Şimdi Ara

★★★ HTC 10 Kulübü ★★★ (1127. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25.589
Cevap
101
Favori
777.810
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
30 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 11251126112711281129
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tunakka


    quote:

    Orijinalden alıntı: lawyer25

    Yurtdışı cihazlar olabilir mi?

    Yurtdışı cihazdan kastınız ne oluyor bilmiyorum hocam ama ithalatçı garantili diye geçiyor. Acaba bunların herhangi bir dezavantajı var mıdır? Gerçi bu kadar çok sorun yaşayan olduğunu gördükten sonra insanın alası gelmiyor.

    https://urun.gittigidiyor.com/cep-telefonu-ve-aksesuar/htc-10-32gb-4gb-4-5g-tek-sim-koyu-gri-altin-gumus-cep-telefonu-316152376

    delta denen merdiven altı servislerin ilgilendiği cihazlar oluyor hocam. hoş, kvk ve teleservice de çok matah bi hizmet sunmuyor. fiyat farkı fazla ise ithalatçı garantili tercih edilebilir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lethian

    quote:

    Lethian @ 28 Kasım 2017 17:24:48

    Cihazım Türkiye'ye ilk gelen seriden ve toplamda 18 aydır kullanıyorum.
    Bir senelik kullanımın ardından sarj soketi ve ekrandaki sarı lekeler yüzünden ekranı değişmişti.

    Şu sıralar birçoğumuz gibi en büyük problemim %20-25 civarların batarya gösterirken telefonun kapanması ve ardından sarja takılana kadar bootloop'a girmesi.

    AccuBattery 'de batarya sağlığı %72 yani normalde 3000 mah olması gereken batarya 2152 mah olarak gösteriyor. Ekran açık süreleri 2 saate kadar düştü.

    Cihaz K.V.K garantili, garanti bitimine 6 ay kaldı. Sizce garantiye göndersem bir sonuç alabilir miyim?


    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/130111249









    Hocam o programa çok güvenmeyin daha önce benim bataryayı %84 sağlık olarak gösteriyordu şimdi gösterdiği %92

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bicer79


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lethian

    quote:

    Lethian @ 28 Kasım 2017 17:24:48

    Cihazım Türkiye'ye ilk gelen seriden ve toplamda 18 aydır kullanıyorum.
    Bir senelik kullanımın ardından sarj soketi ve ekrandaki sarı lekeler yüzünden ekranı değişmişti.

    Şu sıralar birçoğumuz gibi en büyük problemim %20-25 civarların batarya gösterirken telefonun kapanması ve ardından sarja takılana kadar bootloop'a girmesi.

    AccuBattery 'de batarya sağlığı %72 yani normalde 3000 mah olması gereken batarya 2152 mah olarak gösteriyor. Ekran açık süreleri 2 saate kadar düştü.

    Cihaz K.V.K garantili, garanti bitimine 6 ay kaldı. Sizce garantiye göndersem bir sonuç alabilir miyim?


    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/130111249









    Hocam o programa çok güvenmeyin daha önce benim bataryayı %84 sağlık olarak gösteriyordu şimdi gösterdiği %92

    Hocam biraz tutarsızlık olması normal çünkü tam döngü şarj sayısı ölçümün sağlıklı olması için 7-8 kez şarj olması gerekiyor. Sizin SS bizde 2 kez şarj edilmiş gözüküyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Panel modelini öğrenebileceğim root gerektirmeyen bir program var mı?
  • Muchard kullanıcısına yanıt
    Cpu z de yazar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende bir sorun sıkıntı yaşamadım daha bugüne kadar 1 yıl oldu alalı hepsiburadadan almıştım distribütör garantili gayet iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chun99

    Bende bir sorun sıkıntı yaşamadım daha bugüne kadar 1 yıl oldu alalı hepsiburadadan almıştım distribütör garantili gayet iyi

    +1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheContact kullanıcısına yanıt
    Garip bi şekilde hiçbir programda yazmıyor panel bilgisi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merak eden arkadaşlar için, cihazı hepsiburada'dan ithalatçı garantili olarak aldım ve dün elime ulaştı. FA77 serisi yollamışlar. Şu ana kadar bahsedilen batarya, ekran sararması ve uygulama hatalarından hiçbiri ile karşılaşmadım. Kutudan çıktığında Android 7 ile çıktı. İthalatçı garantili olduğundan şarj aleti türk prizlerine uyumsuz o yüzden yanında aparatı ile geliyor. Şarjı ilk kullanımımda dahi kötü değildi. Tüm zorlayıcı testleri yaptım ve sosyal medya kullandım 3 saat ekran süresi aldım. Bu süreyi %65 lik ilk açtığımda cihazda olan şarj ile yaptım ve parlaklık yarıya kadar açıktı. Şimdilik gözlemlerim bunlar onun haricinde ilk defa alüminyum bir telefon kullanıyorum onun hissiyatı gayet güzel.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muchard

    Merak eden arkadaşlar için, cihazı hepsiburada'dan ithalatçı garantili olarak aldım ve dün elime ulaştı. FA77 serisi yollamışlar. Şu ana kadar bahsedilen batarya, ekran sararması ve uygulama hatalarından hiçbiri ile karşılaşmadım. Kutudan çıktığında Android 7 ile çıktı. İthalatçı garantili olduğundan şarj aleti türk prizlerine uyumsuz o yüzden yanında aparatı ile geliyor. Şarjı ilk kullanımımda dahi kötü değildi. Tüm zorlayıcı testleri yaptım ve sosyal medya kullandım 3 saat ekran süresi aldım. Bu süreyi %65 lik ilk açtığımda cihazda olan şarj ile yaptım ve parlaklık yarıya kadar açıktı. Şimdilik gözlemlerim bunlar onun haricinde ilk defa alüminyum bir telefon kullanıyorum onun hissiyatı gayet güzel.

    Hocam burda bahsedilen sorunlar 1 1.5 yıllık telefonlarda ortaya çıkıyor ben aldığımda 6 saat ekran alıyordum umarım yaşamazsınız

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • ben temmuzdan beri kullanıyorum 4 saati geçmemiştir ekran süresi..
  • Tüketici hakem heyetine illaki edevletten mi başvuracağız? Yoksa başka seçenekler var mı?



    Edit: Alo 175'le konuştum gidip dilekçe verebilirmişim. Umarım pazartesi gününe kadar telefon bana ulaşmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheContact -- 15 Aralık 2017; 15:55:41 >
  • ayin 5 inde atasehir teleservice e verdigim cihazimi pil ve ekran degismis olarak geri aldim bakalim yeni pili deniyorum su an

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheContact kullanıcısına yanıt
    E-devlet üzerinden çok kolay oluyor hocam. 20 iş günü geçtiyse hayırlı olsun :D cihazı gonderirlerse kabul etmezseniz daha iyi olur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba öncelikle.Benim telefonumda şu sorun çıktı 2 gündür ; geri tuşu ve arkaplanı kontrol etme tuşu arada sırada çalışıyor sadece.Şarj cihazı takılıyken hiçbir sorun yok ama çıkarınca gidip geliyor hep.Hard format attım ama yine aynı.Ne bok yicem bilmiyom.Eğer daha önce böyle bi sorunla karşılaşan varsa ya da çözümünü bilen varsa lütfen yardım etsin,güncellemeleri de yaptım bu arada
  • user.cm U kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Daha önce e-devlet üzerinden thh başvurusu yaptınız mı acaba ? Ben de başvuru yapacağımda anlamadığım 1-2 nokta var yardımcı olabilir misiniz rica etsem.
  • 4b3n 4 kullanıcısına yanıt
    Evet hocam kendi telefonum için şuanda thh kararı bekliyorum. Buradan paylaşın yardımcı olalım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar bataryayı nasıl kalibrasyon yapacaz birisi tam yazarsa çok sevinirim beceremedim açıkça
  • Ee demek ki giderek iyilesiyor kerata :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • user.cm U kullanıcısına yanıt
    Öncelikle teşekkür ederim. Uyuşmazlık Tutarı dediği Fatura tutarımız mı oluyor ? Şikayet konusuna dilekçe formatında mı yazacağız veya bir sonraki ekranda görsel yükleme kısmında bir dilekçe yazıp upload etmemiz gerekiyor mu ? Talep türü kısmında ücret aidesi için hangi seçeneği seçmemiz gerekiyor ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 4b3n -- 16 Aralık 2017; 16:54:21 >
  • 
Sayfa: önceki 11251126112711281129
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.