Şimdi Ara

*****HTC U11 Kulübü***** (330. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
10.102
Cevap
58
Favori
421.243
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 328329330331332
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Enfiye kullanıcısına yanıt
    21 günü geçtiyse evet bence kabul etmeyin. Tamir görmüş ürün, kasa olarak ilk aldığınızdan kalitesiz hale gelecek. Eğer sorun sizden kaynaklı değilse kesinlikle hakem heyetine gidin. Dikkat etmeniz gereken nokta şu.

    21 günü geçmediyse ve telefonun fatura tarihinden 6 ay geçtiyse zaten onarılmış ürünü almaktan başka çareniz yok. Eğer 6 ay dolmadıysa, 21 günlük süreye de ihtiyacınız yok. Ayıplı ürün olduğu için direkt değişim ve iade hakkınız var yasal olarak.

    Size yasal olarak farklı haklarınızın olduğunu söyleyecekler, bunlara inanmayın.

    Not: Paralel ithalat ürünlerde bu sürede değişiklik olabilir yani 6 aylık DOA olayı. Bunu bi soruşturmanız lazım.

    quote:


    DOA Ürün Nedir?

    Satın aldığınız bir ürünün kutusunda hasar yok ise yani kargoda hasar oluşmamış ise, açtığınızda üründe hasar var ise bu ürün DOA üründür. Ürün fabrikada üretim hatalı bir şekilde kutulanmış olabilir.

    Satın aldığınız bir ürünü açtınız ve ilk kez kullanıyorsunuz, ürün çalışmadı veya çalışırken çeşitli arızalar verdi. Bu ürün DOA üründür. Hata tüketicinin elinde ortaya çıkmış olabilir.

    Satın aldığınız bir ürün kısa bir süre sonra arızalandı. 6502 sayılı kanunla Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun satış tarihinden sonraki 6 ay içinde üründe ayıp olduğunun yetkili teknik servis tarafından tespit edilmesi durumda tüketiciye iade, ayıpsız misli ile değişim, ayıp oranında indirim veya ücretsiz onarım talep etme hakkını verir.

    Bu fatura tarihinde sonraki 6 aylık süreç distribütör sözleşmelerine veya marka teknik destek sözleşmelerine göre değişmektedir.

    Ayrıca arızalı yeni ürünler yetkili servislerce onarılır ve garantisi yeniden başlatılarak daha ucuz satışa sunulur. Yetkili servis tarafından onarılan yeni ürünler de DOA ürün denilmektedir.
    [DOA Ürünlerde Nasıl Bir Süreç İzlenir?]
    DOA Ürünlerde Nasıl Bir Süreç İzlenir?

    Yeni satın aldığınız ürün arızalı olduğunu düşünüyorsanız. Satın aldığınız ürün ile ilgili olarak ürüne ait fatura, garanti belgesi, aksesuarları ve var ise orjinal kutusuyla birlikte ürünü aldığınız satıcıya gidilir. Orjinal kutu olmadığı durumlarda sağlam/muadil ve hasarsız bir kutu ile satıcıya gidilir.

    Satıcı ürünü faturası ve süresi itibarı ile DOA kapsamında olup olmadığını inceler. DOA süresi Tüketici Kanunlarına göre 6 ay olmaktadır. Ancak bazı markalar bu süreyi ticari (şirketlere kesilen faturalar) faturalar için 1 ay uygulamaktadır.

    Satıcı ürünün gerçekte arızalı olup olmadığını kontrol edip Yetkili Servise gönderir. Yetkili Servis formunda teknik inceleme ile DOA Formu onaylanır. Bazı markalar Bayi Servis Formunu da DOA Formu onayı olarak kabul etmektedir.

    Alıcının isteğine göre işlemler yapılır;

    Kesilen fatura kadar para iadesi yapılır veya
    Ürün aynısı mevcut ise birebir değiştirilir veya
    Ücretsiz onarım işlemi yapılır.

    Alıcının isteğine göre işlemler yapılarak süreç sonlandırılır. Para iadesi, birebir değiştirme, ücretsiz onarım süreleri markalara göre değişmektedir.

    [DOA Ürünlerde Garanti Nasıldır?]
    DOA Ürünlerde Garanti Nasıldır?

    Satın aldığınız ürünlerde satın alma tarihinden itibaren 2 yıl distribütör veya marka garantisi bulunmaktadır.

    DAO Ürün olarak satın aldığınız ürünün de garantisi 2 yıldır. Garantiler satınalma tarihinden itibaren geçerlidir.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Midgardian -- 22 Şubat 2018; 21:3:25 >




  • Midgardian kullanıcısına yanıt
    Şimdi ben telefon olmadan direk hakem heyetine gidebilir miyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Enfiye kullanıcısına yanıt
    Kargo takip varsa onu, serviste geçen süreç ile ilgili ekran görüntüsünü(sitelerinde mutlaka süreçle ilgili bilgiler vardır onarıma alındı..vs gibi)
    Bunlarla gidebilirsiniz. Bu kısı nasıl işliyor onu bilmiyorum yani ürün elde yokken. Onu orada yetkiliye sorabilirsiniz. Yakınınızda ise bi danışın isterseniz.
  • Midgardian kullanıcısına yanıt
    Sn durum olarak "onarım işlemeleri devam ediyor" yazıyor internet sitesinde. Ben servis sonucunu beklemeden direk gidebiliyorum değilmi hakem heyetine. Bu arada daha 21 gün dolmadı ve telefonu alalı 6 ay olmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Enfiye kullanıcısına yanıt
    Paralel ithalatta da resmi garantiliden fark olduğunu zannetmiyorum. 6 ay içinde ayıplı çıkan ürünü sıfırı ile değiştirmek zorundalar veya para iadesi yapmalılar.
    Hakem heyeti ile görüşüp bilgi alın onlar size gerekli şeyleri söylerler. Normalde resmi Distribütör garantililerde süreç bu şekilde. Bazen bazı kısımlar firmaya göre değişiklik gösterebiliyor o yüzden yetkin kişiden yani bizzat hakem heyetinden bilgi almanız daha doğru olur.
  • Enfiye kullanıcısına yanıt
    9 ocakta giriş yaptı dediniz yanlış hatırlamıyorsam nasıl olmuyor 21 gün yanlismi yazdiniz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: W.Klitschko

    9 ocakta giriş yaptı dediniz yanlış hatırlamıyorsam nasıl olmuyor 21 gün yanlismi yazdiniz

    Yanlış yazmışım hocam kusura bakmayın.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Enfiye kullanıcısına yanıt
    9 Şubat diyecektiniz sanırım eğer öyleyse servisin daha süresi var ne yazikki

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: W.Klitschko

    9 Şubat diyecektiniz sanırım eğer öyleyse servisin daha süresi var ne yazikki

    6 ay dan az cihazlar için geçersiz değil miydi ben mi yanlış anladım?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Enfiye kullanıcısına yanıt
    Nasıl 6 aydan az eğer sizin teslim tarihiniz 9 Şubat ise servisin önünde daha süresi var demektir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: W.Klitschko

    Nasıl 6 aydan az eğer sizin teslim tarihiniz 9 Şubat ise servisin önünde daha süresi var demektir

    Diğer arkadaşta şey dedi telefonu alalı 6 ay olmadıysa o ürün doa sayılır. Direk hakem heyetine gidin dediği için. Yoksa ben mi yanlış anlıyorum anlamadım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • htc one almıştım ilk çıktığında kaç sene oldu hala kullanıyorum.. şimdi 11 satışta sanırım... son mesajı gördüm geldim :DD

    hala hakem heyeti filan konuşuluyor :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haykmayk

    htc one almıştım ilk çıktığında kaç sene oldu hala kullanıyorum.. şimdi 11 satışta sanırım... son mesajı gördüm geldim :DD

    hala hakem heyeti filan konuşuluyor :))

    Yok hocam tek şansız benim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • orjinal yazılımı nasıl anlıycaz peki hocam :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mhmtkrgzzz kullanıcısına yanıt
    Htc Türkiye yi arayıp öğrenebilirsiniz...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Enfiye kullanıcısına yanıt
    Ben o olayı bilmiyorum 21 iş günü olmadan bişey yapamiycaginizi biliyorum belkide dogrudur hocam bı danışın araştırın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar merhaba .. telefondan durduk yere bir bildirim sesi geliyor ama bildirim falan yok bazen cosuyor 5 10 kere ust uste otuyor hicbir sey yokken .. baska yasayan oldu mu bunu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aykunarsik11 A kullanıcısına yanıt
    1-2 kez bana da oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykunarsik11

    Arkadaslar merhaba .. telefondan durduk yere bir bildirim sesi geliyor ama bildirim falan yok bazen cosuyor 5 10 kere ust uste otuyor hicbir sey yokken .. baska yasayan oldu mu bunu ?

    Wİ-fi algıladıgında yapıyor bazen de dediğiniz gibi belli belirsiz kaynagı anlaşılmaz yine oluyor.
  • Enfiye kullanıcısına yanıt
    Ben 2 telefonumun da hakem heyeti sayesinde ücretini geri aldım. 21 iş gününde teslim edilmediler.

    Biri ithalatçı garantili motorola idi. Diğeri Lg tr garantili G2 idi. G2 yi 3 ay sonra tamir edip kargoyla yolladılar kabul etmedim geri yolladım. Çoktan hakem heyetine başvurmuştum.

    Hakem heyetinde haklı çıkıyorsunuz ama ücret iadesi 1 seneyi buldu ikisinde de

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 328329330331332
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.