Şimdi Ara

HONDA TAKIMI Hayat 5500de başlar....

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.143
Cevap
0
Favori
103.071
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 261
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 287
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 gün 8 saat 9 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Jeandan (287 mesaj) TUNERBOY (87 mesaj) cemsultan (77 mesaj) 0nur! (48 mesaj) sarıkanaryam (31 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Mobil (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Markalar >> Honda >> HONDA TAKIMI Hayat 5500de başlar....
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Honda Uzmanı
    9570 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    tabiki city bizim fonksiyonel ve bıcır bıcır bir üyemiz
    |
    |
  • Yüzbaşı
    378 Mesaj
    Sağolun beni de eklediğiniz için. Honda, Citynin biraz imajını düzeltecek şeyler yapsa aslında Türkiyenin en çok satan orta sınıf sedanı olur. Büyük çaplı tekerler, biraz daha az bagaj, yüksekliği de azaltsak biraz tadından binilmez olur.
    |
    |
  • Honda Uzmanı
    9570 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    city olsa bende yapacağım bikaç şey şunlar olur
    1) daha büyük çapta jant
    2) arkaya çok ufak bir kanat
    3)siyah cam filmi
    |
    |
  • Yüzbaşı
    329 Mesaj
    Beni de alın beni de....
    Honda Citymle...


    Honda, Hayat onda!!!!!
    |
    |
  • Honda Uzmanı
    9570 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    ekledim hoşgeldin
    arkadaşlar ayıp oluyor ama.Geliyosunuz insan bi baklava felan getirir
    |
    |
  • Binbaşı
    1824 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: cemsultan

    Olursa zaten kesin ES olacak. Bir de sunroof. Sunroof'lu denk gelmezse de illa ES olacak.

    Zaten LPG düşünmüyorum, benzinli arac kullanmayı özledim açıkcası. Honda'yı motor kalitesi ve sorunsuzluğu yüzünden tercih ettim. Bir de aracın tipi güzel. Yeni çıkacak olan Civic bile o kadar güzel gelmedi gözüme. Belki sonradan gözümüz alışır.

    Tokat İstanbul arası kaç km. ve ne kadar yakıt tükettin TL olarak.


    jeandan:

    Bunu görmedin heralde?
    |
    |
  • Honda Uzmanı
    9570 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    ist tokat arası sanırım 700km civarı 650 kadar gittik tabi agresiflik de kullandık.Bana iyi gibi geldi
    |
    |
  • Yüzbaşı
    329 Mesaj
    Hoş bulduk..
    Baklavacı olan varsa o getirsin baklavayı..

    Tanışalım yaw..

    Ben

    B/S/H Ev Aletleri Sanayi ve Tic. AŞ Çamaşır mak fabrikası
    Kalite yönetimi bölümü,
    6Sigma Koordinatörü,
    Proje Yöneticisiyim..

    Arabada honda, beyaz eşyada bosch anlayacağın.. :)
    Tabi Siemens ve Profilo da bizim.. :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zealous -- 18 Mayıs 2006; 0:31:19 >
    |
    |
  • Binbaşı
    1824 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: jeandan Type-R

    ist tokat arası sanırım 700km civarı 650 kadar gittik tabi agresiflik de kullandık.Bana iyi gibi geldi


    Bizim bir müşterimizde LS var düz vites. Bir depo ile şehir içi 600-650 km. , şehir dışı 800-850 km. gidebildiğini söyledi. Mümkün mü böyle birşey.

    Eğer mümkünse ben uzun yolda çok sakin kullanırım, 90-100 arası yani. O zaman 900 km. sınırını zorlarım gibi geliyor bana. Ne dersin?
    |
    |
  • Honda Uzmanı
    9570 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Bendeki otm ondan olabilir zaten dewir 3000den hep yukarıydıben 800km gidersin diye düşünüyorum.Belki biz de bi 50km daha giderdik benzin lşlğı daha yanmamıştı az yakıyor azz
    |
    |
  • Binbaşı
    1824 Mesaj
    hehe. Malum zaman ekonomi zamanı, bir de evli ve çocuklu olunca insan ister istemez hesap-kitap içinde buluyor kendini.

    Bugün arabam.com da bi ilan buldum. Yarın gidip bakıcam araca. Takas falan kabul ederlerse hemen zıplarım. Rengi falan çok hoşuma gitti. Tabi bir de kaportacı ustama gösterip onay aldıktan sonra.

    http://arabam.milliyet.com.tr/ikinciEl/detail.aspx?sid=672912
    |
    |
  • Honda Uzmanı
    9570 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    güzel araba umarım alırsın
    |
    |
  • Yüzbaşı
    368 Mesaj
    Tüm Hondacılara merhaba ben de yeni kasa civic sedan alıyorum süpper bi araç olmuş yine. Haziran 15 te geliyor araba gelince tecrübelerimi paylaşacağım hepinizle!. Benide aranıza katarsanız sevinirim!
    |
    |
  • Honda Uzmanı
    9570 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    peki jankom yazdım seni de.Uzun uzun konuşuruz artık
    sen zaten warmışsın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jeandan -- 18 Mayıs 2006; 21:57:03 >
    |
    |
  • Honda Uzmanı
    9570 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orjinalden alıntı: cemsultan

    hehe. Malum zaman ekonomi zamanı, bir de evli ve çocuklu olunca insan ister istemez hesap-kitap içinde buluyor kendini.

    Bugün arabam.com da bi ilan buldum. Yarın gidip bakıcam araca. Takas falan kabul ederlerse hemen zıplarım. Rengi falan çok hoşuma gitti. Tabi bir de kaportacı ustama gösterip onay aldıktan sonra.

    http://arabam.milliyet.com.tr/ikinciEl/detail.aspx?sid=672912

    araba işini ne yaptın ??
    |
    |




  • Yüzbaşı
    543 Mesaj
    bende de var civic sedan 2006 full+sunroof, 7000 km de...full ziebart yapılmış, titanyum renk

    bazen aklıma geliyor bu arabayı satıp yeni sedan civic alsam mı diye...benim aracı kaça satabilirim ne dersiniz.
    diğer yandan da şöle bir baktım benim civic yeni kasadan daha güzel duruyor gibi...gidip incelemedim yenisini daha..torku bununla aynı, 125 beygir olmuş yenisi. benimkinin üzerine 5000-7000 ver deseler yenicivic elegance modelini düşünebilirim gibi.
    |
    |
  • Binbaşı
    1824 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: jeandan Type-R


    quote:

    Orjinalden alıntı: cemsultan

    hehe. Malum zaman ekonomi zamanı, bir de evli ve çocuklu olunca insan ister istemez hesap-kitap içinde buluyor kendini.

    Bugün arabam.com da bi ilan buldum. Yarın gidip bakıcam araca. Takas falan kabul ederlerse hemen zıplarım. Rengi falan çok hoşuma gitti. Tabi bir de kaportacı ustama gösterip onay aldıktan sonra.

    http://arabam.milliyet.com.tr/ikinciEl/detail.aspx?sid=672912

    araba işini ne yaptın ??



    Sorma ya. Moralim bozuldu. Dün iş güç derken 17:00 civarı anca gidebildim. Gitmeden önce plakadan servise sordurdum. Çiçek gibi araba dediler. Neyse gittim dedim bi honda vardı. Yarım saat kadar önce satıldı dediler. Şok oldum. 2 günde satıldı araba bu piyasada hayret bişey doğrusu. Hemde 25500'e vermişler.

    Neyse kısmet değilmiş. Ama güzel arabaydı.
    |
    |




  • Binbaşı
    1824 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: hazemeteo

    bende de var civic sedan 2006 full+sunroof, 7000 km de...full ziebart yapılmış, titanyum renk

    bazen aklıma geliyor bu arabayı satıp yeni sedan civic alsam mı diye...benim aracı kaça satabilirim ne dersiniz.
    diğer yandan da şöle bir baktım benim civic yeni kasadan daha güzel duruyor gibi...gidip incelemedim yenisini daha..torku bununla aynı, 125 beygir olmuş yenisi. benimkinin üzerine 5000-7000 ver deseler yenicivic elegance modelini düşünebilirim gibi.


    Satmaya niyet edersen haberim olsun. Baksana biz görmeye gidene kadar satılıyor araba.
    |
    |
  • Çavuş
    60 Mesaj
    Merhaba, hem giriş tanışma mesajı olsun hemde soru, istanbuldayım, arabam imzada. Yetkili servisle kavga ettim, özel servis, daha doğrusu iyi bir usta arıyorum, tavsiye edebileceğiniz nereler, kimler var?
    |
    |
  • Honda Uzmanı
    9570 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    nerde oturuyorsun hangi servisle kavga ettin
    crv yakışmış yanlış görmüyorsam
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Pubg mobile uc
Radyo Dinle
konkasör
Cancer Clinical Trials
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,688
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.