Şimdi Ara

Honda S2000 Test Sürüşü / Türkçe (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
1
Favori
1.521
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • eline sağlık bro
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    s2000 atmosferiğin krallığının ilanıydı.
    5.5sn 0/100 km 240km maksimum hız,tam bir canavardı.
    Fakat katı emisyon standartları yüzünden honda bu motorları rafa kaldırmak zorunda kaldı.

    Şimdi hala üretildiğini düşünüyorumda geliştirilmiş halleri turbo delerdi sanırım
  • Suan hybridlerle devam ediyor ayni surec.fakat hondanin s2000 konusunda yola devam etmemesi buyuk salaklik bunca basaridan sonra

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HondatugraL kullanıcısına yanıt
    Canavar olurdu :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Suan hybridlerle devam ediyor ayni surec.fakat hondanin s2000 konusunda yola devam etmemesi buyuk salaklik bunca basaridan sonra

    S2k ya cevap olarak ferrarının kafa tutması zaten Honda nın çıtayı yukarı çektiğinin göstergesiydi. Arabayada emeklerede ayıp ve yazık oldu.
  • s2000 yenisi gelir muhtemelen 2-3 seneye. NSX geldi, type-r geldi. Yeterli pazar olduğunu öngörürlerse s2000'de gelir. talep öngörmezlerse gelmez. Type-R gibi 2.0L 300+hp bir motorla gelir gelirse.


    s2000'e Türkiye'de bu paraları verenlerde isteyenlerde normal tipler değil. Normal değil yazıyorum ama içimden gelenleri söylesem banlanırım . En iyi s2000 2009 model boyasız düşük km araba 100 bin etmez. spekülasyonlarla fiyat yükseltiyorlar. birilerinin elinde patlar ama ne zaman kimde patlar belli olmaz tabii. Şu an müşteri kitleside rezilliğin zirvesinde. 106, saxo kitlesi daha elit. Elimin altında S2000 olsa yeminle binmeye utanırım bu tipler yüzünden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HondatugraL kullanıcısına yanıt
    Ferrari s2000? Şu fanatizmi bırak artık lütfen.

    S2000 Döneminde Fiat Coupe 20v Turbo'nun bile gerisindeydi pistte.

    Ferrari hondayı hiç bir zaman ciddiye bile almadı ki? Sen ne anlatmaya çalışıyorsun.
  • BenGiDeR B kullanıcısına yanıt
    Dediğiniz gibi 2018 de honda tekrar s2000 gelebileceğine dair haberler ortaya koymuştu bakalım nolcak :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne demişler Paran varsa S2000 e Yoksa Ne .. me binersen bin
  • Code140 kullanıcısına yanıt
    hahahahahaha

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MaVu! kullanıcısına yanıt
    Hocam tabiki s2000'le Ferrari aynı cümlede bile geçemez ama arkadaş sanırım atmosferik litre başına beygir gücü rekorundan bahsediyor.Honda bu 2.0 240 beygir motorla rekoru baya elinde tutmuştu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel video olmuş.
  • Sony Specialist S kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle , vurgulamak istedim nokta oydu :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exitus112

    Bu S2000'leri görünce Honda S2000 vs BMW M4 Nurburgring videosu aklıma geliyor. Güzelim arabayı sadece yanlamak için kullanıyorlar.




    GTR içlerinden geçe geçe gidiyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExtremeZer0

    2018 de tekrar çıkması planlanıyor honda tarafından :)

    2008 autoshow da osm adinda konsept bi model tanittilar. Cok hosuma gitmisti. İnsallah ona benzer birsey cikar ama sanmam o konseptin uzerinden 8 yil gecti.

    2008de sifir fiyati 83bin lira 41bin euro idi simdi 110-130 bin arasi paralar isteniyor. Boyle olacagini bilseydim iki uc tane sifir km alir oynamaz orjinal tutar araba basi 20 bin lira karla satip 60 bin lira kar yapardim :)

    Testte pek doyurucu olmamis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaVu!

    Ferrari s2000? Şu fanatizmi bırak artık lütfen.

    S2000 Döneminde Fiat Coupe 20v Turbo'nun bile gerisindeydi pistte.

    Ferrari hondayı hiç bir zaman ciddiye bile almadı ki? Sen ne anlatmaya çalışıyorsun.

    Noldu fanatıkleri ciddiye almıyordunuz ? Ti ye almanızı söyledim sanıyordum fanatizmle bunun bi alakası yok. Size ne derece bir Honda fanı olduğumuda söyledim yeri gelince gömüp yeri gelince yükselttiğimide açıkladım bilgileri kaç gün aklınızda tutabiliyorsunuz ona göre özel mesajdan hatırlatırım belli aralıklarla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exitus112

    Bu S2000'leri görünce Honda S2000 vs BMW M4 Nurburgring videosu aklıma geliyor. Güzelim arabayı sadece yanlamak için kullanıyorlar.




    Sürücü videoda bile yan koltukta oturuyor hissi yarattı resmen.

    Kimi sevdiysek g..tu kalktı derler ya bu ülkede neyi sevdiysek aynen öyle oldu :D 140 bin tl vsa lıları dünyadaki ederinin 7 8 katı değeri bizde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi savascoker -- 23 Ekim 2016; 7:13:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sony Specialist

    Hocam tabiki s2000'le Ferrari aynı cümlede bile geçemez ama arkadaş sanırım atmosferik litre başına beygir gücü rekorundan bahsediyor.Honda bu 2.0 240 beygir motorla rekoru baya elinde tutmuştu

    Olaylara çok dar açıdan bakıyor herkes.

    Motor teknolojisi kağıt üzerinde basittir. Teorilerin üzerine Mühendislikler ve tasarımlar, yorumlar eklenerek bir şeyler elde edilebilir.
    Örnek verecek olursam, çap/strok oranına ek , sıkıştırma oranları ile motorun devir güç ilişkileri ayarlanır..

    Yüksek devir çevirmek için de strok oranını kısa tutarsınız. Motosikletler böyledir. Atmosferik yüksek devir araçlar da böyledir. Yüksek devir çevirmek de Tork kayıplarını ve tutunma sorunlarını beraberinde getirir. Bu açığı kapatmak için de tutunmayı sağlayacak yürüyen aksam tasarımları , şanzıman tasarımları geliştirilir..

    Honda s2000 güç olarak yüksek görünse de kağıt üzerindeki verileri zayıftır. Vtec araca yüksek devir çevirten bir faktör değildir.
    Teknik özelliklere bakarken aracın kaç beygir olduğuna 0-100'üne bakıyoruz ve geçiyoruz tabloları okumayı bilmiyoruz. Zira s2000 maksimum beygir gücüne 8300'devir dakikada ulaşıyor, ürettiği Max. 208 NM' torku da 7500 devirde veriyor. Standart bir motor teknolojisi, bu değerleri almak için uygundur. Vtec sisteminin ben avantajını görmüyorum. Yüksek beygir uğruna s2000'ler ciddi tutunma problemleri yaşamışlardır ve birçok zayıf yerleri kalmıştır. Ferrari'nin 2000-1998 araçlarına baktığınızda amacın sadece litre / beygir olmadığını ve değerlerin kusursuzluğunu anlayacaksınızdır. Honda hiçbir zaman hiçbir konuda otorite olmadı ki ciddiye alınsın..
    Bugün apaçi arkadaşlarımız 2000'deki tutunamama sorunu aşırı güç görmekte, ve argo tabirlerle 'yanlamak' sanmaktadırlar.

    Mesela ben size örnek verecek olursam 1976-1981 Arası Fiat 131 Abarth group 4 Kategorisinde yarışan aracı inceleyelim. 76 Yılının teknolojisine rağmen aracın güç ve tork eğrileri şekilde:
    230 HP / 7000 rpm , 226 Nm / 5600 rpm Ve bu motor atmosferik 2.0 hacminde. Çap strok ve sıkıştırma oranları da detaylı olarak aşağıdaki linke girip inceleyin isterseniz.
    http://tech-racingcars.wikidot.com/fiat-131-abarth
    Daha sonraları bu motorun alt yapısı 2.0 Fiat coupe tempra tipo gibi araçlarda da kullanıldı Her neyse bu farklı bir konu.

    Sonuç olarak s2000 gibi bir araç temelsiz ve geleceğe ışık tutan bir otomobil değildi. Bu yüzden o motorların sözde teknolojilerin devamı gelmedi. Gelemezdi de.
    Ayrıca s2000'in hiçbir tur derecesi, başarısı yoktur. Size yukarıda verdiğim 2.0 turbo fiat coupe de , avrupada senelerce en hızlı önden çekiş araç ünvanını korumuştu..
    S2000 güzel bir otomobildi ama sevmeyi de kötülemeyi de bilmeyen ülkemiz tarafından çok ama çok üst noktalara konuldu. Benim amacım s2000'i kötülemek veya önemsiz göstermek değil asla, sadece ayaklarımızın yere basması gerektiğidir. Bu otomobilleri sevebilirsiniz, hoşunuza da gidebilir hatta bu yüzdendir ki 1998 model hondalara 30 milyar para da verebilirsiniz ama kıyas konusunda lütfen doğrucu ve sahici şeyler seçelim
    Bir japon honda mühendisini şu ülkeye getirsek , vay be biz neler yapmışız da haberimiz yokmuş derler.

    ----------------------------------------------------
    HondtugraL evet seni hala ciddiye almıyorum. Buradaki eksik bilgilerinle , mahalle arasında öğrendin 'swap' kelimesiyle , atmosferik pata pat vututu fitek açtım yaşasın muhabbetini yapabilirsin. Hondayı ilah da edinebilirsin. Arkadaşlarınla bir araya geldiğinde otomobil sözlüğünde karşılığı olmayan merdiven altı terimler kullanarak kendini motor mühendisi de sanabilirsin. Zaten sizin gibileri iyi tanıyorum
    Ancak İtalyan otomobillerini ve mühendisliğini işin içine karıştırdığında gerekli cevabı her zaman vereceğim..




  • MaVu! kullanıcısına yanıt
    ExtremeZer0 E kullanıcısına yanıt
    Hocam tabiki haklısınız mühendislik açısından o gücü o devirde vermesi iyi birşey değil ama Cevat kardeşimiz sadece kağıt üstündeki değerlerle rekorlar tutulduğu için o konuya dikkat çekmek istemiş.2 litre hacimde atmosferik olarak 240 hp veriyor diye büyütüldü,ama verdiği devir dikkate alınmıyor.Hangimiz günlük hayatta 8000 devir çeviriyoruz ki?Yani çok büyütülecek bir mevzu değil sıkmayın canınızı.HondatugraL troll'ünü de dikkate alıp cevap yazarak onore etmeyin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaVu!

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sony Specialist

    Hocam tabiki s2000'le Ferrari aynı cümlede bile geçemez ama arkadaş sanırım atmosferik litre başına beygir gücü rekorundan bahsediyor.Honda bu 2.0 240 beygir motorla rekoru baya elinde tutmuştu



    ----------------------------------------------------
    HondtugraL evet seni hala ciddiye almıyorum. Buradaki eksik bilgilerinle , mahalle arasında öğrendin 'swap' kelimesiyle , atmosferik pata pat vututu fitek açtım yaşasın muhabbetini yapabilirsin. Hondayı ilah da edinebilirsin. Arkadaşlarınla bir araya geldiğinde otomobil sözlüğünde karşılığı olmayan merdiven altı terimler kullanarak kendini motor mühendisi de sanabilirsin. Zaten sizin gibileri iyi tanıyorum
    Ancak İtalyan otomobillerini ve mühendisliğini işin içine karıştırdığında gerekli cevabı her zaman vereceğim..

    Valla o muhabbetleri sen yaparsın dostum :) Mahalledeki çocuklara anlat bu hikayeleri biz neyin ne olduğunu biliyoruz kaldı ki biz swap kelimesini senin gibi yazılara değil arabalara uyguladık :) Benı 3-5 apaçinin peşinden koşan adamlarla karıştırma




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.