DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
hotmail şifre sıfırlama
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
10
Cevap
0
Favori
52.222
Tıklama
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Network ve Güvenlik >> hotmail şifre sıfırlama
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      981 Mesaj
      10 Haziran 2005 15:19:00 Konu Sahibi
      hotmail şifremi sıfırlayamıyorum.diğer mailime sıfırlama maili gönderdim herşeyi yazıyorum sora
      İsteğinizi tamamlayamıyoruz
      Passport Network'te teknik sorunlar var. Lütfen daha sonra yeniden deneyin.
      diyo iki gündür.eski parolamıda kabul etmiyor.nedir bu hotmail saçmalığı?



      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1265 Mesaj
      10 Haziran 2005 15:21:09
      az önce bendede şifre sıfırlama çıktı ne için bu?bir sürü hotmail hesabım var ama sadece birinde yazıyo bu
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      981 Mesaj
      10 Haziran 2005 15:29:44 Konu Sahibi
      ya ben kendim sıfırlamak istedim ama seninki durup dururkenmi oldu?
      şifremin içinde eşittir işareti vardı saolsun benim yegen klavyeyi bozmuş sol taraftaki sayılar basmıyo o yüzden eşittir işareti yapamıyom.dedim sıfırlayım parolayı.güzel mail geldi yönergeleri takip ettim yeni şifreyi yazıyom
      İsteğinizi tamamlayamıyoruz
      Passport Network'te teknik sorunlar var. Lütfen daha sonra yeniden deneyin.
      hep bu yazı çıkıyo.allah hotmail ben sana ne diyem............
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      981 Mesaj
      10 Haziran 2005 15:39:57 Konu Sahibi
      galiba parola sıfırlama maili gönderincede eski parolan hemen iptal oluyo eşittir işareti buldum bi yerden parolayı yapıştırarak yaptım ama girmiyor
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      981 Mesaj
      10 Haziran 2005 15:52:13 Konu Sahibi
      peki gizli sorumu yanıtlayarak nasıl yeniliycem şifreyi.yedek mail yazdığım için sadece maille sıfırlama çıkıyo.gizli soru neden çıkmıyo?yaaaaa nasıl bir teknik sırunmuş bu yaaaaa....
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      981 Mesaj
      10 Haziran 2005 16:12:24 Konu Sahibi
      bu msn destek türkiye sayfasına yardım maili atcamda türkçemi atmalıyım?yoksa genemi ingilizce mail atcaz?
      bari bunu yanıtlayın.........
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      981 Mesaj
      10 Haziran 2005 23:57:57 Konu Sahibi
      yav arkadaşlar lütfen bi yardım yaa.birisi mailini sıfırlamayı deneyebilirmi.bu sorun sadece bendemi.msn ye giremiyom.o kadar kişi var gidecek şimdi onlar.
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1087 Mesaj
      11 Haziran 2005 20:26:02
      quote:

      Orjinalden alıntı: okeyn

      ya ben kendim sıfırlamak istedim ama seninki durup dururkenmi oldu?
      şifremin içinde eşittir işareti vardı saolsun benim yegen klavyeyi bozmuş sol taraftaki sayılar basmıyo o yüzden eşittir işareti yapamıyom.dedim sıfırlayım parolayı.güzel mail geldi yönergeleri takip ettim yeni şifreyi yazıyom
      İsteğinizi tamamlayamıyoruz
      Passport Network'te teknik sorunlar var. Lütfen daha sonra yeniden deneyin.
      hep bu yazı çıkıyo.allah hotmail ben sana ne diyem............


      kopyala yapıştır yap = = = = = = = =
      = = = =
      = = = =
      = = = =
      = = = =
      = = = =
      = = = =
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      981 Mesaj
      11 Haziran 2005 20:45:09 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: Svitavy


      Alıntıları Göster



      kopyala yapıştır yap = = = = = = = =
      = = = =
      = = = =
      = = = =
      = = = =
      = = = =
      = = = =



      bi kere yolladım sıfırlama maili artıuk eski parolada gitti.yeniside yok.hayırlısı bakalım mail attım hotmaile.
      |
      |
      _____________________________

    • Onbaşı
      29 Mesaj
      04 Şubat 2006 10:13:47
      ya arkadaşlar benim msnemi çaldılar bunu nasıl düzeltebilirim bilgilerinizi iletirmisiniz lütfen
      |
      |
      _____________________________

      her şey vatan için...
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      04 Şubat 2006 10:40:44
      quote:

      Orjinalden alıntı: supersema

      ya arkadaşlar benim msnemi çaldılar bunu nasıl düzeltebilirim bilgilerinizi iletirmisiniz lütfen



      http://forum.donanimhaber.com/m_5282434/tm.htm

      alıntı...

      passport@css.one.microsoft.com <<< bu adrse my account has broken down başlıklı bir mail atman gerekiyor

      Dear Sir Madam
      I have been having proplem with my hot mail address.
      When I try to access to my account after "Buraya Hacklenen tarihi yazınız"
      I found out my password and the secret question have
      been chanced.When I send you a request about new
      password the informations also were not match the ones
      I remember and the ones you recorded.
      thanks your answer.
      my name is "İsiminiz"
      sign in "Mail adresiniz"
      my birthday "Doğum tarihiniz"
      country "Ülke"
      state "Şehir"
      zip or postal code "Posta Kodunuz"
      successfull sign "En son bağlandığınız tarih"
      Approximate date of account registration "Ne zamandır bu mail adresinizi kullandığınız"
      List as many former passwords you used with this account as far back as
      you can remember "Kullandığınız şifreler"
      List as many of your Folders as you can remember "mailde sakladığınız dosyalar veya klasörler varmıydı varsa hatırladıklarınız"
      my internet service provider is "internet servis sağlayıcınızın adı"
      I would like you to solve this problem.Could you
      change the password and send me new one so this can
      not use my account. If this is not possibble could you
      cancel my account.
      Thankyou in advance , sincerely yours..
      |
      |
      _____________________________

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.