Şimdi Ara

HP Teknik Servisi Cihaza Verdiği Zararı Kabul Etmiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
721
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 gün
  • Cevaplayan Üyeler 9
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 8
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 saat 28 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 4
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • II. Ceki (8 mesaj) serhanpac (3 mesaj) TheDeviLofDark (2 mesaj) mervecrrx (2 mesaj) ezicioyuncu (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (5 mesaj) Mobil (2 mesaj) Mini (1 mesaj) (3 mesaj) (9 mesaj)
  • @
17 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar,

    Bu anlatacağım sorun çok yakın arkadaşımın başına geldi, bir türlü çözüm yolu bulamıyoruz ve sesimizi duyurmak istiyoruz, konuyu öne çıkarırsanız sevinirim.
    Üniversite öğrencisiyiz ve arkadaşım laptopsuz işlerini halledemiyor. Teknofest takımımız var çalışmamız gerek ancak arkadaşım çalışamıyor bu saçma durum yüzünden.

    Olay özetleyecek olursam HP marka laptopı klavyesindeki bazı tuşların bazen basmamasından dolayı PROFİLO AVM'deki teknik servise götürüyoruz ve laptop ekranı çizilmiş durumda teslim alınırken fark ediliyor.

    Servise teslim ederken bir fotoğrafını çekeyim dedim ne olur ne olmaz. Orada çalışan kişi de "Fotoğrafa gerek yok kozmetiği nasıl diye raporda yazıyoruz zaten teslim alırken" dedi ama yine de çektim.
    Laptopı teslim alırken çiziği fark ediyoruz ve teslim almıyoruz. Buradan sonra teknik servisten de müşteri hizmetlerinden de artık ulaşabildiğimiz her yer hatanın bizden kaynaklandığını söyledi ve olumsuz cevap aldık.
    Son olarak Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurduk. Bunu iletişim kurduğumuz kişiye söylediğimizde "oradan gelecek sonucu bekleyelim" gibi komik bir cevap aldık. Takdir edersiniz ki THH'de süreç biraz uzuyor ve bizim bir an önce laptop'a ihtiyacımız var. Sesimizi duyurmamıza yardımcı olmanızı ve yol göstermenizi rica ediyorum.

    İyi Forumlar.

    Edit: konu neden monster altında onu anlayamadım





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi II. Ceki -- 13 Mayıs 2022; 10:13:33 >







  • Hp pişmanlıktır buna benzer sorunlar yaşadığım için artık ufak tefek sorunlar olursa pc yi kendim açıp yapıyorum yoksa yapcak birsey yok servislere de hiç güvenmiyorum hep para tuzağı böyle yapıp yeniden para ödememizi sağlıyorlar
  • Ben de hp laptopta sıkıntı yaşamıştım. Yurtdışı global hesapları vardı yanlış hatırlamıyorsam (twitter) onlar yardımcı olmuşlardı orayı da deneyebilirsiniz hala mevcutsa hesapları konuyu güzelce anlatıp belgelersiniz. Fakat kılcal çizikler mevcut yazmışlar diye görüyorum işiniz biraz zorlaşabilir bundan dolayı umarım çözüme kavuşturabilirsiniz.

  • Önceki halinin fotoğrafını koymayı unutmuşum hocam onda böyle çizik yok

  • Hocam ondan dolayı demedim, teslim formuna yazmışlar kılcal çizikler var kullanıma bağlı diye o yüzden dedim, yan çizmeye çalışabilirler iyiki çekmişsiniz fotoğrafını.
    Gerçi her zaman o yazıyı yazıyorlar işe yarıyor mu yazmaları bilemedim.

  • Zaten o yüzden yan çizdiler hocam büyük ihtimal :) ama kılcal çizik değil yani görüldüğü gibi, sanırsam kapağı çok fazla bastırmışlar ve klavye çıkıntısı ekranı çizmiş
    |
    |
    TheDeviLofDark kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör

  • Hocam THH den bizim aleyhimize sonuç çıkacak bunu onlar da biliyordur ancak uğraştırmaları çok üzücü. Normalde ben de tamiratı bakımı kendim yaparım ama arkadaşım uğraşmayalım verelim halletsinler dedi
  • Up

  • Haklısınız gerçekten çok talihsiz bir durum. Firmaların çoğunluğu böyle maalesef ama bende Hp firmasından dolayı çok sıkıntı yaşadım umarım sorununuz kısa sürede çözüme kavuşur
    |
    |
    II. Ceki kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Öne çıkardım. Ülkede işini düzgün yapan ve ahlak sahibi 1 tane global firma kalmadı mı artık. Ciddi ciddi güvenle ürün alabileceğimiz ne marka ne de mağaza kaldı. Amazon biraz istisna tabi.

    Konu Monster bölümünde ne arıyor bu arada hakikaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 14 Mayıs 2022; 22:42:7 >
  • Laptop şu anda sizdemi? ekrandakinin çizik olduğundan eminmisiniz klavyenin izi çıkmış gibi silinince geçmiyor mu?

  • BDH ile benzer bir sorun yaşadım.Dell marka cihazıma ikinci bir ssd takılması için götürdüm ve teslim aldığımda cihazın hem alt kapağında çizikler hem de oturtmaya çalışırken bozulmuş bir type c yuvası ile tesim aldım.Konu hakkında dell i aradığımda ilgili fotoğrafları iletmemi istediler ve fotoğraflar sayesinde ilgili hasarın serviste olduğu anlaşılınca ilgili tamir yapıldı bedelsiz şekilde.Sana da tavsiyem öncesinde ve sonrasında çektiğin fotoğrafları HP müşteri hizmetleriyle paylaşman.Belki bu sayede yardımcı olurlar.


    Edit: HP Türkiye müşteri hizmetlerine ulaşıp hala bir sonuca ulaşamadıysan avrupa lokasyonlu müşteri hizmetlerine mail atmayı deneyebilirsin.Bir şekilde dönüş olacaktır sana




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serhanpac -- 15 Mayıs 2022; 14:43:5 >

  • Hayır teslim almadık hala serviste duruyor, servise bıraktığımızda kontrol etmişlerdir diye tahmin ediyorum.
    |
    |
    Informed kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör

  • Dell Türkiye hala düzgün yapıyor.Eğer notebook ve ya ultrabook arayışın olursa.XPS serisi cihazım çıkan sorun nedeniyle yeni versiyon ile değiştirildi ve BDH ile çalışmalarına rağmen talep edersen Koç Servis yerinde tamir hizmetini de sunuyorlar.


  • Twitter'dan yazdık ve en son cevap olarak talebi ülkemizdeki destek ekibine yönlendirdim diye cevap geldik, iletişim maili de bulamadım maalesef
    |
    |
    serhanpac kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Geçmiş olsun


    Hp servisi 20 yıl önce de sorunluydu.


    Teslım etmeden önce arkadasın gördüyse ekranın sağlam oldugunu, onu şahit olarak gösterebilirsin.

  • Ben forumda HP kadar rezalet bi firma yok dediğimde saçma sapan cevaplar verip babasının şirketi gibi savunanlar olmustu. Tekrar diyorum beş para etmez bi müşteri hizmeti ve teknik servisi var. Tek dertleri kullanıcıyı suçlamak azıcık uyansa bizim insanlar da bu firmadan tek kuruş bir şey almasalar.

  • Hocam direkt fotosu var ya kanıt :D
    |
    |
    baser kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör

  • Dell 7567 aldım zamanında, dediğin gibi koç bakıyordu garanti işlerine çoğu kişi garantiden baya şikayetçiydi, anakartı i7 1050ti olan cihaz i5 1050 şeklinde dönene bile rastladım forumda, bunun korkusundan pil kablosundaki temassızlığı kendi elimle çözdüm, garantiye versem allaha bilir 1 ay cihaz dönmez ara sıra sorun çıkarmayan cihazada sorunsuz der geçerlerdi.


  • Ben xps 9510 sahibiyim. Koc yerinde servis hizmeti veriyordu. 3 farkli zamanda servis hizmeti almam gerekti herhangi bir sorun yasamadim. Belki duzeldiler belki de ben sansliydim ama bdh tan daha iyi olduklarina acik ara eminim
    |
    |
    begamermc kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.