Şimdi Ara

*****HTC U11 Kulübü***** (420. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
10.102
Cevap
58
Favori
421.292
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 418419420421422
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aKMel

    Arkadaslar htc u11 bende hayal kirikligi yaratti.Telefonun on ve arka cami kirildi.Servis sadece on cama 1500 tl fiyat istiyor.Bataryasi bitik durumda.Sizden tecrubelerinizi paylasmanizi isteyecegim.Telefonun sadece dis cam degisebiliyor mu ? Guvenilir yedek parca nerden bulurum ? Yardimci olursaniz sevinirim.Telefon cop olmaya yakin durumda...
    Cam kırılması ile telefon değerlendirme ne alaka, yeni nesil cam kapaklı tüm telefonlarda olabilecek bir durum, dikkatli kullanacaksınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefon şarj konusu çok sıkıntılı.Sadece kendi şarj aleti ile şarj oluyor.Şuan batarya problemli 1 gün bile şarj gitmiyor.Bunlar telefonda yaşadığım sorunlar.Hayal kırıklığını yedek parça bulamama sıkıntısı.Telefonun ne bataryası ne ekranı hiçbiryerde yok.İnternette satılanlarda güvenilir değil.Bana yedek parça konusunda yardımcı olursanız sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aKMel A kullanıcısına yanıt
    3000 mah pili olup da şarjı bu kadar iyi giden ikinci bir model yoktur şu anda mobil dünyada!

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • https://m.donanimhaber.com/haberler/HTC-U13-modelinden-vazgecti.htm
    Adım adım yaklaşıyoruz hazin sona. Bari bizim Android pie güncellemesini verse de öyle gitse :(

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • lawyer25 kullanıcısına yanıt
    O kesinleşti verecek. Yasal olarak ta vermek zorunda yoksa mahkemelerde sürünür. Marka olarak yeterince sürünüyor zaten.
    Koca üretici, Çinli firmalara teslim oldu resmen. Fiyat politikasını düzeltip radikal fiyatlarla girseydi dünya çapında, bu halde olmayacaktı. Güzelim markayı hiç ettiler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lawyer25

    https://m.donanimhaber.com/haberler/HTC-U13-modelinden-vazgecti.htm
    Adım adım yaklaşıyoruz hazin sona. Bari bizim Android pie güncellemesini verse de öyle gitse :(
    Bize ne u13 ten biz 1 güncelleme daha alırız sonrasi çıktığında zaten bizim cihazlar 3 yıllık olur güncelleme almasada 2 sene daha gider.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aKMel A kullanıcısına yanıt
    hocam geçmiş olsun. bir şey sormak istiyorum. letgoda ön ve arka camı kırık u11 ilanı görmüştüm. sizin ilan mı.
  • Midgardian kullanıcısına yanıt
    Akıl alır gibi değil gerçekten. M7, M8 gibi efsaneleri üreten firma nallari dikmek üzere. Ben müşteri olarak elimden geleni yaptım. Dördüncü htc cihazım bu ; htc de elinden geleni yapsaydı keşke. Yazık...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Deae kullanıcısına yanıt
    U13 bizi elbette ilgilendirmiyor hocam. Benim korkum dükkanı kapadık deyip bizi yarı yolda bırakmaları...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yeni model geliştiriyorlarmis 2019 için, şimdilik adiyos demeyecekeleri belli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba, daha önceki M8, M9 modellerinde s-off olmak şartıyla fastboot komutlarıyla imei tamiri yapılıyordu. U11 dede bu şekilde imei tamiri yapılıyor mu.
  • picasso16 kullanıcısına yanıt
    Bugün çeviriciyi arkadaşımın 1.5 senelik s8 inde denedim direk çalıştı

    Telefon daha 3 4 aylıkken böyle bi sıkıntı üzücü oldu açıkçası ki özenerek bakmama rağmen, şarjdayken kullanmıyordum bile şimdi denediğimde kablo sağa sola oynuyor

    Daha öncesinde hor kullandığım telefonlarda anca 1-1.5 sene sonra soket gevşiyor kabloyu tutmuyordu

    Şimdilik şarjda yada kendi kulaklığında bi sıkıntı yok değişim için erken ama ilerde onlardada sıkıntı çıkacak herhalde

    Garanti olayındada fatura yok ama brightstar garantili yazıyor kutusunda kvk ya verirken falan bi sıkıntı çıkmaz garantiden değişirse kvk ya veririm cihazı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dtas34 D kullanıcısına yanıt
    Brighstar yani teleservice başkadır kvk başkadır. Sanırım sizin ithalatçı garantili değil distribütör garantili. Bence erkenden verin ki hatayı size kakmasınlar ilerde. Kullandı kullandı bozulunca verdi kullanıcı hatası bahanesi diyip geri göndermesinler. Ha yapadabilirler. Gönderirken 3 ay oldu alalı ben bozmuş olamam demeniz hatanın sizde olmadığı konusunda daha ikna edici olur. İleride git gide benimki gibi olacak şarja takarken bile sıkıntı çıkartacak erkenden gözü karartıp vermekte fayda var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi picasso16 -- 20 Kasım 2018; 0:41:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • blk B kullanıcısına yanıt
    U11 de ki s off kalıcı değil. Yeniden baslatinca tekrar s on oluyor. Imei işini o yolla çözemezsiniz...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Telefonu bugün aldım arkadaşlar dahil olduk bizde u11 tayfasına Daha kurcalamadım iphone dan verileri aktarmam lazım Kılıf falan sipariş vericem bu gece,konu altında gördüğüm kadarı ile spigen cam kılıf sanırım en şık görünen ve en sağlam korumayı sağlayan seçenek.. Kasa kalitesi, görünüm vs. konularında çok beğendim içime sindi. İyi anlaşıcaz gibi görünüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GeCCe -- 20 Kasım 2018; 2:12:13 >
  • GeCCe kullanıcısına yanıt
    Hoş geldiniz. Doğru tercih yaptığınızı düşünüyorum. Genel olarak bı kaç tavsiye vermem gerekirse kullanmıyorsanız NFC yi kapatın boost+ kullanın çok yararı oluyor pil süresine birde ayarlarda yazıcı diye bı kısım var orayı da kapatın . Şu an HTC nın launcherini kullanıyor olsam da farklı launcherlarda daha iyi pil süresi aldım. Google camera kullanın portre ve gece çekimleri için çok daha iyi performans veriyor. Güle güle kullanmanız dileğiyle. Bu arada şarj sorunu yaşayan arkadaşlar soketi hiç toz kalmayacak şekilde temizleyin düzeliyor ben şu ana kadar 2 defa temizledim en son dün temizledim sorunsuz bir şekilde kullanıyorum. Şu ana kadar yaşadığım tek sorun balığa gittiğimde telefonu güneş altında unuttum sonra elime alamıyordum sıcaktan direk suyun içine attım sonra telefon bı kapandı tekrar açıldı uygulamaları felan tekrar yüklüyor gibi bir şey oldu şu an sıkıntısız kullanıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • v10furkanv10 V kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim kurcalıyorum ufaktan :) Bu kılıf için hb sitesinde şeffaf olana sararma yapıyor kalın falan denilmiş. Şeffaf güzel bir kılıf var mı sararma yapmayacak sağlam güzel bir şey?
  • 2019 da bir tane daha telefon cikartir. 2020 de o telefonu alirim. 2 yil da onu kullansam. 2022 ye kadar htc kullancam heralde. Planim bu sekilde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GeCCe

    Teşekkür ederim kurcalıyorum ufaktan :) Bu kılıf için hb sitesinde şeffaf olana sararma yapıyor kalın falan denilmiş. Şeffaf güzel bir kılıf var mı sararma yapmayacak sağlam güzel bir şey?
    Sararma yapmayan kılıf zor, cam kapaklilarda pil ısısı direk kılıfa yansıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • blk B kullanıcısına yanıt
    Yok benim değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 418419420421422
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.