Şimdi Ara

★★★ HTC 10 Kulübü ★★★ (1046. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
25.589
Cevap
101
Favori
777.848
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
30 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10441045104610471048
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halilibrahimgalip

    Bayide mutlaka ayrıcalık olacaktır bence. Çünkü sürekli her sorunumuzu çözdüğümüz vodafone bayisi. Teleservice'den mutlaka tanıdığı vardır bayinin. Hocam sizce bu cihazlara biz bu kadar ücret neden ödüyoruz. Hizmet almak için. Ben cihazı 1 sene kullanıp çöpe atmak için almadım. Madem hizmet vermeyecek, resmi olarak satmayacak o zaman. En son güncellemeyi 7 ay önce aldı, bu güncelleme yüzünden pil öldü zaten. Tüketiciyi mal yerine koymayıp Amerika için güncelleme çıktığında buraya da aynı anda gönderecek.

    Bunlara katılıyorum ama bunların muhatabı teleservice değil. Teleservice sadece onarım işine bakar. Gerekli görürse pili değiştirir. Sadece format atıp gönderebilirler bile. Telefonun açılmasına değmez eğer pil çok ciddi hasar almadıysa. Ama sen bilirsin gönder inşallah istediğin gibi olur da tüketiciden yana işlem olur, sonucu da paylaşırsan sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mustang10 M kullanıcısına yanıt
    vodofone bayisine ver de gor bence bocbir fark oluşturmaz vodofone bayisi tamir üzerinde sadece aracii olarak verir olay bu

    senin telefonun bayiden teleservice e gitmesi 1 hafta sürer cunku bir araba bolge bolge boyle tamir edilcek telefonlari toplayip toplu sekilde teslim eder telefonun geri gelmesi de 1 hafta surer t serviste de 2 hafta dursa 1 ay uzak kalmis olursun yurtici kargoya ver bosuna zaman kaybetme

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mustang10 M kullanıcısına yanıt
    Hocam dün öylesine teleservice'i aradım, kulaklık değişimi istemek için. Telefonla göndermeniz gerekiyor dendi. Ben dedimki buna ne gerek var. Prosedür böyle dedi. Bir de dediki servise gelen tüm cihazlara istisnasız hepsine format atıp yolluyoruz. Sağlam olan malı yollasan bozup geri gönderirler. Böyle bir anlayış yok ya :D

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Crazy Goat kullanıcısına yanıt
    Yurtiçi Kargoya vermeden önce izlemem gereken yollar nedir? HTC Müşteri hizmetlerini veya teleservice'i göndermeden önce aramam gerekir mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halilibrahimgalip

    Hocam dün öylesine teleservice'i aradım, kulaklık değişimi istemek için. Telefonla göndermeniz gerekiyor dendi. Ben dedimki buna ne gerek var. Prosedür böyle dedi. Bir de dediki servise gelen tüm cihazlara istisnasız hepsine format atıp yolluyoruz. Sağlam olan malı yollasan bozup geri gönderirler. Böyle bir anlayış yok ya :D

    Format atmıyorlar aslında yazılım atıyorlar ama format ile aynı işi görüyor zaten o yüzden söylemişlerdir. Kulaklık konusunda ikisinden de düzgün ses geliyorsa yenisini vermezler. Kulaklık için gönderme hiç. Telefon için de önce sen kendin format atıp bir süre denemeni tavsiye ederim. Kargo konusunda, yurtiçi kargoya gdip teleservice ataşehir demen yeterli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • halilibrahimgalip H kullanıcısına yanıt
    ben aramadan yollamistim

    kargoya verirken saglam sekilde kargolayim telefonun kutusu duruyorsa ona koyun aksesuarlari sarh aleti,kulaklik vs tam olarak yollayin belli olmaz değişim çıkar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mustang10 M kullanıcısına yanıt
    Hocam herkes söylüyor zaten Android 7 çok kötü şarj konusunda diye. Hatta benim amacım android 6 yüklü cihazı sıfır olarak almak. Bu kadar rezil güncelleme desteği olamaz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Crazy Goat kullanıcısına yanıt
    Aksesuarları her şey tamam. İyice kutulayıp göndericem. Bu arıza notlarını nereye koyayım. Bir de telefonu gönderirken yurtiçi kargonun poşeti yeterli mi? Ekstra köpük vs ambalaj yapayım mı?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • halilibrahimgalip H kullanıcısına yanıt
    ariza notunu istersen kutu icine koy istersen kutu dışına bantla telefonun kutusu varsa yeterli kopuk vs yapma kutunun icinde saglam dursun yeter yurtici kargoya gidince teleservice e yolluyorum de ucretsiz gonderebilirsin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Crazy Goat kullanıcısına yanıt
    Tamam hocam. Tüketicinin lehine bildiğiniz yasa vs. bir şey var mı? Az önce bir şey öğrendim. Cihaz serviste 10 iş gününü doldurduysa aynı özelliklerde bir cihaz, cihazınız gelene kadar size tahsis edilmesi gerekliymiş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • halilibrahimgalip H kullanıcısına yanıt
    o kanune pek uyan yok

    cihazı alali 6 ay olmadiysa olabilecek sorun fabrikasyon hatasi olarak geciyor ayipli mala giriyir para iadesi ve degisim alabiliyorsun

    cihazın kac gun seeviste kaldigini takip et kanunen kac gundu 20 civarı gundu internette yazar yanlis soylemeyeyim o gun geçmesin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Crazy Goat kullanıcısına yanıt
    Az önce 175'i aradım. Cumartesiler dahil, resmi tatiller ve pazar günleri hariç iş günü sayılmaktaymış, ona göre sayım yapıcam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Batarya kalibrasyonu nasıl yapılıyor mesajın linkini alabilir miyim? Mini sürümden bulması çok zor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: moonquad

    Panik yapmayın Şimdi dediklerimi aynen yapın.

    1.Şarjı telefon açık bir şekilde fulleyin.
    2.Şarjdan sökün ve recovery modu açın
    3.Recover modda wipe cache partation seçin ve uygulayın.
    4.Telefonu yeniden başlatın.
    5.Booster+ açın gereksiz çöpleri taratın ve silin.
    6.Telefonu kullanın ve yüzde 2 gelince telefonu kapatın.
    7.Telefonu kapalı bir şekilde şarj edin ortalama 2 saat 30 dk dolar ama siz 4 saat şarjdan çekmeyin.
    8.Şarjda 4 saat kaldıktan sonra şarjdan sökmeden telefonu açın.
    9.Telefon açılınca şarjdan sökebilirsiniz.

    Şimdi telefonu kullanın ama şarj biraz hızlı gidecek ve yüzde 1 olunca telefonu şarj bağlayın.Şarjı 2 veya 3 kez yüzde 1 düştüğünde telefon açık bir şekilde şarj edin.Bundan sonra sorun kalmayacaktır.

    Çok geçmişten bir alıntı olacak ama bir şey soracağım. Ben bu işlemleri daha göze almadım.(Aslında pek önemli değil galaxy s3 ile bol rootlu romlu bir dönemim olmuştu.) Wipe cache partion yaparsam "batterystats.bin" dosyasını silecek mi? Çünkü eskiden rom atığımızda bunu özellikle silerdik ki yeni romda batarya sıfırlansın diye. Ve telefonu tam olarak sıfırlamayı göze alıyorum yeterki servise gitmesin. Ne yaparsam batterystats.bin silinir. Root ve rom atmak açıkçası istermiyorum.




  • Crazy Goat kullanıcısına yanıt
    Bu kural yani doa kapsamı 1 ay için geçerli. Kvk da 3 haftalık cihazımı yeni değiştirdim 1 ay olduğu söylendi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halilibrahimgalip

    Hocam herkes söylüyor zaten Android 7 çok kötü şarj konusunda diye. Hatta benim amacım android 6 yüklü cihazı sıfır olarak almak. Bu kadar rezil güncelleme desteği olamaz.

    6 yüklü yeni cihaz almanın tek yolu var. 20 iş günü geçerse swap sıfır cihaz alırsın. Sıfır kutulu cihaz alman için ilk 1 ay içinde göndermen gerek. Kaldı ki bahsettiğin problemler için 1 ay bekletmez servis. Boş yere hayal kuruyorsun kardeşim format atıp öyle bir dene. 1-2 hafta uzak kalacaksın telefondan boş yere.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mustang10


    quote:

    Orijinalden alıntı: halilibrahimgalip

    Hocam herkes söylüyor zaten Android 7 çok kötü şarj konusunda diye. Hatta benim amacım android 6 yüklü cihazı sıfır olarak almak. Bu kadar rezil güncelleme desteği olamaz.

    6 yüklü yeni cihaz almanın tek yolu var. 20 iş günü geçerse swap sıfır cihaz alırsın. Sıfır kutulu cihaz alman için ilk 1 ay içinde göndermen gerek. Kaldı ki bahsettiğin problemler için 1 ay bekletmez servis. Boş yere hayal kuruyorsun kardeşim format atıp öyle bir dene. 1-2 hafta uzak kalacaksın telefondan boş yere.

    şarj konusunda haklısınız. servisin bir şey yapacağını zannetmiyorum. ancak fotoğraf çekerken kapanma olayı geçmedi bende. onlarca kez rom değiştirdim. kaç farklı kernel, tweak vs denedim.




  • Mustang10 M kullanıcısına yanıt
    Problem birkaç tane daha var. Kamerada odaklama problemi, stabillik problemleri(Android 7'den kaynaklı), aniden kapanma sorunları(flaş patlayınca veya durduk yere gezinirken telefonda), Wifi çekim yetersizliği(Note 3 var babamda aynı bölgeden babamın telefon çok daha iyi çekiyor.).

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheContact kullanıcısına yanıt
    hocam ben ne root atın dedim ne de rom kurun dedim orjinal recovery ile bu işlemleri yapabilirsiniz.
  • satuk_bugra kullanıcısına yanıt
    Hocam ben bunu stabil kullanmak için aldım, elbette benim sorunsuz cihaz kullanmak hakkım. Bir motosiklet fiyatına telefon alıyoruz biraz da hakkımız olsun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 10441045104610471048
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.