Şimdi Ara

HONDA MOTOSİKLET ÜRETSİN, OTOMOBİL ONUN İŞİ DEĞİL.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
174
Cevap
0
Favori
9.464
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 ay
  • Cevaplayan Üyeler 81
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 6
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 34 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 4
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • flyer_mig (16 mesaj) pars.42 (11 mesaj) ugah6aiw (9 mesaj) CapriceClassic (7 mesaj) cseyfe (6 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (116 mesaj) Mobil (40 mesaj) Mini (18 mesaj)
  • @
71 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> HONDA MOTOSİKLET ÜRETSİN, OTOMOBİL ONUN İŞİ DEĞİL.
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    499 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    1. motor sesini çok içeri alır. Yalıtım zayıftır.
    2. sunroof ve fitiller garanti dışı
    3. navigasyon güncellemesi yok.
    4..klima gazları sorunlu
    5. direksiyon takımı sorunlu
    6. dizelde çuvalladılar.
    7.servis çalışanları sorunlu
    8. millet uzaya çıktı, 1.6 atmosferik nedir?
    9. motorsiklet şanzumanini otomobile entegre et. :)

    Alman her zaman akar. VESSELÂM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kıng365 -- 17 Aralık 2020; 0:16:55 >



  • Hondayi sevmem ama maddeler oldukca sacma

    1. Bu madde icin bir cok marka sayabilirim.
    2., 3. ve 7. maddeler tamamen Turkiye ile ilgili sorunlar.
    6. Dizel mi kaldi ? Avrupada elektrikli arac satislarinin altinda kaldi.
    8. 1.5 182hp gibi muazzam bir turbo benzin motoru var, paran varsa gidip alirsin.
    9. Cvt yillardir bir cok marka tarafindan kullanilan bir sanziman cesidi, mucidi de honda degil zaten.
    Bence bu yazdıkların Honda Türkiye için geçerli olmalı.

    Zira Honda dünyanın en çok otomobil satan 4. markasıdır... Bahsettiğin sorunlar dünya çapında olsa 4. olmazlardı.

    Efenim 3 yıl 60 bin km ford mondeo tit+x paket, 5 yıl golf 6 tdi high line(100 bin), 2 yıl f30 lci luxury plus(50 bin) ve son olarak 1.5 yıldır(40 bin) civic hb 1.6dtec kullanmaktayım.

    1. motor sesini çok içeri alır. Yalıtım zayıftır. (bmw hariç hepsi alıyordu, bmwnin de üst devirlerde geliyordu ama tatlı bir sesti)

    2. sunroof ve fitiller garanti dışı (civicte hiç lazım olmadı, mondeonun gideri tıkandı yaptırana kadar çok uğraştım)

    3. navigasyon güncellemesi yok.(2008 mondeomda vardı bu gün telefon kullanıyorum, trafiğide gösteriyor çok daha pratik aracın multimedyasında aradığım bir özellik değil carplay veya android oto daha mantıklı)

    4..klima gazları sorunlu (aracım 8 yaşında kliması tıkır tıkır çalışıyor)

    5. direksiyon takımı sorunlu (sorun yaşamadım)

    6. dizelde çuvalladılar. (yeni nesil dizeller taş çıkarır, dpf sıkıntısı yaşamadım, 220 km yolu 100 kmde ortalama 3lt tüketim le tamamladım, istediğim zaman performansı da iyi 2012 golfümün içinden geçer. Wv grubunun 2015e kadar ürettiği motorlardan daha iyi sonrası tartışılır ancak ben yine honda dizeli tercih ederim. 2013te üretilmiş motor son nesil wv motorlarına göre daha fazla ekonomi kasabiliyor veya performans alabiliyorsun, kısıtlamalar nedeniyle sonrasında dziele yatırım yapmadılar, tüm firmalar dizelden çekiliyor)

    7.servis çalışanları sorunlu (ankara honda bar hüseyin ustaya gidiyorum özel servis gayet memnunum)

    8. millet uzaya çıktı, 1.6 atmosferik nedir? (işini ekonomik görecekse idealdir. isteyene 1.5t de var. ben de tüp ile ekonomi yapabileceğim bir alman arıyorum mesela)

    9. motorsiklet şanzumanini otomobile entegre et. :) (sanırım cvtden bahsediyorsunuz, standart kullanıcı için cvt tüm otomatiklerden daha konforlu ve tüketimi düşüren bir şanzımandır. Ancak ben sportif sürüş istiyorum diyorsan sana heel and toe yapabileceğin manuel verelim. Dsg de yapamazsın bunu. 1.5t lerin manueli var yavru type R) (Japon sorunsuzluğunda dsg vites isterdim açıkçası ancak son nesil dizellerin otm olanları 9 ileri tork konvertörlü ama pahalı)


    Alman her zaman akar. VESSELÂM


    Aleyküm selam, araçlara bu kadar anlam yüklemenin anlamı yok. Memlekette ulaşabildiğimiz araçlar ekonomik sınıf araçlar. Keyif aracı değil hiç biri. Artık üretim metotları o kadar birbirine yaklaştı ki araçların birbirlerinden bariz farkları yok. hiçbir markayı yermenin veya yüceltmenin anlamı da yok. Mesela f30 çok keyifli araçtı, aynı keyif hiçbirinde yok, ancak bir bmw 2 tane civic veya golf parası. Dünyada ne araçlar var, ulaşamıyoruz. C sınıfı ekonomi için üretilmiş araçlardan bentley konforu maserati sportifliği vb beklemek saçma. Kullanıcı deneyimlerini değerlendirir aklınıza yatan aracı alırsınız.

    Son kasa FC5 için


    motor şanzıman sesi yok ,yol sesi var


    bence sorunlu yanları


    Yol gürültüsü


    Sık servis aralığı - LPG 10.000 -40.000 de şanzıman yağı


    Zayıf kaporta ve boya


    İnce ve küçük ön koltuk sırtlıkları


    Bunun dışında yazılan maddelerin çoğu çöp almanlar da sorunlu hemde mercedes bmw audi bile ,kimse bmw nin yol gürültüsünden bahsetmez 2014 5.20 almanyadan alınan bmw neredeyse honda kadar yol sesi alıyor


    Honda F/P aracı olduğu için çok satılıyor ,sorunlu dsg li almanlar nasıl satılıyorsa :)


    Motora çöp diyenler gitsin 1.5 turbo alsın o seçenek de var ?? adamlar gayet uygun motor getirmiş isteyene tasarruf sorunsuz 1.6 atmosferik , isteyene güç 1.5 turbo 182Hp

  • Yarbay
    2491 Mesaj

    teşekkürler

    |
    |
  • Yarbay
    5081 Mesaj

    Yanlış bir tane madde yok.

  • Yarbay
    2280 Mesaj
    Bence bu yazdıkların Honda Türkiye için geçerli olmalı.

    Zira Honda dünyanın en çok otomobil satan 4. markasıdır... Bahsettiğin sorunlar dünya çapında olsa 4. olmazlardı.
  • Yarbay
    4967 Mesaj
    Hondayi sevmem ama maddeler oldukca sacma

    1. Bu madde icin bir cok marka sayabilirim.
    2., 3. ve 7. maddeler tamamen Turkiye ile ilgili sorunlar.
    6. Dizel mi kaldi ? Avrupada elektrikli arac satislarinin altinda kaldi.
    8. 1.5 182hp gibi muazzam bir turbo benzin motoru var, paran varsa gidip alirsin.
    9. Cvt yillardir bir cok marka tarafindan kullanilan bir sanziman cesidi, mucidi de honda degil zaten.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    27755 Mesaj

    Trololololol ciddiye alır yine tartışır millet orası ayrı

  • Yarbay
    2298 Mesaj
    Bence sen git lgs’ye çalışmaya devam et.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    11859 Mesaj

    Sen acaba dizelini hiç sürdün mü. Ben HB Civic Sport dizeli kullandım da, yakıt ve performans olarak hiçbir problemi yok.

    |
    |
  • Uzaklaştırılmış 5 gün cezanın, 4 gün 22 saat 23 dakika kadarı kaldı.

    Direklerine dıştan kaporta kaplaması yamulmasın diye poliüretan basıp satılan araçlar

  • Yarbay
    3790 Mesaj
    Adamlar F1’deki 4 motor tedarikçisinden birisi. Uzaya zaten çıkmış durumdalar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    2280 Mesaj

    2022'de F1'de olmayacaklar. Uzayın ötesine gidecek teknolojileri yokmuş, bırakmak zorunda kaldılar anlaşılan.
    |
    |
    rst78 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    755 Mesaj

    Yazılan maddelerin altına imzamı atarım.

    Kaporta zayıf, kağıt gibi. Motor zaten ölmüş, yalıtım malzemesini koymayı unutmuşlar, şanzıman da berbat, aşırı keyifsiz.

    Hiç mi iyi yönü yok derseniz tüp var ekonomi yaparsın bir de berbat şanzıman teknolojisiz olduğundan kolay kolay arıza vermez. Bu kadar yüksek paralar verip berbat motor şanzımanla yol gürültüsü mü çekilir,yokuşta kamyondan sellektör mü yenilir, ben çekemem ama çekmek isteyen çok var.

    |
    |
  • DH Yönetici
    4790 Mesaj

    elektrikli teknolojiye odaklanmak için ayrıldılar diye biliyorum. şu anki motorları güç ve dayanıklılık olarak fena değil.

    |
    |
    shkoksal kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3790 Mesaj

    Biliyorum. Ferrari dışında kimse sonsuza kadar devam etmiyor F1’de. Şu anda Mercedes’in ardından griddeki en iyi 2. motor üreticisi konumundalar. Bu bağlamda bırakmak zorunda kalmaları uzaya çıkamamaktan kaynaklanmıyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 13 Aralık 2020; 1:17:14 >
    |
    |
    shkoksal kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2280 Mesaj

    Evet, haklısın hocam. Ben ilgili arkadaşın güncelliği olmayan mesajına ithafen yazdım.

    Şu an 4 üreticiden 3. konumdalar fakat önlerindeki markalarla fark çok az gerçekten. Görece 2. sırada bile denilebilir.
    |
    |
    anyhill kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2280 Mesaj

    Bence değil. Renault bu sene düzlüklerde uçuyor. Keza Renault motoruna sahip McLaren de öyleydi. Renault ile eşit, belki çok az farkla ardında denebilir.
    |
    |
    rst78 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3790 Mesaj

    Doğru aslında birbirlerine bayağı yakınlar. Red Bull ve Alpha Tauri’de iyi iş çıkarıyordu Honda, bakalım seneye bu takımlar kimden motor alacaklar.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    shkoksal kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    580 Mesaj
    Motosiklette aslında sadece belli serisi efso diğeri
    Çöp mesela africa twin gerçekten bir başarılarıdır ama hak ettiğini görmüyor Türkiye kanalında



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    499 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    yapmayın arkadaşlar. 300 bin tl para vericem 1997 senesinden kalma 1.6 atmosferik motoru alacam. Kaporta zaten kağıt gibi ince

    Bir dizel yaptılar. şikayet varda inceleyin sorunları.
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
anzer balı
Ko Cuce
backlink paketleri
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,516
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.