Bilgisayarım 4-5 sene önce kedim üstüne çıkmaya çalışmış ve ekran menteşeleri kırılmıştır.
O zaman bilgisayarcıya götürdüm tamir etmesi için ama bana sormadan alt kasaya için lehim atmış.
Alt kasası problemli yani.
Servise gidince ssd'de taktırdım zaten.
Yıllardır 3-4 yıldır el sürülmüyor zaten. 13-14 yıllık makinadır. ama aktif olarak ilk 2-3 sene sonrasında ayda 3-5 kere falan açılmıştır.
Yedek parça olarak kullanmak isteyen kişilere satmak isterim.
Ekranı sağlam ve ölü piksel yok.
SSD mevcut içerisinde ve ömrü %100 çok az kullanıldı dediğim gibi.
Klavyede sadece ESC tuşu düşmüş ama dişleri sağlam yani klavyede kullanılabilir.
Wifi eski teknolojili ama kopma ve çekmeme sorunu yok.
Ramler memtest yapılmış sorunsuzdur.
Fan'ın falan güncel durumunu bilmiyorum tamirden beri açılmadı tekrar içi.
Açıkçası belli bir miktar para harcayınca alt kasa yenilebiliyor orjinal parçası vardı ama ama kullanmayacağımdan zaten gereksiz israf benim için.
Hem eşimin hem de benim olmak üzere 2 tane iş bilgisayarımız mevcut zaten.
Alana alt kasa parçalarını bulabileceğiniz yerinde bilgilerini veririm.
Format atıldı denemek w11 kurulu görüp denemek isteyen için bakabilecek durumdadır.
Testler fotoğraflardadır.
HP 183E anakart
İ5 3210M
8 gb ddr3 (4x4gb) SANIRIM 1600 MHZ
AMD ekran kartı
HS-SSD-C100 480 gb
Sistem Notu : Bu ilan her türlü yoruma açıktır.