Şimdi Ara

★★★ HTC 10 Kulübü ★★★ (1091. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
25.589
Cevap
101
Favori
777.829
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
30 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10891090109110921093
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Cümleten merhaba. Bir kaç saat evvel silver HTC 10 alarak aranıza katılmış bulunuyorum. Cihaz şu an 6.0.1 sürümünde. Genel olarak yapmamı tavsiye ettiğiniz şeyler var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mustang10 M kullanıcısına yanıt
    Parlaklık en yüksek düzeyde otomatikte. Pil tasarrufu açıkken 4 saati ancak buluyor ancak o şekilde de keyfi çıkmıyor telefonun. Ayrıca arkadaşlar, bugün teslim aldım telefonu servisten. Neden bilmiyorum ancak ekranı değiştirmişler. Ben sadece yeniden düzgün bir şekilde takılsın istemiştim. Sağ olsunlar. Kvk nin yorumları internetten bakıldığında baya kötü. Ancak ben beklemediğim şekilde memnun kaldım. Belki de sadece HTC telefonlara özel bir olaydır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eveeeeet. Pek sevgili forumdaşlar, 13dk önce attığım mesajda yazanları dikkate almayın. Az önce telefon elimdeydi kendi kendini yeniden başlattı. Bana yine servis yolları gözüktü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: satuk_bugra

    Parlaklık en yüksek düzeyde otomatikte. Pil tasarrufu açıkken 4 saati ancak buluyor ancak o şekilde de keyfi çıkmıyor telefonun. Ayrıca arkadaşlar, bugün teslim aldım telefonu servisten. Neden bilmiyorum ancak ekranı değiştirmişler. Ben sadece yeniden düzgün bir şekilde takılsın istemiştim. Sağ olsunlar. Kvk nin yorumları internetten bakıldığında baya kötü. Ancak ben beklemediğim şekilde memnun kaldım. Belki de sadece HTC telefonlara özel bir olaydır.

    En üst düzeyde normal hocam 4 saat olması. Orta düzey parlaklık için 4,5 saat olur ancak. Kvk ile ilgili olarak ben Kartal Kvk şubesinden çok memnun kalmıştım hizmetleri hızlıydı. Taktıkları panel modeli nedir acaba? Teleservice tianma takıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mustang10 M kullanıcısına yanıt
    Anakart da değiştiği için System info da imei ve fa64 hariç başka bilgi çıkmıyor. Devcheck ya da aida64 de de panel bilgisi yazmıyor Android 7 de. Ama tianma galiba. Eski ekranla aynı bir fark göremedim.
    Düzeltme: Çıldıracağım. Az önce fotoğraf çekerken kapandı. Ayrıca ekran sol alt köşeden kalkmış. Bastırınca oturuyor. 3 gündür Kartala gidip geliyorum artık bir adım fazla atasım yok. Arkadaşlar siz siz olun, şirket adına fatura kestirmeyin. Fatura kişi adına değil diye hakem heyetine başvuru iade/değişim isteyemiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi satuk_bugra -- 27 Eylül 2017; 20:16:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar kardeşime bugün htc 10 aldım.Android sürümü 7.0

    Abi Telefonu elime aldım şarj %17 idi galeriye girdim 2 veya 3 dakka olmadı %11 e düştü.Resmen su gibi gidiyor.

    Bende kendim htc 10 kullanoyorum böyle değil android sürümü 6.0 bendeki.

    Geri iade edeyim mi acaba?

    Neden böyle bu kadar şarj gidiyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • musab63 kullanıcısına yanıt
    Gec olmadan iade edin. Muzik falan onemliyse htc u11 e gecin. Degilse, ben sorunsuz telefon kullanmak iatiyorum diyorsaniz iphone vs alabilirsiniz. Ya da s8 note 8 falan da guzeldi gecen gun goz attim magazada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gscafecrown

    Cümleten merhaba. Bir kaç saat evvel silver HTC 10 alarak aranıza katılmış bulunuyorum. Cihaz şu an 6.0.1 sürümünde. Genel olarak yapmamı tavsiye ettiğiniz şeyler var mı?

    Up.
  • musab63 kullanıcısına yanıt
    Kaç paraya aldın?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaça nereden aldın bro

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mousasow76

    Kaça nereden aldın bro

    Takas artı parayla 1900 liraya mâl oldu. Yalnız toplu iğne ucu kadar bi tane ölü piksel gördüm moralimin içine etti bu durum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar lanet getirmek yanlış bişey biliyorum ama lanet gelsin diyorum

    yahu daha 3 hafta önce bildirim paneli çalışmadığı için sevise yolladım ekran değişimi yaptılar şimdide telefon açılmıyor ekran kapandı yine servis yolu gözüktü...

    9 aydır bu cihazdan bir hayır görmedim be arkadaş

    ★★★ HTC 10 Kulübü ★★★

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavi_dünya

    Arkadaslar lanet getirmek yanlış bişey biliyorum ama lanet gelsin diyorum

    yahu daha 3 hafta önce bildirim paneli çalışmadığı için sevise yolladım ekran değişimi yaptılar şimdide telefon açılmıyor ekran kapandı yine servis yolu gözüktü...

    9 aydır bu cihazdan bir hayır görmedim be arkadaş

    ★★★ HTC 10 Kulübü ★★★

    Hocam öncelikle geçmiş olsun umarım bir an önce çözülür problem. Türkiyedeki servislerde kutulu değişim ilk 1 aydan sonra yapılmıyor. İlk ay kutulu değişim diğer aylarda sadece cihaz değişimi şeklinde oluyor. İkisi de başıma geldiği için konuşuyorum. Servise sorunca prosedürlerinin de bu olduğunu söylüyorlar zaten.
    Benim tavsiyem, tekrar tamirini istemeyin cihazın. Tamir yolu ile düzelmediğini, direk cihaz değişimi istediğinizi, aksi taktirde hakem hetetine başvuracağınızı söyleyin. Tüketici kanununda zaten 4 defa tamir gören cihazın 5. defa tamir olma durumu yok yeni cihaz isteme hakkınız var. Htc yi ararsanız onlar da bu şekilde söylüyor. Bence o kağıdı değiştirin, gönderdiyseniz de mail veya telefon yoluyla tamir istemediğinizi hakem heyeti ile tehdit ederek belirtin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mustang10


    quote:

    Orijinalden alıntı: mavi_dünya

    Arkadaslar lanet getirmek yanlış bişey biliyorum ama lanet gelsin diyorum

    yahu daha 3 hafta önce bildirim paneli çalışmadığı için sevise yolladım ekran değişimi yaptılar şimdide telefon açılmıyor ekran kapandı yine servis yolu gözüktü...

    9 aydır bu cihazdan bir hayır görmedim be arkadaş

    ★★★ HTC 10 Kulübü ★★★

    Hocam öncelikle geçmiş olsun umarım bir an önce çözülür problem. Türkiyedeki servislerde kutulu değişim ilk 1 aydan sonra yapılmıyor. İlk ay kutulu değişim diğer aylarda sadece cihaz değişimi şeklinde oluyor. İkisi de başıma geldiği için konuşuyorum. Servise sorunca prosedürlerinin de bu olduğunu söylüyorlar zaten.
    Benim tavsiyem, tekrar tamirini istemeyin cihazın. Tamir yolu ile düzelmediğini, direk cihaz değişimi istediğinizi, aksi taktirde hakem hetetine başvuracağınızı söyleyin. Tüketici kanununda zaten 4 defa tamir gören cihazın 5. defa tamir olma durumu yok yeni cihaz isteme hakkınız var. Htc yi ararsanız onlar da bu şekilde söylüyor. Bence o kağıdı değiştirin, gönderdiyseniz de mail veya telefon yoluyla tamir istemediğinizi hakem heyeti ile tehdit ederek belirtin.

    Hocam öncelikle tsk ettim gayet güzel açıklamada bulunmuşsun

    Cihazı yarın yollayaçağım malumunuz servis hafta sonlari kapali devlet dairesi gibi

    ama yazdıklarınızı okuyunca aynı şekilde tamiri değil değişimini istiyorum diyecegim ve tüketici hakem heyetini de ekleme yapacağım butun servis faturlarini Saklamistim bende duruyor.

    Ayrıca dediginiz gibi zaten değiştirilen ilk cihazda DOA adı altında değişti maalesef sorunlar yine bitmedi bakalım hayırlısı olur inşallah...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba arkadaşlar, sıvı teması nedeniyle cihazımın anakartı hasar gördü. Elinde HTC 10 anakartı ya da camı kırık vs. hasarlı HTC 10 telefonu olan varsa talibim. PM yoluyla ulaşırsanız memnun olurum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavi_dünya

    Arkadaslar lanet getirmek yanlış bişey biliyorum ama lanet gelsin diyorum

    yahu daha 3 hafta önce bildirim paneli çalışmadığı için sevise yolladım ekran değişimi yaptılar şimdide telefon açılmıyor ekran kapandı yine servis yolu gözüktü...

    9 aydır bu cihazdan bir hayır görmedim be arkadaş

    ★★★ HTC 10 Kulübü ★★★

    Hocam geçmiş olsun. Senin sorunda benimkine benziyor ama ben senin kadar katlanmamı?tım. Benim m7 kısa sürede arka arkaya servise gitti geldi. Baktım telefon benden çok serviste duruyor hemen elden çıkardım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gscafecrown


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mousasow76

    Kaça nereden aldın bro

    Takas artı parayla 1900 liraya mâl oldu. Yalnız toplu iğne ucu kadar bi tane ölü piksel gördüm moralimin içine etti bu durum.

    Bugün cihazı aldığım yete götürüp kapalı kutu gold modeli ile değişim yaptım. 2017 cihazı Android sürümü ise 7.0.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam tsk ettim de elden çıkarmak yeni bir maliyet demek planlarimda en az 4 yil arkadaslik var/vardi

    kaldiki bu telefonu seviyorum bilmem bendeki de sansizlik herhalde

    En çok turkcell maxiplus5 e talip olmak beni bitiriyor

    Servise yazdım herseyi inşallah güzel bir sonuç çıkar yarın yollarım hayırlısı diyelim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar sunshine hakkında yardım edecek varmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavi_dünya

    Hocam tsk ettim de elden çıkarmak yeni bir maliyet demek planlarimda en az 4 yil arkadaslik var/vardi

    kaldiki bu telefonu seviyorum bilmem bendeki de sansizlik herhalde

    En çok turkcell maxiplus5 e talip olmak beni bitiriyor

    Servise yazdım herseyi inşallah güzel bir sonuç çıkar yarın yollarım hayırlısı diyelim...

    Hocam ilginç gelebilir ama 2 gün önce arkadaşımdan s8 plus satın aldım 600 dolara. Parmak izi okuyucu arka tarafta çok yukarıda ellerim büyük olmasına rağmen sorun yaşadım. Ekran gereksiz ince uzun. Kenarların edge olmasıda hoşuma gitmedi. En son kulaklık çıkışını test ettim ne kendi kulaklığı ile ne de htc 10 nun kulaklığı ile verim alamadım. Sadece pil ömrü muazzamdı. Şimdi dedim elimde iyi kötü çalışan ve özellikleri tatmin eden bir cihaz varken bu parayı ödeyip bu cihazı kullanmaya değermi diye düşündüm. Değmez dedim aynı gün sabahı tekrar başkasına sattım. Sonra şunu anladım her ne kadar htc 10 a sayıp sövsemde bu cihaza alışmış ve sevmişim. Günde 3 kez şarj ediyor olsam bile tamamen bozulana kadar kullanma kararı aldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 10891090109110921093
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.