Şimdi Ara

hs20???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
634
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 10 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 8
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 6 gün 12 saat 33 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • cnyts (5 mesaj) jiddi (2 mesaj) c.james (2 mesaj) Extravaganza* (2 mesaj) cüç (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (3 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    43 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Merhabaa, , yardım etmeniz çok zamanınızı almaz heralde  neyse ben günlük kullanım içim içi basit ayarları olan,şimdilik çokta prof olmayan 1500 tl civarı gerkirse 200 300 de çıkabileceğim bi makine arıyorum,bana bütün mağazalarda hs 20 yi öneriyorlar,zoomu iyi lensi iyii gibi fakat forumda okuduğum kadarıyla o paraya daha iyi makineler bulabileceğimdir bi mağaza sony alpha 33 ü önerdi pek bi bilgim yok,bide sony DSC-HX100vyi öneriyorlar araştırdığım kadarıyla iyi bi makineama bu işin içinden çıkamadım,gece çekimide iyi olan bu fiyat diliminde bi makine önerebilirmisiniz?teşekkürlerrr



    |
    |
  • Yarbay
    12374 Mesaj
    1500 ve üzerine D-SLR alınır ve HS20 den kat ve kat daha kaliteli fotoğraflar çekersiniz. Tabi sizin beklentileriniz neler ? Burada bu soruya verdiğiniz cevap da önemli. Yüksek zumlu bir makinaya yönelmiş olmanız sizin seçiminiz mi yoksa tavsiye edenlerin mi? Yüksek zum ile uzağı yakın eden ama kaliteli fotoğraf çekmeyen bir makina mı istiyorsunuz yoksa o kadar zumu olmayıp çektiği fotoğrafı iyi çekecek olan ve fotoğrafçılık anlamında sizi ilerilere taşıyacak bir makina mı? 1500 ve +200,300 TL demişsiniz, güzel meblağ, gerçekten fotoğraf işini iyi yapan bir makina alırdım ben olsam. HS20 nin size sunacağı ayarlar v.s. bir D-SLR ile hemen hemen aynı. Bu bakımdan bir D-SLR alsanız fark eden şey sadece daha kaliteli fotoğraflar çekebilen bir makina almış olmanız olacaktır.
  • Yüzbaşı
    560 Mesaj
    Merhaba bir a33 sahibi ve daha önce hs10 modelini kullanmış olan birisi olarak size kesinlikle a33 öneririm garantili olarak a33 1600 TL civarında bir satış fiyatı var eğer sony düşünmüyorsanız Pentax KR , Nikon D3100,5100 Canon 550d gibi modellere bakabilirsiniz bu makinaların hepsi Hs10,Hs20 gibi makinalardan kat kat üstündür image kalitesi olarak.

    Not: bu yazdığım modelleri spot olarakda araştırmanız sizin maddi olarak avantajınıza olucaktır.
  • Onbaşı
    23 Mesaj
    çeşitli mağazalarda çeşitli insanlarla konuştum basit kullanışlı iyi bi makine diince hepsi hs 20 dedi,ama o fiyata daha iyilerini alabilirmişim forumlardan öğrendiğim kadarıyla,bu fiyat aralığında en iyisi hangisi a33 ü sorduğıumda ona objektif takmalısınız hs nin öbjektifi zaten ondan kat ve kat iyi diyorlar,kafamıçok karıştırdılarr,En azından iki makine ile çekilen görüntülere bakınca kaliteyi anlıyamazmıyız..gece çekimide önemli ayrıca azcıkta olsa:)teşekkürlerrr
  • Yarbay
    12446 Mesaj
    Yüksek tele-zoom aralığı haricinde hiç bir artısı yok diyelim. SLR sistemde aynı aralığı doldurmak pek değil hiç kolay değil... Maddi ve fiziki olarak
  • Onbaşı
    23 Mesaj
    neden herkes hs hastası ya o zaman mağazalarda anlamadım gittii,zoom yerine daha kaliteli makinele tafsiyenz nelerdir,ama objektifte şu an alamamm..
  • Onbaşı
    23 Mesaj
    canon g12 bu adı geçen makinelerden dahamı iyi?
    |
    |
  • Yarbay
    2312 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cnyts

    çeşitli mağazalarda çeşitli insanlarla konuştum basit kullanışlı iyi bi makine diince hepsi hs 20 dedi,ama o fiyata daha iyilerini alabilirmişim forumlardan öğrendiğim kadarıyla,bu fiyat aralığında en iyisi hangisi a33 ü sorduğıumda ona objektif takmalısınız hs nin öbjektifi zaten ondan kat ve kat iyi diyorlar,kafamıçok karıştırdılarr,En azından iki makine ile çekilen görüntülere bakınca kaliteyi anlıyamazmıyız..gece çekimide önemli ayrıca azcıkta olsa:)teşekkürlerrr


    Merhaba,
    Tekno marketlerde çalışan elemanların bir çoğu dslr sistemler hakkında yetersiz bilgiye sahip.Bu nedenle slr-like modelleri daha çok tavsiye ediyorlar.
    Kafalarındaki saçma mantık ise şu;"Ya ben o dslr makineyi alacağıma,bu slr-like makineyi alır dslr kadar kaliteli fotoğraf çekerim." Abartmıyorum,genelde bir çoğu bu mantıkla düşündüğü için sizlere hemen slr-like makineleri öneriyorlar.
    Hatta dslr sistemler bir tarafa,kompakt makinelerle ilgili bile doğru düzgün bir bilgiye sahip değiller.Megapixel değerlerini söylemekten başka pek bir şey bildikleri söylenemez.
    Yanlış anlaşılmasın,amacım ukalalık yapıp kimseyi bilgisizliğinden ötürü aşağılamak değil,ama bilmedikleri halde ısrarla insanları yanlış modellere yönlendirmeleri de bence hiç hoş değil.
    Aralarında tabii ki fotoğraf konusunda az veya çok bilgi sahibi olanlar da var ama genelde çok bilgisizler diyebilirim.
    Mağazada kendi aralarında afedersiniz boş boş lak lak yapacaklarına,biraz da olsa sattıkları ürünler hakkında ayrıntılı bilgi edinmeye ve öğrenmeye çalışsalar fena olmaz,ama istisnalar hariç öyle bir öğrenme meraklarının olduğunu da hiç sanmıyorum.
    İyi akşamlar,hoşçakalın..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi c.james -- 10 Temmuz 2011; 1:34:04 >




  • Onbaşı
    23 Mesaj
    evett haklısınız satıcı mantığı ile hareket ediyolar boş konuşuyolarr,
  • Onbaşı
    23 Mesaj
    forumu karıştırdıkça yeni bi makina karşıma çıkıyor ve dahada karışıyor herşeyyy :((((
  • Yarbay
    12374 Mesaj
    Siz vereceğim para şu, istediğim şu deyin ona göre öneriler gelecektir. Gerçi demişsiniz... 1500 + maximum 300 tl olarak.
    O para bende olsa şimdi :) Alacağım ya Canon 600D ya da Nikon D5100 olurdu. İlk bakışta kafamdakiler bunlar...
    Şuradan bakıyorum da :http://www.sanalpazar.com/categories.php?start=320&filters=YToxOntzOjM6ImNpZCI7czozOiI5ODgiO30=&ty=&order_field=mxbd&order_type=ASC
    |
    |
  • Yüzbaşı
    585 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: c.james


    quote:

    Orijinalden alıntı: cnyts

    çeşitli mağazalarda çeşitli insanlarla konuştum basit kullanışlı iyi bi makine diince hepsi hs 20 dedi,ama o fiyata daha iyilerini alabilirmişim forumlardan öğrendiğim kadarıyla,bu fiyat aralığında en iyisi hangisi a33 ü sorduğıumda ona objektif takmalısınız hs nin öbjektifi zaten ondan kat ve kat iyi diyorlar,kafamıçok karıştırdılarr,En azından iki makine ile çekilen görüntülere bakınca kaliteyi anlıyamazmıyız..gece çekimide önemli ayrıca azcıkta olsa:)teşekkürlerrr


    Merhaba,
    Tekno marketlerde çalışan elemanların bir çoğu dslr sistemler hakkında yetersiz bilgiye sahip.Bu nedenle slr-like modelleri daha çok tavsiye ediyorlar.
    Kafalarındaki saçma mantık ise şu;"Ya ben o dslr makineyi alacağıma,bu slr-like makineyi alır dslr kadar kaliteli fotoğraf çekerim." Abartmıyorum,genelde bir çoğu bu mantıkla düşündüğü için sizlere hemen slr-like makineleri öneriyorlar.
    Hatta dslr sistemler bir tarafa,kompakt makinelerle ilgili bile doğru düzgün bir bilgiye sahip değiller.Megapixel değerlerini söylemekten başka pek bir şey bildikleri söylenemez.
    Yanlış anlaşılmasın,amacım ukalalık yapıp kimseyi bilgisizliğinden ötürü aşağılamak değil,ama bilmedikleri halde ısrarla insanları yanlış modellere yönlendirmeleri de bence hiç hoş değil.
    Aralarında tabii ki fotoğraf konusunda az veya çok bilgi sahibi olanlar da var ama genelde çok bilgisizler diyebilirim.
    Mağazada kendi aralarında afedersiniz boş boş lak lak yapacaklarına,biraz da olsa sattıkları ürünler hakkında ayrıntılı bilgi edinmeye ve öğrenmeye çalışsalar fena olmaz,ama istisnalar hariç öyle bir öğrenme meraklarının olduğunu da hiç sanmıyorum.
    İyi akşamlar,hoşçakalın..



    Size kesinlikle katılıyorum.Geçen teknosa'ya gittim.Ben de S2700HD var.İşte adama sordun;gece falan şu ayarda çeksem iyi olur değil mi ? Arkası flu olan fotoğrafları Aperture modunda çekerim değil mi ? Bunun gibi sorular.Adam sadece benim dediklerimi onaylıyor,pek bildiğini düşünmüyorum.Ben adamdan daha bilgili olduğum hissine kapıldım :)




  • Yarbay
    2312 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: R.Quaresma19-03


    quote:

    Orijinalden alıntı: c.james


    quote:

    Orijinalden alıntı: cnyts

    çeşitli mağazalarda çeşitli insanlarla konuştum basit kullanışlı iyi bi makine diince hepsi hs 20 dedi,ama o fiyata daha iyilerini alabilirmişim forumlardan öğrendiğim kadarıyla,bu fiyat aralığında en iyisi hangisi a33 ü sorduğıumda ona objektif takmalısınız hs nin öbjektifi zaten ondan kat ve kat iyi diyorlar,kafamıçok karıştırdılarr,En azından iki makine ile çekilen görüntülere bakınca kaliteyi anlıyamazmıyız..gece çekimide önemli ayrıca azcıkta olsa:)teşekkürlerrr


    Merhaba,
    Tekno marketlerde çalışan elemanların bir çoğu dslr sistemler hakkında yetersiz bilgiye sahip.Bu nedenle slr-like modelleri daha çok tavsiye ediyorlar.
    Kafalarındaki saçma mantık ise şu;"Ya ben o dslr makineyi alacağıma,bu slr-like makineyi alır dslr kadar kaliteli fotoğraf çekerim." Abartmıyorum,genelde bir çoğu bu mantıkla düşündüğü için sizlere hemen slr-like makineleri öneriyorlar.
    Hatta dslr sistemler bir tarafa,kompakt makinelerle ilgili bile doğru düzgün bir bilgiye sahip değiller.Megapixel değerlerini söylemekten başka pek bir şey bildikleri söylenemez.
    Yanlış anlaşılmasın,amacım ukalalık yapıp kimseyi bilgisizliğinden ötürü aşağılamak değil,ama bilmedikleri halde ısrarla insanları yanlış modellere yönlendirmeleri de bence hiç hoş değil.
    Aralarında tabii ki fotoğraf konusunda az veya çok bilgi sahibi olanlar da var ama genelde çok bilgisizler diyebilirim.
    Mağazada kendi aralarında afedersiniz boş boş lak lak yapacaklarına,biraz da olsa sattıkları ürünler hakkında ayrıntılı bilgi edinmeye ve öğrenmeye çalışsalar fena olmaz,ama istisnalar hariç öyle bir öğrenme meraklarının olduğunu da hiç sanmıyorum.
    İyi akşamlar,hoşçakalın..



    Size kesinlikle katılıyorum.Geçen teknosa'ya gittim.Ben de S2700HD var.İşte adama sordun;gece falan şu ayarda çeksem iyi olur değil mi ? Arkası flu olan fotoğrafları Aperture modunda çekerim değil mi ? Bunun gibi sorular.Adam sadece benim dediklerimi onaylıyor,pek bildiğini düşünmüyorum.Ben adamdan daha bilgili olduğum hissine kapıldım :)






  • Çavuş
    77 Mesaj
    Bende fujifilm hs20 var en yakın zamanda değiştirmeyi düşünüyorum. Canon eos 550d yi öneririm
    |
    |
  • Yüzbaşı
    585 Mesaj
    Konu açılalı bayağı olmuş arkadaş almıştır makinasını. :)
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
valorant vp
valorant points
Webtures SEO;SEO Nedir?
bankacılar
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,688
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.