Şimdi Ara

# HTC WİNDOWS PHONE 8X ANA KONU # ORJİNAL WP 8.1 GÜNCELLEMESİ GELDİ # (179. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
9.579
Cevap
24
Favori
191.773
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 177178179180181
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu probleme bir üstad nidası ile yardımcı olayım.

    Telefonlarınızı sisteme kaydedildiği tarih vardır. Hızlı al bir aralar sattığı her telefonun güncel tarihini üreticiye iletiyordu. Ama taa ne zaman :) Kvk yı arayıp telefonun garanti durumunu sorgulatın ne zaman bitiyor öğrenin.

    Çoğu telefonun üretim garanti süresi var. Sevkiyat tarihi gibi düşünebilirsiniz servislerde bu süre + 2 yıl garanti vardır. Örneğin şuan aldığınız telefon garantide 1.5 yıllık garantisi kalmış kayıtlıdır. 1.5 yıl sonunda onlar sistemde garanti bitmiş görür sizden fatura ister ki garantisi devam ediyorsa günceller. 1.5 yıl içinde ise sizden fatura istemez.


    Kvk yı arayıp öğrenebilirsiniz tahminim. ne zaman bitiyor garantisi diye.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi invisible -- 20 Haziran 2014; 19:12:37 >
  • 2-3 hafta oldu cihazı aldım.Öncelikle şarj sorunu can sıkıyor.Hiçbir şey yapmasam bile 24 saat.Ne yaptıysam süre artmadı.Ayrıca kartı normal bir telefoncuda kestirdim ama sanki çekimi düşük şuan telefonun.Htc servisiyle görüştüm simkarttan olabilir dediler.Olmazsa bize yollayın bakalım dediler.Özellikle kart mevzusu doğruysa orjinal bir kart çıkarırım.Bu konuda bilgisi olan varmı?yada benim sorunları yaşayan?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Charlie Chaplin

    quote:

    Orijinalden alıntı: sokrates41

    quote:

    Orijinalden alıntı: Charlie Chaplin

    quote:

    Orijinalden alıntı: sokrates41

    Arkadaşlar bende hızlıaldan aldım telefonu.Faturayı galiba kargo kutusunun içinde unuttum ve onu attım Tekrar faturayı isteyebilir miyim ? Mail olarak mı yoksa mühürlü bir şekilde adresime yolluyorlar ?

    aynı durumdayım, fatura örneği istedim siteden ama mail olarak gönderiyorlar ve "bu resmi belge niteliğinde değildir" gibisinden bir şey yazıyor.

    naparız

    Yapmayın ya istanbulda bunların ofise gitsek mühürlü bir şekilde vermezler mi acaba

    yanlış yazmışım kusura bakmayın, fatura örneği istedim derken onlarla iletişime geçmedim. sipariş kısmında fatura örneği vardı orayı kastediyorum

    iletişime geçmeye çalışacağım en kısa zamanda, umarım olumlu sonuçlar alırız

    Hocam iletişime geçince beni de haberdar ederseniz sevinirim :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sokrates41

    quote:

    Orijinalden alıntı: Charlie Chaplin

    quote:

    Orijinalden alıntı: sokrates41

    quote:

    Orijinalden alıntı: Charlie Chaplin

    quote:

    Orijinalden alıntı: sokrates41

    Arkadaşlar bende hızlıaldan aldım telefonu.Faturayı galiba kargo kutusunun içinde unuttum ve onu attım Tekrar faturayı isteyebilir miyim ? Mail olarak mı yoksa mühürlü bir şekilde adresime yolluyorlar ?

    aynı durumdayım, fatura örneği istedim siteden ama mail olarak gönderiyorlar ve "bu resmi belge niteliğinde değildir" gibisinden bir şey yazıyor.

    naparız

    Yapmayın ya istanbulda bunların ofise gitsek mühürlü bir şekilde vermezler mi acaba

    yanlış yazmışım kusura bakmayın, fatura örneği istedim derken onlarla iletişime geçmedim. sipariş kısmında fatura örneği vardı orayı kastediyorum

    iletişime geçmeye çalışacağım en kısa zamanda, umarım olumlu sonuçlar alırız

    Hocam iletişime geçince beni de haberdar ederseniz sevinirim :)

    ederim hocam, hayırlısıyla güzel haberlerle dönerim umarım




  • andelip kullanıcısına yanıt
    Nasıl bir perpormans beklentiniz var onu merak ediyorum. 24 saat çok iyi bir süre. 3g mode kullanıyorsanız ki yeterde artar.

    Servise bu olayla gitmeyin madur olursunuz. Orjinal micro sim çıkarmanızda yarar olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: invisible

    Bu probleme bir üstad nidası ile yardımcı olayım.

    Telefonlarınızı sisteme kaydedildiği tarih vardır. Hızlı al bir aralar sattığı her telefonun güncel tarihini üreticiye iletiyordu. Ama taa ne zaman :) Kvk yı arayıp telefonun garanti durumunu sorgulatın ne zaman bitiyor öğrenin.

    Çoğu telefonun üretim garanti süresi var. Sevkiyat tarihi gibi düşünebilirsiniz servislerde bu süre + 2 yıl garanti vardır. Örneğin şuan aldığınız telefon garantide 1.5 yıllık garantisi kalmış kayıtlıdır. 1.5 yıl sonunda onlar sistemde garanti bitmiş görür sizden fatura ister ki garantisi devam ediyorsa günceller. 1.5 yıl içinde ise sizden fatura istemez.


    Kvk yı arayıp öğrenebilirsiniz tahminim. ne zaman bitiyor garantisi diye.

    Baktım şimdi kvk dan 30.05.2014 tarihinde kayıtlanmış telefon benim sipariş verdiğim gün yani.' yıl boyunca faturasız bir şekilde sorunsuz garintiye kabul ederler sanırım




  • sokrates41 kullanıcısına yanıt
    adamlar temiz iş yapıyorlar tebrik ettim şimdi hızlıalı. Aynen sorun olmaz daha.
  • garanti ile ilgili olan şüphesi olanlar htc nin ana sayfasından canlı destek kısmından garantilerinin ne zaman biteceğini sorabilirler ben sordum benim telefonun garantisi 28.02.2015 de bitiyor ve benimde fatura kayıp garantide fatura istemiyorlar direk imei no su ile işlem yapıyorlar...
  • Whatsapp da hoparlöründen gelen ses sorununu çözseler iyi olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • invisible kullanıcısına yanıt
    Bütün gün kurcalasam tamam diyeceğim ama hiç ellemiyorum bakıyorum şarj bitiyor.Bir anormallik var bence.Biraz daha kullanıcam ve stabil 8,1 sürümünü beklicem.O zamanda devam ederse servise gönderirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi andelip -- 20 Haziran 2014; 19:35:18 >
  • telefonu kardeşime aldık 600 tlye hızlıaldan tedarik ve kargo sürecinde bir sorun çıkmadı. kardeşim telefondan memnun sadece telefona çağrı geldiğinde ve cevapladığımızda ilk 1 saniye garip bir ses çıkıp kayboluyor ve görüşme devam ediyor pek önemli bir sorun değil belki de fabrika ayarları ile düzelebilir bile yada sim karttan da olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uğur4105

    garanti ile ilgili olan şüphesi olanlar htc nin ana sayfasından canlı destek kısmından garantilerinin ne zaman biteceğini sorabilirler ben sordum benim telefonun garantisi 28.02.2015 de bitiyor ve benimde fatura kayıp garantide fatura istemiyorlar direk imei no su ile işlem yapıyorlar...

    kvk mı ürünün?
  • andelip kullanıcısına yanıt
    Arka plandaki herşeyi devre dışı bırak ayarlardan. şebekeyi de 2g mode al ve öyle dene?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: invisible

    quote:

    Orijinalden alıntı: uğur4105

    garanti ile ilgili olan şüphesi olanlar htc nin ana sayfasından canlı destek kısmından garantilerinin ne zaman biteceğini sorabilirler ben sordum benim telefonun garantisi 28.02.2015 de bitiyor ve benimde fatura kayıp garantide fatura istemiyorlar direk imei no su ile işlem yapıyorlar...

    kvk mı ürünün?

    evet kvk faturayı kaybettim garanti süresini htc den öğrendim 28 şubat 2015 de bitiyormuş az kaldı garanti bitmesine imei numarasından işlem yapıyorlar faturaya bakmıyorlar....
  • invisible kullanıcısına yanıt
    Sizin dediğinizde dahil herşeyi denedim ama sonuç pek değişmedi.Bazısı pilinin belli bir süreye kadar çabuk bittiğini sonra normale döndüğünü yazmış.
  • kvk diye biliyorlar :D Teleservice ürünümü sordurdum göremiyorlar:D


    Andelip 8.1 mi kullanıyorsun 8 mi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi invisible -- 20 Haziran 2014; 19:38:30 >
  • Merhaba arkadaşlar bende bugün aranıza katıldım benide eklermisiniz yalnız bu htc saatini bir türlü aktif edemedim başlangıç ekranda ama saat gozukmuyor yardımcı olurmusunuZ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Charlie Chaplin

    quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien

    quote:

    Orijinalden alıntı: reodentreomantik
    Hocam 8x'in ekranı gün ışığında rahat okunuyor diye övüldü hep orta parlaklıkla bile amoledden daha iyi göründüğünüü söyleyenler bile vardı.

    Kimin söylediğini bilmiyorum ama özellikle iki cihazı yan yana getirip baktım ve gün ışığında benim ekran bariz biçimde daha zor okunuyordu. Hatta bu başlıkta da bir arkadaş yanılmıyorsam 820 ile yan yana fotoğraflarını çekip koymuştu, orada da 8X bariz biçimde daha zor okunuyordu. Filmlden olabilir mi diyeceğim ama eşimin telefonunda da film var. Zaten amoled'in en büyük avantajı gün ışığında rahat okunması diye biliyorum, bu durumda sonucun Lumia lehine olması normal.
    Benim gözlemlerim bu yönde.

    Bu fotoğrafta 8X'in 920'den bile kötü olduğu görülüyor ki 920 amoled değil :


    hocam az önce dışarıdaydım. aklıma mesajınız geldi ekran parlaklığını orta yaptığımda bile ekran rahat okunuyordu. yüksekte daha iyiydi

    920'den iyi olduğunu söylemiyorum ama 8X'in de ekranı çok iyidir

    Soldaki telefonun fiziksel tuşları ile altında bıraktığı boşluk çok çirkinmiş.ekransa güneş altında okunuyor o kadar da kötü değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • O listeye beni halen eklemedin
    @uğur4105
  • Telefon gerçekten çok hoşuma gitti yalnız rehberimde 1200e yakın numara var telefonun rehberi benim numaraları alır mı ?
  • 
Sayfa: önceki 177178179180181
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.