Şimdi Ara

Honda pcx deki yedek parça sıkıntısı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
4.041
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halil altın

    Motor güzel ama Honda Türkiye ile yaşadığım tadsız olaydan sonra kimseye Honda al diyemem. Bir kaç parça yüzünden motor sezonunun bir ayı motor kullanamıyorum. Şimdi siz benim yerimde olsanız bu motoru tavsiye edebilirmisiniz?

    haklısınız valla hocam
    biraz bakayım dedim araştırdım nette hep motor hakkında olumlu yorum ama pek yedek parça hakkında bahseden yoktu
    hondanın bi an önce toparlanması lazım
  • Araştırdıysan herşeyini öğrenmişsindir. Yinede merak ettiğin bir şey varsa 3 aylık tecrübemle cevaplandırmaya çalışayım.

    Honda bu gidişle toparlanmaz. Toparlanması için zihniyetin en tepeden başlayarak değişmesi gerekir. Parça tedariğindeki tutumu bir yana bırakırsam, müşteri hizmetlerinin yardımcı olmaya çalışması, müşteriye verdiği cevaplar, müşteriye verdiği değer. Bu konularda da çok kötü
  • halil altın H kullanıcısına yanıt
    Bende bu sene sene alman bi iş makinaları firmasında staj yaptım ,sattığımız çoğu ekipmanda honda gx 160- gx 5.5 vs motorlar takılı ve motor değişimi olması gerekince adam işinden oluyor motorların yurtdışından gelmeside 2-3 hafta sürüyodu bizde müşteri memnun olsun diye sıfır makinaların motorları söküp değişcek makineye takıyoduk daha sonra gelen motorları tekrar sıfırlara takıyoduk.Ama sağlam motor yapıyolar orasına bişey diyemem çünkü yaklaşık 8 ay civarı felan staj yaptım honda motor değişimi sayılıdır ,satış sonrası hizmetler berbat honda da seninde dediğin gibi.
    sonuçta bi japon firmasına yakışmayan şeyler eğer sen piyasada bunları bulundurmucaksan nasıl satış yapıcaksın.
    Niye yazdım bilmiyorum öyle bi örnek vereyım dedim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Un Kurabiyesi -- 23 Temmuz 2013; 13:20:04 >
  • Motorsikletin sağlamlığına kalitesine bir lafım yok zaten. Ama bizim beceriksiz Hondacılar her şeyi tam anlamıyla ellerine yüzlerine bulaştırmış durumdalar.

    Bazıları da benim için bu adamda çıkmış Honda ile ne sorunu varsa atıp tutuyor diyebilir. Yada akıllarından farklı şeyler geçebilir.

    Şöyle örnek verebilirim. Siz heves edip yeni bir araba, motor yada cep telefonu aldınız. Basit bir kaç parça değişimi gerekti ve servise gittiniz. Aldığınız ürün 24 gündür serviste mahsur kalır ve onu kullanamazsanız ne zaman çıkacağı da belli olmazsa ne yapardınız? Ne düşünürdünüz?
  • halil altın H kullanıcısına yanıt
    haklısınız sonuna kadar hocam ,eminim bende sizden farklı düşünmezdim.
    motorun şuanki durumu nedir hala bekletiyolar mı?
  • Bu gün servisten haber geldi motoru alabilirmişim. İnşallah yarın almaya gideceğim motor 26. gününde çıkmış olacak. Tabiki motor çıksa bile bundan sonra kesinlikle bu motordan servise gitmeden önceki tadı alamayacağım. Maalesef sürekli bir endişe olacak. Bundan da Honda Türkiye yetkilileri sorumludur. 25 gündür bu durumları bana yaşattıkları için, ayrıca da müşterilerine olan tutumlarından dolayı çok kızgınım ve kesinlikle hakkımı helal etmiyorum.

    Yarın fiyat ve diğer hususları paylaşacağım.
  • Honda pcx deki yedek parça sıkıntısı

    Honda pcx deki yedek parça sıkıntısı

    Evet arkadaşlar motoru servise verdikten 26 gün sonra bugün teslim aldım.

    Aslında 26 gün bekleyecek bir durum yoktu. Eğer değişecek parçalar serviste olmuş olsaydı motorun bir kaç saatlik işi vardı.

    Eğer Honda müşterilerini mağdur etmek istemiyorsa, Daha fazla müşteri kaybetmek istemiyorsa acilen bu sorunları çözmeli.

    26 gün yaşadıklarımdan sonra diyebilirimki özellikle yedek parça teminin de Honda da çok büyük sıkıntı var. Müşteri hizmetlerinin ilgisi, alakası, cevap verme süreleri, gibi konularda çok eksikleri var.

    Evet marka çok güzel, motor çok güzel ancak küçücük bir sorunda bu kadar beklettikleri için ve motoru kullanamamdan dalayı oluşan mağduriyetimi azaltmadıkları için Honda Türkiye yetkililerinden memnun değilim.

    Bu yaşadıklarımdan sonra birisi bana sorsa Honda alayımmı diye? çekincelerimi kesinlikle anlatırım. Gönül rahatlığı ile arkadaşım sen kesinlikle Honda almalısın diyemem.

    İnşallah aynı olayları hiçbirimiz yaşamayız.

    Yaşarsanızda özellikle Honda da bir kaç gün parça bekleyeceğiz diye bir söz duyarsanız buna çok itibar etmeyin.

    Son olarakta pcx in bazı parça fiyatlarını sizlerle paylaşayım.

    gidon 64 lira

    marşpiyel 44 lira

    yan grenaj 78 lira

    bu fiyatlara birde %18 kdv eklenecek




  • Halil adına ben de Honda Türkiye'ye mail atmıştım 5 gün önce.

    Birkaç gündür cevapsız çağrılar buluyordum ben telefondan uzak olduğum saatlerde arandığım.

    Ve geri aradığımda da ulaşılamıyordu.

    Bugün bir telefon daha geldi.

    Meğer Honda Türkiye imiş arayan numara.

    Sorunla ilgili olarak Gürol bey tarafında bilgilendirildim.

    "Keşke daha kısa süren ve daha bilgilendirici bir süreç olsaydı dedim.

    Karşılıklı olarak iyi dileklerimizi sunup konuşmayı bitirdik.
  • Başka bir forumda rastladım. Ön amortisörü değişmesi gereken bir pcx için bir ay süre vermişler. Amortisör yurt dışından gelecekmiş. Bu motoru kullanan birisi olarak bu tür sıkıntıları okumak bende can sıkıntısı oluşturuyor.

    Belki benzer olaylar diğer markalarda da vardır orasını bilmiyorum. Ama kendi kullandığım ve iyi bir marka olarak bildiğim motorda bu tür sıkıntılar yaşamak istemiyorum.

    Mübarek sanki özel yapım motor, parçaları elle üretiliyor. Serviste her parçanın olmamasını anlayabilirim ama genel depoda olmaması anlaşılır birşey değil.

    Yedek parça sıkıntısı yaşamayalım diye o kadar mücadele etmeye çalıştık. Daha dikkatli olacağız diye söz verdiler. Fakat değişen bir şey yok gibi...
  • 3 gun once kaza yaptim dediginiz gibi parcalar ucuz dendi 3 binlira masraf cikti sadece on far 1200 lira dediler ve yurt disindan gelecekmis parcalar 20 25 gun surermis hem cok para verip hem rezil olmak bu olsa gerek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sagoxxxx145e

    3 gun once kaza yaptim dediginiz gibi parcalar ucuz dendi 3 binlira masraf cikti sadece on far 1200 lira dediler ve yurt disindan gelecekmis parcalar 20 25 gun surermis hem cok para verip hem rezil olmak bu olsa gerek

    Yeni kasada yedek parça hem pahalı hem sıkıntıymış, sırf bu yüzden vazgeçtim yeni kasadan.

    3000tl nin sadece 800tl si parça parasıdır.

    Değişen parçaları tamir işlemi bittikten sonra kontrol etmeni tavsiye ederim çünkü gereksiz değişim yapıyorlar.
    İstisnasız her honda servisinde yaparlar bunu, parça üzerinde hafif bir çizik olsun değiştirirler hemen, üzerinde olması gereken bir çizik veya başka birşey varsa siz salakmışsınız gibide bak burası aşınmış diye yutturmaya çalışırlar. Kanmayın, güvenmeyin.
    Sizi sağılacak inek olarak görüyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi weirdo -- 4 Aralık 2015; 19:49:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sagoxxxx145e

    3 gun once kaza yaptim dediginiz gibi parcalar ucuz dendi 3 binlira masraf cikti sadece on far 1200 lira dediler ve yurt disindan gelecekmis parcalar 20 25 gun surermis hem cok para verip hem rezil olmak bu olsa gerek

    Konu sahibi olarak kazayı 2013 senesi Temmuz ayında yapmış. Ve 26 gün parça bekleyip motoru kullanamamıştım.
    O zamanki bahaneleri yaz ayına geldiği için demişlerdi.
    2.5 sene sonra üstelikte kış ayında hala parça sıkıntısı varsa. Demekki Honda da bir değişiklik yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.