Şimdi Ara

HP PAVILION ISINMA VE KAPANMA SORUNU (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
1.356
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Peki hiç bu durumu HP destek hattı ile görüştünüz mü ?

    Merak ettiğim, acaba sadece servise mi getirin diyecekler, yoksa başka öneriler mı yapacaklar.

    Bir de oradaki elemanın ağzını yoklamak lazım, "son dönemde çok fazla bu ekran kartından şikayet var,
    size gelen telefonlarda da ciddi bir artık vardır diye tahmin ediyorum" diyerekten...

    Tabi daha da sağlıklısı, diğer Pavillion kullanıcılarının X700 ile tecrübelerini paylaşması.

    Benim notebook'da 64 Mb X600 var ama, oyun oynamadığım için belki iyi bir örnek teşkil etmez,
    ki bugüne kadar hiçbir sorun yaşamadım.
  • Hayır,
    Daha hp ile görüşmedim önümüzdeki hafta götürücem sanırım servise.
    Yardım sever forumumuzda binlerce acer x700 lü laptop sahibi üye var birtaneside kendi bilgisayarı hakkında bişey yazmamış. Kendimiz halledicez yine sorunumuzu anlaşılan.
    Yardımların için teşekkür ederim signore,
    Saygılar,
  • arkadaşım bende dv4266 vardı aynı sorunu yasıyordum hpnin istanbuldaki servisine (pavilionların gittiği) götür ve diret benim laptopun 2kere anakartını değiştirmişlerdi ama sorun çözülmemişti gittim heriflere 6 saat merem anlattım önlerinde oyun oynayıp bilgisayarın kapandığını ispatladım. Bunlar laptop oyun için değil gibisinden saçmalamaya başladılar bağar çağar tamiri mümkün değil diye belgeni al. Ve paranı kurtar bu pavilionlar gerçekten beş para etmez biraz bekle ve dv2000 serisi alırsın. Ben öyle yapacagım. Hakkını sonuna kadar ara. pavilionların bazılarında kapanma sorunu var (x700lü modeller) ve adamlar çözemeyip donanımsal bir sorun yok diye geri gönderiolar. KENDİN GÖTÜR (İST. ERPA karşısında servis). Kolay gelsin.
  • acer aspire 5024 kullanıcıyım x700 ekran kartım war ve cok memnunum. hangi driverı kullanıyorsunuz driverdan olabilir benimki ati catalyst
  • quote:

    Orjinalden alıntı: EntaraAdun
    arkadaşım bende dv4266 vardı aynı sorunu yasıyordum hpnin istanbuldaki servisine (pavilionların gittiği) götür ve diret benim laptopun 2kere anakartını değiştirmişlerdi ama sorun çözülmemişti gittim heriflere 6 saat merem anlattım önlerinde oyun oynayıp bilgisayarın kapandığını ispatladım. Bunlar laptop oyun için değil gibisinden saçmalamaya başladılar bağar çağar tamiri mümkün değil diye belgeni al. Ve paranı kurtar bu pavilionlar gerçekten beş para etmez biraz bekle ve dv2000 serisi alırsın. Ben öyle yapacagım. Hakkını sonuna kadar ara. pavilionların bazılarında kapanma sorunu var (x700lü modeller) ve adamlar çözemeyip donanımsal bir sorun yok diye geri gönderiolar. KENDİN GÖTÜR (İST. ERPA karşısında servis). Kolay gelsin.

    Bu anlatılanları okuyunca, benim muhattap olduğum HP bambaşka bir firma sanıyorum
    ya da benim yaklaşımım bambaşka...

    Gidip orada insanlarla tartışmaya, bağırıp çağırmaya ne gerek var ?

    Benim bugüne kadar son derece seviyeli bir şekilde, en ufak bir tartışma olmadan,
    karşılıklı anlayışla iade ettiğim (17 ve 22 aylık 2 ayrı notebook, farklı zamanlarda) ve paramı iade aldığım işlemlerde süreç şöyle olmuştu :

    1) Tüketici kanunu çervesinde, belirli sayıda arıza ve parça değişimi yaşandığı için, HP'ye bir yazı ile geçmiş işlemleri, tarihlerini ve içeriklerini açıkladım ve ürün değişimi isteğimi faks ile ilettim (bunu telefonla da yapabilirsiniz)

    2) 48 saat içinde bir müşteri ilişkileri koordinatörü benim talebime atandı ve benimle irtibata geçti (destek hattında telefonu ilk açanlardan değil, arka planda olan yetkililerden biri)

    3) Talebimin haklı olduğunu ve yeni bir model önereceklerii söylediler. Önerilen modeli değil, ücret iadesi istediğimi söyledim. Şirketten iade faturası kesildi ve 10 gün içinde para hesabımıza aktarıldı. Ben de bu arada çoktan sıfır notebook almıştım kredi kartıyla.

    Benim anladığım kadarıyla,
    "veznede cihaz teslim alan çalışanlarla" veya "telefonu ilk açan çalışanlarla" bu tartışmalar yapılıyor.

    Özellikle taleplerinizi yazılı olarak iletmeniz son derece etkili olur; çünkü karşılarında mızmızlanan bir son kullanıcı yerine, bilinçli bir kullanıcı gördüklerinde tavırları tabi ki farklı olur.

    Ve her zaman dikkate almak gerekiyor ki, HP çalışanları da insan, eğer işinizi yanlış insanla görmeye çalışırsanız,
    dünyanın her yerinde, konu, şirket ne olursa olsun, pek sonuç alamazsınız.

    Bu da biraz hayat ve piyasa tecrübesi ile oluyor. Piyasa tecrübesi olmayan ev kullanıcısı işini göremeyecek mi diyenler olabiir,
    artık orası beni aşıyor ama ben nasıl olumlu sonuç alacağımı biliyorum ve bana yetiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi signore -- 28 Temmuz 2006; 0:57:45 >




  • Sevgili Signore
    İlgilendiğin için sağol.Öncelikle ilk soruna cevap vereyim.Daha önce hiçbir notebook'u Tv'ye bağlamadım.Barajın altında kalmayayım diye ilave, bu 3. cihazım. Daha önce ihtiyaç olmamıştı.Şimdi ise bahse konu yani önerdiğin işlem standart kullanıcı prosedürü diyebileceğim bir tavsiye.Tabi ki bunu denedim ama ekran kartım imzamda da görülen nvidia.Bununla ilgili bir bilgi alabilirsem çok sevinirim.Şimdiden çok teşekkürler.
    quote:

    Orjinalden alıntı: signore

    quote:

    Orjinalden alıntı: koolandgang

    Ya arkadaşlar belki yeri değil ama hazır hepimizde pavilioncuyken,
    Tv out'tan tv ye bağlanabilen biri varsa bizle paylaşırsa çok seviniriz.
    Ben bir türlü başaramadım da...

    Bu soru aslında tüm notebook'lar için geçerli.

    Bir sorun yaşadığınız zaman, "şunları yaptım ve olumlu sonuç alamadım" şeklinde detay verirseniz, zaten denemiş olduğunuz tavsiyelerde bulunmayız.

    Ben hemen daha evvel herhangi bir notebook'u TV'ye bağladınız mı diye sormak istiyorum.
    Eğer cevabınız "hayır" ise, muhtemelen ayar yapmadığınız içindir, çünkü sadece kabloyu taktığınızda, otomatik olarak TV moduna geçmiyor.

    Gelelim cevaba :
    Masaüstü'nde Sağ Tıklayıp
    Özellikler > Ayarlar > Gelişmiş > Ekranlar
    bölümüne geldiğinizde, ekranda seçenekler olacaktır, Monitör, TV, Panel vs. diye.
    Sol üsttündeki açma/kapama düğmesine basmanız gerekiyor.






  • quote:

    Orjinalden alıntı: koolandgang
    Şimdi ise bahse konu yani önerdiğin işlem standart kullanıcı prosedürü diyebileceğim bir tavsiye.Tabi ki bunu denedim ama ekran kartım imzamda da görülen nvidia.Bununla ilgili bir bilgi alabilirsem çok sevinirim.Şimdiden çok teşekkürler.


    Belki kafam yoğun olduğundan ama tam anlayamadım.

    Şimdi standart kullanıcı prosedürünü denediniz de, sonuç alamadınız mı,
    yoksa Nvidia için standart kullanıcı prosedürü işlemlerinin ne olduğunu mu soruyorsunuz ?

    Eğer denediyseniz, bir hata mesajı veriyor mu ? Mesajınızda hangi aşamda sorun yaşandığı ile ilgili bilgi göremedim.
  • Signore sağol aşağı yukarı hallettim.Tek sorunum kaldı oda ses aktaramıyorum.
  • ben o bilgisayar için tam 3 ay uğraştım ve tatlı dille olmayacağını anladıktan sonra kendim izmirden kalkıp istanbula gittim birde ben göreyim diye ve orada teknik servis diye geçinen hp çalışanları maalesef sorunu bulamadıkları gibi x700 ekran kartlı pavilion ile nfs mostwanted ı oynayamayacağımı söyleyip bana donanımsal bir sorun olmadığı söyleyip elime raporu tutuşturdular onlar insan ama bende insanım bir yere kadar tam 5 saat dil döktükten sonra sabrım taştı ve servisteki arkadaşta bana pavilionların yaramaz olduğunu söyledi bende o yüzden paramı geri aldım.
  • ben de paylaşımlı ekran kartlı olan dv4000 modeli var. hiç ısınma sorunu yaşamıyorum.
  • Daha önceki mesajlarımda da söyledim, bir kez daha dile getirmek istiyorum.

    Size önereceğim en son şey, herhangi bir firmada sizi karşılayan ilk kişi ile probleminiz çözmeye çalışmaktır.

    Örneğin HP teknik servisinde gidip orada insanlarla muhattap olmak niye ?
    Cihazı teslim ettikten sonra eğer sorununuz çözülmezse, HP Destek Hattı'nı arıyorsunuz ve bir kayıt oluşturduğunuzda
    size bir müşteri koordinatörü tahsis edilerek, 48 saat içinde irtibata geliyor.

    Yoksa cihazı teslim alan kişi, destek hattında teknik servis bölümündeki insanlarla bu tür durumları aşamazsınız;
    zira oradaki insanlar müşteri ilişkileri konusunda eğitim almış kişiler değil...

    Teknosa'da reyon görevlisi ile, HP Servis Merkezi'nde cihaz teslim alan kişilerle, herhangi bir firmanın destek hattında
    telefonu açan ilk kişi ile sorun çözmeye boşuna uğraşmayın, doğrudan yetkili birisi ile görüşün.




  • arkadasım bende de x700 lü model var imzamdada belli zatii ısınma sorunu bendede varr deli olcamm yyaa agız tadıyla oyun oynatmıorrr
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sagorap
    arkadasım bende de x700 lü model var imzamdada belli zatii ısınma sorunu bendede varr deli olcamm yyaa agız tadıyla oyun oynatmıorrr

    Eğer hiç servise gitmediyse doğrudan değişim veya para iadesi yapacaklarını sanmıyorum;
    maalesef bir müddet uğraşmanız gerekecek gibi.

    Vallahi bu yazılanları okudukça, kurumsal notebook serisinden Nx8220'yi seçtiğime birkez daha memnun oluyorum.

    @sagorap
    Bitiremeyeceğin bir oyun :
    PS2'de Resident Evil 4 > Mercenaries modunda tüm karakterler ile 5 yıldız
  • quote:

    Orjinalden alıntı: signore

    quote:

    Orjinalden alıntı: sagorap
    arkadasım bende de x700 lü model var imzamdada belli zatii ısınma sorunu bendede varr deli olcamm yyaa agız tadıyla oyun oynatmıorrr

    Eğer hiç servise gitmediyse doğrudan değişim veya para iadesi yapacaklarını sanmıyorum;
    maalesef bir müddet uğraşmanız gerekecek gibi.

    Vallahi bu yazılanları okudukça, kurumsal notebook serisinden Nx8220'yi seçtiğime birkez daha memnun oluyorum.

    @sagorap
    Bitiremeyeceğin bir oyun :
    PS2'de Resident Evil 4 > Mercenaries modunda tüm karakterler ile 5 yıldız





    RESiDENT EViL 4 Ü BiTiRELi COK OLDU....




  • quote:

    Orjinalden alıntı: sagorap
    RESiDENT EViL 4 Ü BiTiRELi COK OLDU....

    Resindet Evil 4'ü ilkokul öğrencisi de bitiriyor,
    önemli olan Mercenaries modunda tüm karakterlerile 5 yıldız alıp, Hand Cannon silahını açabilmek.

    Yoksa, Normal modda bitirmek, o oyunun 10'da 1 zorluğu bile değil
  • konu fazlasıyla dagıldı ama sırf sana inat gidip yeni re4 dvd alıp yapıcam dedigini elimdeki bozulduda:D
  • geçenlerde bende bu nedenle ilgili konu açmıştım benim pavilion 4398 imzamdaki model işte.makinanın en ufak sıcaklığı 70 ila 80 derece oluyordu maksimum performansa alınca ise 2,3 dakika içinde 85 90 derken 100 dereceye gelip kapanıyordu.bende hp teknik destek ile görüştüm istanbula gönderdim makinayı sorun cpu ve mainboard fanlarının çalışmayışındanmış şu anda yurt dışından parça siparişi verdiler en geç 15 iş günü içinde yapıp göndericeklermiş..
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.