince hangi başlıkta panel markası yazıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • engnavci kullanıcısına yanıt
    Türkiye geneli keşke böyle olsa.





    Sen şimdi 1 örnek verdin de burada senden fazla örnekler kullanıcı cihaz iadesinde öyle hemen değişim yapmıyorlar.



    Ayrıca değişim için en fazla 10 dk olmalı niye öyle saatlerce sürsün üstelik tek bir yer ile genelleme yapmak yanıltıcı ....





    Eski cevapları oku burada....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • malahit M kullanıcısına yanıt
    Dostum
    GENERAL sekmesi altında Touchscreen satırında panel ile ilgili bilgi var. HUAWEI MATE 20 PRO ANA KONU & kullanıcılar kulübü

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba, değişimden gelen cihazımda şimdide bildirim sorunu yaşıyorum. Whatsapp mesajlarım uyarı vermiyor. Var mı bir öneri???

    Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fixsmart diye bir firma Huawei dahil toplamda 3 mobil cihaz markasinin garantisine bakmaktadir !

    Bir baska sok edici detay : Servis agi : Baskent Ankara te sadece 1 tane ( cok ilginc ! ) geri kalan tum sehirler Istanbul daki 2 tane servis merkezi diger sehirler oraya bakiyor

    http://www.fixsmart.com.tr/tr-TR/teknik-servis/huawei/arizali-urun-gonderimi


    Yine cok ilginc detay : Sehir olarak Istanbul secince Sisli deki bir baska yetkili servis noktasi cikiyor. Ankara Istanbul haric geri kalan tum sehirler Istanbul

    Şube Açıklaması Huawei, İstanbul, Güngören, Merter Backend Repair Factory Yetkili Servisi
    Şube Adresi General Ali Rıza Gürcan Cad. Alparslan Is Merkezi No:29/Z1 Merter/Istanbul



    Koca Turkiye de Huawei in kendisine ait sadece kendi markasina hizmet veren bir servis agi hem yok hem de hersehirde de ayrica yok!


    Bari bir nokta secilecekse lojistik olarak Ankara gibi Turkiye in heryerine esit mesafede olan yerleri tum Turkiye sehirlerinden sorumlu olsaydi !


    Yani cihazi kurye ile servise yollayacaksiniz ... Bir kod var standart ama cihazinizi kargolama kiti pakedi kutusu saglam ve belli bir standaretlarda olmasi gerekirken bunlarin hicbiri yok.

    Tuketici bu sebepten Huawei ye dava da acabilir .


    Keza burada farkli sehirlerden cihazi nasil servise yollayacagim diye cevap bekleyen bir DH uyesi de var :/ Cihazinin son durumu nasildir seri mi cozuldu ?


    Huawei anlasilan once her sehirde birden fazla sadece kendi markasi ile servis agi kurmasi beklenir bu kadar para odeniyor cihazlara ve yurtdisindaki fiyatlar da cok daha uyguna geliyor Dubai ornegi ortada ...


    Kendi fiziksel magazalari yok .

    Kampanyalari Turkiye kapsamiyor ve kampanyalari da pek vurgulanmiyor ama kuru kuru reklamlara bol yatirim sanal alem editorlerine youtuber lara gazetelere filan saglam cihaz reklami yapilsin misali cihazlari temin ettiriyorlar ( gecici veya kalici vs neyse ... ) ...


    Durum bu .

    Boyle bir hizmet anlayisina boyle bir tuketici bilinci mi LAYIK olmali ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: malahit

    Kardeşim bu programı indirince hangi başlıkta panel markası yazıyor

    Alıntıları Göster
    Touch screen başlığında seri numarası tarzında numara ve harflerin arasında görebilirsin LG veya BOE yazıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar ekran kapalıyken bildirim gelmiyor. Ancak whatsappa girimce topluca görünüyor mesajlar. 8000 verdik, bu mudur yaa!!!



    Yok mu yardım edebilecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zeropower Z kullanıcısına yanıt
    Hocam geçmiş olsun full kutulu gönderiyorsun kargo koduyla yada aldığın yer üzerinden gönder bende yeşil ekran sıkıntısı vardı LG panelli telefonda şimdi boe ekranlı cihaz gönderdiler kırmızı lekeler çıktı 2 günde yarın gider yine göndericem cihazı şansım inanılmaz iyi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hani cok biliyorum diye gecinenler amoled yanigi olunca kullanici hatasi diyen firmanin telini kullaniyor !!!









    Kesinlikle para ile calisiyor !!!!







    Exynos islemci tel alip burda millete nutuk atmak tam bir ahmaklik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DrB77 D kullanıcısına yanıt
    magazin kilit açmayı kapatın
  • BOE ekranlarda ne gibi sorunlarla karşılaşılabiliniyor. LG ekranlı telefonu direk değişim yaptırdım. BOE ekranlı telefon var şu an anda 15 gün içinde bir sorun olması durumunda tekrar direk değişim yapacaklarını söylediler. Bu süre zarfı içinde dikkat etmem gereken noktalar var mı?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • dualslayer kullanıcısına yanıt
    Hocam merhaba. Ben de aynı durumdayım. Kormızı leke dediğin cihazı hafifçe oynattığında pembe kırmızı renk geçişi oluyor beyaz zeminde. Onu mu diyorsun yoksa başka bir şey mi? Ben de mi göndersem. LG yi BOE ye değiştiler şimdi de sorun var mı acaba, birde bildirim problemi yaşıyorum. Versiyon 9.0.0.153

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bloyjack kullanıcısına yanıt
    Denedim ama olmadı...:(((



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DrB77 -- 13 Ocak 2019; 23:40:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DrB77 D kullanıcısına yanıt
    Aynı problem çentiğin o bölgede kızarma var telefon dik iken var ileri doğru yatıırsığımda kayboluyor yarın götürüp vereceğim aldığım yere değiştirsinler işleri ne :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tekrar selamlar herkese. MAte 20 pro ile 2 haftayi geride biraktim. daha once ilk birkac gunluk kullanim deneyimime gore belirttigim "+" ve "-" lerin guncellemesini yapmak istedim..

    1) Ekran dar oldugu icin klavye kullanimi zor demistim. Ingilizce klavye secince sorun duzeldi. Ekranada alistim artik daha hos geliyor dar ve uzun yapisi.

    2) Bataryada diger tum telefonlarimda oldugu gibi herhangi bir kisitlamaya gitmeden( guc tasarruf modu vb.) ekran parlakligi %50-60 seviyesinde, gunluk kullanimda 1 gun + 2-3 saat toplam kullanim ve 5.5 - 6 saat civari ekran suresi alabiliyorum ki benim icin inanilmaz sureler bunlar.

    3) Batarya konusunda unutmadan belirteyim, "her zaman ekranda" modu kapali kullaniyorum. O acikken bildiginiz gibi saat ve tarih surekli ekranda buda batarya suresini etkiliyor. O mod acik iken 3.5 saat ekran sureleri alabildim. Acikcasi benim icin gerekli bir ozellik degil.

    4) Kamerada kullanilan yapay zeka ozelligi bence cok kullanisli degil. Manzara yada hareketsiz bir cisim cekiyorsaniz evet guzel ancak bir kisiyi belli bir uzakliktan cekerken yapay zeka surekli sahne modunu degistiriyor, portre, genis aci ve normal mod arasinda gidip geliyor. Fotografida telefonun bu ozelligini bilmeyen biri cekiyorsa sonucta uzak mesafeden portre cekmeye calismis ve kimseyi netleyememis bir fotograf oluyor.

    5) Cihazim BOE ekranli. Herhangi bir sorunla karsilasmadim.

    6) Note serisinden gectigimi soylemistim. Kalem eksikligini baslarda cok hissetsemde yavas yavas yokluguna alistim :)

    7) BT baglanti sorunu gibi birseyler yazanlar olmustu yanlis hatirlamiyorsam. Huawei Freebuds bluetooth kulaklik kullaniyorum. Son derece memnunum. Hic bir sikinti olmadi.

    Bunlarin disinda sorusu olan arkadaslara dilim dondugunce yardimci olabilirim.

    Ornek olarak Mate 20 pro ve Iphone X ile cektigim gece manzara fotograflarini ekliyorum. Herhangi bir kiyas yada tercih belirtmiyorum.


    Mate 20pro :

    HUAWEI MATE 20 PRO ANA KONU & kullanıcılar kulübü


    Iphone X :

    HUAWEI MATE 20 PRO ANA KONU & kullanıcılar kulübü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mbilasa -- 14 Ocak 2019; 8:16:30 >




  • DrB77 D kullanıcısına yanıt
    Selam pil bölümünden uygulama başlatma kısmına gir oradan tek tek veya tümünü otomatik olarak yöneti kapatırsan sorun çözülür tabi normal performans modunda kullandığını varsayıyorum güç tasarufu yaparsan interneti kısdığı için gelmez
  • Canberkberker kullanıcısına yanıt
    Manuel başlat ile çözebilir dediğin gibi hocam. Ama güç tasarruf modunda bildirim sorunu yaşamıyorum ben mesela
  • 
Sayfa: önceki 6768697071
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.