Şimdi Ara

HP 4675 tamiri mi? Yeni (HP515) yazıcı mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
1
Favori
102
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hp 515 niyetimde var, sizce nasıldır?


    Normalde niyetimde HP530 vardı ama adf beslemesi işime yaramayacak, dokunmatik ekranlı olması da beni korkutuyor.


    Şuanda elimde HP4675 var, özellik olarak çok beğendiğim yazıcıydı, fax özelliği bile vardı, dokunmatik ekranı, gizli kağıt beslemesi, otomatik çift taraflı baskı.


    Ama dokunmatik ekran bozuldu, hiçbir şekilde tepki vermiyor. Tamiri de mümkün değil gibi duruyor.


    Kartuş ücretleri de bıktırdı, siyah kartuş dolumu yaptım , sonrasında kartuşu görmedi. Yeni kartuş alacağıma tanklı yazıcıya geçme vakti geldi diye düşünüyorum.



    HP4675 ekran sorunu yaşayan veya tamiri için bilgisi olan var mı?


    Ya da hp515 mi almalı artık, ondada sorunlar yaşayan var.


    ikilemde kaldım.  




    _____________________________
    15 Temmuzu unutmadık, unutturmayacağız.

    -----Ey bir aileye bile hükmedemeyen ilerici. Üç kıtaya, yedi denize hükmeden ecdadın mı gerici? Necip Fazıl Kısakürek-----


  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.