Şimdi Ara

Huawei HG255s Güvenlik Duvarını Kapatmak

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.262
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 2
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 14 gün 21 saat 20 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • EldemTR (1 mesaj) Bullseye_F16 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Haberleşme ve Dijital Platformlar >> Modemler >> Huawei HG255s Güvenlik Duvarını Kapatmak
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    5328 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Merhaba arkadaşlar. Modemin güvenlik duvarını kapatmam gerekiyor fakat "Devre Dışı" seçeneğini seçip kaydet butonuna bastıktan sonra "Database error. Please reboot the device." hata mesajını veriyor. Önceden kapatıp açabiliyordum. Superonline ile görüştüm fabrika ayarlarına çekip deneyin dediler. Yaptım yine aynı. Tekrar aradım farklı bir pc'den deneyin gibi gayet saçma sapan bir şey söylediler. Superonline acaba genel olarak kapatılmasını mı engelledi? Aynı modemden kullanan arkadaşlar varsa deneyebilirler mi acaba?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bullseye_F16 -- 9 Ocak 2019; 21:17:43 >



    |
    |




  • Er
    8 Mesaj
    Yazınızı görür görmez denedim ancak her hangi bir hata ile karşılaşmadım.

    Eğer hala sorununuz devam ediyorsa çözüm olarak şu adımları deneyebilir misiniz?


    • Modemin WAN kablosunu çıkartın (Eğer benzer kablolar varsa WAN kablonuzu işaretleyerek ayırın aksi halde teknik servisin adresinize gelmesi gerekirse faturanıza 30 TL hizmet bedeli yansıtılır).
    • Modeminize Hard-Reset atın (Cihazın arkasında ki reset butonuna kürdan/toplu iğne vb. cisimler yardımı ile 10 sn basılı tutup bırakın ve cihazın kendini yeniden başlatmasını bekleyin).
    • Cihaz açıldıktan sonra Wifi-LAN ile cep telefonunuzdan isterseniz LAN üzerinden bilgisayarınızdan modem arayüzüne giriş yapın ve ana ekranda fiber@fiber yazdığından emin olun (Eğer 101....@fiber vb. yani fiber@fiber harici bir şey yazıyorsa modeminiz resetlenmemiştir tekrar deneyin olmazsa o halde bırakıp arıza kaydı oluşturun ve cihaz değişikliği talebinizi adrese gelen ekibe resetleme ile ilgili problemi belirterek talep edin).
    • Cihazınızın resetlendiğinden emin olduktan sonra güvenlik duvarınızı kapatmayı tekrar deneyin.
    • İşlemler sonrası tekrar internetinizi kullanmak için WAN kablosunu mavi renkli WAN portuna tekrar takın ve modemin kullanıcı adını çekmesini bekleyin.


    Eğer internetiniz tekrar çalışmazsa;


    • Modem üzerinde WAN ışığı yanmıyorsa; Muhtemelen WAN portuna kablo takmadınız veya yanlış kabloyu taktınız.
    • WAN ışığı yanıyor fakat Internet ışığı yanmıyorsa; Muhtemelen WAN portuna taktığınız kablo yanlıştır, doğru kablonun takılı olduğundan emin olun. Doğru kablo takılı ise kabloyu çıkartıp tekrar takın veya modemi yeniden başlatın.
    • WAN ve Internet ışıkları yanıyor fakat Internet bağlantınız yok; Modem arayüzüne girip kontrol sağlayın. Muhtemelen fiber@fiber kullanıcı adıyla 10.X.X.X şeklinde bir ip adresi almıştır. 1-2 dakikadan uzun süre bu şekilde bekletirse WAN kablosunu çıkartın ve WAN ışığı söndükten sonra tekrar takıp kontrol edin.
    • Hiç bir şekilde düzelmez ve internete erişemezseniz Müşteri Hizmetlerini arayın eğer internet ışığınız yanıyorsa öncelikle modeminize profil yönlendirilmesini talep edebilirsiniz.




    Turkcell Superonline Bireysel Müşteri Hizmetleri: 0 850 222 0 222
    Turkcell Superonline Kurumsal Müşteri Hizmetleri: 0 850 222 1 222



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EldemTR -- 24 Ocak 2019; 18:42:41 >
    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Radyo Dinle
Instagram takipçi satın al
Pubg mobile uc
Bitcoin Alım Satım
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,156
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.