HP pavilion dv6 bir model kullanıyorum haziran'da aldım fakat bu gün pc yi açtığımda böyle bir hata verdi resim çekemiyorm aynen yazacağım.
The SMART Hard Disk check hasdetected an imminent failure. To ensure not data lass. Please backup the content immediately and run the Hard Disk test in System Diagnostices.
For more information Please visit w.hp.com/go/techcenter/startup
enter yapmadan sistem açılmıyor açtığımda da İntel rapid depolama teknolojisi böyle bir şey diyor. ne yapmam lazım arkadaşlar..
SMART hatası HDD'de sorun olduğu zaman çıkar ve bir süre sonra HDD çalışmaz hale gelebilir HD Tune programıyla Bad Sector testi yapın ona göre konuşalım
nasıl yapıcam onu indirdim programı? ya hiç bişey de olmadı yani durduk yere bu hata neden olur ki!
Error Scan'a tıklayıp diski taratın bakalım kırmızı yani bozuk bölüm çıkacak mı
Hepsi yeşil çıktı ??
O zaman sorun başka birşeyden kaynaklanıyor.Yedeklerinizi bir an önce alıp servise gönderin her an bozulabilir HDD
nasıl yedek alcam ya of. nereden kaynaklanır ki bu sorun o zaman? diski normale döndür diye birşey diyo rapid depolama sisteminde basayım mı ona??
Deneyin bakalım S.M.A.R.T hatası verdikten sonra genellikle o HDD iflah olmaz kısa bir süre sonra bozulur. İçindeki gerekli bilgilerinizi varsa harici bir HDD'e atın ya da bir DVD'e yazdırın.Çünkü serviste büyük ihtimal HDD değiştirilecek
6 aylık hdd böyle hata veriyosa gider çöpe atarım ben bu aleti ama. ayıp ya arkadaş!
Ona tıkladığım gibi sisteminiz düzgün çalışıyor hddniz hızlı bilmemneye göre ayarlandı dedi. Res attım yine aynı hatayı verdi başta!
Dediğim gibi yakında hiç açılmayabilir servise durumu belirtin değiştirirler HDD'i
Kullanılabilir diyor ama nasıl iş ki bu. Garanti için kutusuyla götürmek falan gerekiyormuş nasıl yapcam onları bi kısa bilgi verirmisin.
Eğer bulunduğunuz ilde yetkili servis yoksa 02124440307'i arayıp sorununuzu temsilciye anlatın ve servis kaydı açın.Adresinizi alacaklar ve evinize 3 işgünü içinde kargo gelip cihazı alacak Onlar özel kutu veriyorlar:
yalnız şuanda bulunduğum yerde ne ürünün kutusu ne de faturası var ne de garanti belgesi var.. onsuz olmuyo dimi
Başlat'a basıp HP Support Assistant'a tıklayın.Çıkan pencerede altta Garanti sekmesi var ona tıklayın ve garanti süresinin ne kadar kaldığına bakın.Süreyi geçmemişse dediklerinizin hiçbirine gerek yok
Standart Garanti: 2012-04-25 diyor. Ayrica izmir de oturuyorum notebook servisi için nereyi arayacağımı bilmiyorum. Nerden bakarım pavilion tamir eden servis nerede diye?
SMART eşiği aşıldı diyor hp'nin programından hdd test yaptım. bir hata kodu verdi karışık bişey
arkadaşlar bi konuda yardımınızı isticem. elimde hp pavilion g6 serisi laptop var. nasıl oldu bilmiyorum bilgisayar başında otururken birden tamamen dondu bende güç düğmesine basarak bilgisayarı yeniden başlatmak zorunda kaldım fakat bidaha hiç açılmadı. başlarken windows dosyaları yüklüyor diyo, daha sonra siyah bi ekran geliyo ve öylece kalıyo.. bayağı bi karıştırdım ayarları ve sorunun sabit diskteki bi sorundan kaynaklandığını anladım bi şekilde..
1) f11 e basmama rağmen bilgisayar kendini tekrar yüklemiyor ve aynı siyah ekrana atıyor beni. bi şekilde yeniden yüklemesini sağlayabilirmiyim?
2) bilgisayarım garanti kapsamı dışına çıkmışmıdır? bilgisayar daha 2 haftalık. neden böyle oldu bilmiyorum. yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. şimdiden çok teşekkürler.
bilgisayar bilginiz ne derecede bilmiyorum ama işletim sistemi çökmüş olabilir, Hdd bozulmuş olabilir servise gönderin zaten 1 haftaya tamiri yapılıyor. yada elinizde başka bir hdd varsa onu takın deneyin.
quote:
Orijinalden alıntı: ahbiriyardımetse
arkadaşlar bi konuda yardımınızı isticem. elimde hp pavilion g6 serisi laptop var. nasıl oldu bilmiyorum bilgisayar başında otururken birden tamamen dondu bende güç düğmesine basarak bilgisayarı yeniden başlatmak zorunda kaldım fakat bidaha hiç açılmadı. başlarken windows dosyaları yüklüyor diyo, daha sonra siyah bi ekran geliyo ve öylece kalıyo.. bayağı bi karıştırdım ayarları ve sorunun sabit diskteki bi sorundan kaynaklandığını anladım bi şekilde..
1) f11 e basmama rağmen bilgisayar kendini tekrar yüklemiyor ve aynı siyah ekrana atıyor beni. bi şekilde yeniden yüklemesini sağlayabilirmiyim?
2) bilgisayarım garanti kapsamı dışına çıkmışmıdır? bilgisayar daha 2 haftalık. neden böyle oldu bilmiyorum. yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. şimdiden çok teşekkürler.
bilgisayarınız 2 haftalıksa satın almış olduğunuz yere geri verip 1 e 1 değişim talep edebilirsiniz. tüketici olarak arızalı ürün 1 ay içinde değiştirilebiliyor.