Şimdi Ara

Hp Pavilion 3550h 512gb Ssd 8 gb ram Gtx 1650 Windows 10 Home - 4,199 TL

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
58
Cevap
3
Favori
3.830
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 26
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 saat 14 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Favoriye Eklediklerim 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • PowerNowa (8 mesaj) sezer11 (7 mesaj) dakmor (6 mesaj) Dragon Fighter (4 mesaj) HK-416 (4 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (13 mesaj) Mobil (20 mesaj) Mini (7 mesaj) Uygulama (18 mesaj)
  • @
3 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Biten Sıcak Fırsatlar >> Hp Pavilion 3550h 512gb Ssd 8 gb ram Gtx 1650 Windows 10 Home - 4,199 TL
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    617 Mesaj
    Ben bu cihazın 1tb 7200rpm li ve 256 nvme2 ssdlisini 11.11 de n11 de 4000tl ye mal ettim. Bu fiyatta aşağı yukarı aynı gibi. Yani n11 bir bok değilmiş boşuna bir sürü kupon puan vs kombine etmişim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben bu cihazın 1tb 7200rpm li ve 256 nvme2 ssdlisini 11.11 de n11 de 4000tl ye mal ettim. Bu fiyatta aşağı yukarı aynı gibi. Yani n11 bir bok değilmiş boşuna bir sürü kupon puan vs kombine etmişim
  • Çavuş
    47 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Merhaba,

    Amazon'un geçenlerde 4600 küsürlü fiyatlara sattığı laptop 4,199 tl ye düşmüş. Ben geçenlerde 11.11 indirimi ile 256 gb ssd ve windowssuz olanı 4,199 tl ye almıştım. Hp geri iade ile 3,720 tl ye geliyor. İhtiyacı olan ilgilenebilir.
    -
    https://www.amazon.com.tr/dp/B081443DT5/ref=gbph_tit_m-4_ba34_c136a0ed?smid=A1UNQM1SR2CHM&pf_rd_p=c8fcfe6d-5ecd-44ac-a6f7-24911448ba34&pf_rd_s=merchandised-search-4&pf_rd_t=101&pf_rd_i=19934136031&pf_rd_m=A1UNQM1SR2CHM&pf_rd_r=74GRHHQCVVBFTPKX9KAN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceb_58 -- 22 Kasım 2019; 21:11:19 >







  • Yüzbaşı
    594 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: metin80

    Geri iade nasıl oluyor kardeşim açıklar mısın lütfen
    Eski bir hp bilgisayarı olana indirim oluyor galiba, keşke olsa elimde direk yapıştırırdım bu laptobu 3700 harika fiyat.
    |
    |
  • Kurmay Yarbay
    18138 Mesaj
    5500 liradan fazla görünüyor şu an Amazon'da.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1214 Mesaj

    2x4 hocam teknik servis söyledi. 8x2'den 16 desteklediği cihaz dokümanında yazıyor dedi.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    cihatgs kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    869 Mesaj

    Mavi ekran vermesi normal değil sıfır notebookun



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    sezer11 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Onbaşı
    17 Mesaj
    Cuma günü amazondan 4.199 aldım bugün öğlen teslim aldım . Güncellemeleri yaptım . Donma kasma hikaye HP nin kendi testleri vardı yaptım sorunsuz. Asus n53sn 2011 notebook hala taş gibi metal kasa gelgelelim donanım baya bir eskidi bu ise donanım canavarı bana göre kasa plastik ekran biraz asustan geride ama cihaz YouTube açınca 8k oynatma desteği var 4k bana yeterdi. Daha oyun yüklemedim. Ama CS go da sıkıntı çıkaracağını sanmam. İşlemci ramden çalıyor ama kasacak yada donacak kadar değil bence . İadeyle 3700 gelecek bu fiyata daha iyisi yoktu varsada sağlık olsun.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    263 Mesaj
    Bu laptopu düşünüyordum da bu kadar konu açılınca iyidien iyiye şüphelenmeye başladım. Ne oluyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Er
    0 Mesaj
    Geri iade nasıl oluyor kardeşim açıklar mısın lütfen



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teğmen
    176 Mesaj

    Sitede hata var bazı konular gözükmüyor o yüzden böyle oluyor açılıp siliniyor

    Bak mesela yorum attım sıcak fırsatlara geri döndüm ama hala site güncellenmedi .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rensjem -- 22 Kasım 2019; 21:22:37 >
    |
    |
    Lepton355 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    0 Mesaj
    Geri iade nasıl oluyor kardeşim açıklar mısın lütfen



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Çavuş
    69 Mesaj

    https://www.youtube.com/watch?v=ZzB0DZxVEtY&feature=youtu.be


    bir onceki konu acilisinda bu video paylasilmisti. ozetle urunde board ekran karti var ve 8gblik ramin 2gbaini yiyor diyolla.

    detaylara bilgisayar bilesenlerini cok bilmememden kaynakli hakim olmamakla birlikte benim anladigim bu.

    ama yinede bana sorarsaniz hp iadesi ile mukemmel fiyat.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Lepton355 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    392 Mesaj
    Şu anda hp geri iadesi alınmıyor malesef arkadaşlar. Hpyi aradım sistemimizde güncelleme var gibi şeyler diyip geçiştirildim. Sözün özü daha önceden iade için mail kısmını halletmediyseniz iade alınmıyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    263 Mesaj

    Bilgilendirme için teşekkür ederim.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Rensjem kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3988 Mesaj

    hp iade dahil mi eğer dahilse evet çok bir şey değil ama 480 tl düşünce 3500 e iyi fiyat



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Dragon Fighter kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    391 Mesaj

    Kem küm yapıyorlar ama ısrar edersen veriyorlar. Bugün ben aradım müşteri hizmetlerini başta aynı şekilde sistem güncellemesi var falan dedi saçmaladı sonra biraz ısrar edince hemen kayıt alıp ilgili birime aktardı ve kayıt oluşturduk.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Egrino kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    124 Mesaj

    Hocam bana voucher kotası doldu dediler ama ısrar etmedim aralıkta ara dediler.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    sertaga kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    124 Mesaj

    Whatsaptaki de güncelleme var dedi sistemde yani yalan ikisi farklı şeyler söylüyor.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    sertaga kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    392 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sertaga

    Kem küm yapıyorlar ama ısrar edersen veriyorlar. Bugün ben aradım müşteri hizmetlerini başta aynı şekilde sistem güncellemesi var falan dedi saçmaladı sonra biraz ısrar edince hemen kayıt alıp ilgili birime aktardı ve kayıt oluşturduk.
    Hocam ben de konuştum biraz da kayıt oluşturayım ama sistem düzelince faydalanırsınız dedi ben de kalsın dedim. Başka fırsatlara artık



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Onbaşı
    33 Mesaj
    Bende geri iade işini halledip bir tane sipariş geçtim yurtdışı fiyatına geldi 3799 a güzel fırsat bence



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Instagram takipçi satın al
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
Webtures SEO;SEO Nedir?
backlink paketleri
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,365
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.