Şimdi Ara

★★★ HTC 10 Kulübü ★★★ (1054. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25.589
Cevap
101
Favori
777.829
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
30 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10521053105410551056
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben bu kanundaki ayıplı mal ibaresiyle degistirilmesini istemiyorumki cihazi. Ayipli mal zaten 6 ay icinde olmasi gerekiyo ama 6 aydan sonra da benim degisim isteme hakkim var onarilmasina karsin yasal olarak. Ben neden 2.elde satarken degerinin dusmesine izin vereyim servise gitti onarildi diye?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar elimde 1 adet spigen.com.tr'de geçerli %25 indirim çeki var. Akşam kullanacağım büyük ihtimalle, akşama kadar alacağınız ürünleri mesaj ile gönderebilirsiniz. Alıp adresinize karşı ödemeli olarak gönderebilirim. Tek kod olduğu için tek kargo oluyor mecbur. Referanslarım var, bakabilirsiniz. Kod sepette geçerli, birden fazla ürün alabilirsiniz. Sadece özelden alacağınız ürünleri göndermeniz yeterli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halilibrahimgalip

    Ben bu kanundaki ayıplı mal ibaresiyle degistirilmesini istemiyorumki cihazi. Ayipli mal zaten 6 ay icinde olmasi gerekiyo ama 6 aydan sonra da benim degisim isteme hakkim var onarilmasina karsin yasal olarak. Ben neden 2.elde satarken degerinin dusmesine izin vereyim servise gitti onarildi diye?

    Senin değişim isteme hakkın var doğru. Senin HTC u11 isteme hakkın da var. Hatta iPhone 8 bile isteyebilirsin çıkmamış olmasına rağmen. Ama onların da bunları reddetme hakkı var. Değişimi neden kabul etsinler ki tamir edip göndermek gibi bi hakları varken?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir seneye yakındır cihazı kullanıyorum. Genel olarak da gayet memnundum. 7.0'a yükselttikten sonra reset falan da atmadım. Mutlu mesut 4 saat civarı ekran süresi de alıyordum, taa ki "telefon biraz yavaşladı mı ne, bi factory reset" atayım diyene kadar. Demez olaydım; Yatmadan %100 şarj ettiğim telefonu sabah %65'lerde bulur oldum. Android OS %45 civarı pil tüketir oldu. Şu ana kadar yaptıklarım:

    -cache/partition sildim
    -tekrar "factory reset" yaptım
    -telefon dilini İngilizce'ye çevirdim
    -wifi kapalı kullandım
    -Uçak modunda denedim
    -Hava durumu uygulamalarını sildim/etkisiz hale getirdim

    Ama nafile. Günü 2 ful şarj ile anca çıkarır oldum. Taşınabilir şarj cihazı ile geziyorum artık
  • Cörekotu C kullanıcısına yanıt
    formatı attığınız gece 65 le bulduysanız çok sıkıntı değil. ilk kurulumda baya bi şarj gidiyor telefon kendi kendine bir şeyler ayarlıyor falan. 1 hafta sonra da böyleyse sıkıntı var demektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cörekotu

    Bir seneye yakındır cihazı kullanıyorum. Genel olarak da gayet memnundum. 7.0'a yükselttikten sonra reset falan da atmadım. Mutlu mesut 4 saat civarı ekran süresi de alıyordum, taa ki "telefon biraz yavaşladı mı ne, bi factory reset" atayım diyene kadar. Demez olaydım; Yatmadan %100 şarj ettiğim telefonu sabah %65'lerde bulur oldum. Android OS %45 civarı pil tüketir oldu. Şu ana kadar yaptıklarım:

    -cache/partition sildim
    -tekrar "factory reset" yaptım
    -telefon dilini İngilizce'ye çevirdim
    -wifi kapalı kullandım
    -Uçak modunda denedim
    -Hava durumu uygulamalarını sildim/etkisiz hale getirdim

    Ama nafile. Günü 2 ful şarj ile anca çıkarır oldum. Taşınabilir şarj cihazı ile geziyorum artık


    bir de ruu.exe kurulumu ile cihazı sıfırlamayı deneyin hocam; işe yarar diye düşünüyorum...




  • factory reset bi işe yaramaz böyle durumlarda,ya hard reset ya da avukat beyin dediği gibi ruu.exe.
  • semin1907 S kullanıcısına yanıt
    hocam kamera camini bir bezle silin bir daha bakin parmak izleri,toz vs ışık patlamasina neden oluyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • satuk_bugra kullanıcısına yanıt
    Son formattan sonra 6 gün geçti. Her gece aynı malesef :(
  • Cevap için teşekkürler. Hard reset nedir bilmiyorum ancak reset'i Recovery Mode'dan yaptım. UI üzerinden yapmadım. Samsung ve Lg'de custom rom işlerine vs bayağı girmiştim ama HTC'de işler biraz farklı gördüğüm kadarıyla. RUU.exe nasıl atılır hiç fikrm yok...
  • kaju waffle K kullanıcısına yanıt
    bu soruna bu cevabı htc verse küfrederler adama

    yanlış anlamayın hani tutarsız bire cevaptır bu..

    bu belki şöyle açıklanabilir.

    global anlamda uyumlası gereken bir sinyal kuralı vs var. bu kıralı minimal değerde tuturuyorlarsa geri adamların derdi değildir. bi iphone galaxy daha iyi çekiyor olabilir. onlar extra bişeydir. ama htc nin az çekiyor olması illede bir kusur olduğu anlamına gelmez.

    umarım anlatabilmişimdir.
  • Arkadaşlar, Özellikle Deniz üstad... Lütfen bana yardım ediniz... Galeri'den sildiğim resimler 1 saat sonra geri geliyor...

    ÇÖzümü bilen paylaşırsa sevinirim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mustang10


    quote:

    Orijinalden alıntı: halilibrahimgalip

    Ayıplı mal ilk ay 6 ayı kapsamakta. Bu 6 ayda cihaz değişimi veya para iadesi talebinde bulunabilirsiniz. Hocam diyelim benim cihaz onarıldı pili değişip geldi şarjı aynı şekilde hızlı boşalıyor. 7 ile gönderdiklerini varsayarak, 6.0 güncellemesini isteyip servise gönderebilir miyim? Onlar yine 7 yüklü verirse tekrar gönderirim yine 7li gönderirler. 4.defada servise göndermeden cihaz değişimi talebinde bulunabilir miyim tüketici sorunlarına gidip?

    Çünkü 7 de problemler var ve 6 daha stabil. Ben bu olayı hakem heyetine nasıl anlatırım? Mal sadece görünüş olarak kusurlu olacak diye bir şey yok. 2017deyiz yazılımın da malla değerlendirilmesi gerekmez mi? Kanıt olarak forum sitelerindeki 7 güncellemesindeki olumsuzlukları yazabilirim bence. Ben kısaca 6.0lı yüklü en son üretilen HTC 10'u sıfır kutulu olarak istiyorum.

    Öncelikle kutulu değişim ilk 6 ay değil ilk 1 ayda oluyor maalesef. Kvk da yeni kutulu değişim yaptırdım cihazımı ilk ay olduğu için kutulu değişim yaptıklarını söylediler.

    4 defa servise gönderme durumu da donanımsal problemler için. Yazılım problemlerinde geçerli değil. Cihazın 3 defa donanimsal olarak tamir olması gerekiyor. Htc Türkiye yi arayıp sorabilirsiniz.

    Android sürümü konusunda, 7 ile birlikte pil kullanımı biraz daha arttığı doğru, bu büyük Android cihazlar için geçerli. Ama 6 nın daha stabil olduğunu kimse ispatlayamaz. Sadece pil performansı biraz düştü diye de mal ayıplı mal sınıfına girmez. Hiçbir tüketici hakem heyeti de böyle karar almaz.

    Ben avukatım. Kanun veya yönetmeliklerde kutulu değişim kutusuz değişim diye bir ibare yok. Firmaların ve servislerin size her dediğine inanmayın. Değişim isterseniz açılmamış kutulu sıfır cihazı vermek zorundalar. Tabi değişim ya da para iadesi talebinizi servis tutanağınıza yazdırmanız gerekiyor. Orada bir mücadele vermeniz lazım. Aslında ilgili mevzuatlara, tüketici kendi el yazısıyla seçimlik haklarından hangisini kullanmak istediğini, seçimlik hakların neler olduğunun da büyük harflerle belirtildiği servis tutanağına yazar şeklinde bir ibare konsa, servis tutanaklarına büyük harflerle o kısımlar eklense, uymayan servislere ilgili marka ile birlikte büyük idari para cezaları getirilse çok iyi olur.



    Bunun yanında uygulamadaki gibi eğer cihazı tamir edemezlerde yine değişim veya para iadesini istemekte özgürsünüz illa değişim yapacaz derlerse ürünü teslim almayıp malın değerine göre tüketici sorunları hakem heyeti veya tüketici mahkemesine başvurabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: manilafortuna

    Arkadaşlar, Özellikle Deniz üstad... Lütfen bana yardım ediniz... Galeri'den sildiğim resimler 1 saat sonra geri geliyor...

    ÇÖzümü bilen paylaşırsa sevinirim...

    Foto yedekleme açık olabilir mi acaba?Hesap olmadan kullanın .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cörekotu

    Cevap için teşekkürler. Hard reset nedir bilmiyorum ancak reset'i Recovery Mode'dan yaptım. UI üzerinden yapmadım. Samsung ve Lg'de custom rom işlerine vs bayağı girmiştim ama HTC'de işler biraz farklı gördüğüm kadarıyla. RUU.exe nasıl atılır hiç fikrm yok...

    Recovery modda yaptıysanız o hard reset.Ruu.exe olayını konumda anlattım. Kolay.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler. Bu arada tekrar hard reset attım. HTC 10 Rehber konunuzu da inceliyorum. Olmadı Ruu.zip yüklemeyi deneyeceğim.
  • arkadaslar htc 11 in kulakligi htc 10 da calisiyormu deneyen varmi acaba ??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SingleShot

    arkadaslar htc 11 in kulakligi htc 10 da calisiyormu deneyen varmi acaba ??

    Hayır çalışmıyor. 3.5 mm girişli bi kulaklık dönüştürücü vasıtasıyla u11 de çalışıyor ama u11 in kulaklık başka cihazda çalışmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cörekotu

    Teşekkürler. Bu arada tekrar hard reset attım. HTC 10 Rehber konunuzu da inceliyorum. Olmadı Ruu.zip yüklemeyi deneyeceğim.

    ruu.exe yöntemi daha iyi olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ordeniz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cörekotu

    Teşekkürler. Bu arada tekrar hard reset attım. HTC 10 Rehber konunuzu da inceliyorum. Olmadı Ruu.zip yüklemeyi deneyeceğim.

    ruu.exe yöntemi daha iyi olur.

    Hocam bizim rom gene güncelleme aldı. Ama benim şu pixel launcer hatası devam ediyor. Cidden sıktı Varmı başka stock android rom?
  • 
Sayfa: önceki 10521053105410551056
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.