Şimdi Ara

Honda'nın Avrupa'dan Çekilmesi (2022) (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
96
Cevap
0
Favori
6.553
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Satislar cok degismez. Cunku o fabrikalardan zaten Civic modeli satiliyordu. Baska bir fabrikadan Civic getirelecektir.

  • Zaten hiç bir zaman avrupa piyasasına adam gibi yönelmediler ki. Varsa yoksa abd. Motor seçeneği az, donanım seçeneği az, dizel getirmediler. Crv de 1.6 160 hp koyup yeni kasada gene kaldırdılar. Accord gibi güzel bir araç 2.0 hatta 2.2 yokları oynadı. Abd piyasasına bakıyorsun 5309593 tane model var. Tam onlara göre büyük , kullanışlı araçlar.


    Jazz şehir içi için mükemmel bir araç bence ama çeşitlilik çok az.

  • honda türkiye fabrikası satışta.


    karsanın alma ihtimali çok yüksek.

  • Swindon fabrikası kapandığında hb ve dolayısı ile type R üretimi %99 ABD'ye taşınacak. ABD ile aramızdaki fahiş gümrük vergileri sebebiyle artık ülkemize hb ve type r gelmeyecek büyük ihtimalle.


    Bununla birlikte bizdeki fabrika kapanacak ve sedan araçlar tayland fabrikasından Türkiye'ye gelmeye devam edecek ancak 1.6 litre atmosferik üretimine son verilecek, sadece turbo motorlu seçenekler sunulacak. Tayland üretiminin kötü yanı aramızda gümrük vergisi var, Taylanddan gelecek civicler ekstra gümrük vergisine takılacağı için %7-10 ilave zamla Türkiye pazarında fiyat anlamında iyice rekabet edemez hale gelecek mecburen.


    Tayland üretimi turbo motorlu civicler için bir sürpriz de olabilir, rekabetçi fiyattan gelirse ciddi tercih sebebi olabilir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edgar1899 -- 8 Ocak 2021; 13:30:38 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    amerika'da yer gök toyota, honda, lexus... bunların dışındakiler zaten pikap genelde. pikap araçlar da mecburen amerikan üretimi araçlar. mecburen çünkü pikaplar için eskiden kalma bir ekstra vergi var dışarıdan getirilen araçlar için. o yüzden ford, chevrolet falan domine ediyor. honda avrupa'dan çıkabilir ama marka olarak kaybolacağını düşünmüyorum. "bozulmaz" algısı çok yüksek oralarda. toyota'nın avrupa'da zor göreceğin prius modeli falan peynir ekmek gibi satılmış.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: KararanBitki

    Çekilmese bile araçlar Japonya'dan geleceği için maliyet vs üzerine eklenecektir.

    Olsun en azından rüzgardan yamulmaz kaportaları

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her sey ikiye ayrilir, siz yeter ki baltayi saglam vurun.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sektör için büyük kayıp olacak. İki de bir şu kaporta olayını yazanlardan da sıkıntı geldi artık, Honda araçların teknik anlamda çok sorunsuz ve uzun dönemde sağlam araçlar. Zaten bu yüzden daimi müşterileri vazgeçemiyor. Başka markaya Honda'dan giden kişi genelde mutsuz olur tekrar döner. Ama millete albenili araç yap, isterse kaput 50 yıl dayansın ama şanzımandan dolayı atıyorum sanayiden çıkamasın bizim bazı insanımız böyle mutlu oluyor. Varsa yoksa derdi yumuşak plastik.

  • zed Z kullanıcısına yanıt

    Alakası yok. Avrupa'da da benzer şekilde piyasa, ikinci el ve yürütme maliyeti önemli. Kalite konfor pek umurlarında değil. En çok satan modeller b segment vs cücük gibi araçlar olmazdı Amerika gibi olurdu. B segment araç satılmıyor neredeyse. Yaris Avrupa'da en çok satan modellerden. Polodan çok satmış olabilir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Önemli olmadığından Japonların satışlarını görüyoruz. Koreliler bile Japonları silip süpürmüş.
  • zed Z kullanıcısına yanıt

    Toyota geçen sene Opel audi ve skodayı geçerek 7. Sıraya yükseldi. Bu sene Ford ve bmw yi geçerek 5. Sıraya yükselecek büyük ihtimal. Büyük başarı.


    Koreliler daha çok önem veriyor Avrupa'ya. Avrupa için modeller geliştiriyor. Hondanın avrupa için pek bir modeli yok. Sanki kalite konfor korelilerde üst seviye   Korelilerin de sattığı modeller i10, i20 kona vs. Konfor denince benim aklıma genesis, sonata, santa fe, palisade falan geliyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Honda bu ayrılığa fazla dayanamaz hemen geri gelir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Toyota geçen sene Opel audi ve skodayı geçerek 7. Sıraya yükseldi. Bu sene Ford ve bmw yi geçerek 5. Sıraya yükselecek büyük ihtimal. Büyük başarı.


    Koreliler daha çok önem veriyor Avrupa'ya. Avrupa için modeller geliştiriyor. Hondanın avrupa için pek bir modeli yok. Sanki kalite konfor korelilerde üst seviye   Korelilerin de sattığı modeller i10, i20 kona vs. Konfor denince benim aklıma genesis, sonata, santa fe, palisade falan geliyor.

    Korelilerin su anda konfor seviyesi olarak oldukca iyi olan cok modeli var. Koreliler bu konuda japonlari coktan gecti


    Hondanin aslinda yeterince modeli var. Jazz, civic, hrv ve crv avrupada en cok talebin oldugu siniflarda yer aliyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • autindustry A kullanıcısına yanıt

    Korelilerin iyi modelleri olduğunu biliyorum ama japonları geçti demek biraz abartı oluyor.

    Sadece model yetmiyor. Uygun motor, uygun fiyat, cazip seçenekler olmayınca satamıyor. Tr ye bakmayın, Avrupa'da vw den daha pahalı honda modelleri.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avrupaya a,b,c, suvcuk segmenti, amerikaya c,d,e,f segemnt ve hakiki suvlari kaliteli olan goturur. Her yerde bu ikisini de alacak adam illa vardir ama ana akimi bozmazlar genelde. Stratejik davranan mali goturuyor. Amerikada iyi satis yapan adamlar, pazarin buyuk olmasi sebebiyle bazi kucuk pazarlari umursamayabiliyor. Satis planlama gibi onemli ve stratejik isler siradan vatandasin aklinin alacagi seyler degil. Tutunamiyorsa ciksin avrupadan onemli degil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt

    Aslinda uzakdoğu demişken Çin ve G.Kore’li üreticiler elektriği geliştirmeye tamgaz devam ediyorlar fakt bu japonlrın inadını anlamıyorum Honda ve Mazda 20212 de Teslanın verdiği menzilden daha az menzil veren iki tame dandirik araba çıkardı en basitinden Toyota fabrikalarını dönüştürmeye çekiniyor direkt sanırım Hızlı şarj altyapısına en hızlı geçiş yapan Japonya gibi bir ülkenin üreticilerinin böyle inatçı olmasına anlam veremiyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt

    Kesinlikle katılmıyorum. Model seçeneği en az olan firma demişsiniz. Bilmiyorum Uzak Doğu pazarından haberiniz var mı? Ya da Amerika'ya hiç gittiniz mi? Koskoca bir markayı Yerli Civicler yüzünden yargılamayın. Yanlış hatırlamıyorsam Amerika'da yıllık 400bin araç satıyor Honda. 2000 li yıllarda Hidrojenle çalışan arabadan tutun da vtec2 diye tabir ettiğimiz 2000-2005 arasındaki civic kasasında bile hybrid model çıkarttılar. Bizim ülkemizde de fd6 yani 2007-2012 yılları arasındaki kasalarda sattılar. Fcx Clarity diye yine 2000 li yıllarda hidrojenle çalışan araba sattılar. Yani teknolojiyi gayet yakından takip ediyorlar. Bir çok elektrikli arabaları var hatta Honda Türkiye getirmese de galeriler getiriyor. Honda E modeli mesela. Neden 1.6 motor hacminde 200HP'den az küçük arabalara biniyoruz diye sormak lazım. Neden yayla gibi rahat konforlu arabalara binemiyoruz ya da bir ömür boyu para biriktirsek bile binemiyoruz. Hepsinin cevabı yine aynı yere çıkıyor.

  • emre1270393 E kullanıcısına yanıt

    Kaale alınacak bir zat değil. Boşuna yazmayın. He he deyip geçin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • honda bitmiş okeye dönüyor. hondayı; kia/hyundai geçti, pejo grubu geçti. vw'yi saymıyorum o zaten TSi ve dsg çıktığından beri geçmişti. yakında çin markaları da geçerse şaşırmayın. ha 2000 li yıllarda Honda Civic'ler emsallerinden özellikle motor olarak (VTi) çok daha iyi durumdaydı ama boynuz kulağı geçti.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.