Şimdi Ara

HP'NİN YENİ ÜRÜNLERİNDE SORUN YOK DİYORLAR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
1.928
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar başlıkta belirtiğim gibi HP nin yeni ürünlerinde ısınma vs.. sorunlarının olmadığını söylüyorlar. Bu ne kadar doğru ?

    Zira mevcut sorunlar 1 yıl sonra patlak veriyor zaten..

    Buda bu tarz birşey olmasın ?

    Ve tabiki bayagıdır takip etmiyorum Hp'yi, yeni ürünler dediğimiz hpnin hangi serisi ?

    selam.



  • Ben dv6 serisinden kullanıyorum.Gerçektende çok memnunum.Oyun Performansı Genel Performansı Süper Makinenin.Isınma Problemi asla olmadı.Ama makine kendini uzun vadede gösterir.Daha yeni notebook..


    Bu arada yeni Seriler ; dv2,dv5,dv6,dv7 bu seriler yeni serilerdir.
  • Bir yıl sonra patlak verir derken??
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akhunturk

    Bir yıl sonra patlak verir derken??

    aynen ?
  • quote:

    Zira mevcut sorunlar 1 yıl sonra patlak veriyor zaten..


    %90 ı böyle değil bence dv5 lerin çoğu 2. günde olsa biraz yorunca ısınmaya başlar zaten..
  • bu ısınma sorunundan hp yi binlerce hatta yüzbinlerce şikayet ulaşmıştır belki neden çözemiyorlar neden 1 yerine 2 fan takmıyorlar veya arkasını plastik yerine daha alışımlı ısıyı yayan bir metaldan yapmıyorlar anlamadım.
  • hp servisi bile hp alma derken ben dv6-1125et almayı düşünüyorum bilmiyorum riske mi giriyorum ama 2 sene kulanacaksan al diyor. uzun süreli düşünüyorsan hp alma diyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akhunturk

    Bir yıl sonra patlak verir derken??



    Bozuluyor manasında.

    Mesala benim Hp 1 yıl sonra sorunlar çıkartmaya başladı. Geçen gün 3. defa servise verdim.

    Serviste çalışanlar Hp'nin yeni ürünlerinde problem olmadığını belirtti.

    Ben olası bir 30 iş günü sonunda bilgisayar değiştirme teklifi aldıgımda acaba parasını mı istesem yoksa yeni serilerden mi alsam öğrenmek istedim ?

    Bu arada dv6 ları sorunlu seri olarak biliyorum ben.
  • Bende yeni hp pvl-dv4t-1300us aldım. Şu ana kadar bi problem çıkmadı. Ayrıca bana alırken ya hp al yada toshiba demiştiler. ısınma sorununa gelince ısınmayan notebook yoktur zaten. Isı konusunda çok memnunum. Bütün gün açık duruyo.Oyun oynarken ve öğlen vakti ısınıyo sadece. Bu arada normal sıcaklık değerleri nedir???
  • Yeni serilerden buradan bir arkadaşım kullanıyordu, burada Yazılımcı Online hatta konusu vardı ona danışabilirsiniz
  • Arkadaşlar önyargıdan vazgeçin artık..Kullananlar bizleriz..Ve daha önceden ısınma ile ilgili tecrübelerimiz oldukça fazla.Normal ısınma değerlerini pc nin sorunlu olup olmadıgını zaten eski pclerimizden biliyoruz.Bu arada dv6 serisinde ne gibi bir sorun varmış ki ? bir kişinin sözü nasılda yayılıyor hayret doğrusu :) dv6 serisi bence mükemmel bir seri.bende var diye demiyorum ama ne yaptıysam ne istediysem pc den hepsini mükemmel yerine getirdi :) oyun program açılış hızı ısınmamam gibi..
  • Eskiden bu forumda Hp alehine çok konuşulduğu için artık bu tarz mesajlar yasaklandı ve forumdan silindi.

    Bu sebeple bu tarz mesajlar yerine sadece Hp alma derler ve fazla detaya girmezler artık

    Neyse ben eski konuları deşmek amaçlı topick açmadım.

    Yeni versiyonlarını merak ediyorum Hp'nin.
  • İnanılmaz bir önyargı olmuş ve böyle gidiyor. Arkadaşım soruyorum sana hiç hp kullandın mı? kullandıysan hangi modelini kullandın merak ettim? Burda öle bir önyagı oluşmuşki adam foruma yeni üye oluyor üç gün bişeyler okuyor bakıyor dördüncü gün başlıyor bir diğerine tavsiye vermeye hp çok ısınıyor şurası böle servisi böle sakın alma diye . Hp nin son modelleri hakkında ısınma sonuçları program görüntüleriyle yayınlanıyor yok, kullanan arkadaşlar ilk ağızdan bilgi veriyor yok, ard arda değerlendirmeler geliyor yok takılmış ağızlara bir türkü öle gidiyor. İnsanlar yanıltılıyor kulaktan duyma yanlış bilgiler veriliyor. Bir söylenti var hpnin sorunlu serisi diye ben okadar ilgiliyim hala hangi seri o efsane seri daha anlamış değilim. biri 11.. den önceki dv6 lar der biri dv5 der biri bilmemne bakıyosun adamlar hayatında 1 tane laptop kullanmamış yada bir tane kullanmış oda hp değil. Ben şunu söyleyebilirim DV9000 hala aynı evde yaşadığım abim o kadar zamandır kullanıyor ve alet hep yanımda ben şirketin Hp 6510B laptopunu ve zaman zamanda Sony vaio ns21z kullanıyorum o kadar zamandır ve şimdi kendi bilgisayarım dv6 1144et daha önce IBM r30 kulladım asus 522r her gün yanımda olan arkadaşımda var çevremde daha başka laptoplarda var ilgili olduğum için bakmaya fırsatım olduğu bunların servislerini sorunlarını verimlerini az çok gözlemleme fırsatım oluyor ben burda bişey yazarken aman yanıltmayayım diye 5 kere düşünerek yazıyorum adam hayatında laptopun tuşuna basmamış burda hp yorumu yapıyor. Ben bu forumda hp çin üretimiymiş diye kalitesizmiş sorunluymuş yorumu yapıp deli gibi %100 çinli lenovonun herhalde uzayda üretildiğini sanan ve savunan fanatikleri okuyorum...
    Ama Hp ye çok eleştiri geliyo diye bu forumdan bazı yazıların insanların görüşlerinin değerlendirmelerinin özgür fikirlerinin silindiğini ilk kez şimdi duyuyorum!!! 2006 dan beri yazmasamda sürekli takip ettiğim teknoloji forumu deyince ilk aklıma gelen ve güvendiğim bu sitede böle birşeyin olduğuna asla inanmıyorum. Bunun anlamı bu site bazı markalarla dirsek teması yapıyor bir çıkarı var o yüzden bazı şeyleri sansürlüyor demek olmuyor mu? O zaman burada olmamızın bir anlamı yok demek değil mi?? Bunu yapıyorsa sadece mobilite bölümünde değil diğer konu başlıklarında da bunu yapabilir mi demek bu??? Buna ihtimal vermiyorum. Bu çok ağır bir suçlama ve burda yanıltıcı bilgi vermenin geldiği en son nokta bu diye düşünüyorum. Burası Donanım Haber arkadaşım yılların emeğine saygınlığına bence biraz daha saygı gösterip yorum yapmak lazım...
    Sonuç olarak tekrar Hp konusuna dönersek ilk çeyrekte dünyadaki satışların sonuçlarını görmüştük bu sitede ikinci çeyrek verileri de yakında gelir ve Hp nin durumunu o rakamlar veriyor. Bütün dünya ısınan sorunlu Hp yi tercih ediyor ne hikmetse hala!!! Paylaşım yapıp insanlara faydamız olacaksa bu kadar takıntılı ve bilgisizce bir markaya saldırmayalım. Ne Hp sadece pavilion dan ibaret ne de pavilionlar burda bahsedilen gibi değil bence. Artık öle bir duruma gelmişki daha önce yada şuan başka laptop kullanma fırsatı olmayan Hp kullanıcıları bile laptoplarda hele ki güçlü işlemcili güçlü ekran kartı kullanan laptoplarda normalin ne olduğunu bilmedikleri için bilgisayalarında ileri düzey oyunlar oynadıklarında ellerini kasanın altına sokup lan bu hp harbiden ısınıyor diyolar çünkü adamlar burda sürekli hp ısınıyor türküsü dinliyolar. Isınmayan laptop isteyen laptopını açmasın demişti bir arkadaşımız.... sanırım konunun özeti bu....




  • Isınmayan laptop isteyen laptopını açmasın

    Birçok şeyi bu söz açıklıyor aslında :) Yazını gerçekten takdir ederek okudum akhuntürk.Benimde demek istedigim bunlardı.Ama arkadaşlar her defasında bana muhalefet olacak şeyler buldular hp yi her korudugumda.Hp Den kurtuluyorum diye para iadesi bekleyip dans edenler başka marka alan arkadaşlarıda görüyoruz.Hp yi mumla arıyorun diyen nice insanlar mevcut.Aslında konu hpyi korumak da değil.İnsanların bu vurdumduymazlığı ve bilinçsizliği.Sorun morun yok arkadaşlar tıkır tıkır çalışıyor makineleri adamların.Kullanıcılar olarak çok memnunuz.şık zarif ve en önemlisi muhteşem performansı var.Daha ne Olsun ? Kuş mu tutsunlar ağızlarıyla.Adamların bazı serilerinde sorun vardır.ama bunlarda eski serilerden.Zaten kendileri gerekenleri yapmışlar.garanti süresini uzatma servise geldinde laptopu onarmayarak yeni laptop vermeleri.Hp'den şaşmayın arkadaşlar..

    Hp




  • quote:

    Orjinalden alıntı: uzaylioglan


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akhunturk

    Bir yıl sonra patlak verir derken??



    Bozuluyor manasında.

    Mesala benim Hp 1 yıl sonra sorunlar çıkartmaya başladı. Geçen gün 3. defa servise verdim.

    Serviste çalışanlar Hp'nin yeni ürünlerinde problem olmadığını belirtti.

    Ben olası bir 30 iş günü sonunda bilgisayar değiştirme teklifi aldıgımda acaba parasını mı istesem yoksa yeni serilerden mi alsam öğrenmek istedim ?

    Bu arada dv6 ları sorunlu seri olarak biliyorum ben.

    arkadaşım dv6xxx serisi ile dv6-1144et, 1115et vb. serileri birbirine karıştırmamak gerekli..
    dv6xxx serisinde ısınma sorunu var deniliyor ama dv6-1144et, 1115et vb. modellerinde ise böyle bir sorun yok. kullanmayan arkadaşlar tarafından yapılan ön yargı almış başını gidiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi b1kerboy -- 19 Temmuz 2009; 4:49:55 >




  • Peki dv6 serisinde sorun var mıdır? Almayı düşünüyordum ama şu an içime kurt düştü çünkü bazı arkadaşlar dv6 serisi sorunlu diyor.
  • mxsmxm
    Akhunturk

    +1

    Isınma, kalite konusunda ifade ettiklerinize katılıyorum.

    "Hayatında hiç Hp kul-lan-ma-mış" arkadaşım Hp hakkında yorum yapıyor. Hp çok ısınıyor diyor? Hayatında hiç Hp kullanmamış birinin yorumuna isteyen inansın isteyen inanmasın..

    Ben de markanın müşterisine verdiği destek anlamında bir kaç şey eklemek istiyorum.

    Daha önce bir iki yerde de ifade ettim bu cümlemi..

    "Hayatında hiç Hp kullanmamış ya da Hp'den başka hiç bir marka kullanmamış kişiler" lütfen Hp hakkında yorum yapmasınlar...

    "Hayatında Hp den başka marka kul-lan-ma-mış" arkadaşım Hp servisini kötülüyor..
    Bir arkadaşım çıkıyor, HP’den para iadesi alırken Hp’den kurtuluyorum diyor.
    Elektronik işi şans işidir. Her markada olduğu gibi Hp’de de müzmin sorun çıkaran model/bilgisayar çıkabilir. Defalarca servise gitmiş, 30 iş günü sonunda onarım yetişmediği için para iadesi almış arkadaşım diyor ki; Hp’den kurtuldum sonunda..
    Maalesef arkadaşım şunu bilmiyor..
    Başka bir çok markada benzer durumla defalarca servise gitse dahi, 30 iş günü geçse dahi bu kadar kolay şekilde para iadesi almamanın nerdeyse imkansız olduğunu…
    Bu arkadaşım Hp’den iade aldığı parası ile gider başka bir çok satan marka bilgisayar alır, sonra Hp’deki müşteri memnuniyetini mumla değil meşale ile arar..

    İşin diğer bir boyutu var..
    “Hayatında hiç Hp kul-lan-ma-mış” arkadaşım Hp servisini kötülüyor?
    Neden acaba?
    Çünkü kendi markasında verilen servis hizmetinin çok iyi olduğunu sanıyor, çünkü Hp nin servis hizmetinden haberi yok..

    Gerek kendi kullandığım, gerek ailemdeki diğer fertlerin kullandığı, gerekse de yakın çevrem de bizzat şahit olduğum servis sorunlarını aşağıya yazmaya çalıştım.

    ** Cumartesini iş gününden saymıyorum diyen (Sanayi Bakanlığı Cumartesi iş günüdür derken) marka-markalar var..
    **Müşteri destek hattı 11811 bilinmeyen numaralar servisi gibi çalışan, çözüm üretmekten ziyade size bölge servis istasyonlarının adres ve telefon bilgilerinden başka bilgi vermekte aciz olan marka-markalar var..
    **Size devamlı geri dönüş yapacağını söyleyen ama bir türlü o meşhur geri dönüşünü yapamayan, her aradığınızda konunun aciliyetini üst birimlerine aktaran markalar var..
    **Yolladığını e postalara cevap vermeyen marka-markalar var..
    **Müşteri destek hattında teknik elemanı bulunmayan marka-markalar var..
    **Müşteri temsilcisi ile görüşmek için arayan müşteriyi “Müşteri temsilcimiz şu an başka müşterilerimizle meşkul" cümlesini müzik eşliğinde saatlerce dinleten marka-markalar var..
    **Para iadesi seçeneklerinde size hediye çekli (yasa da olmamasına rağmen) yollayarak sizi para iadesi için mağaza ile muhatap eden, uğraştıran marka-markalar var..
    **Para iadesi veya ürün değişimlerinde yolladığınız fatura fakslarını devamlı kaybeden, defalarca kere tekrar yollamak zorunda bırakan marka-markalar var..
    **Ürün değişim veya para iadesi için aylarca merkezden onay bekleyerek müşteri yıldırma politikası izleyen, müşteriyi noter ve mahkeme kapılarına mecbur bırakan marka-markalar var..
    **Ürün değişimlerinde ellerinde muadil ürün olmadığı için yasal olarak bir üst modeli vermesi gereken ama bu üst model ürünü verirken aradaki fiyat farkını talep eden marka-markalar var..
    **Bildirdiğiniz arızları en az 2-3 defa servise gönderdiğinizde görebilen servise sahip marka-markalar var..
    **İçlerinde en az Hp kadar servis hizmeti güzel marka-markalarda yok değil tabiki...

    Daha sayacak o kadar madde çok ki, akşama kadar saysam bitmez..


    Daha önce de bu örneği verdim, okumuş olan varsa hatırlayacaktır.
    Satın almış olduğunu peynirin tadını beğenmediniz.. Peyniri büyük bir hipermarketten aldıysanız götürün müşteri hizmetlerine iade edin.. Haksız dahi olsanız müşteri memnuniyeti anlamında peynirinizi iade alacaklar ve paranızı geri vereceklerdir.
    Aynı peyniri mahalledeki bakkalınızdan almış iseniz bu iade sürecinde doğal olarak biraz sıkıntı yaşarsınız. (Amacım mahalle bakkalını kötülemek değil, yanlış anlaşılmasın. Peyniri iade alamaz, zaten ne kadar peynir satıyor ya da ne kadar kar ediyor ki, iade alsın)

    İşte bu bilgisayar sektöründe;
    Büyüklük olarak "hipermarket",
    Yönetim zihniyeti olarak "mahalle bakkalı" zihniyete sahip firmalardan, markalardan o kadar çok var ki..
    Hem Hp, hem de başka marka kullanmış kişilerin Hp'nin servis kalitesini görmemeleri imkansızdır..

    Saygılarımla..




  • Öncelikler şu sorularıma cevap versin şu son yazan arkadaşlar;

    1) Neye göre benim Hp kullanmadığımı iddaa ediyorlar ?

    Ve neye göre Hp dışında hiç bir marka laptop kullanmadığımı söylüyorlar ?

    2) 2006 dan beri foruma girmeyen birisi nasıl beni yalancılıkla itham edebilir ?

    3) Hp servislerinde çalışan insanlarda benim gibi yalan mı konuşuyorlar ?

    4) Beni Hp'yi kötülemek için tutulmuş para alan gizli bir ajan olduğumumu düşünüyorlar ?

    5) Forumda Hp alehine yazılan yazıların bir müddet sonra yasaklandığını gerçekten bilmiyorlar mı ?

    6) Heryerde bas bas bağıran adına bloklar açılan Hp pavilion mağdurlarından bi haberler mi ?

    http://pavilionmagdurlari.blogspot.com/

    Yada en fazla şikayetin hp den gelmesi sadece çok ürün satmasından mı kaynaklanıyor ?

    http://www.sikayetvar.com/index.php?ix=x&loc=categories&c=1&tree=252,434&level=3&id=434


    Ben burada bu konuları konuşmak istemiyorum. Baştan belirttim.

    Ama buraya gelipte kimse terbiyesizlik yapamaz.

    Bende bu forumda o kadar kişisinin engellemesine rağmen gittim Hp aldım. Ve sorunlardan sorun beğeniyorum pcde.

    Ama ben adam gibi yeni ürünlerini merak ettiğimi, eski hp ürünümün 30 iş günü sonunda geri alınma ihtimalinin olduğunu söylerken, yeni ürünlerde aynı hataların mevcut olup olmadıgını ögrenmek isterken, siz hangi tarafa bakarak benim yazılarımı okuyorsunuz da böyle cevap veriyorsunuz ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uzaylioglan -- 19 Temmuz 2009; 12:37:48 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: uzaylioglan

    Eskiden bu forumda Hp alehine çok konuşulduğu için artık bu tarz mesajlar yasaklandı ve forumdan silindi.

    Bu sebeple bu tarz mesajlar yerine sadece Hp alma derler ve fazla detaya girmezler artık

    Neyse ben eski konuları deşmek amaçlı topick açmadım.

    Yeni versiyonlarını merak ediyorum Hp'nin.



    evet ben tam 3-4 sene önce laptop araştırıyordum. genel notebook başlığında bile hp almayın konuları açılıyordu. ozamanlar sorunları dile getirmek yasak değildi. sonradan millet hp veya başka bir marka ile sorununu belirttiğinde dh yöneticileri konuyu siliyordu. ısınma sorununa gelecek olursak hepinizin bilgisi hakkında hayal kırıklığına uğradım. bi laptop ilk birkaç hafta içersinde ısınmaz eğer ısınıyorsa o laptopun sorunudur. ben dell 1520 kullanıyordum tam 6-7 ay sonra ısınma problemleri baş gösterdi ama ne ısnmaydı kelimlerle anlamam. bataryamı öldürdü o sıcaklık. 2 hafta önce de ekran kartı chipsetimi yaktı o yüzden şuan yeni bir laptop araştırıyorum. işim gereği (internet haber editörüyüm free olarak film dizi belgesel reklam seslendirmesi yapıyorum) laptopa ihtiyacım var çalışmalarım için. yanı sıra oyun bağımlısıyım o yüzden sağlam ekran kartına sahip bir laptop araştırıyorum. servistekiler laptopların 6 ayda bir temizlik ve bakım için servise gönderilmesi gerektiğini söylüyorlar. ben soğutucu kullandım aslında o soğutucular sıcak havayı çekme işini görüyor soğutmuyor. ısınma sorunu her laptopta oluyor beyler. hp konusuna gelecek olursak hp servisinin bana hp'yi önermemesi özellikle pavilion serisi hatalı demesi kafamı karıştırdı. bu seriyi senelerce kullanıpta sorun yaşamayan varsa onlar cevap yazsın. 5-6 aylık hp kullanıcısından cevap istemiyorum.. dell 1520 bir nevi benim hatamdan dolayı bozuldu ama 2 sene boyunca 1 kere olsun servise gitmedi hiçbir sorun çıkarmadı.




  • Amma çok şey yazılmış hiçbirini okumadım. Yapılan şey tamamen önyargıdır. Başka da bir şey değildir. DV6- 1144,1146,1115 gibi cihazlarda sorun felan yoktur. Aylardır cihazları kullanan arkadaşlar var burada. Boşu boşuna olay çıkartmayın. Kimse size ajansın demiyor. İsterseniz CIA den olun beni bağlamaz. (Sadece bu ajan lafına kıl oldum)

    Çamur at izi kalsın yapmayalım arkadaşlar. Eski modellerde ısınma problemi vardı, sorun vardı. Yeni modellerde yok. Bu iş bu kadar basit. Var kullandım diyorsanız demek ki yanlış kullanmışsınız, ya da kullanamamışsınız.

    HP servisine çamur atanlara da buyrun ACER'dan bir örnek. "Bilgisayar azıcık zorlanmada mavi ekran veriyor, ramlerde sorun var galiba. HDD de de olabilir ayrıca aşırı ısınma yapıyor" diye cihazı götürdüm. 10 gün sonra hava üfleyin deliklerinden ısınma yapıyor dendi. Aradan bir kaç ay geçti. Ramler yandı. İşlemci cortladı. HDD de aslında üretim hatası olduğu ortaya çıktı ve hard disk göçtü. Böyle bir servis isteyen buyursun gitsin alsın. Kimse kimseye bir şeyleri zorla aldırtmıyor. Gelip de lütfen kimse de birilerine ya da şirketlere çamur atmasın. Burada insanlar tecrübelerini söylüyor. 100 tane dv6- 11xx kullanan kişi bir şey yok diyor, bir tane kullanmayan kendini bilmez abuk sabuk laflar söylüyor. İnsanları yanlış markalara, modellere yönlendirmeyelim.

    (İlk paragraf hariç geri kalan laflarım kimseyi hedef almamıştır. Gelip de burada bilip bilmeden yorum yapan "tüm" kişiler üstlerine alabilirler. Yine tekrarlıyorum, eskiden problem olabilir fakat dv6 11xx kullanan kimse şu ana kadar böyle bir şikayet yazmamıştır. Gelip de kullanmayan kişilerin o bilgisayarda sorun var demesi ne kadar abzurt bir şeydir sanırım herkes farkında)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WaRMaSTeR -- 19 Temmuz 2009; 12:50:17 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.