Şimdi Ara

Htc Desire Hd mi ? İphone 3GS mi ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.389
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Telefon alıcam ama karar veremedim hangisi daha iyi sizce ? Htc Desire Hd mi yoksa İphone 3gs mi ?



    _____________________________
  • Desire HD
    _____________________________
    HTC Desire HD !
  • Soru mu şimdi bu :)

    Desire HD, iPhone 4'ten de üstün bir model.
    _____________________________
  • İphone çılgınlığı nedir anlamadım hala, ikonları bile itici bir telin nasıl cazibesi olabilir, DHD yapılmıs en kaliteli telefondur, pili dışında!!
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bruak00

    Telefon alıcam ama karar veremedim hangisi daha iyi sizce ? Htc Desire Hd mi yoksa İphone 3gs mi ?

    Hocam tabiiki de htc hd diyorum.. iphone 3gs mi kaldı artık eskidi bence her bakımdan htc üstünhttp://www.hizlial.com/telefon/cep-telefonlari/htc-desire-hd_02.044.9066.0027.htm şahsen bana teklif etseler gözüm kapalı htc hd derim.
    _____________________________
    Kılıcın Keskin, Ömrün Kısa Olsun....




  • iphone 3gs değil orası kesin. ama htc mi dersen orasına bişey diyemem. son zamanlarda sağlam yaktı ağzımızı çünkü htc. müşteri ilişkileri sıfır. teknik servis berbat. arkadaşım şu anda tüketici mahkemesine vermiş durumda htc'yi. o yüzden htc diyemeyeceğim.
    _____________________________
  • Kararsızlık çok kötü birşey:) sen diyorsun ki ferrarimi volkswagenmi :S
    _____________________________
    Akıllı adamlar iş yapar, Aptallar şöhret peşinde koşar.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Nokia N8 ya da Samsung Galaxy S ?
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • peki 1200 tl civarında bi butce ile desire hd yerne onerebilcegnz bi telefon varmı ?
    _____________________________
  • Alabileceğin en iyi telefon o derim.

    Başka seçenek araman da saçma geldi bana HTC Desire HD, öyle ya da böyle HTC'nin amiral gemilerindendir.
    _____________________________
  • Htc Hd2 bile bence daha iyi iPhone 3GS'den
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.