Şimdi Ara

Hotmail gelen kutusu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
3.464
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaslar iPad imden maillerimi kontrol ettikten sonra çıkıyorum aradan zaman geçiyor sonra başka bir mail geliyor ona bakıyorum derken bir bakmışim daha önce gelen maillerim gelen kutusunda görünmüyor... Silinerler bölümünde de görünmüyor.... Sebebi ne olabilir bunu nasil düzeltebilirim... Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...



    _____________________________
  • aynı zamanda, iPhone da silmemize rağmen mailler hotmail hesabında silinmiyor.. sadece iPhonedan silmiş oluyoruz.. belki bunun da bir çözümü vardır ayrı konu açmayalım
    _____________________________
    Ar-Ge, Elektronik, Kahve, Uzakdoğu mutfağı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: napster20

    Merhaba arkadaslar iPad imden maillerimi kontrol ettikten sonra çıkıyorum aradan zaman geçiyor sonra başka bir mail geliyor ona bakıyorum derken bir bakmışim daha önce gelen maillerim gelen kutusunda görünmüyor... Silinerler bölümünde de görünmüyor.... Sebebi ne olabilir bunu nasil düzeltebilirim... Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...

    Ayarlar > Mail,Kişiler > Hotmail > Mail Eşzamanla . Burada mutemel 3 gün olarak kayıtlıdır işte o süreyi sınırsız yapıp çıkın.
    Bundan sonra tüm Hotmail mailleriniz cihazınızda görünür,aynı sorunu ben yaşamıştım.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuffkiLLe

    aynı zamanda, iPhone da silmemize rağmen mailler hotmail hesabında silinmiyor.. sadece iPhonedan silmiş oluyoruz.. belki bunun da bir çözümü vardır ayrı konu açmayalım

    @ TuffkiLLe

    Bende iPhone'da Hotmail maili sildiğimde PC'den de baktığımda silinmiş oluyor.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: step-team

    quote:

    Orijinalden alıntı: napster20

    Merhaba arkadaslar iPad imden maillerimi kontrol ettikten sonra çıkıyorum aradan zaman geçiyor sonra başka bir mail geliyor ona bakıyorum derken bir bakmışim daha önce gelen maillerim gelen kutusunda görünmüyor... Silinerler bölümünde de görünmüyor.... Sebebi ne olabilir bunu nasil düzeltebilirim... Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...

    Ayarlar > Mail,Kişiler > Hotmail > Mail Eşzamanla . Burada mutemel 3 gün olarak kayıtlıdır işte o süreyi sınırsız yapıp çıkın.
    Bundan sonra tüm Hotmail mailleriniz cihazınızda görünür,aynı sorunu ben yaşamıştım.

    Teşekkürler ;)
    _____________________________




  • bende mail eszamanla diye bir secenek cıkmadı hotmaıl menusune gırdıgımde.
    4.3.3 versıyonum.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: step-team

    quote:

    Orijinalden alıntı: napster20

    Merhaba arkadaslar iPad imden maillerimi kontrol ettikten sonra çıkıyorum aradan zaman geçiyor sonra başka bir mail geliyor ona bakıyorum derken bir bakmışim daha önce gelen maillerim gelen kutusunda görünmüyor... Silinerler bölümünde de görünmüyor.... Sebebi ne olabilir bunu nasil düzeltebilirim... Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...

    Ayarlar > Mail,Kişiler > Hotmail > Mail Eşzamanla . Burada mutemel 3 gün olarak kayıtlıdır işte o süreyi sınırsız yapıp çıkın.
    Bundan sonra tüm Hotmail mailleriniz cihazınızda görünür,aynı sorunu ben yaşamıştım.



    Çok teşekkürler.Bir aydır İphone kullanıyorum bu konuyu açacaktım

    Opera browser da herşey eşzamanlı mı?Başka hesaplar için lazım olacak.Hotmail,gmail...




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdal21

    quote:

    Orijinalden alıntı: step-team

    quote:

    Orijinalden alıntı: napster20

    Merhaba arkadaslar iPad imden maillerimi kontrol ettikten sonra çıkıyorum aradan zaman geçiyor sonra başka bir mail geliyor ona bakıyorum derken bir bakmışim daha önce gelen maillerim gelen kutusunda görünmüyor... Silinerler bölümünde de görünmüyor.... Sebebi ne olabilir bunu nasil düzeltebilirim... Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...

    Ayarlar > Mail,Kişiler > Hotmail > Mail Eşzamanla . Burada mutemel 3 gün olarak kayıtlıdır işte o süreyi sınırsız yapıp çıkın.
    Bundan sonra tüm Hotmail mailleriniz cihazınızda görünür,aynı sorunu ben yaşamıştım.



    Çok teşekkürler.Bir aydır İphone kullanıyorum bu konuyu açacaktım

    Opera browser da herşey eşzamanlı mı?Başka hesaplar için lazım olacak.Hotmail,gmail...




    Henüz Opera kullanmadım, bişey diyemeyeceğim
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemark

    bende mail eszamanla diye bir secenek cıkmadı hotmaıl menusune gırdıgımde.
    4.3.3 versıyonum.

    aynen bende de çıkmıyor bu seçenek. benim de sorunum işyeri maillerini işyerinde okuyorum eve geliyorum yine bana sildiğim mailler düşüyor. bunu önlemek için baktım ancak ayarlarımda bulamadım bu seçeneği.
    _____________________________
    Honda Civic HB 1.8 i-Vtec i-Shift
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemark

    bende mail eszamanla diye bir secenek cıkmadı hotmaıl menusune gırdıgımde.
    4.3.3 versıyonum.

    Benim versiyon ios5.0.1 , o yüzden 4.3.3'de menü nasıl bilemiyoum
    _____________________________
  • Arkadaşlar hazır mail konusu açılmışken benimde bir sorunum var. ios 4'deyken telefonumdan mailleri sildiğimde bilgisayarımda silinmemiş oluyordu ancak ios 5'de telefondan sildiğimde bilgsiayardan da silinmiş oluyor. Ben ips 4'de ki gibi istiyorum yani telefondan silindiğinde bilgisayarımda kalsın. Bunun ayarı var mıdır?
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.