Bildirim
Horizon Zero Dawn Complete Edition (2020) [PC ANA KONU] (17. sayfa)
MARISOL Marka MRS Milano C07 FÜME KEMİK Cerceve PEMBE Cam Güneş Unisex Gözlügü : Amazon.com.tr: Moda
https://www.amazon.com.tr/dp/B0CGMFNFJ5
11 sa. önce paylaşıldı
Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
1660 super ultimate kalite de 55 fps de geziyor gayet iyi. -
590 ile Full HD'de ultra ayarda güzel değerler alıyorum. Oyun çıkmadan optimizasyon hakkında yazılan yorumlardan sonra ilaç gibi geldi desem yeridir.
Oyunun ilk 1 saati hikaye açısından beni tatmin etti. Ben beğendim. -
-
Kaç fps alıyorsun hocam ortalama.quote:
Orijinalden alıntı: Ooohhh!!!
590 ile Full HD'de ultra ayarda güzel değerler alıyorum. Oyun çıkmadan optimizasyon hakkında yazılan yorumlardan sonra ilaç gibi geldi desem yeridir.
Oyunun ilk 1 saati hikaye açısından beni tatmin etti. Ben beğendim. -
-
35 gb patch ayrımı gelecek 70 gb indirdiğimizin içindemi ? -
-
-
animasyonlar çok sırıtıyor, oyun 30fps için yapıldığından sanırım. -
Yıllardır bir akıl gram ilerlenemedi şu PC camiasında. Hala salt "fps" değerlerinin %100 referans olduğu zamanları çoktaaaan geçtiğimizi anlamayanlar var.
Bu işin üstadı Digital Foundry'den bir kaç yorum;
-Oyunun VSYNC'si bozuk. Triple Buffering olmasına rağmen inanılmaz frametime spikeları var.
-Oyun konsoldaki "shared memory" sistemini kullandığı için PC'de ayrı kaynaklara çok fazla saldırıyor (bellek ve VRAM)
-PCI-E bandwith'nin problem olduğu tek oyun olabilir, zira oyun inanılmaz bir PCI-E bandwith'i kullanıyor. (x8-x16 arasında %30 performans farkı var, yine konsol mimarisinden kaynanklanan bir bottleneck olduğu düşünülüyor)
-Bu güne kadarki portlarda GTX 1060, ps4 pro ayarında (hatta yer yer geçerek) performans verip 60 fps'yi yakalayabilirken averajda, bu oyunda GTX 1060 standart base PS4 gibi performans veriyor.
-Pek çok ayarın katkısı minimal düzeyde. Medium ile Ultra ayarlar arasında çok çok ufak farklar var. Original adı verilmiş ayarlar zaten konsol ayarları ve Medium'a eşdeğerler.
-Ambient Occulusion da ters bir etki söz konusu. Kalite arttıkça AO ortadan kalkıyor (transparan etkisinin artmasından kaynaklı, artistik bir tercih) bu da Ultra'ya alıp size fps kaybettiren bir ayarın daha kötü görüntü sunmasına sebep oluyor.
-Oyun Borderless modda sistem kaynaklarını kullanamıyor, Fullscreen'de bazen çözünürlüğü yarıya düşürüyor, tekrar Fulscreeni kapatıp açmanız gerekiyor düzeltmeniz için.
-Anlık stutterlar çok fazla ve sistem, işlemci, ssd, ekran kartı ıvır zıvır ayırt etmiyor. 2080ti - 3900x'li bir sistemde bile mevcut.
-Oyuna PC versiyonu namına eklenen çim etkileşimi (konsol versiyonunda sadece uzun otlar ile etkileşim vardı) sahte bir warp efekti ile sağlanmış. Balık gözü merceğin görüntüyü bozması gibi.
-Yüz animasyonları, ara sahnelerdeki geçişler, bazı yaratık animasyonları 30 fps'ye kitli. Siz isterseniz 200 fps alıyor olun, oyun içindeki etkileşimler 30 fps düzeyinde, bu da komik, bozuk, judderlı animasyonlar, görüntüler ortaya çıkarıyor.
-İşlemci ve ekran kartı kullanımı çok kötü oyunun. Yüzdeler çok dengesiz ve bilinemeyen noktalarda yazılımsal/kaynak kullanımı olarak bottleneck yaşıyor oyun (yine alt tabanda konsol mimarisi ve salt 30 fps üzerine kodlandığı için)
-Oyunun giriş ekranında Shader compile yapılıyor ve bu çoğu zaman çökmelere, ayarların sıfırlanmasına sebep oluyor.
-Optimizasyon genel olarak kötü. Aynı oyun motorunu kullanan Death Stranding bu oyunun 3'te 1'i kadar sistemi zorluyor.
Yine de umutluyuz denmiş. Zira bunlar düzeltilebilecek etmenler ve Guerilla Games yetenekli bir geliştirici kadrosuna sahip.
Ben iade ettim. Umuyorum üzerinden çok geçmeden ve oyun unutulmadan bu sıkıntılar giderilir. Üzücü bir durum.
-
Steam de an itibari ile 55 bin kişi oynuyor. İşe giden avrupalı oyuncuların bir kısmının henüz işten gelmediklerine ve amerika da öğlen mesai saatleri olduğunu göz önüne alırsak oyun iyi satmış gibi duruyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Skywalkerx -- 7 Ağustos 2020; 20:59:17 > -
Ultra ayarda 40-50 arası alıyorum. -
-
5600xt
3600x
Bu kombinasyonla 60 fps' nin üzerinde stabil bir görüntü alıyorum, bulutlar ve bir ayarı daha high' a çektim sadece.
Animasyonlarda bi tuhaflık hissediyorsunuz ancak oyunun genel performansında bir sıkıntı görmedim.
Ender yaşanan bir olay ancak nvidia kartlarda gibi bu sefer asıl sorun. -
-
Ayrı o update .
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Oyunu az önce gtx 1060'lı sistemde denedim. Optimizasyon çok iyi değil ama Df'nin bahsettiği kadar kötü de değil sanırım. En azından DF'nin bahsettiği bazı sorunları yaşamadım. Umarım patch'ler ile daha iyi hale gelir. Bu arada görsellik cidden müthiş, zaten harika görünen oyun PC'de daha da iyi gözüküyor. Yalnız laptop, daha önce hiçbir oyunda olmadığı kadar ısındı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trident02 -- 7 Ağustos 2020; 22:49:9 > -
iyi de son kullanıcı casual bi oyuncuyu rahatsız edici bir etmen olabilecek inanılmaz bir sorun görmedim ben açıkçası. ps4 te sonuçta insanlar tak cd yi çalışsın oynayalım kafasında oynadılar bu oyunu, benim kanaatimce oyunu sisteminize göre ayarlayın, çalıştırın ve gözünüzü yoran ve rahatsız eden bir şey görmüyorsanız(sisteminizde aşırı ısınma veya sapıtmalar yaşanmıyorsa) keyifle oyununuza bakın hikayenin tadını çıkarın. bu kadar şeyi düşünerek her oyuna yaklaşsak oyun oynamaktan zerre keyif alamayız. neyse adamlar güzel teknik analiz yapmış.
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X