Şimdi Ara

[Çözüldü] HP Support Assistant Sürücü Güncelleme ve Mesajlar Sistem Analizi Başarısızlık Sorunu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
88
Cevap
2
Favori
8.966
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ben format attım yinede düzelmedi sorun hp kaynağıyla alakalı olabilir.bende de aynı sorun var 6 aydır
  • öncelikle HP Support Assistant ve HP Support Assistant Framework’ u kaldırıp PC yi yeniden başlatın. Sonrasında aşağıdaki versiyonlardan birini kurup kontrol edin. Eğer düzelmezse yine aynı ikiliyi kaldırıp, PC yi yeniden başlatarak diğer versiyonu deneyin.

    Currently latest - v8.5.37.19 - sp82049
    ftp://ftp.hp.com/pub/softpaq/sp82001-82500/sp82049.exe

    Previous - v8.4.14.41 - sp79243
    http://ftp.hp.com/pub/softpaq/sp79001-79500/sp79243.exe




  • Claimant kullanıcısına yanıt
    2 sinide denedim daha yeni bi sürümü yüklendi hatası veriyor hocam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tugberk16 -- 16 Kasım 2018; 21:18:40 >
  • bilgisayarınızdan önce HP Support Assistant ve HP Support Assistant Framework’ u kaldırmanız, bilgisayarı yeniden başlatmanız gerekiyor. daha sonra bunlardan birini kurup işe yaramazsa kaldırıp yeniden başlatarak diğerini kurmalısınız.



    bende önceki versiyon, 8.4.14.41, işe yaradı. kurmadan önce bilgisayarınızdan bahsettiğim uygulamaları kaldırdığınızdan emin olun, aldığınız hata bununla ilgili gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Claimant kullanıcısına yanıt
    Bu yöntemi denedim ama hiçbir işe yaramadı. Bir forumda bu sorunun dil ayarı ile ilgili olduğu yazıyor ama ben Windows 10 Single Language kullanıyorum, bu nedenle bu çözümü uygulayamam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KindElephant480 kullanıcısına yanıt
    geçtiğimiz haftalarda sıfırdan kurulum gerçekleştirdim, hâlâ bu yöntemi kullanıyorum. bende işe yarıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Claimant kullanıcısına yanıt
    Bunların hepsi veri kaybından ibaret. Ben format mormat istemiyorum. Sadece bu sorunun çözümünü istiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KindElephant480 kullanıcısına yanıt
    sayın konu sahibi, sıfırdan işletim sistemi kurulumu gerçekleştirmeden* mevcut programınızı önceki versiyonla değiştirerek çözeceksiniz zaten.

    *(formatlama, sıfırlama, resetleme... olmadan.)
  • Bütün sürümlerde bu sorundan var ve çözümünü hiçbir yerde bulamıyorum. Aklıma BIOS güncellemesi yapmak geliyor ama gürültü yapar mı (bip sesi çıkarıp rahatsız eder mi), bilmiyorum (aslında bu sorunu yaşadığım dizüstü bilgisayarımın bip sesi çıkardığını biliyorum).

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Claimant kullanıcısına yanıt
    Bu programları kaldırıp tekrar yükledim, bana mısın demedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tugberk16 kullanıcısına yanıt
    Aklıma bu sorunun virüsten kaynaklı olabileceği geliyor. Bundan 10 ay kadar önce Avast antivirüs programı bilinmeyen bir nedenle yok olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu sorun maalesef çözülemiyor.

    Windows 10 sürümü sebebiyle bu halde. HP hala bir çözüm bulabilmiş değil.
  • astegon kullanıcısına yanıt
    Peki güncellemeleri nasıl indireceğiz ben 10 Aydır güncelleme yapmıyorum tonla güncelleme gelmiştir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Darkin blade D kullanıcısına yanıt
    Hocam ben şu şekilde yapıyorum;

    hp.com.tr adresinden SERİ NUMARASINI girerek ürünüme ait sayfaya gidip ilgili driver sayfalarından bakıyorum.

    Kısacası MANUAL olarak indirme yapıyorum, hamallık belki ama...

    Zaten mevcut 1903 sürümü windows 10 ile ses kartım arasıdna anlaşmazlık var. HP bu konuda da "Eski sürümü kullanın lütfen" dedi. "Şaka yapıyorsunuz ben neden güncellemeleri almayayım" dediğimde bir şey diyemediler. Bir daha HP felan almam ben.
  • Benim kendi deneyimime göre bu sorun bölgesel dil ayarları ile ilgili. Daha önce İngilizce ve USA olarak kurduğum bir notebookta bir problem yaşamazken, Türkçe ve Türkiye olarak kurduğum notebooklarda bu sorunu yaşıyorum. Ama aynı şeyi tekrar deneme fırsatım olmadı. Bölgesel ayarları değiştirip programı yeniden kurmayı denemenizde fayda var.
  • Windows 10 Home Single Language kullanıyorum. Bu yüzden dilini değiştirmem mümkün değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de 2 ay önce HP laptop aldım. İlk 2 hafta uygulama çalıştı daha sonra "Hizmetler" bölümünden telemetriyi kapattım ve ondan sonra uygulama üzerinden güncelleme yapmaya çalışınca aynı hatayı ben de almaya başladım.

    Önemli bir sorun değil. Ayda 1 kez HP'nin sitesine girin kendiniz kontrol edin, zaten sürücülerin yayınlanma tarihleri de yazıyor sitede.
  • ***Respect*** kullanıcısına yanıt
    Telemetri hizmetini nasıl kapattın? Telemetri hizmetini geri açarsam işe yarar mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KindElephant480

    Telemetri hizmetini nasıl kapattın? Telemetri hizmetini geri açarsam işe yarar mı?
    Başlat'a Hizmetler yaz, çıkan sonuca tıkla. Açılan ekranda "Bağlı kullanıcı deneyimleri ve Telemetri"ye çift tıkla, Başlangıç Türünü Otomatik olarak ayarla.
  • Telemetri hizmeti zaten açık ama sorunun neyden kaynaklı olduğunu bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.