Şimdi Ara

Huawei HG255s Güvenlik Duvarını Kapatmak

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.286
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 2
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 14 gün 21 saat 20 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • EldemTR (1 mesaj) Bullseye_F16 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Haberleşme ve Dijital Platformlar >> Modemler >> Huawei HG255s Güvenlik Duvarını Kapatmak
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Er
    8 Mesaj
    Yazınızı görür görmez denedim ancak her hangi bir hata ile karşılaşmadım.

    Eğer hala sorununuz devam ediyorsa çözüm olarak şu adımları deneyebilir misiniz?


    • Modemin WAN kablosunu çıkartın (Eğer benzer kablolar varsa WAN kablonuzu işaretleyerek ayırın aksi halde teknik servisin adresinize gelmesi gerekirse faturanıza 30 TL hizmet bedeli yansıtılır).
    • Modeminize Hard-Reset atın (Cihazın arkasında ki reset butonuna kürdan/toplu iğne vb. cisimler yardımı ile 10 sn basılı tutup bırakın ve cihazın kendini yeniden başlatmasını bekleyin).
    • Cihaz açıldıktan sonra Wifi-LAN ile cep telefonunuzdan isterseniz LAN üzerinden bilgisayarınızdan modem arayüzüne giriş yapın ve ana ekranda fiber@fiber yazdığından emin olun (Eğer 101....@fiber vb. yani fiber@fiber harici bir şey yazıyorsa modeminiz resetlenmemiştir tekrar deneyin olmazsa o halde bırakıp arıza kaydı oluşturun ve cihaz değişikliği talebinizi adrese gelen ekibe resetleme ile ilgili problemi belirterek talep edin).
    • Cihazınızın resetlendiğinden emin olduktan sonra güvenlik duvarınızı kapatmayı tekrar deneyin.
    • İşlemler sonrası tekrar internetinizi kullanmak için WAN kablosunu mavi renkli WAN portuna tekrar takın ve modemin kullanıcı adını çekmesini bekleyin.


    Eğer internetiniz tekrar çalışmazsa;


    • Modem üzerinde WAN ışığı yanmıyorsa; Muhtemelen WAN portuna kablo takmadınız veya yanlış kabloyu taktınız.
    • WAN ışığı yanıyor fakat Internet ışığı yanmıyorsa; Muhtemelen WAN portuna taktığınız kablo yanlıştır, doğru kablonun takılı olduğundan emin olun. Doğru kablo takılı ise kabloyu çıkartıp tekrar takın veya modemi yeniden başlatın.
    • WAN ve Internet ışıkları yanıyor fakat Internet bağlantınız yok; Modem arayüzüne girip kontrol sağlayın. Muhtemelen fiber@fiber kullanıcı adıyla 10.X.X.X şeklinde bir ip adresi almıştır. 1-2 dakikadan uzun süre bu şekilde bekletirse WAN kablosunu çıkartın ve WAN ışığı söndükten sonra tekrar takıp kontrol edin.
    • Hiç bir şekilde düzelmez ve internete erişemezseniz Müşteri Hizmetlerini arayın eğer internet ışığınız yanıyorsa öncelikle modeminize profil yönlendirilmesini talep edebilirsiniz.




    Turkcell Superonline Bireysel Müşteri Hizmetleri: 0 850 222 0 222
    Turkcell Superonline Kurumsal Müşteri Hizmetleri: 0 850 222 1 222



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EldemTR -- 24 Ocak 2019; 18:42:41 >
    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Pubg mobile uc
Instagram takipçi satın al
Radyo Dinle
kripto para haberleri
konkasör
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,156
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.