Şimdi Ara

Honda jazz şehirler arası yakit tüketimi (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
95
Cevap
2
Favori
9.191
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Değerler gayet normal. Aracı bilmeyenler tabi piyasada bilinen algılar ile sallayıp durmuş.

    120 ile gidince kaç yakıyor diye soranlar olmuş. 120 sabit, klima açık, üç kişi uzun yolda 4.6 yakıyor. Uzun dönem şehiriçi ortalaması 6.4 litredir. 90-100 sabit giderseniz 4-4.3 gayet olağan bir durum. Tamamen dipgazda canını alsanız 8-8.5 yakıyor. Tsi ile karşılaştırma da yapılmış. Bu araca tüp takılabiliyor rahatlıkla. Ekonomi karşılaştırması yapacaksanız bir de bu değerlerin tüp versiyonlarını koyalım ortaya he, ne dersiniz ?

    Beşinci vites 3000 devirde 100 ile gidiyor. Motor 100 hp, kasa 1080 kg. 120 dolaylarında 3600 devirde oluyor. Haliyle gaza bastığınız an, klasik atmosferik motorlu araçlardan beklenmeyecek şekilde gayet tatminkar olarak hızlanıyor. Yani 90-100 gitmeye çalışmak bu araç için eziyet değil, o hızlarda gayet iyi. Bilmediğiniz araç hakkında yorum yapmayın.

    Aracın motoru 3500 devrin altında iki emme valfinden birini kullanıyor. Girdap oluşturarak yakıt hava karışımını iyi sağlıyor. O yüzden alt devirlerde ekonomik. 3500 üstünde çift emme valfi açılıyor. Performans modu.

    120 sabit klima açık 3 kişi uzyn yolda 4.6 nasıl yakıyor anlamadım, foto var mı bununla ilgili? 2016 pug 308 1.6 ehdi ile aynı şartlarda 5.0 yakıyorum ben. Az önce 1380 km yolu bu şekilde tamamladım ortalamam 5.0. Bizim araç da ağır değil hani, 1150kg. 6. Vites 2000 devire bile değmiyor 120 kmh hem de.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alks


    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Ey hesaptan kitaptan anlamaz, oradan buradan duyduklarını satanlar.

    Otoban hızlarında golf uçar kaçar, atmosferik jazz peşinden gelemez ya hani.

    Her iki araç da manuel beş ileri.

    120 Km saat hız. Hani otoban süratlerinde dizel golf patlıyormuş da jazz gidemiyormuş ya. Atmosferik benzinli olduğu için. Okuyun bakalım .

    Vw Golf 1.6 tdi 105 hp , 2300 devirde. 250 Nm tork. 1300 kg ağırlık
    Golf beşinci vites dişli oranı 0,63. Son dişli oranı 3,65, lastikler 195-65-R15

    Honda jazz 1.33 i-vtec 100 hp, 3600 devirde. 121 Nm tork. 1051 kg ağırlık
    Jazz beşinci vites dişli oranı 0,727. Son dişli oranı 4,62, lastikler 175-65-R15

    Kilogram başına tekere giden kuvvet, golfte %9 daha fazla. Vitesleri dörde takıyoruz.

    Vw Golf 1.6 tdi 105 hp , 3000 devirde. 225 Nm tork. 1300 kg
    Golf dördüncü vites dişli oranı 0,82.
    Honda jazz 1.33 i-vtec 100 hp, 4700 devirde. 127 Nm tork. 1051 kg.
    Jazz dördüncü vites dişli oranı 0,949.

    Kilogram başına tekere giden kuvvet, jazz'da %6 daha fazla. Vitesleri üçe takıyoruz.

    Vw Golf 1.6 tdi 105 hp , 4400 devirde. 170 Nm tork. 1300 kg
    Golf üçüncü vites dişli oranı 1,19.
    Honda jazz 1.33 i-vtec 100 hp, 6300 devirde. 112 Nm tork. 1051 kg.
    Jazz üçüncü vites dişli oranı 1,303.


    Kilogram başına tekere giden kuvvet, jazz'da %17 daha fazla. Golfün devri tükendi çünkü.


    Golf 4'te, jazz 3 te olsun.

    Vw Golf 1.6 tdi 105 hp , 3000 devirde. 225 Nm tork. 1300 kg
    Golf dördüncü vites dişli oranı 0,82.
    Honda jazz 1.33 i-vtec 100 hp, 5400 devirde. 125 Nm tork. 1051 kg.
    Jazz üçüncü vites dişli oranı 1,303.

    Golf maksimum güç devrinde olmadığı için, tekere giden kuvvet jazz'da %28 daha fazla.


    Hızı biraz arttıralım. 140 olsun mesela. Beşinci vites.


    Vw Golf 1.6 tdi 105 hp , 2700 devirde. 250 Nm tork. 1300 kg ağırlık
    Golf beşinci vites dişli oranı 0,63. Son dişli oranı 3,65, lastikler 195-65-R15
    Honda jazz 1.33 i-vtec 100 hp, 4200 devirde. 124 Nm tork. 1051 kg ağırlık
    Jazz beşinci vites dişli oranı 0,727. Son dişli oranı 4,62, lastikler 175-65-R15

    Kilogram başına tekere giden kuvvet, golfte %6,6 daha fazla. Vitesleri dörde takıyoruz.

    Vw Golf 1.6 tdi 105 hp , 3500 devirde. 210 Nm tork. 1300 kg
    Golf dördüncü vites dişli oranı 0,82.
    Honda jazz 1.33 i-vtec 100 hp, 5400 devirde. 126 Nm tork. 1051 kg.
    Jazz dördüncü vites dişli oranı 0,949.

    Kilogram başına tekere giden kuvvet, jazz'da %13 daha fazla. Vitesleri üçe takamıyoruz, golfün ve jazzın devri bitti. 160 ile beş karşılaştırması yapalım.

    Vw Golf 1.6 tdi 105 hp , 3000 devirde. 225 Nm tork. 1300 kg ağırlık
    Golf beşinci vites dişli oranı 0,63.
    Honda jazz 1.33 i-vtec 100 hp, 4800 devirde. 127 Nm tork. 1051 kg ağırlık
    Jazz beşinci vites dişli oranı 0,727.

    Kilogram başına tekere giden kuvvet, jazz'da %6,2 daha fazla.

    Beşinci viteste motorlar devir alırsa jazz öne geçiyor. Düşük hızlarda ise alt devir gücünün fazlalığından golf öne geçiyor son viteste. 120 den sonra her türlü hızda beşten alt viteslere düşürüldüğü an, yüksek devirde tork kaybeden golfün ciğeri kesiliyor. Biriyle yarışma niyeti olup da son viteste durmaya kalkacak olan varsa, ona bi golf 5, jazz 3 karşılaştırması yapayım da izlesin.

    Aerodinamik kuvvetler falan diyecek arkadaşlar için , aero direnç formülü , kuvvet = sürtünme katsayısı * yüzey alanı * hızın karesi. Golf 6 'nın sürtünme katsayısı 0,31. Jazz'ın 0.32. Fakat golfün yüzey alanı jazz'dan daha fazla, o yüzden onun hesabını hiç yapmayın, zararlı çıkarsınız. Kilogram başına kuvvet, zaten ivmeyi verir. Aynı hızlarda başlayıp ivmesi daha yüksek olan taşıtın, hızının daha yüksek olacağı gün gibi ortadadır.

    Bu sonuçlara varsa bir itirazınız, boş yapmadan, matematiksel ve fiziksel olarak cevap verirsiniz. Hesabı teyit etmek isteyen, herhangi bir hız ve vitesteki verileri deneyebilir, lastik ölçülerinden lastik yarıçapını hesaplayan siteler var. Yoksa yok ben şurada şunu gördüm, o araç şöyle böyle gibisinden , mahalle kahvesinden öteye geçmeyecek laflar itina ile kale alınmayacaktır. İlla da ben inanmam falan yapan olursa, komple alan tarayarak hız hesabı yaparım, fakat o zaman forumda konu açar, itiraz eden arkadaşı da etiketlerim.








    Saygılı ol, üslubuna dikkat et.



    Sen bu şekilde yazma hakkını nereden buluyorsun?

    Bayram günü tahrik etme insanları, haddini bil.





    "1.4 honda ile, 1.6 TDI madara ettim mi dediniz? Ben mi yanlış anladım?, O zaman diyecek bir şey kalmadı " gibisinden lakayt bir üslupla yazılan mesaja karşılık bu üslup az bile. Bir dahakine daha da hakkını vereceğim. Hesaba kitaba yapacağın yorum yoksa boşa zaman kaybettirme bana.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 2 Eylül 2017; 20:7:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeril


    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Değerler gayet normal. Aracı bilmeyenler tabi piyasada bilinen algılar ile sallayıp durmuş.

    120 ile gidince kaç yakıyor diye soranlar olmuş. 120 sabit, klima açık, üç kişi uzun yolda 4.6 yakıyor. Uzun dönem şehiriçi ortalaması 6.4 litredir. 90-100 sabit giderseniz 4-4.3 gayet olağan bir durum. Tamamen dipgazda canını alsanız 8-8.5 yakıyor. Tsi ile karşılaştırma da yapılmış. Bu araca tüp takılabiliyor rahatlıkla. Ekonomi karşılaştırması yapacaksanız bir de bu değerlerin tüp versiyonlarını koyalım ortaya he, ne dersiniz ?

    Beşinci vites 3000 devirde 100 ile gidiyor. Motor 100 hp, kasa 1080 kg. 120 dolaylarında 3600 devirde oluyor. Haliyle gaza bastığınız an, klasik atmosferik motorlu araçlardan beklenmeyecek şekilde gayet tatminkar olarak hızlanıyor. Yani 90-100 gitmeye çalışmak bu araç için eziyet değil, o hızlarda gayet iyi. Bilmediğiniz araç hakkında yorum yapmayın.

    Aracın motoru 3500 devrin altında iki emme valfinden birini kullanıyor. Girdap oluşturarak yakıt hava karışımını iyi sağlıyor. O yüzden alt devirlerde ekonomik. 3500 üstünde çift emme valfi açılıyor. Performans modu.

    120 sabit klima açık 3 kişi uzyn yolda 4.6 nasıl yakıyor anlamadım, foto var mı bununla ilgili? 2016 pug 308 1.6 ehdi ile aynı şartlarda 5.0 yakıyorum ben. Az önce 1380 km yolu bu şekilde tamamladım ortalamam 5.0. Bizim araç da ağır değil hani, 1150kg. 6. Vites 2000 devire bile değmiyor 120 kmh hem de.

    Müsait bir zamanda fotoğraf da çekerim aklımda bulunsun. Şu anlık sadece 50 km lik 3.8 litre verisi ve 5660 km'lik 6.4 litre verisi var elimde fotoğraf olarak. Fakat benim 120 verimin gerçekleştiği şartlar sabah 6 istanbul yolu, bir kez dahi yavaşlamadan 120 sabit gittim. Bir kez 80 e düşüp tekrar hızlanın, kafadan 0.3 litre koyuyor zaten. Pug 308 biraz ağır olabilen bir araç . Donanım paketine göre de değişebiliyor. 1150 kg ise iyiymiş. Biraz değişken bu işler. Şirkette fluence var 1.5 dci edc, 3 kişi klima 120 sabit 4.5 falan yaktırıyorum uzun yolda. Yoluna göre değişir.

    Ayrıca sizin değer, sizin araca göre bile fazla. Fabrika verisi 3.3 dolaylarında geziniyor sizin aracın. 1.7 litre fazla yakmışsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 2 Eylül 2017; 20:9:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin


    quote:

    Orijinalden alıntı: alks


    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Ey hesaptan kitaptan anlamaz, oradan buradan duyduklarını satanlar.

    Otoban hızlarında golf uçar kaçar, atmosferik jazz peşinden gelemez ya hani.

    Her iki araç da manuel beş ileri.

    120 Km saat hız. Hani otoban süratlerinde dizel golf patlıyormuş da jazz gidemiyormuş ya. Atmosferik benzinli olduğu için. Okuyun bakalım .

    Vw Golf 1.6 tdi 105 hp , 2300 devirde. 250 Nm tork. 1300 kg ağırlık
    Golf beşinci vites dişli oranı 0,63. Son dişli oranı 3,65, lastikler 195-65-R15

    Honda jazz 1.33 i-vtec 100 hp, 3600 devirde. 121 Nm tork. 1051 kg ağırlık
    Jazz beşinci vites dişli oranı 0,727. Son dişli oranı 4,62, lastikler 175-65-R15

    Kilogram başına tekere giden kuvvet, golfte %9 daha fazla. Vitesleri dörde takıyoruz.

    Vw Golf 1.6 tdi 105 hp , 3000 devirde. 225 Nm tork. 1300 kg
    Golf dördüncü vites dişli oranı 0,82.
    Honda jazz 1.33 i-vtec 100 hp, 4700 devirde. 127 Nm tork. 1051 kg.
    Jazz dördüncü vites dişli oranı 0,949.

    Kilogram başına tekere giden kuvvet, jazz'da %6 daha fazla. Vitesleri üçe takıyoruz.

    Vw Golf 1.6 tdi 105 hp , 4400 devirde. 170 Nm tork. 1300 kg
    Golf üçüncü vites dişli oranı 1,19.
    Honda jazz 1.33 i-vtec 100 hp, 6300 devirde. 112 Nm tork. 1051 kg.
    Jazz üçüncü vites dişli oranı 1,303.


    Kilogram başına tekere giden kuvvet, jazz'da %17 daha fazla. Golfün devri tükendi çünkü.


    Golf 4'te, jazz 3 te olsun.

    Vw Golf 1.6 tdi 105 hp , 3000 devirde. 225 Nm tork. 1300 kg
    Golf dördüncü vites dişli oranı 0,82.
    Honda jazz 1.33 i-vtec 100 hp, 5400 devirde. 125 Nm tork. 1051 kg.
    Jazz üçüncü vites dişli oranı 1,303.

    Golf maksimum güç devrinde olmadığı için, tekere giden kuvvet jazz'da %28 daha fazla.


    Hızı biraz arttıralım. 140 olsun mesela. Beşinci vites.


    Vw Golf 1.6 tdi 105 hp , 2700 devirde. 250 Nm tork. 1300 kg ağırlık
    Golf beşinci vites dişli oranı 0,63. Son dişli oranı 3,65, lastikler 195-65-R15
    Honda jazz 1.33 i-vtec 100 hp, 4200 devirde. 124 Nm tork. 1051 kg ağırlık
    Jazz beşinci vites dişli oranı 0,727. Son dişli oranı 4,62, lastikler 175-65-R15

    Kilogram başına tekere giden kuvvet, golfte %6,6 daha fazla. Vitesleri dörde takıyoruz.

    Vw Golf 1.6 tdi 105 hp , 3500 devirde. 210 Nm tork. 1300 kg
    Golf dördüncü vites dişli oranı 0,82.
    Honda jazz 1.33 i-vtec 100 hp, 5400 devirde. 126 Nm tork. 1051 kg.
    Jazz dördüncü vites dişli oranı 0,949.

    Kilogram başına tekere giden kuvvet, jazz'da %13 daha fazla. Vitesleri üçe takamıyoruz, golfün ve jazzın devri bitti. 160 ile beş karşılaştırması yapalım.

    Vw Golf 1.6 tdi 105 hp , 3000 devirde. 225 Nm tork. 1300 kg ağırlık
    Golf beşinci vites dişli oranı 0,63.
    Honda jazz 1.33 i-vtec 100 hp, 4800 devirde. 127 Nm tork. 1051 kg ağırlık
    Jazz beşinci vites dişli oranı 0,727.

    Kilogram başına tekere giden kuvvet, jazz'da %6,2 daha fazla.

    Beşinci viteste motorlar devir alırsa jazz öne geçiyor. Düşük hızlarda ise alt devir gücünün fazlalığından golf öne geçiyor son viteste. 120 den sonra her türlü hızda beşten alt viteslere düşürüldüğü an, yüksek devirde tork kaybeden golfün ciğeri kesiliyor. Biriyle yarışma niyeti olup da son viteste durmaya kalkacak olan varsa, ona bi golf 5, jazz 3 karşılaştırması yapayım da izlesin.

    Aerodinamik kuvvetler falan diyecek arkadaşlar için , aero direnç formülü , kuvvet = sürtünme katsayısı * yüzey alanı * hızın karesi. Golf 6 'nın sürtünme katsayısı 0,31. Jazz'ın 0.32. Fakat golfün yüzey alanı jazz'dan daha fazla, o yüzden onun hesabını hiç yapmayın, zararlı çıkarsınız. Kilogram başına kuvvet, zaten ivmeyi verir. Aynı hızlarda başlayıp ivmesi daha yüksek olan taşıtın, hızının daha yüksek olacağı gün gibi ortadadır.

    Bu sonuçlara varsa bir itirazınız, boş yapmadan, matematiksel ve fiziksel olarak cevap verirsiniz. Hesabı teyit etmek isteyen, herhangi bir hız ve vitesteki verileri deneyebilir, lastik ölçülerinden lastik yarıçapını hesaplayan siteler var. Yoksa yok ben şurada şunu gördüm, o araç şöyle böyle gibisinden , mahalle kahvesinden öteye geçmeyecek laflar itina ile kale alınmayacaktır. İlla da ben inanmam falan yapan olursa, komple alan tarayarak hız hesabı yaparım, fakat o zaman forumda konu açar, itiraz eden arkadaşı da etiketlerim.








    Saygılı ol, üslubuna dikkat et.



    Sen bu şekilde yazma hakkını nereden buluyorsun?

    Bayram günü tahrik etme insanları, haddini bil.





    "1.4 honda ile, 1.6 TDI madara ettim mi dediniz? Ben mi yanlış anladım?, O zaman diyecek bir şey kalmadı " gibisinden lakayt bir üslupla yazılan mesaja karşılık bu üslup az bile. Bir dahakine daha da hakkını vereceğim. Hesaba kitaba yapacağın yorum yoksa boşa zaman kaybettirme bana.

    Ne oldu?





    Soru çokmu zoruna gitti?



    Senin seviyende birisi ile muhtap olmuyordum ama bak sana bir ayrıcalık yapıp bir cevap daha verdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alks


    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin


    quote:

    Orijinalden alıntı: alks


    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Ey hesaptan kitaptan anlamaz, oradan buradan duyduklarını satanlar.

    Otoban hızlarında golf uçar kaçar, atmosferik jazz peşinden gelemez ya hani.

    Her iki araç da manuel beş ileri.

    120 Km saat hız. Hani otoban süratlerinde dizel golf patlıyormuş da jazz gidemiyormuş ya. Atmosferik benzinli olduğu için. Okuyun bakalım .

    Vw Golf 1.6 tdi 105 hp , 2300 devirde. 250 Nm tork. 1300 kg ağırlık
    Golf beşinci vites dişli oranı 0,63. Son dişli oranı 3,65, lastikler 195-65-R15

    Honda jazz 1.33 i-vtec 100 hp, 3600 devirde. 121 Nm tork. 1051 kg ağırlık
    Jazz beşinci vites dişli oranı 0,727. Son dişli oranı 4,62, lastikler 175-65-R15

    Kilogram başına tekere giden kuvvet, golfte %9 daha fazla. Vitesleri dörde takıyoruz.

    Vw Golf 1.6 tdi 105 hp , 3000 devirde. 225 Nm tork. 1300 kg
    Golf dördüncü vites dişli oranı 0,82.
    Honda jazz 1.33 i-vtec 100 hp, 4700 devirde. 127 Nm tork. 1051 kg.
    Jazz dördüncü vites dişli oranı 0,949.

    Kilogram başına tekere giden kuvvet, jazz'da %6 daha fazla. Vitesleri üçe takıyoruz.

    Vw Golf 1.6 tdi 105 hp , 4400 devirde. 170 Nm tork. 1300 kg
    Golf üçüncü vites dişli oranı 1,19.
    Honda jazz 1.33 i-vtec 100 hp, 6300 devirde. 112 Nm tork. 1051 kg.
    Jazz üçüncü vites dişli oranı 1,303.


    Kilogram başına tekere giden kuvvet, jazz'da %17 daha fazla. Golfün devri tükendi çünkü.


    Golf 4'te, jazz 3 te olsun.

    Vw Golf 1.6 tdi 105 hp , 3000 devirde. 225 Nm tork. 1300 kg
    Golf dördüncü vites dişli oranı 0,82.
    Honda jazz 1.33 i-vtec 100 hp, 5400 devirde. 125 Nm tork. 1051 kg.
    Jazz üçüncü vites dişli oranı 1,303.

    Golf maksimum güç devrinde olmadığı için, tekere giden kuvvet jazz'da %28 daha fazla.


    Hızı biraz arttıralım. 140 olsun mesela. Beşinci vites.


    Vw Golf 1.6 tdi 105 hp , 2700 devirde. 250 Nm tork. 1300 kg ağırlık
    Golf beşinci vites dişli oranı 0,63. Son dişli oranı 3,65, lastikler 195-65-R15
    Honda jazz 1.33 i-vtec 100 hp, 4200 devirde. 124 Nm tork. 1051 kg ağırlık
    Jazz beşinci vites dişli oranı 0,727. Son dişli oranı 4,62, lastikler 175-65-R15

    Kilogram başına tekere giden kuvvet, golfte %6,6 daha fazla. Vitesleri dörde takıyoruz.

    Vw Golf 1.6 tdi 105 hp , 3500 devirde. 210 Nm tork. 1300 kg
    Golf dördüncü vites dişli oranı 0,82.
    Honda jazz 1.33 i-vtec 100 hp, 5400 devirde. 126 Nm tork. 1051 kg.
    Jazz dördüncü vites dişli oranı 0,949.

    Kilogram başına tekere giden kuvvet, jazz'da %13 daha fazla. Vitesleri üçe takamıyoruz, golfün ve jazzın devri bitti. 160 ile beş karşılaştırması yapalım.

    Vw Golf 1.6 tdi 105 hp , 3000 devirde. 225 Nm tork. 1300 kg ağırlık
    Golf beşinci vites dişli oranı 0,63.
    Honda jazz 1.33 i-vtec 100 hp, 4800 devirde. 127 Nm tork. 1051 kg ağırlık
    Jazz beşinci vites dişli oranı 0,727.

    Kilogram başına tekere giden kuvvet, jazz'da %6,2 daha fazla.

    Beşinci viteste motorlar devir alırsa jazz öne geçiyor. Düşük hızlarda ise alt devir gücünün fazlalığından golf öne geçiyor son viteste. 120 den sonra her türlü hızda beşten alt viteslere düşürüldüğü an, yüksek devirde tork kaybeden golfün ciğeri kesiliyor. Biriyle yarışma niyeti olup da son viteste durmaya kalkacak olan varsa, ona bi golf 5, jazz 3 karşılaştırması yapayım da izlesin.

    Aerodinamik kuvvetler falan diyecek arkadaşlar için , aero direnç formülü , kuvvet = sürtünme katsayısı * yüzey alanı * hızın karesi. Golf 6 'nın sürtünme katsayısı 0,31. Jazz'ın 0.32. Fakat golfün yüzey alanı jazz'dan daha fazla, o yüzden onun hesabını hiç yapmayın, zararlı çıkarsınız. Kilogram başına kuvvet, zaten ivmeyi verir. Aynı hızlarda başlayıp ivmesi daha yüksek olan taşıtın, hızının daha yüksek olacağı gün gibi ortadadır.

    Bu sonuçlara varsa bir itirazınız, boş yapmadan, matematiksel ve fiziksel olarak cevap verirsiniz. Hesabı teyit etmek isteyen, herhangi bir hız ve vitesteki verileri deneyebilir, lastik ölçülerinden lastik yarıçapını hesaplayan siteler var. Yoksa yok ben şurada şunu gördüm, o araç şöyle böyle gibisinden , mahalle kahvesinden öteye geçmeyecek laflar itina ile kale alınmayacaktır. İlla da ben inanmam falan yapan olursa, komple alan tarayarak hız hesabı yaparım, fakat o zaman forumda konu açar, itiraz eden arkadaşı da etiketlerim.








    Saygılı ol, üslubuna dikkat et.



    Sen bu şekilde yazma hakkını nereden buluyorsun?

    Bayram günü tahrik etme insanları, haddini bil.





    "1.4 honda ile, 1.6 TDI madara ettim mi dediniz? Ben mi yanlış anladım?, O zaman diyecek bir şey kalmadı " gibisinden lakayt bir üslupla yazılan mesaja karşılık bu üslup az bile. Bir dahakine daha da hakkını vereceğim. Hesaba kitaba yapacağın yorum yoksa boşa zaman kaybettirme bana.

    Ne oldu?





    Soru çokmu zoruna gitti?



    Senin seviyende birisi ile muhtap olmuyordum ama bak sana bir ayrıcalık yapıp bir cevap daha verdim.





    Yok, üslup üslup diye ilk ağlayan sensin. Demek ki o koca paragraftan pek bir şey anlayamadın da onun acısı.

    Foruma giren, bir şeyler öğrenmek isteyen insanların hatrına sizin gibi yalan yanlış konuşan insanlara cevap veriyorum bir yere kadar. Gerçeği de görsünler diye. Matematiksel olarak. Öyle boş muhabbet değil yani.

    Ben sadece boş konuşan birine cevap verdim. Sorduğun soruda bir derinlik, bir bilgi yoktu, boş laftı. Ben de dolu cevap verdim, karşılık verecek çapın yok, cevabın etrafından dolaşmandan belli oldu. Hadi bas git işine.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 2 Eylül 2017; 20:18:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fetih1978

    Mazda skyactiv-x teknolojisine bi bak o beğenmediğin atmosferik araçta benzin tüketimi ve tork değeri ne olmuş.sen gar gar sesi ile seyahat etmeye devam et

    Ben gırgırımla mutluyum, siz benim dediğimi yapın aracınıza madem çok güveniyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fcsrn


    quote:

    Orijinalden alıntı: fetih1978

    Mazda skyactiv-x teknolojisine bi bak o beğenmediğin atmosferik araçta benzin tüketimi ve tork değeri ne olmuş.sen gar gar sesi ile seyahat etmeye devam et

    Ben gırgırımla mutluyum, siz benim dediğimi yapın aracınıza madem çok güveniyorsunuz.

    Ben özellikle belli bir hızda süreyim yakıt tüketimim az olsun ve bunu burda show niteliğinde paylaşayım diye sürüş yapmadım yapmamda.sadece köy yolu bozuk asfalt olduğu için hızlı gidemedim ve şu ana kadar böyle bir değer görmediğim için hoşuma gitti ve forumla paylaştım.sağolsun sen hariç tüm arkadaşlar çeşitli yorumlarla bilgimizi genişletti ve maksat hasıl oldu.senin yaptığın nedir peki mesajların faydasız söylemlerden öte geçmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fetih1978


    quote:

    Orijinalden alıntı: fcsrn


    quote:

    Orijinalden alıntı: fetih1978

    Mazda skyactiv-x teknolojisine bi bak o beğenmediğin atmosferik araçta benzin tüketimi ve tork değeri ne olmuş.sen gar gar sesi ile seyahat etmeye devam et

    Ben gırgırımla mutluyum, siz benim dediğimi yapın aracınıza madem çok güveniyorsunuz.

    Ben özellikle belli bir hızda süreyim yakıt tüketimim az olsun ve bunu burda show niteliğinde paylaşayım diye sürüş yapmadım yapmamda.sadece köy yolu bozuk asfalt olduğu için hızlı gidemedim ve şu ana kadar böyle bir değer görmediğim için hoşuma gitti ve forumla paylaştım.sağolsun sen hariç tüm arkadaşlar çeşitli yorumlarla bilgimizi genişletti ve maksat hasıl oldu.senin yaptığın nedir peki mesajların faydasız söylemlerden öte geçmiyor

    Sadece ben mi? İlk sayfaya girin de en çok artılanan mesajlara bir bakın hangileriymiş onlar.

    En iyisi sizin aracınız, en az o yakıp tüm araçları geçiyor. :) Hayırlı bayramlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fcsrn


    quote:

    Orijinalden alıntı: fetih1978


    quote:

    Orijinalden alıntı: fcsrn


    quote:

    Orijinalden alıntı: fetih1978

    Mazda skyactiv-x teknolojisine bi bak o beğenmediğin atmosferik araçta benzin tüketimi ve tork değeri ne olmuş.sen gar gar sesi ile seyahat etmeye devam et

    Ben gırgırımla mutluyum, siz benim dediğimi yapın aracınıza madem çok güveniyorsunuz.

    Ben özellikle belli bir hızda süreyim yakıt tüketimim az olsun ve bunu burda show niteliğinde paylaşayım diye sürüş yapmadım yapmamda.sadece köy yolu bozuk asfalt olduğu için hızlı gidemedim ve şu ana kadar böyle bir değer görmediğim için hoşuma gitti ve forumla paylaştım.sağolsun sen hariç tüm arkadaşlar çeşitli yorumlarla bilgimizi genişletti ve maksat hasıl oldu.senin yaptığın nedir peki mesajların faydasız söylemlerden öte geçmiyor

    Sadece ben mi? İlk sayfaya girin de en çok artılanan mesajlara bir bakın hangileriymiş onlar.

    En iyisi sizin aracınız, en az o yakıp tüm araçları geçiyor. :) Hayırlı bayramlar.

    Iki mesele var.bir sana laf anlatmak,iki deveye hendek atlatmak.hadi sana da iyi bayramlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE

    Bizim w204 benzin üretmeye başladı,isteyen varsa satabiliriz



    artık ne kadar yaktığınızı değil ne kadar ürettiğinizi tartışacaksınız

    sorma yaa millet az sıksa benim araç kendi üretiyor benzini diyecek. kardeşler biz kime kötülük ettik de bizimki 9-10 lt yakıyor 3 litre yakan araç mı var yaa.
  • 2011 Honda Jazz Fun manuel- gaz ile şehirlerarası kullanım

    Ortalama 110-120 arası hız sabitleme ile. Tek kişi. Klima kapalı. Otogaz atk gold. Yakıt shell ve po.

    368 km 26,16 lt ---- 7,1 lt

    250 km 18,61 lt---- 7,4 lt

    368 km 26,7 lt----- 7,2 lt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jazz çok enteresan bir arabadır. Çok cimri de olabilir, benzini su gibi de içebilir. Akıllı kullanmak lazım.



    2012 jazz fun cvt kullanıyorum. Ankara mersin arası genelde 100 le gittim, rampalarda zorlamadım, hız sabitleyici kullanmadım zira bazen gereksiz yere hızı tutturmak için tüketimi artırıyor, 4.2 lt ortalama tutturdum. Aynı yolu 130-140 larda gittim 5.7 lt. yaktım.



    Şehir içi tüketimde yolun eğimi çok etkili. Ankara şentepenin ara yollarında, dik rampalarından geçerek kullandığımda 10 lt'yi buluyorum. Ana caddeden Kızılaya gidip geldiğimde dur kalklı trafiğe rağmen 6.1 lt yakıyor.



    Velhasıl rampalarda zorlamamak, ani hız artışları beklememek lazım düşük tüketim için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar ben size net rakamları söyleyeyim. 2012 jazz cvt, lpgsiz... şehir dışı ortalama 5.0 yakar 4 küsürleri yakması için düz yol ve dur kalk olmayan yerler lazım. Şehir içi de şehire göre değişerekten ortalama 6,5-7 arası yakar. Sakin kullanmayıp gaddar davranırsan o da cebe gaddar davranır hiç acımaz =))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burak akyüz -- 23 Mayıs 2018; 17:6:21 >
  • jazz'ın diğer versiyonlarıyla aralarında çok büyük değer farkları olmasa da mesela honda jazz dream şehir dışında ortalama 4.2 - 4.4 arası bir yakıt tüketiyor ki bu da neredeyse ekonomik bir dizel aracın değerlerine oldukça yakın diyebilecek kadar ekonomik bir rakam. açıkçası neresinden kıyaslarsam kıyaslayayım jazz hep bir adım önde oluyor :)
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.