Şimdi Ara

Honda'nın Avrupa'dan Çekilmesi (2022)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
1
Favori
3.217
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 hafta
  • Cevaplayan Üyeler 35
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 14 saat 20 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 3
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • commandx (6 mesaj) zotacing (3 mesaj) autindustry (3 mesaj) zed (2 mesaj) emre1270393 (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (23 mesaj) Mobil (20 mesaj) Mini (9 mesaj)
  • @
2 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    7944 Mesaj

    Satislar cok degismez. Cunku o fabrikalardan zaten Civic modeli satiliyordu. Baska bir fabrikadan Civic getirelecektir.

    |
    |
  • Yarbay
    14911 Mesaj

    Zaten hiç bir zaman avrupa piyasasına adam gibi yönelmediler ki. Varsa yoksa abd. Motor seçeneği az, donanım seçeneği az, dizel getirmediler. Crv de 1.6 160 hp koyup yeni kasada gene kaldırdılar. Accord gibi güzel bir araç 2.0 hatta 2.2 yokları oynadı. Abd piyasasına bakıyorsun 5309593 tane model var. Tam onlara göre büyük , kullanışlı araçlar.


    Jazz şehir içi için mükemmel bir araç bence ama çeşitlilik çok az.

    |
    |
  • Binbaşı
    1578 Mesaj

    honda türkiye fabrikası satışta.


    karsanın alma ihtimali çok yüksek.

    |
    |
  • Yarbay
    2668 Mesaj

    Swindon fabrikası kapandığında hb ve dolayısı ile type R üretimi %99 ABD'ye taşınacak. ABD ile aramızdaki fahiş gümrük vergileri sebebiyle artık ülkemize hb ve type r gelmeyecek büyük ihtimalle.


    Bununla birlikte bizdeki fabrika kapanacak ve sedan araçlar tayland fabrikasından Türkiye'ye gelmeye devam edecek ancak 1.6 litre atmosferik üretimine son verilecek, sadece turbo motorlu seçenekler sunulacak. Tayland üretiminin kötü yanı aramızda gümrük vergisi var, Taylanddan gelecek civicler ekstra gümrük vergisine takılacağı için %7-10 ilave zamla Türkiye pazarında fiyat anlamında iyice rekabet edemez hale gelecek mecburen.


    Tayland üretimi turbo motorlu civicler için bir sürpriz de olabilir, rekabetçi fiyattan gelirse ciddi tercih sebebi olabilir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edgar1899 -- 8 Ocak 2021; 13:30:38 >
    |
    |
  • Yarbay
    4910 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Honda Türkiye pazarından bile çıkalı 10 yıl olmuştu zaten.


    Civic-CRV dışında araba satmıyorlardı, ağırlıkta yerli üretim dandik Civic'ler.


    Model seçeneği en az olan firmalardan biri Global olarak da bakıldığında. Yeni teknolojilere hep geç kaldılar, hep reddettiler. Aynısını Toyota'da yapıyor ama dümenden hybrid çıkardı oyalıyor işte fanlarını.


    Eğer illa elektrikli araçlar piyasaya hakim olacaksa, Uzak Doğulular yine piyasadan silinecek kıvama gelecekler. Çünkü yine arabaların ağa babası markaları en iyisini yapacaklar ve yapıyorlar.

    amerika'da yer gök toyota, honda, lexus... bunların dışındakiler zaten pikap genelde. pikap araçlar da mecburen amerikan üretimi araçlar. mecburen çünkü pikaplar için eskiden kalma bir ekstra vergi var dışarıdan getirilen araçlar için. o yüzden ford, chevrolet falan domine ediyor. honda avrupa'dan çıkabilir ama marka olarak kaybolacağını düşünmüyorum. "bozulmaz" algısı çok yüksek oralarda. toyota'nın avrupa'da zor göreceğin prius modeli falan peynir ekmek gibi satılmış.

    |
    |




  • Yarbay
    5608 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: KararanBitki

    Çekilmese bile araçlar Japonya'dan geleceği için maliyet vs üzerine eklenecektir.

    Olsun en azından rüzgardan yamulmaz kaportaları



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    492 Mesaj

    Her sey ikiye ayrilir, siz yeter ki baltayi saglam vurun.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    7617 Mesaj

    Sektör için büyük kayıp olacak. İki de bir şu kaporta olayını yazanlardan da sıkıntı geldi artık, Honda araçların teknik anlamda çok sorunsuz ve uzun dönemde sağlam araçlar. Zaten bu yüzden daimi müşterileri vazgeçemiyor. Başka markaya Honda'dan giden kişi genelde mutsuz olur tekrar döner. Ama millete albenili araç yap, isterse kaput 50 yıl dayansın ama şanzımandan dolayı atıyorum sanayiden çıkamasın bizim bazı insanımız böyle mutlu oluyor. Varsa yoksa derdi yumuşak plastik.

    |
    |
  • Yarbay
    10494 Mesaj

    Alakası yok. Avrupa'da da benzer şekilde piyasa, ikinci el ve yürütme maliyeti önemli. Kalite konfor pek umurlarında değil. En çok satan modeller b segment vs cücük gibi araçlar olmazdı Amerika gibi olurdu. B segment araç satılmıyor neredeyse. Yaris Avrupa'da en çok satan modellerden. Polodan çok satmış olabilir.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    zed kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1697 Mesaj

    Önemli olmadığından Japonların satışlarını görüyoruz. Koreliler bile Japonları silip süpürmüş.
    |
    |
    commandx kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    10494 Mesaj

    Toyota geçen sene Opel audi ve skodayı geçerek 7. Sıraya yükseldi. Bu sene Ford ve bmw yi geçerek 5. Sıraya yükselecek büyük ihtimal. Büyük başarı.


    Koreliler daha çok önem veriyor Avrupa'ya. Avrupa için modeller geliştiriyor. Hondanın avrupa için pek bir modeli yok. Sanki kalite konfor korelilerde üst seviye   Korelilerin de sattığı modeller i10, i20 kona vs. Konfor denince benim aklıma genesis, sonata, santa fe, palisade falan geliyor.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    zed kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3224 Mesaj
    Honda bu ayrılığa fazla dayanamaz hemen geri gelir



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    599 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Toyota geçen sene Opel audi ve skodayı geçerek 7. Sıraya yükseldi. Bu sene Ford ve bmw yi geçerek 5. Sıraya yükselecek büyük ihtimal. Büyük başarı.


    Koreliler daha çok önem veriyor Avrupa'ya. Avrupa için modeller geliştiriyor. Hondanın avrupa için pek bir modeli yok. Sanki kalite konfor korelilerde üst seviye   Korelilerin de sattığı modeller i10, i20 kona vs. Konfor denince benim aklıma genesis, sonata, santa fe, palisade falan geliyor.

    Korelilerin su anda konfor seviyesi olarak oldukca iyi olan cok modeli var. Koreliler bu konuda japonlari coktan gecti


    Hondanin aslinda yeterince modeli var. Jazz, civic, hrv ve crv avrupada en cok talebin oldugu siniflarda yer aliyor




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarbay
    10494 Mesaj

    Korelilerin iyi modelleri olduğunu biliyorum ama japonları geçti demek biraz abartı oluyor.

    Sadece model yetmiyor. Uygun motor, uygun fiyat, cazip seçenekler olmayınca satamıyor. Tr ye bakmayın, Avrupa'da vw den daha pahalı honda modelleri.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    autindustry kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    492 Mesaj
    Avrupaya a,b,c, suvcuk segmenti, amerikaya c,d,e,f segemnt ve hakiki suvlari kaliteli olan goturur. Her yerde bu ikisini de alacak adam illa vardir ama ana akimi bozmazlar genelde. Stratejik davranan mali goturuyor. Amerikada iyi satis yapan adamlar, pazarin buyuk olmasi sebebiyle bazi kucuk pazarlari umursamayabiliyor. Satis planlama gibi onemli ve stratejik isler siradan vatandasin aklinin alacagi seyler degil. Tutunamiyorsa ciksin avrupadan onemli degil.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    754 Mesaj

    Aslinda uzakdoğu demişken Çin ve G.Kore’li üreticiler elektriği geliştirmeye tamgaz devam ediyorlar fakt bu japonlrın inadını anlamıyorum Honda ve Mazda 20212 de Teslanın verdiği menzilden daha az menzil veren iki tame dandirik araba çıkardı en basitinden Toyota fabrikalarını dönüştürmeye çekiniyor direkt sanırım Hızlı şarj altyapısına en hızlı geçiş yapan Japonya gibi bir ülkenin üreticilerinin böyle inatçı olmasına anlam veremiyorum




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    zotacing kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1650 Mesaj

    Kesinlikle katılmıyorum. Model seçeneği en az olan firma demişsiniz. Bilmiyorum Uzak Doğu pazarından haberiniz var mı? Ya da Amerika'ya hiç gittiniz mi? Koskoca bir markayı Yerli Civicler yüzünden yargılamayın. Yanlış hatırlamıyorsam Amerika'da yıllık 400bin araç satıyor Honda. 2000 li yıllarda Hidrojenle çalışan arabadan tutun da vtec2 diye tabir ettiğimiz 2000-2005 arasındaki civic kasasında bile hybrid model çıkarttılar. Bizim ülkemizde de fd6 yani 2007-2012 yılları arasındaki kasalarda sattılar. Fcx Clarity diye yine 2000 li yıllarda hidrojenle çalışan araba sattılar. Yani teknolojiyi gayet yakından takip ediyorlar. Bir çok elektrikli arabaları var hatta Honda Türkiye getirmese de galeriler getiriyor. Honda E modeli mesela. Neden 1.6 motor hacminde 200HP'den az küçük arabalara biniyoruz diye sormak lazım. Neden yayla gibi rahat konforlu arabalara binemiyoruz ya da bir ömür boyu para biriktirsek bile binemiyoruz. Hepsinin cevabı yine aynı yere çıkıyor.

    |
    |
    zotacing kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Yarbay
    21652 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: emre1270393

    Kesinlikle katılmıyorum. Model seçeneği en az olan firma demişsiniz. Bilmiyorum Uzak Doğu pazarından haberiniz var mı? Ya da Amerika'ya hiç gittiniz mi? Koskoca bir markayı Yerli Civicler yüzünden yargılamayın. Yanlış hatırlamıyorsam Amerika'da yıllık 400bin araç satıyor Honda. 2000 li yıllarda Hidrojenle çalışan arabadan tutun da vtec2 diye tabir ettiğimiz 2000-2005 arasındaki civic kasasında bile hybrid model çıkarttılar. Bizim ülkemizde de fd6 yani 2007-2012 yılları arasındaki kasalarda sattılar. Fcx Clarity diye yine 2000 li yıllarda hidrojenle çalışan araba sattılar. Yani teknolojiyi gayet yakından takip ediyorlar. Bir çok elektrikli arabaları var hatta Honda Türkiye getirmese de galeriler getiriyor. Honda E modeli mesela. Neden 1.6 motor hacminde 200HP'den az küçük arabalara biniyoruz diye sormak lazım. Neden yayla gibi rahat konforlu arabalara binemiyoruz ya da bir ömür boyu para biriktirsek bile binemiyoruz. Hepsinin cevabı yine aynı yere çıkıyor.

    Honda rakip olarak gördüğü markaların hepsinden geride, hem ürün çeşitliliği hem de kalite, teknoloji olarak. Bu konu tartışmaya açık değil benim için, bir malın çok satması onu iyi yapmaz.





  • Yarbay
    10494 Mesaj

    Kaale alınacak bir zat değil. Boşuna yazmayın. He he deyip geçin.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    emre1270393 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1493 Mesaj

    honda bitmiş okeye dönüyor. hondayı; kia/hyundai geçti, pejo grubu geçti. vw'yi saymıyorum o zaten TSi ve dsg çıktığından beri geçmişti. yakında çin markaları da geçerse şaşırmayın. ha 2000 li yıllarda Honda Civic'ler emsallerinden özellikle motor olarak (VTi) çok daha iyi durumdaydı ama boynuz kulağı geçti.

Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Pubg mobile uc
Radyo Dinle
kripto para haberleri
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
anzer balı
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
1,609
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.