Şimdi Ara

★★★ HTC 10 Kulübü ★★★

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir Kullanıcı, 5 Masaüstü Kullanıcı, 1 Mobil Kullanıcı ( 1 Mobil Cihaz )
25.367
Cevap
115
Favori
717.550
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> HTC >> ★★★ HTC 10 Kulübü ★★★
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    995 Mesaj

    Kamerası sorunlu, ses çıkışı güçsüz, kullanılan malzeme plastik. Bla bla.. :)
    |
    |
    SixSixSix kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    iPhone 8 - Bang&Olufsen H3
  • Yüzbaşı
    649 Mesaj
    Merhaba , LG G4 kullanıyorum. Bootloop illa ki her LG olacak diyorlar , satmayı düşünüyorum. HTC 10 almayı düşündüm koyu grisi 2700 lira alsam mı yoksa HTC 11'i mi beklesem. HTC 11 ne zaman çıkar. Bir diğer sorum ise 2 yıldan sonra ücretli batarya değişimi HTC yapar mı ?
    _____________________________
  • Yarbay
    2677 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Enigmatical

    Merhaba , LG G4 kullanıyorum. Bootloop illa ki her LG olacak diyorlar , satmayı düşünüyorum. HTC 10 almayı düşündüm koyu grisi 2700 lira alsam mı yoksa HTC 11'i mi beklesem. HTC 11 ne zaman çıkar. Bir diğer sorum ise 2 yıldan sonra ücretli batarya değişimi HTC yapar mı ?

    2400'e koyu grisini bulsam ben de G4'ten geçeceğim de daha bulamadım bu fiyata.
    _____________________________
  • Binbaşı
    1290 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: QRX


    quote:

    Orijinalden alıntı: Enigmatical

    Merhaba , LG G4 kullanıyorum. Bootloop illa ki her LG olacak diyorlar , satmayı düşünüyorum. HTC 10 almayı düşündüm koyu grisi 2700 lira alsam mı yoksa HTC 11'i mi beklesem. HTC 11 ne zaman çıkar. Bir diğer sorum ise 2 yıldan sonra ücretli batarya değişimi HTC yapar mı ?

    2400'e koyu grisini bulsam ben de G4'ten geçeceğim de daha bulamadım bu fiyata.

    Garanti önemli tabii ama bana aradaki fark çok geldiğinden yurtdışı cihazı aldım. Koyu gri renk, 1850ye aldım. 150 de pasaport kaydı var, 2000 lira. Sahibinden'de çeşitli ilanlar var bence düşünülebilir.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2006 Mesaj

    aynen mantıklı olan böyle olması zaten. ekranı tamamen kaplaması banada saçma geliyor zaten.
    |
    |
    gokselc12 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Cebi zengin fakat ruhu fakir olan insanın hali çok rezil! Çünkü o; her şeyin fiyatını bilir, değerini değil. ( Mevlana )
  • Onbaşı
    31 Mesaj
    Merhabalar. 11 Kasım da yurtdışından aldığım htc 10 telefonumu 1950 TL ye satıyorum kutu içeriği tam ve pasaport kaydı yapılmıştır. Ayrıca spigen rugged armor kılıf hediye.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    786 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sercos


    quote:

    Orijinalden alıntı: TekilBey

    Telefonun odaklamasnda sıkıntı var ve 3. Kez sistem hatası raporu verdi ne yapmalıyım aldığım günden beri sorunlar sıkıldm valla

    Telefon garantili değil mi? Servise verin, bu kadar çok sorunun bir arada olmasının sebebi üretim hatası olmasındandır. Bu tarz sorunların çözümünü forumlarda bulamazsınız.

    garanti verirsem ne olur ki önce şarj aletim bozuldu cihazı alalı 1.5 ay geçmeden garantiye götürdüm telefon da sorun yok başka şarj aletiyle şarj edebiliyorum dedim telefonu da vermeniz gerekiyor dedi bende vermedim diğer garanti yerine gittim burası da henüz HTC 10 için garanti süreci başlamamış dedi geri gönderdi

    telefon da wifi çok az çekiyor, şarj çok hızlı bitiyor, arka kamerada ciddi bir odaklama sorunu var 1 kere hard reset attım ondan 1.5 ay falan sonra 1 ay içinde 3 kere sistem hatası raporu verdi cihazım fa65 serisi bu yüzden mi sorunlar kaynaklanıyor garantiye versem değişim olur mu? bu arada nedendir bilmiyorum sanırım kılıflı kullandığım için gri modeli var elimde fakat telefonda çizik renk atması sorunu olmadı garantiye versem değişim olur mu ne olur?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TekilBey -- 12 Aralık 2016; 20:55:22 >
    _____________________________




  • Yarbay
    2363 Mesaj

    Tüm parçaları ile beraber garantiye verin, ya tamir edilir ya da değişim olur. Bütün sorunları tek tek serviste yazın.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    TekilBey kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    786 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sercos

    Tüm parçaları ile beraber garantiye verin, ya tamir edilir ya da değişim olur. Bütün sorunları tek tek serviste yazın.

    tabi bu garanti sürecinde kullanacak bir telefon vermeyecekler bana değil mi? peki cihazında bir şey yok deme ihtimalleri var mı yani önemsememek görmezden gelmek gibi? garantiye veren arkadaşlar deneyimlerini paylaşırsa iyi olur
    _____________________________
  • Yarbay
    3714 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Enigmatical

    Merhaba , LG G4 kullanıyorum. Bootloop illa ki her LG olacak diyorlar , satmayı düşünüyorum. HTC 10 almayı düşündüm koyu grisi 2700 lira alsam mı yoksa HTC 11'i mi beklesem. HTC 11 ne zaman çıkar. Bir diğer sorum ise 2 yıldan sonra ücretli batarya değişimi HTC yapar mı ?

    Bana sorarsanız, HTC 11'i beklememiz daha mantıklı. Birkaç hafta önce 2400₺'ye kadar düşen cihaza; 2700₺ vermek mantıklı değil bence.

    HTC 11'in Türkiye'ye gelmesi mayıs-haziranı bulur. O zamana kadar dolar kuru da değişir, büyük ihtimalle de bugünden daha düşük olur. Yine 3000₺ seviyelerinde HTC 11'i alabilirsiniz diye düşünüyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    2740 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TekilBey


    quote:

    Orijinalden alıntı: sercos


    quote:

    Orijinalden alıntı: TekilBey

    Telefonun odaklamasnda sıkıntı var ve 3. Kez sistem hatası raporu verdi ne yapmalıyım aldığım günden beri sorunlar sıkıldm valla

    Telefon garantili değil mi? Servise verin, bu kadar çok sorunun bir arada olmasının sebebi üretim hatası olmasındandır. Bu tarz sorunların çözümünü forumlarda bulamazsınız.

    garanti verirsem ne olur ki önce şarj aletim bozuldu cihazı alalı 1.5 ay geçmeden garantiye götürdüm telefon da sorun yok başka şarj aletiyle şarj edebiliyorum dedim telefonu da vermeniz gerekiyor dedi bende vermedim diğer garanti yerine gittim burası da henüz HTC 10 için garanti süreci başlamamış dedi geri gönderdi

    telefon da wifi çok az çekiyor, şarj çok hızlı bitiyor, arka kamerada ciddi bir odaklama sorunu var 1 kere hard reset attım ondan 1.5 ay falan sonra 1 ay içinde 3 kere sistem hatası raporu verdi cihazım fa65 serisi bu yüzden mi sorunlar kaynaklanıyor garantiye versem değişim olur mu? bu arada nedendir bilmiyorum sanırım kılıflı kullandığım için gri modeli var elimde fakat telefonda çizik renk atması sorunu olmadı garantiye versem değişim olur mu ne olur?

    Satın hocam bence o telefonu üzerine koyup tekrar yeni Seri den ya da başta tel alın, sıkıntılı yani üzer adamı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    3714 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TekilBey


    quote:

    Orijinalden alıntı: sercos


    quote:

    Orijinalden alıntı: TekilBey

    Telefonun odaklamasnda sıkıntı var ve 3. Kez sistem hatası raporu verdi ne yapmalıyım aldığım günden beri sorunlar sıkıldm valla

    Telefon garantili değil mi? Servise verin, bu kadar çok sorunun bir arada olmasının sebebi üretim hatası olmasındandır. Bu tarz sorunların çözümünü forumlarda bulamazsınız.

    garanti verirsem ne olur ki önce şarj aletim bozuldu cihazı alalı 1.5 ay geçmeden garantiye götürdüm telefon da sorun yok başka şarj aletiyle şarj edebiliyorum dedim telefonu da vermeniz gerekiyor dedi bende vermedim diğer garanti yerine gittim burası da henüz HTC 10 için garanti süreci başlamamış dedi geri gönderdi

    telefon da wifi çok az çekiyor, şarj çok hızlı bitiyor, arka kamerada ciddi bir odaklama sorunu var 1 kere hard reset attım ondan 1.5 ay falan sonra 1 ay içinde 3 kere sistem hatası raporu verdi cihazım fa65 serisi bu yüzden mi sorunlar kaynaklanıyor garantiye versem değişim olur mu? bu arada nedendir bilmiyorum sanırım kılıflı kullandığım için gri modeli var elimde fakat telefonda çizik renk atması sorunu olmadı garantiye versem değişim olur mu ne olur?

    Kronik bir sorun varsa, değişim kararı verilebilir.

    Cihazı aldıktan sonraki ilk 30 gün içerisinde servise verirseniz ve değişim kararı verilirse, açılmamış kutulu değişim yapıyorlar. Sizinki 30 günü geçmiş. Değişim cihazınız refurbished cihaz olur.

    Servisler de çok bekletiyor. 22 Temmuz'da servise verdim cihazı. Değişim cihazım ise 28 Eylül'de geldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SixSixSix -- 12 Aralık 2016; 21:17:06 >
    _____________________________




  • Çavuş
    89 Mesaj

    Yazılımsal hatalara benziyor o yüzden garanti bir sorun yaratmaz. Garanti sürecinde telefon verme konusuna gelirsek..sanırsam operatör telefonları yani sözleşmeli halde bir operatör firmasına bağlı olarak telefonu aldıysanız bi şansınız olabilir araştırın operatörünüzün müşteri hizmetlerini arayın Geçenlerde huvaeiwyok direkt mağazadan nakit aldım derseniz öyle birşey yapmazlar daha türkiyenin kullanıcı hakları o kadar kapsamlı değil
    |
    |
    TekilBey kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Herkesin farklı doğruları olduğu bu dünyada farklı mimari yapılar da söz konusu olmalı olacak...

    InWin 805-C | Intel i7 6700K | Asus ROG STRIX-GTX1070-O8G | Asus Prime Z270-A | CoolerMaster Masterliquid Pro 240mm16GB RAM | 256 GB SSD
  • Yüzbaşı
    786 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ysertac


    quote:

    Orijinalden alıntı: TekilBey


    quote:

    Orijinalden alıntı: sercos


    quote:

    Orijinalden alıntı: TekilBey

    Telefonun odaklamasnda sıkıntı var ve 3. Kez sistem hatası raporu verdi ne yapmalıyım aldığım günden beri sorunlar sıkıldm valla

    Telefon garantili değil mi? Servise verin, bu kadar çok sorunun bir arada olmasının sebebi üretim hatası olmasındandır. Bu tarz sorunların çözümünü forumlarda bulamazsınız.

    garanti verirsem ne olur ki önce şarj aletim bozuldu cihazı alalı 1.5 ay geçmeden garantiye götürdüm telefon da sorun yok başka şarj aletiyle şarj edebiliyorum dedim telefonu da vermeniz gerekiyor dedi bende vermedim diğer garanti yerine gittim burası da henüz HTC 10 için garanti süreci başlamamış dedi geri gönderdi

    telefon da wifi çok az çekiyor, şarj çok hızlı bitiyor, arka kamerada ciddi bir odaklama sorunu var 1 kere hard reset attım ondan 1.5 ay falan sonra 1 ay içinde 3 kere sistem hatası raporu verdi cihazım fa65 serisi bu yüzden mi sorunlar kaynaklanıyor garantiye versem değişim olur mu? bu arada nedendir bilmiyorum sanırım kılıflı kullandığım için gri modeli var elimde fakat telefonda çizik renk atması sorunu olmadı garantiye versem değişim olur mu ne olur?

    Satın hocam bence o telefonu üzerine koyup tekrar yeni Seri den ya da başta tel alın, sıkıntılı yani üzer adamı

    kim alır kı nasıl satcam ne kadara satcam? garanti versem olmaz mı?
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3714 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TekilBey


    quote:

    Orijinalden alıntı: sercos

    Tüm parçaları ile beraber garantiye verin, ya tamir edilir ya da değişim olur. Bütün sorunları tek tek serviste yazın.

    tabi bu garanti sürecinde kullanacak bir telefon vermeyecekler bana değil mi? peki cihazında bir şey yok deme ihtimalleri var mı yani önemsememek görmezden gelmek gibi? garantiye veren arkadaşlar deneyimlerini paylaşırsa iyi olur

    Ben 2 ayı aşkın süre değişim cihazını bekledim. Bu süre zarfında birçok kez yedek cihaz istedim. Her seferinde geri çevirdiler, stokta yedek cihaz olmadığını söylediler.

    Bahsettiğim garanti servisi: Teleservice



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    786 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SixSixSix

    quote:

    Orijinalden alıntı: TekilBey


    quote:

    Orijinalden alıntı: sercos


    quote:

    Orijinalden alıntı: TekilBey

    Telefonun odaklamasnda sıkıntı var ve 3. Kez sistem hatası raporu verdi ne yapmalıyım aldığım günden beri sorunlar sıkıldm valla

    Telefon garantili değil mi? Servise verin, bu kadar çok sorunun bir arada olmasının sebebi üretim hatası olmasındandır. Bu tarz sorunların çözümünü forumlarda bulamazsınız.

    garanti verirsem ne olur ki önce şarj aletim bozuldu cihazı alalı 1.5 ay geçmeden garantiye götürdüm telefon da sorun yok başka şarj aletiyle şarj edebiliyorum dedim telefonu da vermeniz gerekiyor dedi bende vermedim diğer garanti yerine gittim burası da henüz HTC 10 için garanti süreci başlamamış dedi geri gönderdi

    telefon da wifi çok az çekiyor, şarj çok hızlı bitiyor, arka kamerada ciddi bir odaklama sorunu var 1 kere hard reset attım ondan 1.5 ay falan sonra 1 ay içinde 3 kere sistem hatası raporu verdi cihazım fa65 serisi bu yüzden mi sorunlar kaynaklanıyor garantiye versem değişim olur mu? bu arada nedendir bilmiyorum sanırım kılıflı kullandığım için gri modeli var elimde fakat telefonda çizik renk atması sorunu olmadı garantiye versem değişim olur mu ne olur?

    Kronik bir sorun varsa, değişim kararı verilebilir.

    Cihazı aldıktan sonraki ilk 30 gün içerisinde servise verirseniz ve değişim kararı verilirse, açılmamış kutulu değişim yapıyorlar. Sizinki 30 günü geçmiş. Değişim cihazınız refurbished cihaz olur.

    Servisler de çok bekletiyor. 22 Temmuz'da servise verdim cihazı. Değişim cihazım ise 28 Eylül'de geldi.

    yani bir şey kazanamam? bu arada mediamarktn aldım ben cihazı şansa bak ya 3000tl veriyoruz sıkıntılı seri denk geliyor...
    _____________________________




  • Yarbay
    3714 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TekilBey


    quote:

    Orijinalden alıntı: SixSixSix

    quote:

    Orijinalden alıntı: TekilBey


    quote:

    Orijinalden alıntı: sercos


    quote:

    Orijinalden alıntı: TekilBey

    Telefonun odaklamasnda sıkıntı var ve 3. Kez sistem hatası raporu verdi ne yapmalıyım aldığım günden beri sorunlar sıkıldm valla

    Telefon garantili değil mi? Servise verin, bu kadar çok sorunun bir arada olmasının sebebi üretim hatası olmasındandır. Bu tarz sorunların çözümünü forumlarda bulamazsınız.

    garanti verirsem ne olur ki önce şarj aletim bozuldu cihazı alalı 1.5 ay geçmeden garantiye götürdüm telefon da sorun yok başka şarj aletiyle şarj edebiliyorum dedim telefonu da vermeniz gerekiyor dedi bende vermedim diğer garanti yerine gittim burası da henüz HTC 10 için garanti süreci başlamamış dedi geri gönderdi

    telefon da wifi çok az çekiyor, şarj çok hızlı bitiyor, arka kamerada ciddi bir odaklama sorunu var 1 kere hard reset attım ondan 1.5 ay falan sonra 1 ay içinde 3 kere sistem hatası raporu verdi cihazım fa65 serisi bu yüzden mi sorunlar kaynaklanıyor garantiye versem değişim olur mu? bu arada nedendir bilmiyorum sanırım kılıflı kullandığım için gri modeli var elimde fakat telefonda çizik renk atması sorunu olmadı garantiye versem değişim olur mu ne olur?

    Kronik bir sorun varsa, değişim kararı verilebilir.

    Cihazı aldıktan sonraki ilk 30 gün içerisinde servise verirseniz ve değişim kararı verilirse, açılmamış kutulu değişim yapıyorlar. Sizinki 30 günü geçmiş. Değişim cihazınız refurbished cihaz olur.

    Servisler de çok bekletiyor. 22 Temmuz'da servise verdim cihazı. Değişim cihazım ise 28 Eylül'de geldi.

    yani bir şey kazanamam? bu arada mediamarktn aldım ben cihazı şansa bak ya 3000tl veriyoruz sıkıntılı seri denk geliyor...

    Servise verilen cihazların sağlam bileşenlerini bir araya getirerek üretilmiş bir cihaz verirler. Sanırım bu swap cihazlar da HTC tarafından yapılıyor. Ben öyle biliyorum.

    Servis tarafından da tamir gerçekleşebilir belki. Bu da ihtimal dahilinde.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    786 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SixSixSix


    quote:

    Orijinalden alıntı: TekilBey


    quote:

    Orijinalden alıntı: sercos

    Tüm parçaları ile beraber garantiye verin, ya tamir edilir ya da değişim olur. Bütün sorunları tek tek serviste yazın.

    tabi bu garanti sürecinde kullanacak bir telefon vermeyecekler bana değil mi? peki cihazında bir şey yok deme ihtimalleri var mı yani önemsememek görmezden gelmek gibi? garantiye veren arkadaşlar deneyimlerini paylaşırsa iyi olur

    Ben 2 ayı aşkın süre değişim cihazını bekledim. Bu süre zarfında birçok kez yedek cihaz istedim. Her seferinde geri çevirdiler, stokta yedek cihaz olmadığını söylediler.

    Bahsettiğim garanti servisi: Teleservice

    üzgünüm baya cihazın bu kadar sorun yaratması... ben 3 yıl kullanmak için almıştım ne yazık ki pişmanlıktan ölüyorum
    _____________________________




  • Yarbay
    3714 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TekilBey


    quote:

    Orijinalden alıntı: SixSixSix


    quote:

    Orijinalden alıntı: TekilBey


    quote:

    Orijinalden alıntı: sercos

    Tüm parçaları ile beraber garantiye verin, ya tamir edilir ya da değişim olur. Bütün sorunları tek tek serviste yazın.

    tabi bu garanti sürecinde kullanacak bir telefon vermeyecekler bana değil mi? peki cihazında bir şey yok deme ihtimalleri var mı yani önemsememek görmezden gelmek gibi? garantiye veren arkadaşlar deneyimlerini paylaşırsa iyi olur

    Ben 2 ayı aşkın süre değişim cihazını bekledim. Bu süre zarfında birçok kez yedek cihaz istedim. Her seferinde geri çevirdiler, stokta yedek cihaz olmadığını söylediler.

    Bahsettiğim garanti servisi: Teleservice

    üzgünüm baya cihazın bu kadar sorun yaratması... ben 3 yıl kullanmak için almıştım ne yazık ki pişmanlıktan ölüyorum

    Benim ilk cihazım "FA64..." ile başlıyordu. İlk seri. Aldığım gün boyası attı. Sonraki gün servise verdim.

    Değişim cihazım ise "FA67..." ile başlıyor. Yaklaşık 3 aydır kullanıyorum. Hiçbir sorun yok.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    786 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SixSixSix


    quote:

    Orijinalden alıntı: TekilBey


    quote:

    Orijinalden alıntı: SixSixSix

    quote:

    Orijinalden alıntı: TekilBey


    quote:

    Orijinalden alıntı: sercos


    quote:

    Orijinalden alıntı: TekilBey

    Telefonun odaklamasnda sıkıntı var ve 3. Kez sistem hatası raporu verdi ne yapmalıyım aldığım günden beri sorunlar sıkıldm valla

    Telefon garantili değil mi? Servise verin, bu kadar çok sorunun bir arada olmasının sebebi üretim hatası olmasındandır. Bu tarz sorunların çözümünü forumlarda bulamazsınız.

    garanti verirsem ne olur ki önce şarj aletim bozuldu cihazı alalı 1.5 ay geçmeden garantiye götürdüm telefon da sorun yok başka şarj aletiyle şarj edebiliyorum dedim telefonu da vermeniz gerekiyor dedi bende vermedim diğer garanti yerine gittim burası da henüz HTC 10 için garanti süreci başlamamış dedi geri gönderdi

    telefon da wifi çok az çekiyor, şarj çok hızlı bitiyor, arka kamerada ciddi bir odaklama sorunu var 1 kere hard reset attım ondan 1.5 ay falan sonra 1 ay içinde 3 kere sistem hatası raporu verdi cihazım fa65 serisi bu yüzden mi sorunlar kaynaklanıyor garantiye versem değişim olur mu? bu arada nedendir bilmiyorum sanırım kılıflı kullandığım için gri modeli var elimde fakat telefonda çizik renk atması sorunu olmadı garantiye versem değişim olur mu ne olur?

    Kronik bir sorun varsa, değişim kararı verilebilir.

    Cihazı aldıktan sonraki ilk 30 gün içerisinde servise verirseniz ve değişim kararı verilirse, açılmamış kutulu değişim yapıyorlar. Sizinki 30 günü geçmiş. Değişim cihazınız refurbished cihaz olur.

    Servisler de çok bekletiyor. 22 Temmuz'da servise verdim cihazı. Değişim cihazım ise 28 Eylül'de geldi.

    yani bir şey kazanamam? bu arada mediamarktn aldım ben cihazı şansa bak ya 3000tl veriyoruz sıkıntılı seri denk geliyor...

    Servise verilen cihazların sağlam bileşenlerini bir araya getirerek üretilmiş bir cihaz verirler. Sanırım bu swap cihazlar da HTC tarafından yapılıyor. Ben öyle biliyorum.

    Servis tarafından da tamir gerçekleşebilir belki. Bu da ihtimal dahilinde.

    tamir görmüş cihaz almak hiç hoş değil böyle kullanmaya mı çalışsam ne yapsam
    _____________________________




HızlıCevap
Reklamlar
son dakika
Bey Azura
SEO
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,655
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.