Şimdi Ara

HUAWEI MATE 10 LITE KULLANICILARI KLÜBÜ (210. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.336
Cevap
90
Favori
533.212
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 208209210211212
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • burbarian B kullanıcısına yanıt
    Katiliyorum. Whatsapp'in Android 2.3 destegi bile daha yeni bitmis durumda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Android 9 gelme ihtimali çok mu düşük ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hannibal kullanıcısına yanıt
    Gelmez. Umarim hic olmadigim kadar yanilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burbarian

    Güncelleme gelince ne fark olacak? Güncelleme olmadan çöp mü olacak? Halen samsung note3 kullanıyor eşim. Her işini de görüyor. Beklenti nedir?
    Hocam benim tek derdim bankacilik hizmetlerini alabilmem. Telefonu 7-8 yil degistirmek istemiyorum. Kapitalist duzene isyanim var :)) xperia 4.4.x de kalmisti. Banka guncellemeye izin vermedi ve uygulamayi acamadim. Tek derdim bu yoksa ne kadar cok guncelleme o kadar hantallik hem fikiriz.

    Tavsiye Lutfen: Mate 10 Lite Sarj aletini nereden temin edebilirim. Varmi bildiginiz guvenilir bir satici.

    Not: Bu mesaji yazarken sarj takiliydi. Kendi kendine dokunmatik sacmaladi galeri falan acildi. Ayni durum LG G4 de olmustu ve ekran yanmisti gozemi geldim ne :)))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anubisin_Ruhu

    Hocam benim tek derdim bankacilik hizmetlerini alabilmem. Telefonu 7-8 yil degistirmek istemiyorum. Kapitalist duzene isyanim var :)) xperia 4.4.x de kalmisti. Banka guncellemeye izin vermedi ve uygulamayi acamadim. Tek derdim bu yoksa ne kadar cok guncelleme o kadar hantallik hem fikiriz.

    Tavsiye Lutfen: Mate 10 Lite Sarj aletini nereden temin edebilirim. Varmi bildiginiz guvenilir bir satici.

    Not: Bu mesaji yazarken sarj takiliydi. Kendi kendine dokunmatik sacmaladi galeri falan acildi. Ayni durum LG G4 de olmustu ve ekran yanmisti gozemi geldim ne :)))

    Alıntıları Göster
    Bana da şarj aleti lazım, orijinalini kaybettim. İnternetten de bulamadım. Hızlı şarjlı olanlar var sadece :(

    Beraber bulalım şunu hocam




  • Carbon Fiber kullanıcısına yanıt
    Tamam hocam haberleselim bulursak.
    Gruptan haber bekliyoruz Şarj Aleti tavsiyesini

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunu kullanıp kulaklık soketinde problem yaşayan var mı? Kulaklık bazen kendi başına bazen de çok ufak bir temas halinde soketten çıkıyor. Atıyorum diş fırçalarken kolum kabloya temas ediyor kulaklık pıt diye çıkıyor hemen. Çok hayati bir problem değil ama müzik en ufak bir harekette kesilince insanı sinir ediyor. Garantisi bitmeden yollayayım diyorum. Servis hakkında tecrübesi olanlar bilgilendirirseniz çok sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • agahefendi10 A kullanıcısına yanıt
    Aynı sorun bende de vardı takınca kulaklık en ufak bir değdiğimde çıkıyordu ekran sararmasından garantiye verdiğim kulaklık girişinide söyledim tamir ettiler.
  • skywalker06 kullanıcısına yanıt
    Tamir etmeleri ne kadar sürmüştü? Hemen halledilecek bir şeyse yollarım diyordum. Yoksa yarıyıl tatiline kadar vermem pek mümkün değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • agahefendi10 A kullanıcısına yanıt
    Ben Ankara servisine elden verdiğim için 1-2 saatte yapıp vermişlerdi.Kargo ile gönderimde daha uzun sürebilir.
  • skywalker06 kullanıcısına yanıt
    Anladım, teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar, şarj soketindeki 1 pin eğildi ve şarj olmuyor artık.
    Servis ne kadara değiştiriyor bilgisi olan var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi numb83 -- 13 Kasım 2019; 16:29:55 >
  • numb83 N kullanıcısına yanıt
    Huawei'nin internet sitesinde yedek parça fiyatları var işçilik hariç yoksa da huaweinin servisi fixsmart bakıyor onları arayıp öğrenebilirsin.
  • Bilen bilir telefon ilk geldiğinde alan insanlardanım garantisinin bitmesine 1 ay kaldı.Ama yaşadığım sorunlar bir türlü bitmedi telefonu ilk defa ekran sararması problemi yüzünden garantiye verdim ekranı yapıldı.Daha sonra telefonu düşürdüm ekranı kırıldı ücretli yine ekran değişimi yapıldı.Aradan zaman geçti 3.kez ekran sararmasında,bluetooth kopmasaı ve kulaklık girişinin bozulması yüzünden servise götürdüm değişim istedim telefonun ekranı kırıldığı zamanda kasanın köşesinden darbe aldığı için boya atmıştı onu bahane gösterip değişim yapıldı onarım yapıldı verildi.İyi dedim kullanmaya devam ettim bu seferde şebeke sorunları ortaya çıktı telefonun interneti 0.1mbit hız alıyor genelde bu civarda düşük kalıyordu farklı yerlerde bunu hız testini yaptım ayrıca telefonun bir anda şebekesi gitmesi açıp kapatınca düzelmesi ve telefon çektiği halde konuşurken sesimin kesilmesi evdeyken cam kenarına gidiyordum öyle sesim düzeliyordu falan derken bide ekran ile bluetooth sorununda devam etmesi yüzünden 4.kez servise götürdüm ücret iadesi istedim. Ankara servisine elden verdiğim için 1-2 saat sonra mesaj geldi gittim almaya telefonda sorun bulunamadı sıfırlanma yapıldı denildi verdi.Bende serviste hattımı taktım özellikle internet hızına baktım yine 1-2 mbit civarında geziyor geri gişede ürünleri alan görevliye söyledim bakın sorun devam ediyor diye müdürünü çağırdı.Müdürü ile konuştuk adamda biz arızayı tespit edemediğimiz için ücret iadesi yapılamamaktadır dedi.Bende müdüre bakın sorun hala devam ediyor ama siz her sorunu burda tespit edemyebilirsiniz ama hala yaşıyorum.Ben bu telefonu internete giremedikten sonra niye aldım yani aynı hat firmasını kullanan arkadaşım var sürekli görüşüyoruz adam instagrama giriyor herşeye bakıyor ben açıyorum hikayeler yüklenmiyor bile dedim.Ondan sonra aldı eline telefonu bakmaya başladı geçiş yapıyor ama arada bekliyor bana bu telefon orta seviye bir telefon ona göre kullanmanız lazım beklentiniz çok yükseltmeyin falan diye konuştu.Bende telefonu nerdeyse 2 senedir kullandığımı bu sorunun bu kadar göze batmasa getirmeyeceğimi söyledim.Sonuç siz biraz daha kullanın bize videosunu veya fotoğrafını çekin tekrar getirin oldu. Telefonu kullanmaya devam ettim ama sorun hala var 2-3 kere hız çok düşük olduğunda fotoğrafını falan aldım.Bir şikayetvar'a yazdım.Müşteri hizmetleri aradı bütün herşeyi onlarada anlattım dediler ki siz birde İstanbul'a gönderin kargo ile burda inceleyelim.Kargo 5.kez telefonu gönderdim önceki raporlarını falanda koydum.Bugün fixsmarttan mesaj geldi bilginizi almamız gerekiyor arayın yada biz size ulaşalım.Aradım hemen kadının dediği telefonun darbe aldığı bu yüzden ücret iadesini Huawei'nin kabul etmediği olduğu.Ne darbesi dedim yine aynı bahane kasanın kenarında boya atması ve kamera camında çizikler mevcut. Bende aynı şeyi söyledim bu kasayı zamanında ekranla siz parayla yaptırmadım diye bunun ceremesini çektiriyorsunuz ayrıca kamera camı çizilmesi falan bunlar bahane sonuçta ben bu telefonu sürekli kutudan çıkan kılıfıyla kullanıyorum. Biz bişey yapamayız Huawei kabul etmiyor bende onarımı yapın dedim aradım bu sefer Huawei müşteri hizmetlerini anlattım durumu adam bunu üst birime aktaralım çünkü çok sıkıntı yaşadığınız süreç olmuş ayrıca 5.kez servise veriyorsunuz sizde haklısınız.Gayet güzelce herşeyi anlattım şimdiye kadar servisin neler yaptığını ne tarz konuştuğunu anlattım sağolsunlar baya dinledi.Bide şunu söyleyim dünden beri annemin kullandığı Xiaomi Redmi 5 Plus'a hattımı taktım hiç bir şebeke problemi yaşamadım bunuda belirttim.Temsilci o sırada fixsmart onarım güncellemesi yaptı bunuda temsilci söyledi bende hemen baktım.Sonuç yine 4.kez ekran değişmii ve usb yuvası değişimi yazmışlar.Bende müşteri temsilcisine bakın 4.kez verdiğimde ekranda yine sorun olduğunu söylemiştim haklı çıktım dedim kaldı ki bune değişen parçası kalmadı telefonun adamda haklısınız biz bu şikayetlerini üst mevkiye aktarıyoruz 2gün içinde size dönüş yapacağız çok özür dileriz dediler bide mate 10 lite en sorunsuz modelimiz diye konuştu.Dedim olur mu açın bakın forumlara kullananların yarısı en az bir kere ekran sararmasından garantiye veriyor bunu bende ilk servise gittiğimde telefon çıkmasını beklerken gelen telefonların yarısı mate 10lite hatta ilk götürdüğümde serviste ekran yok diye verememiştim. Bakalım şimdi haber bekliyorum. Şu telefonu sırf servisi hemen tamir ediyor diye aldım ama servisin bu tutumları yüzünden pişman oldum. Bir daha da kolay kolay alacağım bir marka gibi durmuyor.




  • Lite için şu an arkadaşta emui 8 var. Güncelleme alır mı bu telefon? Yoksa custom mu atmak lazım? Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • heavyrocker kullanıcısına yanıt
    Güncelleme aliyo da güvenlik guncellemeleri aliyo. 9 olmasını bekleme . Custom ROM atman lazim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar ufak bir sıkıntımız var görüntülü konuşurken ses boğuk gidiyor karşıdaki telefona hatta bazen duyamıyorlar sesi vs bunun için en yapabiliriz?
  • tesbihcekenhoroz kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler, ben mi 6 kullanıyorum, eu rom kullanıyorum. Arkadaşa hanhi rom dan atayım isterse? Ben halledeceğim eğer başka bir sürüme geçmek isterse. Stabil, fazla batarya harcamayan hangisi var hocam? Şu an kasıntı filan yapıyormuş. Dedim sıfırla, olmadı bu konuya yazıp, rom tavsiyesi alalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • heavyrocker kullanıcısına yanıt
    Omni os ve pixy os var . Cok cok iyiler. Ikisini indirip cihaza kurup kendinde test edebilirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nasıl root yapabilirim yardımcı olabilecek var mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 208209210211212
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.