Şimdi Ara

http://www.724hirdavatci.com sitesinden alışveriş yapmadan önce okumanızı tavsiye ederim !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
816
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 10 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 1
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • serdarcenk (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı Özel >> http://www.724hirdavatci.com sitesinden alışveriş yapmadan önce okumanızı tavsiye ederim !
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    150 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Bu siteden 25 Mayıs 2011 tarihinde;

    Siparişler :

    Ürün Kodu Ürün Açıklaması Miktar Birim Fiyat Tutar
    1661 İZELTAŞ 3700 Yan Keski 160 mm. Opak İzole 1 23,40 TL 23,40
    1616 İZELTAŞ 3220 Uzun Kargaburun Düz Uçlu 180 mm. Opak izole 1 23,16 TL 23,16
    1670 İZELTAŞ 4500 Elektronikçi Tip (Klemens) Tornavida Seti (6 Parça) 1 26,21 TL 26,21
    1672 İZELTAŞ 4800 31'li Bits Takım Kutulu 1 37,70 TL 37,70
    Ara Toplam : 110,47 TL
    Kdv Toplam : 19,88 TL
    Nakliye : ,00 TL
    Ödeme Masrafı : ,00 TL
    KDV Dahil Genel Toplam : 130,35 TL

    şeklinde bir alışveriş yapmıştım. Ürünü 3-5 gün sonra kargodan almak için gittiğimde ne olur ne olmaz diye kargoda açayım dedim ve bir de ne göreyim. Diğer malzemeler ile ilgili bir sıkıntı yok ama İzeltaş 31'li bits takımı yerine farklı yabancı bir marka hem de bits uç sayısı daha az olan bir bits takımı göndermişler. Hemen sitenin telefonunu arayıp ilgili yetkili ile görüştüğümde (yetkili dediğime bakmayın müşteri ilişkilerinden anlamayan tipik bir pazarcı gibi konuşan bir erkek sesi) "beyefendi bir dakika bir arkadaşlar ile konuşayım siparişiniz için" deyip telefonda bir müddet beklettikten sonra "Serdar bey kusura bakmayın, siparişinizde bir hata olmuş, elimizde İzeltaşınki kalmadığından arkadaşlar bunu göndermiş ama kusura bakmayın tekrar bize gönderebilirsiniz" dedi. Neyse stoklarınıza girdikten sonra gönderebilirsiniz diyerek beklemeyi de kabul ederek tekrar gönderdim. Bundan sonra "İzeltaş ile görüştük fabrikadan tekrar stoklarımıza girecek" denilerek ha bu hafta ha önümüzdeki hafta denilerek yaklaşık 1,5 ay geçti tabii bu arada ben de beklemeye razıydım acelem yoktu. Buraya kadar herşey hoş güzel fakat bana stoklarına girip de tekrar gönderdiklerinde asıl hikaye başladı. İzeltaş bits setini açtığımda setin kargo poşetinin içine dağıldığını ve uçları yerlerine yerleştirdiğimde 1 tane ucun eksik olduğunu gördüm. Tekrar adamla görüştüğümde 1 tane ucun pek o kadar da önemli olmadığı ve "hangi uçsa söyleyin biz sadece size onu gönderelim" denilerek kargo parası fazla vermemek için. Bense uçları içerisine yerleştirdiğimde; düz, yıldız ve bir çeşit uç daha var ama uçların üzerinde yazan herhangi bir numara yok ki deyip hangisinin eksik olduğunu bilemeyeceğimi bu yüzden tekrar göndereceğimi söyleyince bu sefer azarlar bir şekilde "tamam tamam beyefendi lazımı lüzumu yok siz bize tekrar onu gönderin biz size ücret iadesi yapalım, işimiz yok kazandığımız 3 kuruşu da kargoya veremem" denilerek telefon kapatıldı. Şimdi gelgelelim buradaki hatalar ve olan mağduriyetler zincirine;
    1) Benim zaten buraya giriş yapıp alışveriş yapma nedenim İzeltaş bits setini almaktı. Diğerlerini de hazır sipariş vermişken bunları da alayım nasıl olsa bazen lazım olabilir ki;sonuç olarak asıl istediğim ürüne sahip olamamıştım.
    2) Siteden alışveriş yapılırken cep telefon numarası da veri olarak girildiğinden, insan önce bir arar elimizde bu ürün yok; siparişi iptal edelim veyahut bana gönderilen hangi karınağrısı bits seti idiyse elimizde bu var bunu gönderebilirmiyiz diye ki ben alışveriş yaparken sitede stok sıkıntısı olduğunu dair bir ibare yoktu ve stok güncelleme tarihi yakın bir tarihti. Zaten stokta olmadığı şeklinde bir ibare olsa alışveriş yapmazdım. Yani site müşteriyi olmayan ürünü varmış gibi göstererek kişiyi mağdur etme eğiliminde (yok sipariş iptali, yok bekleyelim ya da direkt olarak bana kalırsa ticari suç olan o marka yok bunu gönderelim -tabii ki haberiniz olmadan-)
    3) Olaylar sürecinde olan hatalarda benim en ufak bir rolüm yok. Tamamen kendilerinin yaptığı hatalar olmasına rağmen müşteriyi azarlayarak ücreti geri iade etmek de ne oluyor !!! ve son olarak
    4) Madem online alışveriş site işlerini beceremiyorsunuz o zaman insanları mağdur etmenin alemi ne...
    Not: Bu arada ücret iadesini KDV'yi keserek hesaba yatırmışlar. Arayıp sorduğumda ise geçen aya ait muhasebe hesaplarını kapanmış olması nedeniyle böyle olduğu şeklinde bir cevaptı (Tamam da gönderin ürünümüzü, ücretinizi geri iade edelim diyen siz değilmiydiniz). İlk defa bir web sitesi beni bu kadar mağdur etti. Diğer donanımhaber üyesi üye ve okuyucularımızın da dikkatli olup mağdur olmaması temennisiyle....

    Edit: KDV'yi de keserek yatırınca ben de arayıp sizi forum ve tüketici haklarına yazacağım deyince hesaptan kontrol ettiğimde telefonun ertesi günü KDV'yi de yatırmışlar. Ama yine de bir daha bu siteden bir çöp bile almam. Akıllı adam bir kez hata yapar.






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serdarcenk -- 20 Temmuz 2011; 22:42:35 >



    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Radyo Dinle
Instagram takipçi satın al
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Europatrans evden eve nakliyat '' 444 69 95''
kripto para haberleri
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,219
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.