Şimdi Ara

HP OMEN KULLANICILARI KLUBÜ&ÜRÜN İNCELEMESİ (39. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.124
Cevap
26
Favori
96.511
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3738394041
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • -Hp Omen AN-006NT modelini almış bulunmaktayım.Fark ettiğim hafifde olsa ıps ekranın ışık sızması yaptığı ve 12gb ramin 4gb samsung 2400mhz varken 8 gb olan kingston 2666mhz marka ve hızları farklı ram koymuşlar biraz garip geldi.

    -Fanlar çalışınca sesi hissediliyo ama hiç çalışmadığı zamanlarda olmakta.
    -Kalitesi makul seviyede uzun yıllar iş görür.
    -dvd yazıcı cidden dandik...
    -adaptor çok naif fakat pc boyutları büyük , ekranın genişliği hoşuma gitti klavye aydınlatması başarılı.
    -Pil ömrü 6 saat gidiyo normal kullanımda

    Arada oyun oynayacaklar ve genel işler için kullanacaklara tavsiye ederim fiyatı uygun seviyede dayanıklı bir ürün.
  • en düşük işlemci 99 olayını nerden yapıyoruz ?
  • Pil simgesine sağ tıkla güç ayarlarına tıkla ordan plan ayarlarını değiştire tıkla. Gelişmiş ayarlar var ona tıkla. Orda bulursun.
  • Demandred D kullanıcısına yanıt
    en düşük ve en yüksek ikisini de 99 yapınca daha sağlıklı sonuç mu alınıyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-9F10915AF

    en düşük ve en yüksek ikisini de 99 yapınca daha sağlıklı sonuç mu alınıyor?
    Merhaba 36. sayfada bu sorunla ilgili cevapları bulabilirsin.

    En düşük işlemci durumu - Pilde = %5
    En düşük işlemci durumu - Prize takılı = %5
    Sistem soğutma ilkesi - Pilde = Etkin
    Sistem soğutma ilkesi - Prize takılı = Etkin
    En yüksek işlemci durumu - Pilde = %99
    En yüksek işlemci durumu - Prize takılı = %99

    i7 2.80 Ghz işlemcisi olanlar için ısınma ve işlemci ömrünü uzatmak için önerebileceğim ayarlar yukarıda gibidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Phoenixonex -- 31 Temmuz 2018; 10:12:24 >
  • Herkese merhaba!

    Omen CE008NT modeli almıştım yaklaşık 1 ay sonra türlü sıkıntılar nedeni ile DOA kapsamında değişime gönderdim ve değiştirdim. Değişen ürünün ise 6.ayında Ekranda ışık sızması, bataryanın bir görüp bir görmemesi(mavi ekrana düşürüyor bios kontrollerinde görmüyor vs sürekli statik resetlemek durumunda kalıyorum), fan arızası ve kendiliğinden kalkan arka logo sticker ucu nedenleri ile HP aracılığı ile BDH Bilişim denilen alternatifsiz teknik servise gönderdim. Dün cihazın kontrolleri yapılıyordu ve bu gün asıl süpriz ile karşılaştım.

    "Onarım Merkezimize ulaşan kayıt numarası xxxxxx, seri numarası xxxxx olan ürününüzün, onarımına başlanması için teklif onayı ve ödemesi beklenmektedir. Garantisi bitmiş veya Garanti Belgesinde detayları yer alan kapsam dışı durumlar için ücretli onarım yapıldığını hatırlatmak isteriz. Tarafınıza gönderilen veya gün içerisinde gönderilecek olan teklifimize onayınızı ve ödemenizi takiben onarım işlemine başlanacaktır.Teklifin reddi veya teklif gönderim tarihinden itibaren 7 gün içerisinde herhangi bir cevap ve ödeme alınamaması durumunda onarım hizmeti verilmesinin kabul edilmediği düşünülerek kaydınız ONARIM GERÇEKLEŞTİRİLMEDEN İPTAL edilecektir".

    Bunun üzerine herhangi bir teklif gelmesini beklemeden müşteri hizmetlerini arayıp hangi parça için ücret istendiğini ve neden istendiğini sordum. Bana ekranın panelinin darbeli olduğu ve ışık sızmasının giderilmesi için ücret talep edildiğini söylediklerinde istemsiz olarak bağırmaya başladım, ürünün hasarsız olarak teslim edildiğini bunun 2 ayrı raporda belli olduğunu, cihazın servise teslim edilmeden didik didik incelendiğini ve böyle bir şeyi kabul etmediğimi söyledim ardından bir kaç saat sonra aramamı söylediler. Yaklaşık 1.5 saat sonra tekrar aradığımda ise ücretli onarım kabul edilmiyorsa diğer parçaların onarımlarını gerçekleştirip cihazı göndereceklerini söylediler. Müşteri hizmetleri temsilcisine detaylı rapor, resim istediğimi ve servis hakkında suç duyurusunda bulunacağımı belirttim(ki kuru gürültü değil bunların ümüğünü sıkmak farz oldu).

    Daha masa üzerinden ilk defa servise gitmesi için gönderilmiş cihaza kullanıcıdan para söğüşlemek için darbeli diyebilen bir teknik servis varken, HP ürünleri almayı planlayan dostlara tavsiyelerim;

    1- Ürünü alırken didik didik inceleyin. En ufak bir ışık sızması varsa kesinlikle almayın.
    2- Bazı modellerde kronik olarak fan sorunları mevcut aynı şekilde ilk aldığınızda veya 6 aylık süre içerisinde kesinlikle para iadesi alın.
    3- Ürün ilk 6 ay içerisinde ise bir sıkıntı yaşadığınızda kesinlikle DOA kapsamında değişim değil para iadesi alın.
    4- Teknik servisin BDH denilen dolandırıcı firma olduğunu unutmayıp alternatif bir teknik servis firması olmadığından ötürü asıl servis politikasını göze alın, internetten araştırmanızı iyi yapın.
    5- HP Türkiye'nin ürününün arkasında duracağını düşünerek hataya kapılmayın.


    Şimdi cihazı bekliyorum. Bakalım ne şekilde gelecek. Tüketici hakem heyetine gitmem sadece bir aşama. Gelişmeleri haberdar ederim. Uzun bir süreç beni bekliyor :)




  • tunasengil T kullanıcısına yanıt
    Güncelleme : HP Koordinatörü'nün devreye girmesiyle Ekran paneli logo- sticker dahil hepsi garanti kapsamında değiştirildi.
  • tunasengil T kullanıcısına yanıt
    Adiniza sevindim hocam.güzel bir haber bu..isik sizmasi sorunu kalmadi ozmn?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ikinci el olarak hp omen 15-ce010nw adlı ürünü almak istiyorum ama emin de olamıyorum. Şimdi ürün de 1050 ti 240 ssd ve 1 tb hdd var. i7 7700hq .. arkadaş Polonya dan almış Mayıs da ve şimdi de satmak istiyor para için 5200 e almış. 3800 istiyor şuan. alıyım mı bi sorun çıkar mı? bu arada internette aradığım sadece Polonya kaynaklı sitelerde gözüküyor bu bana bir yerde olumsuz olarak döner mi






    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • LooF kullanıcısına yanıt
    Onarım Merkezimize ulaşan kayıt numarası xxxxx, seri numarası xxxx olan ürününüzün onarımı devam etmektedir.Onarımınızın tamamlanması için gereken parça(lar) yurtiçi stoklarımızda bulunmadığından yurtdışı stoğumuzdan sipariş edilmiştir.

    Bekliyorum bakalım parçayı yarın bilgi alıcam ne kadar sürede geleceğine dair. Ama baya uğraştım çelişkili bilgiler ile.

    Örneğin ilk önce cihazda darbe vb. şeyler bulunmamasına rağmen içeride darbe olduğunu iddia eden teknik servis sonradan darbe olmadığını ekranın ince yapısı yüzünden ışık sızmasının "NORMAL" olduğunu söylemeye başladı. İlk önce koordinatör hanımefendi aradı onarımların garanti kapsamı çerçevesinde gerçekleştireceğini istediklerimi söylememi istedi ve işlem başladı. Sonra öğlen saatlerinde Arayan müşteri temsilcisi ise Kalkan logonun olduğu bölümün kullanıcı hatası olduğunu istersem 560 TL karşılığında değiştirebileceklerini, ekranda ise sorun olmadığını ekranın ince yapısı yüzünden ışık sızması olduğunu söyledi. Bunun üzerine hani darbe vardı diye sordum tabii ki sessizlik. Servisten iletilen bilgi buymuş. Neyse ki durumu anlamam ile birlikte sabah koordinatörleri tarafından arandığımı bu onarımların hepsinin ücretsiz ve garanti kapsamında yapılacağını söylediğini ilettim. Ben araştırıp tekrar size dönücem demesi ile birlikte aranmadım ama sistemde güncelleme oldu. Parça yurtdışından sipariş geçilmiş. Yarın ise detaylı bilgi alıp tekrardan güncellerim durumu. Arayanın kiminle görüştüğümden haberi yoktu ve komikti.


    Bu arada dipnot olarak geçeyim arkadaşlar. Ekran arka panelde bulunan LOGO stickerinin kalkma durumu üretim hatasıdır. Çok nadir de olsa karşılaşılan bu durum ile ilgili HP Amerika ve HP Avrupa panel değişimini ücretsiz olarak yapmaktadır. HP Türkiye'nin bilgisi olmadığı için referans olarak HP Support forumlarını referans olarak verdim. Bu ufak bilgi de burada dursun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phoenixonex

    Merhaba 36. sayfada bu sorunla ilgili cevapları bulabilirsin.

    En düşük işlemci durumu - Pilde = %5
    En düşük işlemci durumu - Prize takılı = %5
    Sistem soğutma ilkesi - Pilde = Etkin
    Sistem soğutma ilkesi - Prize takılı = Etkin
    En yüksek işlemci durumu - Pilde = %99
    En yüksek işlemci durumu - Prize takılı = %99

    i7 2.80 Ghz işlemcisi olanlar için ısınma ve işlemci ömrünü uzatmak için önerebileceğim ayarlar yukarıda gibidir.

    Alıntıları Göster
    Dediklerinizi yaptım hocam. Aynı zamanda boost u kapatıyorum ThrottleStop ile ama pc oyun oynarken 94 dereceyi gördü. Sizde nasıl durum ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Demandred

    Dediklerinizi yaptım hocam. Aynı zamanda boost u kapatıyorum ThrottleStop ile ama pc oyun oynarken 94 dereceyi gördü. Sizde nasıl durum ?

    Alıntıları Göster
    Merhaba,

    ThrottleStop programını kullanmadan, güç planı ayarları kısmından yukarıdaki gibi yapın sadece bende bu şekilde 77 dereceyi geçmiyor kesinlikle.


    Siz hangi oyunu oynuyorsunuz ve PC altında 10 cmlik boşluk var bende, sizde de öylemi?


    Sanırım hava sirkülasyonu yeterli değil sizin pcniz için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Phoenixonex -- 11 Ağustos 2018; 12:2:36 >




  • Pc nin altında boşluk yok hocam ama açık bi alanda. Aynı ayarlarda bir süre önce sıkıntı yoktu 80 dereceyi geçmiyordu. Son zamanlarda çok yükseldi. Mesela gönderdiğim değerleri The Crew oynarken aldım full ayarlarda. Pc yi hiç kapatmıyorum geceleri sadece uykuya alıyorum gün boyuda açık duruyor. Bunun etkisi olabilir mi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Demandred -- 12 Ağustos 2018; 1:18:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Demandred

    Pc nin altında boşluk yok hocam ama açık bi alanda. Aynı ayarlarda bir süre önce sıkıntı yoktu 80 dereceyi geçmiyordu. Son zamanlarda çok yükseldi. Mesela gönderdiğim değerleri The Crew oynarken aldım full ayarlarda. Pc yi hiç kapatmıyorum geceleri sadece uykuya alıyorum gün boyuda açık duruyor. Bunun etkisi olabilir mi ?
    Valla dostum benim PC altında soğutucu var 35 tl'lik ama soğutucuyu kullanmıyorum sadece platform gibi kullanıyorum onu buda pc altında 10 cm kadar bir boşluk yaratıyor gerekli hava sirkülasyonu böylece sağlanmış oluyor. Soğutucuyu bir ara kullandım baktım ki çok bir şey fark etmedi ve aşağıdan üfürdüğü için klavye kısmına sıcaklık daha fazla gelmeye başladı o yüzden kullanmaktan vazgeçtim. Kısacası ;

    - Pc altındaki boşluk önemli

    - Pc yi mutlaka kapat derim ve adaptörün fişini de mutlaka akşamları pcyi kapattıktan sonra çek derim. Değilse bu sürekli kullanım sonucunda adaptörü ilerleyen zamanlarda eline alabilirsin. Daha önceki Pcimde adaptör sürekli prize takılıydı bu yüzden yanmıştı.




  • Teşekkürler hocam.
  • ARKADAŞLAR BENDE AYNI ÜRÜNÜ ALDIM FAKAT KESİNLİKLE TAVSİYE ETMİYORUM ÜRÜNÜ VATAN BİLGİSAYARDAN ALDIM ŞU ANKİ FİYATI 11000 LİRA BEN 5300 LİRAYA ALMIŞTIM 256 SSD 2TB HDD 16 GB RAM 1050 Tİ EKRAN KARTI HERŞEY GÜZEL HIZLI FAKAT EKRANDA KRONİK IŞIK SIZMASI MEVCUT ALDIĞIMDA GARANNTİYE YOLLADIM SIFIRI GELDİ GELEN CİHAZDADA AYNI SORUNLA KARŞILAŞTIM USB PORTLARINDA SIKINTI ÇIKTI BAYAA UĞRAŞTIM EKRANDA IŞIK SIZMASI GENE VARDI TEKRAR YOLLADIM CİHAZI İADE ALDILAR TEKRAR SIFIR AÇILMAMIŞ KUTU GELDİ ALLAH ŞAHİT GENE AYNI SORUN MEVCUT KESİNLİKLE YANAŞMAYIN GARANTİ SIFIRI İLE DEĞİŞİM YAPIYOR FAKAT BÜTÜN CİHAZLARIN EKRAN IŞIK SIZMA SORUNU MEVCUT KESİNLİKLE ALIP MİDENİZİ BULANDIRMAYIN YANAŞMAYIN PARANIZA YAZIK HP OMEN SERİSİ ALMAYIN
  • Arkadaşlar sanırım benim cihazın ekran kartında sıkıntı var. GeForce experience'den son iki güncellemede ' başarısız ' sorunuyla karşılaşıyorum.

    Grafik Sürücüsü - Başarısız
    physX Sistem Yazılımı - Başarısız
    HD Ses Sürücüsü - Başarısız

    Ayrıca aygıtlar üzerinden NVIDIA'ya girdiğimde ' sürücünüz günceldir ' diyor.Kafam karıştı.Ne yapmam gerek ? İnternette gördüğüm birkaç şeyi uyguladım ama düzelmedi.Bunun için servise başvursam olur mu ? Yardımcı olursanız sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oetkeer43

    Arkadaşlar sanırım benim cihazın ekran kartında sıkıntı var. GeForce experience'den son iki güncellemede ' başarısız ' sorunuyla karşılaşıyorum.

    Grafik Sürücüsü - Başarısız
    physX Sistem Yazılımı - Başarısız
    HD Ses Sürücüsü - Başarısız

    Ayrıca aygıtlar üzerinden NVIDIA'ya girdiğimde ' sürücünüz günceldir ' diyor.Kafam karıştı.Ne yapmam gerek ? İnternette gördüğüm birkaç şeyi uyguladım ama düzelmedi.Bunun için servise başvursam olur mu ? Yardımcı olursanız sevinirim.
    Hocam arayin hp'yi telefondan yardimci olurlar. Uzaktan baglanti ile kontrol ediyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • cesar_x C kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam
  • Merhabalar arkadaşlar aşağıdaki ürünü almayı düşünüyorum. Sadece diablo 3 için alıyorum.



    https://www.mediamarkt.ch/de/product/_hp-omen-15-dc0704nz-1865392.html



    Şimdiden teşekkür ederim, iyi forumlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3738394041
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.